رفتن به مطلب

ebrahim01j

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,655 بازدید کننده نمایه

ebrahim01j's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

3

اعتبار در سایت

  1. ebrahim01j

    مشکل Your page is not mobile-friendly.

    با سلام دوستان الان یک هفته هست که محصولاتی که تو گوگل ایندکس میشن پایینش Your page is not mobile-friendly. رو میاره . البته وقتی تو قسمت تست موبایل فرندلی گوگل صفحه رو وارد میکنم اونجا مشکلی نداره ولی تو جستجو ها نشون میده مشکل از کجا میتونه باشه ؟
  2. ebrahim01j

    مشکل در مشخصه های محصول

    با سلام اساتید مشکلی که در ایجاد مشخصه ها هست وقتی مشخصه های جدید رو ایجاد میکنیم و هنگام انتخاب هر کدوم اسم مشخصه به لینک اضافه میشه و این باعث میشه برا هر مشخصه یه لینک وجود داشته باشه که باعث وجود لینک تکراری برا محصولات میشه . مثل این : http://link.com/14-16g-toshiba-mini.html#/16-- http://link.com/14-16g-toshiba-mini.html#/26-- که در اینجا لینک اصلی به این شکل هست و اونا لینک های مشخصه ها هستن که برا محصولات ایجاد شدن: http://link.com/14-16g-toshiba-mini.html میخوام بدونم چطور میشه این مشکل رو رفع کرد چون من تو یکی از سایت های پرستا دیدم که با تغییر مشخصه ها هیچ تغییر در لینک بوجود نمی اومد.
  3. با سلام این ماژول رو اگه تهیه کنیم با پرستاشاپ 1.7 سازگار خواهد بود ؟ یا آپدیتی برا پرستا 1.7 داده خواهد شد ؟
  4. مسشه بگین چه ماژولی؟ الان برا سایت من ماژول فایل دانلودی نصب هست
  5. با سلام دوستام من میخوام ببینم ماژولی هست که بتونیم برا سرویس های مختلف از کار بر سفارش دریافت کنیم و در قبال این سفارش پرداخت رو انجام بده نمونه مشابه اش رو قرار دادم:
  6. با سلام دوستان عزیز من در فروشگاهم میخوام پکیج های آموزشی که حجم اشون سه یا 4 گیگ هست و میخوام بعد از پرداخت هزینه ها لینک های دانلود براش نمایش داده شه حالا قبلا من کمتر از 100 مگابایت رو اپلود میکردم ولی بیشتر از 100 مگابایت رو اجازه نمیده . ممنون میشم یه جواب کاملی بدین اصلا بیشتر از 100 مگابایت رو هاست اجازه میده ؟
  7. مهندس عزیز میشه تو cms های دیگه این مشکل بهم ریختگی رو نشون بدین ؟ بیشتر سایت های فروشگاهی ترکیب انگلیسی و فارسی رو استفاده میکنن ولی این مشکل در اون سایت ها نیست .
  8. دوست عزیز بالا عکس بهم ریختگی در گوگل رو هم براتون فرستادم . مشکل من page source نبود . مشکل اینه که تو خود گوگل هم یهم ریختگی کلمات مشاهده میشه.
  9. شما توضیحات متا این عکس رو نگاه کنین متوجه میشین .
  10. با سلام دوستان با بررسی چندین سایت فروشگاهی که با پرستا راه اندازی شده اند فهمیدیم که وقتی در قسمت عنوان متا و توضیحات متا از ترکیب کلمات انگلیسی و فارسی در کنار هم استفاده بشه پرستاشاپ این کلمات رو درست در خروجی نمایش نمیده و همین موضوع هم باعث میشه که دیسکریپشن سایتتون تو گوگل درست ایندکس نشه و با توجه به اهمیت سئو در این دوره رقابتی با پیشنهاد یکی از ادمین ها وظیفه دونستم این تاپیک ایجاد بشه تا این مشکل عمومی بررسی و حل بشه . چون در غیر این صورت پرستا در فروشگاه های بزرگ و در حال پیشرفت جایی نخواهد داشت . من خودم دو عکس پیوست کردم که یکی متنی که برا عنوان و توضیحات برای محصول وارد کردم و دومین عکس هم نمایش اون متن در page source اون محصول می باشد . امیدوارم دوستان همکاری لازم رو در این موضوع داشته باشن تا این مشکل رو که تمامی سایت های ایرانی پرستا دارند به زودی حل بشه . با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...