رفتن به مطلب

meysam10002

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط meysam10002

  1. ای پی سایتت رو باید معرفی کنه به درگاه بانک با پشتیبانی به پرداخت تماس بگیر بگو خطای آی پی دارم
  2. سلام یک مشکل جدی در هنگام خرید از طریق درگاه جدید پارسیان در پرستا پرداخت موفق نشان میدهد در صورتی که تراکنش ناموفق بوده این 2 مرتبه برای من اتفاق افتاده و بسیار جدی است! چون اگر ارسال کالاها با اتکا به تاییدیه پرستا انجام بشه امکان داره واکنش ناموفق باشه و ما کالا رو ارسال کنیم! و پیگیری بسیار سخت میشه.
  3. سلام من حدود 6 ماه هست این ماژول را خریداری کردم اول اینکه این ماژول درموبایل بهمریختگی دارد ظاهر ایکن لایک و دیسلایک بسیار قدیمی هست! و اینکه حدودن دو سال هست که برای این ماژول اپدیت نیامده!!!!! و کاش میشد مشتریانی که خرید عضو هستند هم بتوانند یک سوال را پاسخ بدهند
  4. مشکل اینه وقتی از اپارات فیلم آپلود میکنی و قرار میدی و سایز رو با توجه به نسخه کامپیوتر قرار میدی در حالت موبایل باعث بهم ریختگی میشه حتی اگر حالت واکنشگرا را هم در سایت آپارات قبل از ایجاد کد قرار بدی باز هم تغییری نمیده و قالب را در حالت موبایل یه هم میریزه! کسی راه حلی سراغ داره برای این موضوع!
  5. سلام من یک متن را با کد H2 قرار میدهم به دلیل اهمیت برای سئو و جستجو ها و برای زیباتر شدن متن با استفاده از فونت ، فونتش را به شماره کوچکتری تغییر میدهم! آیا این کار تاثیری روی سئو و عملکرد ان دارد و یا بی ربط هست این تغییر فونت؟
  6. البته که همینطور هست و شما طراح گرامی میتوانید از نظرات سایر کاربران با توجه به صلاح دید خودتون استفاده کنید و یا نکنید... اما خوب بعضی از موارد مثل لاتین بودن اعداد در این قالب و یا نشان ندادن شماره تماس در حالت موبایل و مورد های دیگری که گفتم( نه همه موارد گفته شده توسط من) میتواند به زیبایی و پویایی این قالب کمک کند و مخالفی هم نخواهد داشت! در هر صورت منتظر ارایه اپدیت جدید برای دستچین هستیم.
  7. سلام مجدد من چند مورد دیگه به ذهنم رسید که مطمنن به پویایی و زیبایی این قالب کمک خواهد کرد: در حالت نمایش در موبایل بهتر است در پایین ترین قسمتو زیر صفحه های اجتماعی شماره تلفنی که در حال پی سی تحت عنوان "تماس با پشتیبانی" نمایش داده میشود ، نمایش داده شود چون در حالت موبایل هیچ تلفن تماسی قابل مشاهده نیست. اعداد در این قالب به صورت لاتین نمایش داده میشوند که بهتر است فارسی باشند. در حالت تلفن همراه بهتر است دکمه خرید فونت کمی بزرگتر داشته باشد و این دکمه به صورت وسط چین نمایش داده شود اگر در انتهای صفحه محصول و به صورت شناور قرار بگیرد که بسیار عالی تر خواهد بود، ضمنن در این قسمت میتوان دکمه افزودن به علاقه مندی را حذف کرد زیرا در قسمت بالای عکس کالا سه مورد "دوستش دارم" و "اشتراک گذاری" و همچنین "ارسال به دوست" وجود دارد. همچنین بهتر است برای قسمت دوستش دارم و اشتراک گذاری و ارسال به دوست از ایکن بدون نوشته استفاده کرد البته ارسال به دوست و اشتراک گذاری یک مفهوم مشترک هستند که میتوان یکی را حذف کرد که باعث خلوتی و زیبایی بیشتر قالب می شوند و همچنین باز هم نظرم این است حذف دکمه توضیحات و خرید در زیر هر محصول کمک بسیار خوبی به زیباتر شدن و مدرن تر شدن و خلوت تر شدن این قالب میکند
  8. هیچ راه دیگری کسی پیشنهاد ندارد و یا ماژولی که نیاز به خرید نداشته باشد! برای یک فروشگاه نوپا خرید همه ماژول ها و یا سفارش اختصاصی سنگین و برای شروع پر هزینه است! اگر کسی راه حل دیگری دارد ممنون میشوم راهنماایی کنید
  9. قرار بود برای استفاده از درگاه پارسیان با پین جدید اپدیت ارایه شود مشخص نیست دقیقن چه تاریخی ارایه میشود؟ چون زمان یک هفته به من اعلام شده بود
  10. سلام من هم از این قالب استفاده میکنم اما به نظرم مهم تر از سازگاری با 1.7 پرستا ارایه اپدیت برای همچین قالب ایست که جز قالب های نسبتا گران قیمت پرستا بوده است و خیلی هم قدیمی نیست و این اپدیت ها باعث دلگرمی خریداران این قالب میشود و همچنین باعث ترقیب مشتری در اینده برای تغییر قالب به قالب هایی است که توسط این طراح( اقای بهمن) طراحی شده است من چند مورد را به صورت پیشنهاد در مورد نقاط ضعفی که مشاهده کردم خدمت شما اعلام میکنم که تشخیص اینکه این موارد مربوط به قالب است یا هسته با طراحان و اهل فن! بی شک قسمت سرچ که یکی از مهمترین موارد در فروشگاه های کنونی است در این قالب چشم نواز نیست چه در حالت پی سی و چه حالت موبایل و شاید بتوان با کمی تقییرات گرافیکی دلنشین تر نمود آن را فکر میکنم ترکیب شدن دکمه توضیحات و خرید و راهنمایی کلیک کننده به صفحه محصول بسیار مفید باشد هم از شلوغی ناخواسته جلوگیری میکند و در فروشگاه های کنونی اکثرن دیگر دارای دکمه واحد هستند و کمتر کسی هم بدون دیدن عکس بزرگ محصول و یا خواندن مشخصات محصولی را مستقیم به سبر خرید اضافه میکند و همچنین باعث میشود از افزودن بی مورد و اشتباه بر اثر لمس در گوشی های لمسی جلوگیری شود شاید علاقه مندی های من و یا مقایسه در قسمت بالای سایت انقدر ها دیگر در نگاه اول اهمیت نداشته باشد و پس از ورود فرد نمایش داده شود بهتر است از طرفی بهتر است جای ورود به حساب از عنوان هایی مثل ثبت نام کنید/وارد شوید استفاده کرد که مشتریان جدید دچار سردرگمی نشوند باز هم موردی به ذهنم بیاید خدمتتان اعلام میکنم و یک مورد دیگه اینکه شاید بشه با قرار دادن ایکون های اعتماد ساز در قسمت پایین هر محصول در صفحه خود محصول از فضای ازاد شده در بالای سایت برای تمرکز بر روی کادر سرچ سایت در نسخه کامپیوتر استفاده نمود با این کار ایکون های اعتماد ساز در حالت گوشی هم قابل مشاهده خواهند بود در حالت عمودی.
  11. سلام مشکلم را با یک مثال توضیح میدهم ممنون میشم راهکار ارایه بدهید: تصور کنید ما یک فروشگاه لوازم التحریر داریم که هم خودکار میفروشیم هم میز تحریر برای محصولی مثل خودکار حامل پست را تعریف میکنیم که برای سفارشات بالای 200 هزار تومان حامل رایگان شود! و برای میز تحریر حامل تیپاکس که این حامل در هر صورت غیر رایگان است. فکر کنید یک مشتری هم 100 عدد خودکار خریداری کند که ارزشش میشود بالای 200 هزار تومان و حامل رایگان پست است و هم یک میز تحریر! وقتی هر دو را با هم انتخاب میکند در مرحله حامل هیچ اسم حاملی نمایش داده نمیشود و فقط یک گزینه بدون نام که نشان میدهد رایگان است نمایش داده میشود در صورتی که اصولن باید محموله شامل دو ارسال باشد یک تیپاکس غیر رایگان و یک پست رایگان! این مشکل را چطو میتوان بر طرف نمود دقت کنید که ما حامل پیش فرضی قرار نمیدهیم و برای تک تک محصولات حامل خاص خود را انتخاب میکنیم
  12. نه برند محصول مثلن از کمپانی ایسوس که گردونه برندها هم در این قالب وجود دارد در حایی که خصوصیات محصول مانند گارانتی و رنگ ها قابلیت انتخاب دارند در دمو قالب لوگوی برند هم نمابش داده شده که با کلیک وارد ان گروه میشه منظورم این بود که این مورد از کجا در دسترس است>؟
  13. ورژن درگاه پرداخت من v1.5.1 هست من از پرستا 1.6.1.12 استفاده میکنم ایا اپدیتی وجود داره بعد از این؟
  14. چطور میشود برند ها را در صفحه محصول همانند دمو دستچین نمایش داد؟
  15. سلام من از پرستا 1.6.1.12 استفاده میکنم و نسخه تجاری را خریداری نمودم بانک ملت به راحتی متصل شده اما پرداخت الکترونیک پارسیان خطا میده پین فروشنده معتبر نیست با پشتیبانی پارسیان تماس گرفتم گفتند مازول مورد استفاده برای پین های قدیمی هست! و امکان استفاده برای پین های جدید نیست چطور این مشکل را میشه حل کرد؟
  16. سلام این قالب در چه تاریخی با نسخه جدید پرستا هماهنگ میشه؟
  17. سلام آیا میشه تنظیمات حالت نمایش در موبایل رو تغییر داد؟ به طور مثال در حالت موبال قسمت نماد اعتماد نمایش داده نشه و یا در انتها نمایش داده بشه کلن تغییرات این چنینی میشه داد اگر بله از کدام قسمت؟
×
×
  • اضافه کردن...