رفتن به مطلب

تخته امتیازات

مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۸/۱۱/۱۴ در همه بخش ها

  1. سلام وقت بخیر مورد اول برای حداکثر : توی پرستاشاپ امکان تعیین حداکثر وجود نداره مورد دوم : این مورد هم منطق پرستاشاپ هست چون روی تعداد مبلغ رو اضافه میکنه و شما نمی تونید اونو کاری بکنید. مورد سوم: شما توی پرستاشاپ به صورت پیش فرض تنها می تونید 1 واحد داشته باشید. امکان پیاده سازی واحد میانه وجود نداره و اما راهکار بدون هزینه ای که میشه به شما پیشنهاد کرد: تعداد رو برای محصولات تغییر ندید و بذارید بمونه و یک ویژگی به نام وزن تعریف کنید و ترکیبات رو براساس اون بسازید که بشه حداکثر و حداقل رو مشخص کرد. یک مورد رو مثال میزنم براتون : تعداد کیک: 1 تعداد طبقه: 1 وزن : 3/5 کیلوگرم تعداد گل طبیعی: 2 عدد شما باید برای هرکدوم از این طبقات ، ترکیبات خودش رو اضافه کنید ترکیبات کیک 1 طبقه: 1 طبقه- 3کیلو - 1 شاخه گل طبیعی 1طبقه- 3/5 کیلو- 2 شاخه گل - ... و .... تعداد ترکیباتی که باید بسازی برای مرود گل زیاد میشه. و در نهایت بهتون توصیه می کنم برای این مورد در سایت https://addons.prestashop.com به دنبال ماژولی برای انجام اصولی ایجاد این نوع محصول باشید موفق باشید
    1 امتیاز
  2. من یه مشکل جدید دارم اونم اینه که وقتی عکس از قسمت شخصی سازی توسط کاربر ارسال میشه ، عکس از لحاظ سایز و حجم و ریزولیشن و مود رنگ تغییر نکنه مثلا من عکس 9*6 سانت را با ریزولیشن 300 dpi ارسال میکنم ولی بعد که به قسمت مدیریت میرم حجم کم شده سایز تغییر کرده ریزولیشن هم شده 72 این یه مشکل بزرگه به نظر من دانوش جان ممنون میشم راهنمایی کنید و سوال 2 اینکه اصل فایل هایی که اپلود میشه توی کدوم فولدر میره ؟؟؟؟
    1 امتیاز
  3. در اینجا می پردازیم به مهترین مقوله بهینه سازی و سئو سایت برای گوگل و در نتیجه افزایش بازدید که آن چیزی نیست جز کلمات کلیدی (عبارات کلیدی). کلمات کلیدی کلمات کلیدی در تگ عنوان:این مکان یکی از مهمترین مکان ها برای داشتن کلمه کلیدی است چرا که چیزی که درون تگ عنوان نوشته می شود در نتایج جستجو به شکل عنوان صفحه شما نمایش داده می شود. تگ عنوان باید کوتاه باشد (6 تا 7 کلمه حداکثر) و کلمه کلیدی باید نزدیک ابتدای تگ عنوان باشد. (+3) کلمات کلیدی در آدرس:کلمات کلیدی در آدرس ها بسیار مفید هستند به عنوان مثال http://www.newseo.ir/seo-learningکه “SEO Learning” عبارت کلیدی است که شما به دنبال رنک برای آن هستید. اما اگر کلمه کلیدی در دیگر بخش های متن ندارید، فقط به داشتن آنها در آدرس ها بسنده نکنید. (+3) لطفا اگر این مورد را دقیق متوجه نشدید دوباره بخوانید و در صورت نیاز در بخش نظرات از بنده سوال بپرسید ! تراکم کلمات کلیدی در متن:یکی دیگر از فاکتورهای مهم که بایستی چک کنید همین تراکم وجود کلمات کلیدی در متن است. 3 تا 7 درصد برای کلمات کلیدی اصلی مناسب است و حداقل 1 تا 2 درصد باید باشد. لطفا دقت کنید که تراکم کلمات کلیدی بیش از 10 درصد مشکوک بنظر می رسد و بیشتر به عنوان کلیشه ای از کلمات کلیدی به حساب می آید تا یک متن نوشته شده طبیعی. (+3) کلمات کلیدی در anchor text:این فاکتور هم بسیار مهم است، خصوصاً برای anchor text لینک های ورودی، چرا که اگر در anchor text لینکی از سایت دیگر کلمه کلیدی داشته باشید، این موضوع به منزله تاییدی از طرف سایت موردنظر برای کلمه کلیدی (و نه بطور کلی سایت) شما است. (+3) کلمات کلیدی در هدر (تگ های H1، H2 و …):یکی دیگر از مکان هایی که حائز اهمیت است اینجاست، اما مراقب باشید که صفحه شما متنی درست و بجا در مورد کلمه کلیدی خاصی، داشته باشد. (+3) حتما یادتان هست که این تگ ها چه نقش مهمی در شناسایی عبارات کلیدی مهم به گوگل داشتند؟؟!!! کلمات کلیدی در آغاز متن:با اینکه به اندازه ی anchor text، تگ عنوان یا هدر مهم نیست اما تا حدودی بااهمیت است. با این حال، به یاد داشته باشید که آغاز متن الزاما به مفهوم پاراگراف اول نیست به عنوان مثال اگر از جدول استفاده می کنید، اولین پاراگراف متن ممکن است در نیمه دوم جدول باشد. (+2) کلمات کلیدی در تگ alt:جستجوگرها تصاویر را نمی خوانند اما توصیفات متنی عکسها را در تگ alt بررسی می کنند بنابراین اگر در صفحه تان عکس دارید، تگ alt را با تعدادی کلمه کلیدی مرتبط پر نمایید. (+2) البته شاید برخی از شما دوستان هم از بنده شنیده باشید که گوگل به زودی توانایی پردازش تصاویر را به موتور جستجوگر خود اضافه میکند کما اینکه الآن هم از آن در سطح بسیار کم استفاده می نماید. کلمات کلیدی در متاتگ ها:خیلی خیلی کم اهمیت، خصوصاً برای گوگل. یاهو و بینگ همچنان به آنها اعتماد می کنند بنابراین اگر سایتتان را برای یاهو یا بینگ بهینه می کنید، این تگ ها را پر نمایید. در هر حالتی، پر کردن این تگ ها مشکلی ایجاد نمی کند لذا آنها را پر نمایید.(+1) کلمه کلیدی مجاور:کلمه کلیدی مجاور تعیین کننده این است که چقدر متن و کلمه کلیدی بهم مرتبط هستند. بهترین حالت این است که آنها یکی پس از دیگری باشند (مانند غذای سگ) و هیچ کلمه دیگری بینشان نباشد. برای مثال، اگر شما کلمه “سگ” را در پاراگراف اول و “غذا” را در پاراگراف سوم دارید، اثر مثبتی دارد اما نه به اندازه عبارت “غذای سگ” بدون هیچ کلمه دیگری بینشان. کلمه کلیدی مجاور برای عبارات کلیدی که شامل بیش از 2 کلمه هستند نیز صادق است. (+1) 10. عبارات کلیدی: مضاف بر کلمات کلیدی، شما می توانید روی عبارات کلیدی نیز کار کنید که شامل چندین کلمه هستند مانند “خدمات سئو سایت”. بهترین حالت زمانی است که عبارت کلیدی را روی عبارات محبوب بهینه کنید لذا در نتایج جستجو کاملا بر مورد جستجو شده منطبق می شود اما گاهی اوقات بنا به دلایلی برای 2 یا 3 کلمه جدا از هم (مانند سئو و خدمات) بجای یک عبارت بهینه سازی انجام می دهید.(+1)
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...