رفتن به مطلب

asasoal

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    81
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

asasoal آخرین باز در روز دی 2 2015 برنده شده

asasoal یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

1 دنبال کننده

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

10,791 بازدید کننده نمایه

asasoal's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

65

اعتبار در سایت

  1. سلام دوستان، این مشکلی که دوستمون saeed5570 مطرح کردن ناشی از قالب هستش یا باگ هسته بررسی کنید ممنون میشیم.
  2. asasoal

    مدیریت صفحات 404

    سلام؛ اگر 404 به خاطر غیر فعال کردن محصول بوجود اومده می تونید بعد از غیر فعال کردن محصول در همون قسمت ریدایرکت کنید اونو به لینک دلخواه. اگر 404 بخاطر مورد دیگه ای هستش یا اینکه لینک محصول فعال هستش: می تونید ماژولش رو از پرستا استور بخرید. و در این صورت به شکل مطلوب میتونید اونو مدیریت کنید. البته یک راحش هم ریدایرکت از طریق پنل هاستتون هست، که البته معمولا این روش ممکنه بر روی بعضی از پنلها جواب نده.
  3. سلام با توجه به استفاده از تگ H3 در عنوان توضیحات بلند استفاده از H2 در متن توضیحات بلند مجاز است؟
  4. سلام دوستان در این رابطه توجه شما را به این مقاله ای که در یکی از سایتهای آقای شیرازی اخیراً منتشر شده است جلب می کنم: مهم ترین عوامل موفقیت صفحاتی که در سال 2015 بالاترین رتبه نتایج گوگل را داشتند لینک غیر مستقیم (اصلی سایت)
  5. سلام دوست گرامی در حین وارد کردن بعد از عددهای 29 و همچنین 52 یک ممیز بگذارید ببینید درست می شود؟ در نرم افزار Google Earth بایستی در قسمت Options>3D View>Show Lat / Long از لیست موجود اولین آن یعنی Decimal Degrees را انتخاب کنید. بر روی OK کلیک کنید. در این صورت مختصات شما بر حسب درجه تبدیل می شود. موفق باشید
  6. سلام فکر کنم نزدیک سال نو هستند، تو جو آخر سال پر جنب و جوش شدند.
  7. سلام ماژول ای بازار رو غیر غعال کنید، یک حامل پستی ایجاد کنید با عنوان پست پیشتاز، هزینه هم داخلش تنظیم کنید. البته می تونید با ایجاد منطقه های داخل شهر،داخل استان، استانهای همجوار، استانهای غیر همجوار مبلغ پست را متغیر کرده و هزینه های پستی را به واقعیت نزدیک تر کنید. (آموزش این کار توسط دوستمون mehranjo در سایت هست جستجو کنید.)
  8. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    در اینصورت احتمال زیاد مشکل در هاست شما هستش، برای اطمینان بک آپ خود را در لوکال یا یک هاست دیگر تست کنید. اگر مشکل رفع شد، یعنی هاست شما تنظیم نیست و بایستی تنظیمات MySQL-Appachi-PHP (سرویس دهنده برنامه کاربردی وب-سرویس دهنده وب -سرویس دهنده منبع داده ای) را بررسی کنید.
  9. سلام دوست عزیز کاش راه حل مشکلتون رو بنویسید مطمئن باشید بدرد خیلی ها میخوره بعضی وقتها آپدیت برخی از ماژولها بر روی نسخه های قبلی باعث مشکلات غیر منتظره ای می شود.
  10. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    اگه همه راه ها رو رفتید و به نتیجه نرسیدید تو بازارچه تیکت بزنید شاید بتونن مشکلتون رو حل کنن
  11. asasoal

    وارد نشدن به مدیریت

    سلام مطمئن هستید که بک آپ را بدرستی برگردانده اید. توصیه میکنم از پشتیبانی هاست تقاضای برگشت بک آپ کنید.
  12. سلام بهمن عزیز ممنون بخاطر زحمتی که کشیدی و این قالب رو طراحی کردی، قالب زیبایی از کار دراومده برای شروع و استارت آپ سایت قالب بسیار خوبی است. من با نصب این قالب بر روی نسخه 1.6.0.1 این موارد را مشاهده کردم : شاخه بندی و زیر شاخه ها مانند قالب پیش فرض است اما وقتی بر روی شاخه ماوس را نگه می داریم در دور شاخه ها یکسری فریم و استروک می اندازد . وقتی هم که بر روی یک شاخه اصلی کلیک می شود محصولات مانند قالب پیشفرض در تعداد 12 یا 24 عددی نمایش داده نمی شود و به ازای هر صفحه فقط یک محصول نمایش داده می شود. یعنی برای دیدن همه محصولات یک شاخه باید به ازای هر محصول یک دکمه فلش را کلیک نمود نمیدانم تا چه اندازه تونستم منظور خودم را رسونده ام . کلاً میخوام بدونم آیا این قالب رایگان نسخه اصلاحی دارد؟
  13. سلام من قبلاً در مورد گرافیک سایت یکسری توضیحاتی داده بودم خدمت شما اما کوچکترین توجهی به اونها نکردید....! اگر توانایی آن را ندارید از یک متخصص گرافیک کمک بگیرید. با توجه به تجربه ای که دارم اجناس شما جزو اجناسی هستند که شانس فروش آنلاین خوبی دارد. پس کمی اگر هزینه بیشتری برای امکانات خود کنید شانس موفقیت سایت خود را بالاتر خواهید برد. برای بلوکهایی که در پایین صفحه هستند باید این ماژولها را ویرایش کنید. ویرایشگر متن صفحه اصلی بلوک اطلاعات مدیریت محتوای سفارشیو توصیه میکنم این ماژول را هم حتماً سفارشی سازی کنید: بلوک محتوا
×
×
  • اضافه کردن...