mahdi71 ارسال شده در بهمن 12، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 12، 2016 سلام فرض کنیم مشتری محصولی رو سفارش داده بعد از اینکه بدستش میرسه حالا به هر دلیل میخواد محصول خریداری شده رو با یک محصول دیگه عوض کنه. حالا: چه طور باید فاکتور قبلیش رو اصلاح کنیم یا فاکتور جدید براش صادر کنیم بدون اینکه نیاز به پرداخت مجدد باشه؟ و اینکه از اساتید خواهش میکنم یه راهنمایی و توضیح کامل از نحوه برگشت کالا به صورت استاندارد و صحیح ارائه بدن؟ چون به نظرم موضوع خیلی مهمیه و نوع برخورد با مشتری بعد از خرید کالا و مخصوصا در زمانی که با محصول خریداری شده به مشکل میخوره خیلی در اعتبار فروشگاه موثره. با تشکر واکنش ها : amirrzd 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mahdi71 ارسال شده در اسفند 21، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در اسفند 21، 2016 کسی راه حلی نداره؟! نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .