توضیحات را بهنام عزیز داد . من در این زمینه و seo تخصصی ندارم ولی چیزی که تا الان از دوستان همین انجمن یاد گرفتم و تجربه کردم این بوده . ببینید دوست من . این دو فیلد از صفحه معرفی کالا درواقع تابلوی معرفی کالای شما در جستجوگری مثل گوگل هست . پس باید طوری پر بشند که مخاطب یا بیننده با دیدنش توی جستجو گر سریع اونو ببینه و تشخیص بده این صفحه هدفش هست یا نه . بهترین کار اینه که همین محصول را توی گوگل سرچ کنی . حالا میبینی که در نتایج گوگل برای هر سایت چند کلمه پررنگ در بالا مینویسه که همون عنوان متا هست و مقداری هم توضیحات با فونت کوچکتر نوشته شده که همون توضیحات متاهستند . خب الان انتخاب با خودته که ببینی در این دو فیلد چه چیزی بنویسی که بیننده با دیدنش تشخیص بده این لینک ، لینک هدفش هست .