رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام

فرض کنیم مشتری محصولی رو سفارش داده بعد از اینکه بدستش می‌رسه حالا به هر دلیل می‌خواد محصول خریداری شده رو با یک محصول دیگه عوض کنه.

حالا:

چه طور باید فاکتور قبلیش رو اصلاح کنیم یا فاکتور جدید براش صادر کنیم بدون اینکه نیاز به پرداخت مجدد باشه؟

و اینکه از اساتید خواهش می‌کنم یه راهنمایی و توضیح کامل از نحوه برگشت کالا به صورت استاندارد و صحیح ارائه بدن؟

چون به نظرم موضوع خیلی مهمیه و نوع برخورد با مشتری بعد از خرید کالا و مخصوصا در زمانی که با محصول خریداری شده به مشکل می‌خوره خیلی در اعتبار فروشگاه  موثره.

با تشکر

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month later...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...