رفتن به مطلب

پشتیبانی بسیار ضعیف تیم پرستاشاپ فارسی


linker

پست های پیشنهاد شده

سلام.

الان 2 روزه دارم در تمامی ساعت ها تماس میگیرم با شماره های تماس پشتیبانی پرستاشاپ اما هیچکدوم جواب نمیدن.

ذاکریان،شاد و میرعلایی ، به هر سه ی این افراد تماس گرفتم.

پشتیبانی شما واقعا در همین حده؟؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از این که در بخش پیشنهادات و انتقادات سایت این موضوع رو مطرح کردید

دوست عزیز پشتیبانی سایت از طریق بخش تیکت https://ipresta.ir/supportانجام میشه نه با تماس تلفنی. برخی روزها اونقدر تعداد تماس ها زیاد میشه که مجبوریم رندوم پاسخ بدیم به همین دلیل هم از شما پوزش میخوام

اما تیکت که بذارید بدون شک پاسخ سوالاتتون و مشکلاتتون رو دریافت خواهید کرد

برای پاسخگویی به تلفن ها هم درحال برنامه ریزی راه حل این مشکل هستیم

 

پیروز باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از این که در بخش پیشنهادات و انتقادات سایت این موضوع رو مطرح کردید

دوست عزیز پشتیبانی سایت از طریق بخش تیکت https://ipresta.ir/supportانجام میشه نه با تماس تلفنی. برخی روزها اونقدر تعداد تماس ها زیاد میشه که مجبوریم رندوم پاسخ بدیم به همین دلیل هم از شما پوزش میخوام

اما تیکت که بذارید بدون شک پاسخ سوالاتتون و مشکلاتتون رو دریافت خواهید کرد

برای پاسخگویی به تلفن ها هم درحال برنامه ریزی راه حل این مشکل هستیم

 

پیروز باشید

بنده سوالاتِ قبل از خرید داشتم و برای سریع تر شدنه روند پیشبرد کارم تماس میگیرم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوست عزیز به هر حال ما اگه قرار باشه تمام وقت به تماسها پاسخ بدیم ، دیگه وقتی برای بررسی تیکت ها و کدنویسی و طراحی باقی نمیمونه. بنابراین در مواقعی که مشغول کار نیستیم به تماسها پاسخ میدیم. اگر اصرار بر تماس تلفنی دارید در زمانهای مختلف تماس بگیرید.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوست عزیز به هر حال ما اگه قرار باشه تمام وقت به تماسها پاسخ بدیم ، دیگه وقتی برای بررسی تیکت ها و کدنویسی و طراحی باقی نمیمونه. بنابراین در مواقعی که مشغول کار نیستیم به تماسها پاسخ میدیم. اگر اصرار بر تماس تلفنی دارید در زمانهای مختلف تماس بگیرید.

 

موفق باشید

در هر صورت این یک نقص بزرگ در کارتون هست و امیدوارم بتونید هندلش کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام من برای اولین باره با سیستم پرستا شاپ آشنا شدم 

ما یک فروشگاه موبایل داریم که میخوایم کلا مشتری ها رو سوق بدیم که اینترنتی خرید کنند 

ظرفیت این کار را هم داریم و تبلیغات گسترده ای هم میخوایم انجام بدیم انشالله به زودی فروشگاه معتبری معرفی میکنیم

اما یک مشکلی جای سواله از کاربران  درخواست بی رو دربایستی بدون کوچکترین پنهان کاری شرایط پرستاشاپ را برام توضیح بدن 

آیا میشه به این سیستم اعتماد کرد کاری به نماد اعتماد این حرفه ها ندارم اما اگه ما رو این سیستم هزینه کنیم وقت بذاریم بعدا از مشکلات دیگه مثل امنیت از بین رفتن پشتیبان و ... نیست 

خواهشا رک بگید ممنونم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوست عزیز پرستاشاپ قطعا در حال حاضر بهترین سیستم فروشگاه ساز عمومی در ایران هست ( با در نظر گرفتن همه جوانب ) . امنیت پرستاشاپ تا زمانی که شما اقدام به نصب ماژولهای رایگان موجود در وب و دستکاری کدها نکنید هیچ مشکلی ندارد. پشتیبان هم که اصلا ارتباطی به پرستاشاپ نداره و به شما و هاستتون مربوط هست.

در نهایت پیشنهاد میکنن قبل از هزینه کردن ، پرستاشاپ رو نصب کرده و چند روز با بخش های مختلف آن کار کنید و سپس اگر تمایل داشتید هزینه کنید

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 months later...

با سلام

من هم قصد دارم یک سایت موفق در زمینه فروش اجناس ایجاد کنم پیش بینی کرده بودم تبلیغات گسترده ای در این زمینه داشته باشم و به همین خاطر امسال آخرین قالب تهیه شده را خریداری و شروع به انجام مقدمات اولیه کردم با مشکلاتی هم مواجه شدم که دوستان لطف کردن و با جواب تیکت ها مرا راهنمایی کردن داشتم به این نتیجه میرسیدم که میشه روی پروستاشاپ و تیم پشتیبان ایرانیش حساب کرد که به یک مشکل برخورد کردم مشکلی که تیم پشتیبان آی پرستا آن را به هاست ارتباط میداد و مدیر هاست هم میگفت هیچ ربطی نداره و مشکل از کدهای PHP الان 5 روزه که نمیتونم روی سایت کار کنم و دیگه پشتیبانان پروستاشاپ هم جواب تیکت های مرا نمیدهند.  قرار بود دو هفته دیگه تبلیغات سایت را شروع کنم کلی هزینه کرده بودم تا به اینجا رسیدم میخواستم بعد از این مدت یک قالب شخصی درخواست بدم و بر اساس سلیقه خودم صفحات را ایجاد کنم و چند تا ماژول هم که نیاز داشتم به آن اضافه کنم متاسفانه بدجوری تو ذوقم خورد و دارم از اینکه روی این فروشگاه ساز وقت گذاشتم پشیمان میشم با اینکه خیلی تو زمان راه اندازی سایت کمک کننده است ولی پشتیبانی مطمئنی در ایران نداره چون رقابتی سالم توش نیست فقط سه یا چهار سایت روی این فروشگاه ساز کار میکنند که اونها هم  یا با هم دشمنی میکنند یا آنقدر رفیق هستند که با هم تعارف دارند و دوست ندارند رفاقتشون به هم بخوره و از درامد کنونی خود هم راضی هستند یک مشتری بیشتر یا کمتر به نظرشون زیاد مهم نیست (البته این برداشت من از کل نوشته هایی هست که در این انجمن تا کنون دیده ام).

من فکر میکنم درسته که یک مشتری حتی یک خرید هم انجام بده درآمد زا است و اگر دردسرش کم باشه مشتری خوبیه ولی اگر این تیم با تمام دردسرهای اولیه راه اندازی فروشگاهها، به فروشگاه داران با ارائه پشتیبانی 24 ساعته سرویس میداد و برای این سرویس دهی حق اشتراک میگرفت و سایت آنها را بیمه میکرد میتونست یک تیم بزرگ در ایران ایجاد کنه و درامدهای خودشو افزایش بده ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده 

احتمالا مدیران محترم این انجمن از این نوشته من ناراحت میشن ولی باید بگویم این موضوع هیچ ربطی به دانش و یا زحمتی که ایشان و همکاران محترمشان میکشند نداره علت آن عدم وجود توانمندی در تیم ایرانی نیست و باید بگویم که وجود این تیم باعث افتخار ما ایرانیها باید باشه، به نظر من باید رویکردها تغییر کنه و استراتژی مناسبتری در این خصوص ایجاد بشه؛ یک پیشنهاد برای رفع این مشکل دارم و آن هم این است که همانطور که این فروشگاه ساز منبع درامدی برای همه ما هست چه آنهایی که از فروشگاه آن استفاده میبرند و چه آنهایی که از توسعه و پشتیبانی آن، بیاییم چرخه گردش مالی آن را اصلاح کنیم تا هر دو طرف از منافع آن بهره ببرند.

توسعه دهندگان و پشتیبانان احساس امنیت شغلی و درامدی داشته باشند و فروشگاه داران هم احساس امنیت جهت سرمایه گذاری بیشتر

برای این منظور به نظرم یک تاپیک باز شود و دوستان نظراتشان را بدهند تا با اجرای یک رویکرد جدید توسط مدیران سایت هم اطمینان طرفین جلب بشه  و هم بر اساس درامدهای حاصله  تیم سازی و پشتیبانی قوی در ایران شکل بگیره و متخصصین این امر هم با اموزشهای بیشتر به جوانان هم کسب درامد کنند و هم تعداد بیشتری را به جمع خودشان وارد نمایند. البته از سن من گذشته که بخواهم از ریشه آن را یاد بگیرم ولی اگر میتونستم اولین نفر می بودم که برای یادگیری آن شاگردی میکردم.

آنهایی که موافق هستند لطفا تایید کنند تا مدیر محترم انجمن هم در این خصوص اقدام نماید.

در انتها باز هم اگر باعث ناراحتی یا کدورت خاطر شدم عذرخواهی میکنم قصدم فقط اعلام یک مشکل و ارائه یک راهکار بود انشالله به پیشبرد این فروشگاه ساز و ارتقاء دانش ان کمک کنه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این کاملا طبیعی هست دوست من ، قرار نیست هر کدوممون به یک مشکلی برخورد کردیم ، آن را به پشتیبانی ضعیف ربط بدیم ، کدام تیم پشتیبانی در ایران قویتر از پرستاشاپ هست ؟ اصلا کدام تیم پشتیبانی در ایران پشتیبانی میکنه ؟ مسلما شما تحقیق کردین و پرستاشاپ رو انتخاب نمودین ، وگرنه میرفتین سمت مجنتو یا اوپن کارت . برخی از مشکلات هستند که نیاز به زمان برای رفع شدن دارن ، برخی از مشکلات پیدا کردن دلیلشون سخته و زمان بر .

متاسفانه مشتریانی هستند که برای مثال یک سال از خدمات ما استفاده میکنند ، صد ها تیکت و صد ها مشکلشون رفع میشه ، خدای نکرده یک مشکل جرئی براشون پیش میاد کل سابقه پشتیبانی و خدماتی که گرفتن رو نادیده میگیرن و صرفا به خاطر همون مشکل آخری ، تیم پشتیبانی رو میکوبن و همه جا تاپیک میزنن که پشتیبانی ضعیفه . این کاملا یک ضد حال و یک انرژی منفی برای افرادی هست که تلاش میکنن خدماتشون رو هر روز بهتر کنن .

موردی که میفرمایین که پول گرفته بشه و فروشگاه رو بیمه کنیم و پشتیبانی 24 ساعته بدیم ، انجام چنین کاری در عمل نمیگم ممکن نیست ولی خیلی سخته و نیاز به زیرساخت های خیلی بزرگ و قوی داره ، انجام چنین کاری صرفا میتونه توسط تیم اصلی طراح و برنامه نویس یک اسکریپت انجام بشه ، چون برخی مشکلات صرفا باگ هستند و دست پشتیبان در رفع اون ها بسته هست . انجام این فرایند تنها میتونه زمانی انجام بشه که توسط یک تیم چند ده نفری انجام بشه .

 

تیم هایی که در زمینه پرستاشاپ کار میکنند به جز یک تیم که همه میشناسن ، کاملا با هم دوست و رقابت سالم دارن ، این حرف شما که تیم های پشتیبانی پرستاشاپ با هم دشمن هستند فقط فضای پشتیبانی پرستاشاپ را در ایران خراب میکنه . در نهایت از پیشنهادات و انتقادات شما تشکر میکنم ، مسلما چند بند آخر نوشته های شما دقیقا کارهایی هست که ما شروع کرده ایم ، اما این کار بسیار زمان بر هست و کاربران و مشتریان عزیزی مثل شما باید برای رسیدن به چنین روزی کمی وضعیت رو درک کنند و کمک حال ما باشند .

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و تشکر از شما

مطمئنا من از دید یک مشتری برای همه دوستانی که در اینجا عضو هستند نظر خودم را اعلام کردم و حتی میدونستم که باعث ناراحتی میشه چون شما از مشکلاتی که برای یک فروشگاه بدون پشتیبان 24 ساعته بوجود میاد خبر ندارید و یا چون خودتان فروشگاه دارید باخبرید ولی این مشکلات شما را به ورشکستگی نکشیده زیرا برای رفع اون تخصص لازم را داشته اید.

خودتان را جای همان مشتری بگذارید که یک سال از شما خدمات گرفته و میبایست منون زحمات شما هم باشد ولی با یک روز یا یک هفته قطعی فروشگاه کل تلاشهایی که در این مدت انجام داده بی نتیجه میشه ودستش به هیچ جا بند نیست چون شما به عنوان پشتیبان با او قرارداد نداشتید و خدمات شما هرچند کامل به یکباره قطع شده و او هم بدون توجه به این موضوع روی فروشگاهی سرمایه گذاری کرده که با یک ناراحتی یا عدم درک متقابل  باعث قطع شدن ارتباط فروشگاهش با مشتریانش شده حالا مقصر هر کسی میخواهد باشد به نظر من فرق نمیکنه این سرمایه مملکته که به هدر میره نتیجه چه خواهد بود:

پشتیبان ناراضی، مشتری ناراضی، وقت و پول مشتری از دست رفته و خودتان میدانید یک مشتری ناراضی باعث میشه این اخبار بد به گوش متقاضیان جدید برسه و اونها رو منصرف کنه و در نهایت این زحمتی که شما و دوستانتون کشیدید و تجربه ای که کسب کردید  و من به عنوان سرمایه ملی از اون یاد میکنم مثل خیلی از کارهای دیگه به نتیجه مطلوب نرسه.

حالا شما به عنوان یکی از مدیران این مجموعه میتونید این مسیر را اصلاح کنید و یا اینکه نظر بیطرفانه مرا به عنوان یک نظر خصمانه تلقی کنید  من شاید الان ناراضی باشم ولی تلاش میکنم به موضوع یکطرفه نگاه نکرده وزحمات شما که واقعا جای تشکر و تحسین دارد را بی ارزش نشان ندهم. توان و همتی که شما و دوستانتان به خرج داده اید واقعا جای تحسین و خدا قوت دارد امیدوارم در این راه هر روز موفق تر باشید.

در نهایت خوشحالم که شما نیز در حال رفع مشکلات هستید و مطمئنا شما بیشتر نگران سرمایه گذاری خود خواهید بود و دغدغه به ثمر رسوندن  و بومی سازی این فروشگاه ساز را دارید تا من نوعی به عنوان یکی از مشتریانی که اگر نتونم مسیر حرکتم را اصلاح کنم نهایتا از گردونه فروشگاه داران خارج میشم و یا اینکه زمان بیشتر را برای رسیدن به فروشگاه قبول میکنم و هزینه مجدد میکنم برای کد نویسی کامل آن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و تشکر از شما

مطمئنا من از دید یک مشتری برای همه دوستانی که در اینجا عضو هستند نظر خودم را اعلام کردم و حتی میدونستم که باعث ناراحتی میشه چون شما از مشکلاتی که برای یک فروشگاه بدون پشتیبان 24 ساعته بوجود میاد خبر ندارید و یا چون خودتان فروشگاه دارید باخبرید ولی این مشکلات شما را به ورشکستگی نکشیده زیرا برای رفع اون تخصص لازم را داشته اید.

خودتان را جای همان مشتری بگذارید که یک سال از شما خدمات گرفته و میبایست منون زحمات شما هم باشد ولی با یک روز یا یک هفته قطعی فروشگاه کل تلاشهایی که در این مدت انجام داده بی نتیجه میشه ودستش به هیچ جا بند نیست چون شما به عنوان پشتیبان با او قرارداد نداشتید و خدمات شما هرچند کامل به یکباره قطع شده و او هم بدون توجه به این موضوع روی فروشگاهی سرمایه گذاری کرده که با یک ناراحتی یا عدم درک متقابل  باعث قطع شدن ارتباط فروشگاهش با مشتریانش شده حالا مقصر هر کسی میخواهد باشد به نظر من فرق نمیکنه این سرمایه مملکته که به هدر میره نتیجه چه خواهد بود:

خب اوپن سورس هم بدی داره هم خوبی ، توافق نامه استفاده از محصولات اوپن سورس و رایگان ، بندی داره که میگه مسئولیت هر گونه خسارت ، ضرر و زیان بر عهده شخص استفاده کننده هست . در اسکریپت های پولی ، این قضیه خیلی فرق میکنه ، مثلا شما نسخه پولی مجنتو رو خریداری کنید مسلما پشتیبانی میشه 24 ساعت و عدول از اون برای عرضه کننده مجنتو میتونه خیلی سخت و گران تمام بشه . نسخه های رایگان و اوپن سورس نرم افزارها هیچ مسئولیتی رو بر عهده تولید کننده اونها نگذاشته ( چه برسه بومی کننده ) و در توافقنامه استفاده نیز کلیه مسئولیت ها برعهده استفاده کننده میباشد

ما کاملا از مشکلاتی که برای یک فروشگاه آنلاین میتونه در طی 24 ساعت شبانه روز اتفاق بیفته کاملا آگاهیم ، چون سالهاست کارمون اینه . قطعی 1 ساعته فروشگاه های بزرگ میتونه به میلیون ها تومان ضرر مالی و ده ها برابر خسارت به برند اون فروشگاه منجر بشه . پشتیبانی 24 ساعت یک فروشگاه متوسط کار یک تیم 2-3 نفری هست ، پشتیبانی فروشگاه بزرگ کار یک تیم 10-20 نفری . فروشگاه های بزرگ پشتیبان های خود را استخدام میکنند ، یعنی هر فروشگاه به نسبت بزرگی و وسعتش میاد برنامه نویس برای خودش استخدام میکنه .

حال شما اگر فروشگاهی دارید که نیاز داره 24 ساعته پشتیبانی بشه و یک ساعت فعال نبودنش براتون خیلی خسارت به بار میاره ، باید خدمتتون عرض کنم نیاز دارین یک نفر رو به عنوان پشتیبانی استخدام کنید برای فروشگاهتون . ما هر چقدر هم نیرو افزایش بدیم و خدماتمون رو گسترده تر کنیم ، باز هم محدودیت داریم ، شما فکر کنید ما 50 نفر نیرو هم استخدام کردیم ( که در عمل سخته ) این 50 نفر چند فروشگاه رو میتونن 24 ساعته پشتیبانی کنن ؟ مسلما نهایت 50 تا . خب فروشگاه 51 ام باز هم از ما ناراضی خواهد بود و همین فرمایشات شما را خواهد نوشت ;)

البته مواردی که عرض کردم مربوط به خود بیس پرستاشاپ هست ، محصولاتی که از ما خریداری میکنید مثل قالب و ماژول ما وظیفه و تعهد داریم که 24 ساعته آنها را پشتیبانی کنیم ، حال اگر کمی و کاستی هم در این پشتیبانی وجود داره ( 24 ساعت نشد 12 ساعت ) ، مشتریان عزیزی مثل شما به بزرگی خودشون زیاد سخت نمیگیرن به ما و کنار میان :heart:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month later...

سلام

منم یه انتقاد دارم. توی بازارچه که اصلا جواب کامنت ها داده نمیشه. به قول دوستمون تیکت پشتیبانی دادم اما جواب بی جواب.

سوالات ساده و پیش از خرید که نباید جوابش چند روز طول بکشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش نظرات اسمش روش هست، نظرات. اون بخش برای پرسیدن سوال و گرفتن پاسخ نیست و نوشتیم که اگر این محصول رو قبلا خریداری کردید نظرتون رو ارسال کنید

برای تیکت هم با توجه به حجم بالای تیکت ها حداکثر ظرف 24 الی 48 ساعت پاسخ میدیم. برای پیگیری سریع تر کارهاتون هم میتونید این پس رو مطالعه کنید:

 

https://goo.gl/mbQeac

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من واقعا با دیدن عنوانی که برای این پست انتخاب شده، حس کردم اشتباهی صورت گرفته. من سه سال پیش با خرید قالب و تعدادی ماژول از ipresta فروشگاهم را راه انداختم. به جرات میتونم بگم در طول حداقل 8 سالی که توی نت  کار وبمستری، امنیت، مارکتینگ و ... کردم. هیچ تیم پشتیبانی قویتر و پاسخگوتر از تیم پشتیبانی ipresta  ندیدم. بنده نه نسبتی با افراد این تیم دارم نه رفاقتی و نه حسابی، اما حرف حق را باید زد. در طول این سه سال انواع درخواستها را از تیم پشتیبانی داشتم حتی درخواستهایی که شامل پشتیبانی نمیشده، و تمام درخواستهای من ظرف کمتر از 24 ساعت انجام شده و مشکلاتم حل شده. مساله ای که بعضی از دوستان دارند اینه که نمیخان هیچ زحمتی به خودشون بدن و برای پیش پا افتاده ترین مسائل هم میخان از پشتیبانی استفاده کنند، چون متاسفانه ما ایرانیها وقتی به یکی پولی میدیم معتقدیم که باید طرف چند برابرش واسمون کار کنه، واسه همین اگه مشکلی هم نداشته باشیم شروع میکنیم به ایراد گرفتن و نق زدن الکی چون حس میکنیم طرف پول یامفت گرفته.

به هر حال من بازم تاکید میکنم که یکی از شانسهایی که آوردم راه اندازی فروشگاهم با پرستاشاپ و آشنایی با تیم ipresta  بوده. به کسایی هم که میگن من از طرف خودشون اومدم و دارم تعریف میکنم باید عرض کنم که این آدرس وبسایت منه :

https://payanname.info

اگه دوست داشتن میتونم از تک تک تیکتها و پاسخهایی هم که داشتم براشون اسکرین شات بگیرم و بفرستم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام 

من تیکتی با متن زیر ارسال کردم

************************************************************************************

با هاست تماس گرفتم گفتن فایل شناسایی وبتون در پوشه روتتون نیست

در کل من باز تغییرات زیر را دادم

سلام

آدرس دومین من:http://www.3decibel.com

 

من در هاست خودم که از ouriran خریدم یه user به اسم habib و با پسورد**** ونیز یه دیتا بیس به نام sdb1 ساختم.

در سایت اصلی برای اتصال دیتا بیس تنظیمات زیر رو انجام دادم

آدرس پایگاه داده:mysql5.3decibel.com

نام پایگاه داده:sdb1

نام کاربری:habib

پسورد:*****

پیشوند جداول:_sp

بعد اتصال به دیتا بیس رو زدم که جواب نداد.

localhostو نیزآی پی مربوطه(164.138.16.60) رو هم بجای mysql5.3decibel.com در آدرس پایگاه داده زدم و چگ کردم نشد.

بعد تنظیمان coustom را انجام دادم و فایل رو همونجایی که فایلهای ipresta هست آپلود کردم.

به شکل زیر تنظمات بوده

 

 

$dbhost = 'mysql5.3decibel.com';
$dbuser = 'user name ke dar hast sakhtam';
$dbpass = 'password usernami ke dar hast sakhtam va na password databasi ke sakhtam';

باز اتصال دیتا بیس رو چک کردم نشد.

 

تنضیمات کانکشن من زمانه که به آدرس 

mysql5.3decibel.com میروم به شکل زیر است

MySQL connection collation:utf8_generl_ci

زمانی که به آدرس 

http://www.3decibel.com/custom.php

می روم

ارور

vasl nashod zira : mysqlnd cannot connect to MySQL 4.1+ using the old insecure authentication. Please use an administration tool to reset your password with the command SET PASSWORD = PASSWORD('your_existing_password'). This will store a new, and more secure, hash value in mysql.user. If this user is used in other scripts executed by PHP 5.2 or earlier you might need to remove the old-passwords flag from your my.cnf file

 را می دهد.

علت چیست>

*************************************************************************

و جوابی که گرفتم

سلام
دوست عزیز این موارد اصلا ارتباطی به ما و پرستاشاپ یا هر اسکریپت دیگه ای که بخواهید روی سایتتون نصب کنید نداره. فقط و فقط مدیر سرورتون میتونه راهنمائیتون کنه و مشکل رو شناسایی کنه. یا اینکه اگر سرور مجازی یا اختصاصی تهیه کردید به دنبال یک نفر مدیر سرور برای خودتون باشید

 

آیا میتوان پس از خرید و صرف هزینه و زمان باز به پاسخ گویی  این گروه اطمینان نمود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام 

من تیکتی با متن زیر ارسال کردم

************************************************************************************

با هاست تماس گرفتم گفتن فایل شناسایی وبتون در پوشه روتتون نیست

سلام

دوست عزیز این موارد اصلا ارتباطی به ما و پرستاشاپ یا هر اسکریپت دیگه ای که بخواهید روی سایتتون نصب کنید نداره. فقط و فقط مدیر سرورتون میتونه راهنمائیتون کنه و مشکل رو شناسایی کنه. یا اینکه اگر سرور مجازی یا اختصاصی تهیه کردید به دنبال یک نفر مدیر سرور برای خودتون باشید

 

آیا میتوان پس از خرید و صرف هزینه و زمان باز به پاسخ گویی  این گروه اطمینان نمود.

دوست عزیز مشکلات هاست شما را فقط هاست شما میتواند رفع نماید .ما به تنظیمات و کانفیگ هاست شما دسترسی نداریم و مسلما هاست را نیز از ما خریداری نکرده اید . انتظار بی جا و بی موردی دارید . یاد بگیریم کمی توقعات منطقی داشته باشیم .به مواردی که میفرمایید فقط مسئولین شرکتی که از آنها هاست خریداری کرده اید دسترسی دارند و فقط ایشان میتوانند این شکل مشکلات را رفع نمایند .

موفق و پیروز باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان دو سه روز هست سایت و قالب دچار مشکل شده نه در انجمن پاسخی دریافت کردم نه  به تیکت ارسالی کسی پاسخ داده...
 وقت و زمان برای  من بسیار با ارزش هست . و واقعا از این نوع بیخیالی دارم ناامید میشم بابت انتخابم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year later...

انشالا در سریع ترین زمان ممکن این مشکل رو نیز رفع خواهیم کرد

ممنون از صبوری و انتقاد سازنده شما

 

سلام

 

من حالا حدود ده روز است که یک راهنمایی کوچک خواسته ام.

اما هیچکدام از کاربران و هیچکدام از مدیران پرمشغله این انجمن اصلا" توجهی نکردند...

در صورتیکه در بالا نوشته اید که فقط از طریق تیکت جواب میدهید ؟

احتمالا" فقط برای مقاصد تجاری جواب میدهید ...

 

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به همگی

متاسفانه هنوز این تفکر که انجمن محل پاسخگویی مدیران است وجود داره. انجمن صرفا یک مکان برای به اشتراک گذاری تجربیات کاربران است و خود کاربران هستند که باید به همدیگه کمک کنند. با این حال ما تا جایی که برامون امکان داشته باشه در انجمن هم مشارکت میکنیم.

پشتیبانی آنلاین بازارچه در ساعت های کاری سایت، فعاله و اگر در انجمن سوالی رو مطرح کردید که برای جوابش عجله دارید بهتره از این طریق پیگیر باشید

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...