رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      3,726


  2. معظمی

    معظمی

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      149


  3. pinjin

    pinjin

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      19


  4. asasoal

    asasoal

    عضو انجمن


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      81


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۵/۱۲/۰۱ در پست ها

  1. دوستان مجبور به سرچ در سايت هاي خارجي شدم و ايراد پيدا شد. واسه من ايراد از watermark madule بود ظاهرا باگ داره و با غيرفعالسازيش مشكل حل شد. اين لينك هم يه سر بزنيد تريك هاي مختلف رو توضيح داده: http://www.templatemonster.com/help/prestashop-1-6-x-how-to-fix-missing-product-images-issue.html
    2 امتیاز
  2. ارتقا چند مرحله ساده داره که هر کسی میتونه انجامش بده روش ارتقای پرستاشاپ ( هر نسخه ای و هر ورژنی که دوست دارین ) 1 - این مرحله مهمه . فایل زیپ پرستاشاپ رو که از انجمن دانلود کردین در پوشه زیر تو هاست کپی میکنید و از حالت فشرده خارج میکنید ( اکسترکت میکنید ) : /admin/autoupgrade/latest/حالا باید داخل پوشه latest یک پوشه به اسم prestashop داشته باشین . 2- از دایرکت ادمین یا سی پنل و از بخش بکاپ ، یک بکاپ کامل از سایتتون بگیرین که اگه ارتقا ناموفق بود بتونید سایت رو برگردونید و همه چی خراب نشه . 3 - از بخش تنظیمات / تعمیرات ، فروشگاه خود را در حالت تعمیرات قرار دهید ( یعنی غیرفعال کنید تا کسی نتونه ببینه در حین ارتقا ) 4 - ماژول بروزرسانی با یک کلیک رو نصب کنید . تو کادر جستجوی صفحه ماژول ها در مدیریت کافیه تایپ کنید : upgrade تا ماژول رو براتون پیدا کنه و شما نصبش کنید . 5 - وارد پیکربندی ماژول ارتقا با یک کلیک بشین . روی انتخاب های بیشتر ( حالت تخصصی ) کلیک کنید تا باز بشه . 6- کانال را روی آخرین گزینه ، یعنی دایرکتوری محلی تنظیم کنید و نسخه ای که میخواهید نصب کنید را مینویسید ، دقیق اسم نسخه رو بنویسید ، مثلا نسخه 1.6.0.14 و دکمه ذخیره رو بزنید . 7 - بقیه موارد رو مثل عکس تنظیم کرده و ذخیره رو بزنید (توجه کنید که گزینه خیر یا NO دومین دایره است) نکته مهم: بعد از تنظیم باید یک بار روی دکمه save یا ذخیره کلیک کنید. 8 - دکمه ارتقا رو بزنید تا شروع کنه به ارتقا دادن سایت شما . حین ارتقا مرورگر رو نبندید و با اینترنت بازی نکنید یا با هاستتون حالا دو حالت پیش میاد : 1 - ارتقا با موفقیت انجام میشه ، خوب میرین و فروشگاهتون رو فعال میکنید و تمام ( در 90 درصد مواقع ) 2 - ارتقا شکست میخوره ، به خاطر محدودیت های هاست و بدشانسی و حجم زیاد دیتابیس و صد ها دلیل دیگر . که در این حالت بکاپ رو برمیگردونید و از اول دوباره انجام میدین ( شاید خیلی هاتون بعد از انجام چند باره این مرحله خودتون تایید کنید که قیمت های بازارچه برای ارتقا خیلی هم منصفانه هست چون ممکنه دو سه روز بعضی ها تلاش کنن و نتونن فروشگاهشون رو ارتقا بدن و هی خطا بخوره ) دلایل ناموفق بودن ارتقا : 1 - محدودیت های هاست های اشتراکی 2 - حجم فروشگاه و به خصوص حجم دیتابیس که هر چقدر بالا باشه هم ارتقا زیاد طول میکشه هم امکان شکست ارتقا بسیار بالا میره 3 - بدشانسی 4 - نابلد بودن طرفی که داره ارتقا میده
    1 امتیاز
  3. مشکل فوق را که تفهمیدیم... نماد را گرفتیم.... ماژول نماد که کار نکرد... گویا سیستم عوض شده. یک کد html داده اند که بگذارم هر جا که خواستم. در ماژول نمایش نمی داد. منم رفتم گذاشتمش در footer.tpl مربوط به قالب. بالای فوتر در تمام صفحات سایت میاد. مشکلی هم نداره منتها سوالم اینه که من یه کد html میخوام یه جای قالب بگذارم چرا اجازه نمیده !؟ هرچه دنبال html block گشتم پیدا نکردم. هنوز منطق چیدمان قالب را نفهمیدم چطوری میتونم یه کد html را یه جای قالب جا بدم !؟!
    1 امتیاز
  4. از نظر من فرقی نداره تو سئو ، حالا به دلخواه خودتون میخواین فعال کنید یا نکنید
    1 امتیاز
  5. دوست عزیر فکر کنم شناسه تراکنش همون order-id باشه
    1 امتیاز
  6. سلام تا به حال چنین درخواستی نداشتیم و ماژولی هم برای اینکار ندیدم. شاید بتونید با استفاده از قابلیت چند فروشگاهی این کار رو انجام بدید. موفق باشید
    1 امتیاز
  7. ماژول پرداخت در محل (cashondelivery) یا فیش بانکی رو فعال کنید
    1 امتیاز
  8. سلام مجدد بهمن جان من پست اولی که در اون عکس گذاشتید رو ندیدم. بهمن عزیز من در صفحه نحوه خرید قالب های اورجینال لئوتم روی سایت دی بی اس تم توضیح دادم که ما دو اکانت متفاوت دولوپر و نمایندگی داریم: http://dbstheme.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D9%84%D8%A6%D9%88%D8%AA%D9%85/ من توضیح دادم خودم که تفاوت شون چی هست و مشتری چطور از بین این دو نوع متفاوت لایسنس ، لایسنس مناسب خودش رو انتخاب کنه. بعد شما عکس از صحبت های من گذاشتید که من گفتم ما اکانت دولوپر هم داریم؟ فکر میکنم اشتباه متوجه شدی. عکس هایی که گذاشتید تصدیقی بر موضوعاتی هست که در تاپیک مطرح کردم. به خصوص اون پیام خصوصی که قبل از اعلام نمایندگی آی پرستا هست و بنده در اون پیام خصوصی براتون نوشتم که با لئوتم برای فروش قالب هاشون مذاکره کردیم و بد جواب میدن. دلیل بد جواب دادن هم امروز در پست قبلی خودم توضیح دادم. تا صدرا در اسکایپ با مدیر لئوتم صحبت نکرد و اعتمادش به ما و حرفه ای بودن ما جلب نشد، رسماً فروش قانونی قالب ها رو تأیید نمیکرد. کل این جریانات هم به سندیت عکسی که گذاشتی قبل از نمایندگی آی پرستا هست. یا علی
    1 امتیاز
  9. سلام و وقت بخیر بنا بود بنده دوباره به تاپیک سر نزنم چون چنین مباحثی و چنین دلخوری هایی رو در شأن دوستان قدیمی، مدیران انجمن، کاربران انجمن و البته شخص خودم نمی دونم. از طرف دیگه الآن که دارم شروع به نگارش این پاسخ میکنم، ساعت از 3 صبح گذشته و فکر میکنم یکی از نشونه ها این باشه که به چه میزان مشغله و موضوعات مهم تر در طول روز هست که باید مدیریت زمان کنیم. ولی با این وجود چون تاپیک در زمانی که من نبودم ادامه پیدا کرده و مطالب ادامه پیدا کرده، به ناچار یکبار دیگه در تاپیک شرکت میکنم و امیدوارم آخرین باری باشه که همه ما در چنین تاپیک هایی شرکت میکنیم. --- 1- افراد زیادی بنده و همینطور مجموعه دی بی اس تم رو میشناسن. صدها کاربر در اینجا از مشتریان دی بی اس تم هستن و من در برابر حجم زیادی از افرادی که با محصولات ما آشنایی دارن ادعا میکنم که با قضاوتی منصفاه میشه گفت سطح کیفی محصولات و خدمات پشتیبانی دی بی اس تم در بالاترین حد ممکن قرار داره و مجموعه دی بی اس تم از ابتدای فعالیتش به پاسخگویی و پشتیبانی خوب خودش شهرت پیدا کرده. مواردی مثل آپدیت مادام العمر رایگان و پشتیبانی مادام العمر رایگان در اینترنت ایران اولین بار توسط دی بی اس تم ارائه شده و هنوز فکر میکنم در این زمینه پرچم دار هستیم و شخصاً گاهی اوقات مشتریانی رو می بینم تیکت ایجاد میکنن که تاریخ خریدشون به 4-5 سال پیش برمیگرده و همچنان در حال استفاده از خدمات پشتنیبانی شون هستن. ولی گاهی اوقات در هر کسب و کاری بدون استثناء شرایطی پیش میاد که صحیح یا نا صحیح شخصی از محصول یا خدماتی که خریداری کرده راضی نیست. محال ممکنه یک مجموعه تجاری با چنین شرایطی رو به رو نشه مگر اینکه اصلاً مشتری نداشته باشه! حالا یکی از دوستان مقصر این بحث رو استارتر خطاب کردن و نوشتن اگر جای بنده بودن دیگه هرگز به استارتر پشتیبانی نمیدادن. برعکس! ما به استارتر محصول فروختیم و پشتیبانی از ایشون وظیفه بی چون و چرای ماست. ما که نمیتونیم به دلیل یک موضوعی که هیچ ربطی به بخش پشتیبانی یا محصول دی بی اس تم نداره حق ایشون رو ضایع کنیم! اتفاقاً ایشون مشکل دیگه ای رو پس از این تاپیک اشاره کردن که با کمال میل ثبت در فهرست آپدیت شد. ما این رو آزادی بیان میدونیم و مشتری حقشه که هر جایی که خواست آزادانه چه خوب چه بد نتیجه تجربه خودش رو در اختیار دیگران قرار بده. همچنین بنده اشاره کردم کل موضوع این تاپیک یک نوع خاص سوء تفاهم بود که باعث ناراحتی استارتر شده بود که ما سعی کردیم برطرف کنیم این جریان رو ولی متأسفانه تاپیک یک روز قبل ایجاد شده بود و وقتی موضوع در تیکت حل شد، در تاپیک مطالبی نوشته شده بود که بسیار ناراحت کننده تر از خود تاپیک بود. ----- 2- من مواردی که مربوط به جریان بین ما و لئوتم بوده و جریانات پس از اون در ایران بین ما و تیم آی پرستا بوده رو در حضور خود مدیران آی پرستا در پاسخ های قبلی خودم مطرح کردم. چه نیازی به بیان مطالب تکراری هست وقتی یکبار زمان گذاشتم و هر چیزی که بوده و میدونستم رو در صفحه قبل توضیح دادم؟ اما با بحثی که مطرح شده میخوام مطالبی به گفته های خودم اضافه کنم. اولاً اینکه شما میدونید و مطلعید و مطلع بودید که دی بی اس تم در حدود یک سال بود که قالب های کپانی لئوتم رو برای اولین بار در ایران ارائه می کرد. لئوتم اکانت دولوپر داره این رو همه میدونن. ما از زمانی که اکانت دولوپر رو تهیه کردیم تا زمانی که کار به مکاتبه کشید تا بتونیم شرایط فروش آنلاین هم داشته باشیم چند ماهی طول کشید. اولین مشتری ما آقای نوروززاد از دوستان خوب و نزدیک خودم در انجمن شاپکیپر حدود 2 سال پیش بود که سفارش استفاده از یکی از قالب های کمپانی لئوتم برای یک سایت فروش عطر در زمان پرستاشاپ 1.5 به ما دادن. ما در جریان اون سفارش اکانت دولوپر لئوتم رو تهیه کردیم و طبق حق قانونی این اکانت، از این قالب برای طراحی و راه اندازی سایت ایشون استفاده کردیم. این اولین بار در تاریخ ایران هست تا جایی که اطلاع دارم که به این شکل رسمی تیمی اکانت سطح دسترسی دولوپر لئوتم رو برای انجام یک پروژه طراحی سایت تهیه و خدمات مرتبط رو ارائه میکنه. آقای نوروززاد و بنده سایت فروشگاه عطر ایشون رو به عنوان یک نمونه کار موفق معرفی کردیم و تعداد درخواست های دوستان نزدیک و سایر کاربران شاپکیپر برای استفاده از سایر قالب های این کمپانی بالا رفت. کم کم درخواست هایی برای ما اومد که مدیر فروشگاه مایل به خرید قالب بود نه راه اندازی فروشگاه با قالب و این خارج از محدوده عرف کپی رایت اکانت سطح دسترسی دولوپر کمپانی لئوتم هست. پس در بخش پشتیبانی لئوتم تیکتی زدیم و در اسکایپ با مدیر لئوتم صحبت کردیم و جریان رو مطرح کردیم (بعلاوه محدودیت خرید با دلار در ایران و اینکه زبان ما راستچین هست و باید قالب رو قبل از ارائه حتماً ترجمه و بومی سازی کنیم) و موضوعاتی که قبلاً چه اینجا و چه در شاپکیپر و چه حتی روی سایت دی بی اس تم در برگه شرایط خرید قالب های لئوتم توضیح دادم. ماه ها ما به همین شیوه فعالیت کردیم و با توافقی که صورت گرفته بود با سطوح دسترسی متفاوتی که داشتیم به دو شیوه قالب ها رو یکی برای راه اندازی سایت با قالب و دومی فروش آنلاین قالب بدون خدمات راه اندازی سایت عرضه کردیم و هیچ کس نیست که بتونه ادعا کنه که در تمام این مدت سایت دیگه ای هم بوده که قالب های کمپانی لئوتم رو در ایران ارائه میکرده یا حتی قصدش رو داشته. هر ادعایی خلاف توضیحات بالا خلاف واقع هست و دی بی اس تم در حدود یک سال (شاید کمتر) تنها مرجعی بود که قالب های بومی شده لئوتم رو هم می فروخت هم با این قالب ها فروشگاه راه اندازی میکرد. پس از مدتی مدیران آی پرستا اطلاعیه ای منتشر کردن که موفق به اخذ اکانت نمایندگی لئوتم در ایران شدن. و ما هم تاریخچه صحبت هامون هست چه در سطح انجمن شاپکیپر و چه در پیام خصوصی که فکر کنم به آقای مهدی شاد دادم علاوه بر تبریکات فروان، توصیه هایی هم در باب نحوه ارائه قالب های بومی شده در ایران داشتیم. باور کنید برای ما خبر خوشحال کننده ای بود که در ارائه قالب های این کمپانی در ایران تنها نیستیم! اما پس از مدتی این ادعا با لحن بدی مطرح شد که آی پرستا تنها نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه و جریاناتی که قبلاً توضیح دادم. قبلاً گفتم که در انجمن های گفتگو به ادعاهای مطرح شده جوابی ندادیم و جریان رو با مدیر لئوتم مطرح کردیم و مواردی که در پست قبلی خودم مطرح کردم. حالا دو بحث اینجا مطرحه: 1- در شرایطی که دی بی اس تم در حدود یک ساله قالب های لئوتم رو در ایران به صورت بومی شده و اورجینال عرضه میکنه و مشتریان زیادی هم از قالب های حرفه ای این کمپانی از طریق دی بی اس تم قالب تهیه کردن، چرا باید مهرشاد عزیز ما بره به مدیر لئوتم ایمیل بزنه که ما میخوایم تنها نمایندگی در ایران باشیم و به قول خودتون نمایندگی انحصاری باشید؟ خود مهرشاد عزیز متن ایمیل رو در تاپیک قرار داده و هر آدم منصفی که نوشته های من رو میخونه قضاوت کنه که آیا این کار، کار درستی بوده که شما بری اینطور به این شکل تقاضای نمایندگی کنی به شرطی که سایتی که در حال حاضر نمایندگی داره نمایندگیش ازش گرفته بشه و در آینده هم هیچ سایتی نتونه نمایندگی بگیره در ایران؟ آیا این کار درستی بوده؟ آقای مهدی شاد عزیز بنده نیازی ندارم شما با خوشحالی نمایندگی که قبل از شما داشتم و هرگز اعتقادی به انحصاری بودنش هم نداشتم و ندارم رو دو دستی به بنده تقدیم کنید! و مهرشاد جان متأسفانه مدیر لئوتم در یکی از پاسخ های خودش به شما نشون داده که در تجارت اخلاق نداره! یعنی چی شما 70 قالب که ارسال کردید ما به دی بی اس تم ایمیل میزنیم قالب هامون رو از روی سایت حذف کنه؟ فرضاً ما قالب هامون رو هم حذف کردیم، اون کاربرهایی که قالب رو از ما خریدن و نمیتونن به انگلیسی با پشتیبان لئوتم در ارتباط باشن چطور قراره "" آپدیت نسخه بومی شده و پشتیبانی برای نسخه بومی شده "" قالبش رو از لئوتم بگیره وقتی ما دیگه خدمات دهنده نباشیم؟ اگر دی بی اس تم رو که این وسط داره قربانی طمع فروش بیشتر میشه اصلاً در نظر نگیریم، این خیانت محض در حق مشتری های دی بی اس تم هست! 2- در مدت دو سه ماهی که مجموعه آی پرستا قالب های لئوتم رو در ایران ارائه کردن، فکر کنم به خوبی به این موضوع تسلط پیدا کرده باشن (همونطور که بهمن عزیز بارها در شاپکیپر به این موضوع اعتراف کرد) که بومی سازی قالب های لئوتم با کیفیتی که دی بی اس تم ارائه میکنه 100% سالم همراه با ارائه آپدیت هایی به روز و پشتیبانی نامحدود کار هرکسی نیست و ما خودمون به صورتی تیمی یک قالب رو که میخوایم آماده کنیم گاهی در گذشته 40 روز روی یک قالب کار کردیم تا آماده عرضه روی سایت یا به مشتری خاص بشه! اما وقتی آی پرستا نمایندگی خودش رو کنار گذاشت، اول پای دی بی اس تم رو وسط کشید که چرا آی پرستا تنها نمایندگی رسمی نیست و در تاپیک اطلاعیه لغو نمایندگی با لحن بسیار زننده ای دی بی اس تم شد مقصر اصلی ماجرا طوری که انگار چوب لای چرخ کن این داستان بوده. و بعد از اون هم به شدت قالب های بسیار پیشرفته پرستاشاپ لئوتم همیشه با بدترین شکل ممکن خطاب شدن. ما برای اولین بار در جهان شاهد استفاده از ماژول فوق العاده پیشرفته پیج بولدر آپولوتم (کمپانی همکار لئوتم) بر روی قالب های لئوتم هستیم. به سایت لئوتم سر بزنید قالب های جدید این کمپانی با 10 دموی متفاوت ارائه میشن چون به کمک چنین ماژول پیشرفته ای برای اولین بار در دنیا مدیر یک فروشگاه پرستاشاپی میتونه بی نهایت ظاهر متفاوت با ترکیب چیدمان اجزا و المان های متفاوت و حتی رنگ بندی ها و ظاهری 100% متفوات بسازه. به عنوان نمونه 4 دموی قالب leo_outdoor رو بررسی کنید ظاهرهایی کاملاً متفاوت ولی یک قالبه نه 4 قالب! با ماژول پیج بولدر پیشرفته آپولوتم مدیر سایت میتونه به این شکل با یک قالب هر زمان که خواست ظاهرهای متفاوت داشته باشه و تنوع بدون هزینه برای خودش ایجاد کنه! ماژول های پیشرفته بوت اسپرت مگامنو و مگا منو سایدبار، ماژول بسیار عالی وبلاگ پرستاشاپ لئوتم. ماژول ویجت منیجر که به تنهایی جای نزدیک به 50 ماژول پرستاشاپ امکانات داره و پیشرفته ترین ماژولیه که برای پرستاشاپ طراحی شده 100 دلار روی سایت لئوتم فروخته میشه و روی همه قالب هاش هست. ماژول اسلایدر لایه ای لئوتم از پیشرفته ترین ماژول هاییه که من تا بحال برای پرستاشاپ دیدم. ماژول ایجکس سفارشی به کاربر امکاناتی رو میده که به راحتی به دست نمیاد. مثل شمارنده معکوس هوشمند برای محصولات تخفیف دار، نمایش تعداد محصولات هر شاخه. نمایش تصاویر بیشتر از یک محصول به صورت ایجکس با بردن ماوس روی تصویر محصول و غیره. ماژول جستجو در شاخه های لئوتم به کاربر این امکان رو میده که وقتی داره در فروشگاه جستجو میکنه، شاخه مورد نظرش رو انتخاب کنه و فقط در محصولات همون شاخه جستجو کنه. از بحث ماژول ها که بگذریم، میزان سئو فرندلی قالب های لئوتم به حدیه که حتی من هم بارها متعجب شدم و به زودی قراره مطلبی در همین ارتباط روی سایت دی بی اس تم منتشر کنم تا کاربر با سطح کیفی سئوی قالبی که خریداری کرده یا قصد خرید داره آشنا بشه. در نهایت، اگر قالب های حرفه ای لئوتم انقدر بده که بطور مستقیم و غیر مستقیم در جاهای مختلفی نوشته میشه خرید قالب اورجینال به نوعی یک اشتباه هست و هیچ کس نباید سمت چنین قالب هایی بره، پس چرا نمایندگی لئوتم رو مکاتبه کردید و از لئوتم نمایندگی گرفتید؟ ---- و پاسخ به نوشته های بهمن عزیز بهمن جان بنده در پاسخ قبلی خودم به صورت غیر مستقیم به طراحی اختصاصی نبودن قالب های ایرانی اشاره کردم و چی نوشتم؟ نوشتم من شاید با حرف ها و رفتار یکی دو نفر مشکل داشته باشم ولی نمیخوام با مطالبی که اینجا گفته میشه روی فروش و درآمدزایی دیگران هم تأثیر بذارم! یکی از اون دیگران که بنده مایل نبودم پای خودش و محصولاتش به این موضوع باز بشه و به احترامش موضوع رو باز نکردم شما بودی. چرا عادت داریم هر بحثی که ما مربوط نیست رو واردش بشیم و با یک لحن تند و زننده ای شخصی که عملاً نوشته نباید بحث پای دیگران به وسط بکشه رو خطاب کنیم؟ شما نوشتید که حسرت خوردید کسی رو به ما معرفی کردید و دوباره نوشتید که اغلب مشتریان شما از سبد خرید دی بی اس کارت استفاده میکنن. اولاً ما هم متقابلاً شما رو به عنوان یک طراح و برنامه نویس خوش ذوق و با استعداد به دیگران بارها و بارها معرفی کردیم و از انجام این معرفی هم برعکس شما متأسف نیستیم. و ثانیاً در ایران هر فروشگاهی که با سبد خرید دیفالت پرستاشاپ فعالیت کنه مدیر بسیار کم تجربه و بی اطلاعی پشتش هست که با وجود چندصد فروشگاه پرستاشاپی که از این سبد خرید استفاده میکنن هنوز متوجه نشده که چنین محصول ارزشمندی روی دی بی اس تم هست که بعید میدونم حتی همون شخص هم به زودی متوجه نشه که سبد خرید سایر فروشگاه های پرستاشاپی ایرانی پیشرفته تر از خودشه و با تحقیق به ما نرسه. شما شاید نقش معرفی کننده رو داشتی و شاید هم در آینده باز داشته باشی ولی اطمینان میدم که دیر یا زود همون اشخاص بدون معرفی شما پی به وجود این سبدخرید روی دی بی اس تم می بردن. ما از بابت معرفی های شما سپاسگزاریم و با اطمینان میگم در سطحی برابر همیشه معرفی متقابل وجود داشته. ---- در نهایت چون در تاپیک دیدم صحبت از حذف تاپیک اومده، در صورت رضایت استارتر از حذف تاپیکش، به نظر من هم این بحث ها بسیار دور از شخصیت همه ماست و نباید خیلی از موضوعات مطرح میشد و نباید جرقه ایجاد یک ناراحتی زده میشد و الآن هم بهترین کار برای دو طرف اینه که بحث رو فراموش کنن و زمان ارزشمند رو برای رسیدگی به برنامه ریزی های کاری و درخواست های مشتریان شون بگذارن. دانوش جان بار قبل هم گفتم که با اینکه بارها در تیم دی بی اس تم ارائه یک بومی سازی باکیفیت مطرح شده (و اگر هم بخواد انجام بشه قطعاً با ایده ای نو و شیوه ای متفاوت انجام میشه و نیازی نیست نگران کپی برداری از کدها باشید)، ولی اشاره کردم که با اینکه انجام یک کار در سطح کیفیت عالی که سقف ایده آل هامون باشه 6 ماه زمان میخواد، ولی همیشه به دلیل ایجاد یک اتحاد بین خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران و وجود "یک مرکز" برای عرضه پرستاشاپ بومی شده، اینکار انجام نشد. بیایم امیدوار باشیم هرگز نیازی به دو پاره شدن خدمات دهنده های پرستاشاپ در ایران نباشه و رقابت ما رقابتی در کنار حمایت از هم باشه. چیزی که خواسته قلبی من هست و وظیفه شما به عنوان بومی کننده پرستا در ایران و مدیر این انجمن در تحقق اون. بدترین روز رو روزی میدونم که این باورها و این اعتمادها به دلیل حرف ها و رفتار نسنجیده و غیر حرفه ای یکی دو شخص از بین بره. یا علی
    1 امتیاز
  10. سلام از میان فروشگاه سازهای حال حاضر پرستاشاپ از چند جهت بهتر است. (یک مورد بومی سازی بهتر توسط بروبچه های همین سایت)برای نظر سنجی بجای تومیتو بهتر بود از مجنتو استفاده کنید. چون حداقل مجنتو رقیب بهتر و نزدیک تری برای پرستا است. در مورد اپن کارت هم بعد از پرستا و مجنتو پیشنهاد می شود. در مجموع این که از چه اسکریپتی استفاده کنید یک بخش کوچکی از تجارت الکترونیکی شما است و موارد دیگری هستند که در درجه اول مهم و اولویت دارند.
    1 امتیاز
  11. اطلاعیه آپدیت قالب : به زودی آپدیت شماره 1.8 قالب الکترومارکت ارائه خواهد شد ، این آپدیت نیز صرفا برای افرادی میباشد که پرستاشاپ 1.6.0.14 استفاده مینمایند ، با نصب این آپدیت علاوه بر رفع چندین باگ ، کدنویسی قالب نیز بهینه تر شده و به استانداردهای جهانی خواهید رسید . دوستانی که از پرستاشاپ 1.6.0.14 استفاده میکنند خود را آماده دریافت و نصب این آپدیت نمایند . از همه کاربرانی که با خرید قالب ایرانی به جای قالب خارجی از تولیدکنندگان داخلی حمایت میکنند ، تشکر می نماییم .
    1 امتیاز
  12. اگر بعد از نصب نسخه 1.6 با محیطی انگلیسی ولی راست چین مواجه شدین به منوی "بومی سازی > ترجمه ها" یا Localization > translations رفته و از بخش "افزودن / به روز رسانی" زبان فارسی را انتخاب کرده و به روز کنید. توجه کنید که در حالت عادی پرستاشاپ ترجمه ها رو از سایت اصلی میگیره تا همیشه آخرین اصلاحات را داشته باشید.
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...