nasimparsi ارسال شده در شهریور 21، 2016 گزارش Share ارسال شده در شهریور 21، 2016 با درود و خسته نباشید لطفا در صورت امکان برای ستون سمت راست سایت یک پیشنهاد به بنده بدین. در جایی خوندم که اینکه در صفحه اصلی محصولات جدید درج شده باشه و در ستون سمت راست هم محصولات جدید درج بشه یک کار غیر معقول و نادرست هست و از نظر منطقی هم این حرف درسته. در نتیجه قصد داشتم در ستون سمت راست محصولات رو به صورت تصادفی بزارم که این کار با توجه به پزوهش هایی که کردم تنها با افزونه ( ماژول ) محصولات پرطرفدار امکان پذیر هست که این ماژول هم در ستون سمت راست جایگزاری ( هوک ) نمی شه حالا در ستون سمت راست بنده اینها رو گذاشتم:1- نماد اعتماد الکترونیکی2- شاخه ها3- دو بنر تبلیغاتی درباره ارسال و ...4- محصولات بازدید شده مشکل اینجاست که این گزینه ی چهارم یا محصولات بازدید شده رو از سر ناچاری گذاشتم. و اگر کاربر جدیدی به سایت بیاد اون بخش خالی می مونه چون بازدید صورت نگرفته حالا می خواستم از نظر حرفه ای اگر می شه پیشنهادی بدین که این بخش رو چه چیزی بزاریم درست و معقول هست و قالب پانیذ این امکان رو داره و ...با سپاس نشانی تارنما: فروشگاه اینترنتی چیستا الکترونیک نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در شهریور 21، 2016 گزارش Share ارسال شده در شهریور 21، 2016 میتونید یکی از ماژول های محصولات جدید و محصولات تخفیف خورده یا همان ویژه ها رو در وسط صفحه اصلی قرار ندید و به جاش در ستون بذارید. واکنش ها : nasimparsi 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amirrzd ارسال شده در شهریور 21، 2016 گزارش Share ارسال شده در شهریور 21، 2016 به نظر من ستون راست برای صفحهی اصلی اصلا ضروری نیست. صفحه اصلی رو تمام صفحه کنید و بالای محصولات جدید و پرطرفدار (زیر اسلایدر) چند تا بنر مربوط به شاخههای اصلی رو بذارید.تو شاخهها هم ستون راست کافیه زیرشاخهها و ناوبری لایهای رو نمایش بده. تو صفحهی محصول هم که بدون شک ستون رو بردارید. دلیل من برای این نظر اینه که وقتی مشتری وارد صفحهی محصول بشه، نهایت «محصولات مرتبط» براش کافیه و نباید به هیچ وجه حواسش رو با چیزای دیگه پرت کرد. باید مشتری تو صفحه محصول بمونه و اطلاعات محصول رو کامل بخونه. تنها چیزایی که باید خیلی تو چشم باشه، عکس و قیمت و دکمه افزودن به سبد خرید باشه.وقتی هم متشری تو صفحهی شاخههاست فقط باید کمکش کنید که بتونه از بین محصولات اون شاخه (یا زیرشاخه) محصول مورد نظرش رو (با کمک ناوبری لایهای) پیدا کنه.صفحهی اصلی هم بیشتر باید یه نمای کلی از فروشگاه شما باشه. مخصوصا زمانی که فروشگاه شما خیلی معروف نیست. یه معرفی کوتاه و بعد با چند تا بنر محصولاتی که تو سایت فروخته میشه رو نمایش بده. نمایش نحوه ارسال و پرداخت و آدرس فروشگاه چندان به کار مشتری نمیاد. اینا رو میتونی یا انتهای صفحه اصلی بزنید یا لینکش رو تو فوتر بذارید. چند تا پیشنهاد دیگه هم دارم:۱. از رنگهای تیره برای پس زمینهی عکسها ترجیحاً استفاده نکنید. رنگهای شارپ و شاد و هیجان انگیز میتونه فضای فروشگاه رو عوض کنه.۲. محتوای بنرها (ارسال و پرداخت مثلا) بهتره انقدر شلوغ و توی هم رفته نباشه. بهتر لینک بدید به صفحات ارسال و پرداخت و اونجا توضیحات کامل رو بنویسید. نهایت سه یا چهار کلمه روی این بنرها باشه با یه پس زمینه خوش رنگ و یه عکس مرتبط.نماد اعتماد عکسش رو توی فوتر بذارید و لینک بدید به یه صفحه و کد نماد رو اونجا بذارید. چون خیلی صفحات رو سنگین میکنه. واکنش ها : دانوش و nasimparsi 2 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .