رفتن به مطلب

مشکل در انتخاب نوع ارسال و هزینه آن


elsan

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

 

من یه مشکل عجیب در فروشگاهم دارم و هرکاری کردم نتونستم متوجه بشم مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید.

 

در فروشگاهم دوتا محصول دارم که زمانیکه به سبد خرید اضافه میکنم هزینه ارسال رو رایگان میزنه و در قسمت ارسال هم پست ها رو نشون نمیده که مشتری نوع ارسال سفارشی یا پیشتاز رو انتخاب کنه و به همین دلیل اصلا جلوتو نمیره و سفارش ناقص میمونه. زمانی که یه محصول دیگه کنار اون محصول به سبد اضافه میکنم هزینه ارسال اضافه میکنه و در صفحه نوع ارسال ها هیچ ارسالی رو نشون نمیده و فقط یه حالت پیش فرض داره. کلا وجود این دو تا محصول در سبد خرید باعث مشکل میشه. من فقط دو تا محصول رو پیدا کردم ممکنه بازم محصول مشکل دار داشته باشم که ازشون خبر ندارم و همین امر باعث کاهش شدید سفارش هام شده. این دوتا محصول رو کامل چک کردم تنظیماتشون و نوع ارسال هاشون دقیقا مثل بقیه ی محصولات ولی نمیدونم چرا مشکل داره.

 

تا چند روز پیش هیچ مشکلی وجود نداشت و همه چیز درست کار میکرد و بدون اینکه هیچ تغییری در تنظیمات بدم این مشکل به وجود آمده.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان

 

من یه مشکل عجیب در فروشگاهم دارم و هرکاری کردم نتونستم متوجه بشم مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید.

 

در فروشگاهم دوتا محصول دارم که زمانیکه به سبد خرید اضافه میکنم هزینه ارسال رو رایگان میزنه و در قسمت ارسال هم پست ها رو نشون نمیده که مشتری نوع ارسال سفارشی یا پیشتاز رو انتخاب کنه و به همین دلیل اصلا جلوتو نمیره و سفارش ناقص میمونه. زمانی که یه محصول دیگه کنار اون محصول به سبد اضافه میکنم هزینه ارسال اضافه میکنه و در صفحه نوع ارسال ها هیچ ارسالی رو نشون نمیده و فقط یه حالت پیش فرض داره. کلا وجود این دو تا محصول در سبد خرید باعث مشکل میشه. من فقط دو تا محصول رو پیدا کردم ممکنه بازم محصول مشکل دار داشته باشم که ازشون خبر ندارم و همین امر باعث کاهش شدید سفارش هام شده. این دوتا محصول رو کامل چک کردم تنظیماتشون و نوع ارسال هاشون دقیقا مثل بقیه ی محصولات ولی نمیدونم چرا مشکل داره.

 

تا چند روز پیش هیچ مشکلی وجود نداشت و همه چیز درست کار میکرد و بدون اینکه هیچ تغییری در تنظیمات بدم این مشکل به وجود آمده.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

 

سلام مجدد

 

خوشبختانه راه حل پیدا شد. گفتم به دوستان بگم تا اگه کسی با مشکل من مواجه شد سریع برطرفش کنه.

 

در قسمت مقادیر محصول، گزینه سیستم مدیریت پیشرفته محصولات تیک خورده بود باید تیک اون رو برمیداشتم.

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...