رفتن به مطلب

terme

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    30
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط terme

  1. ممنون از شما اگر من به نسخه 1.6 ارتقا بدم آیا با قالب بنفش و ماژول هایی که نصب کردم سازگار هست یا باید قالب رو هم تغییر بدم ؟
  2. دوست عزیز ممنون از پاسخ شما اما بعد از روشن کردن دیباگ هم هیچ خطایی نشون نمیده!
  3. دوستان عزیز کسی نیست جواب سوالمو بده ؟!
  4. با سلام خدمت دوستان عزیز در حال حاضر ماژول پرداخت در محل رو فعال کردم اما هنگام خرید ، چه به صورت مهمان و چه به صورت کاربر تا قسمت ارسال بدون مشکل پیش رفته اما هنگام پرداخت هیچ گزینه ای مشاهده نشده و صفحه خالی مشاهده می شود! ممنون میشم راهنمایی کنید ww.bazarcheh-termeh.com
  5. سلام من این ماژول رو در 1.4.9 بدون مشکل نصب کردم و از پست اول هم دانلود کرده بودم 1.پایین کادر هر شاخه(زیر قسمت "اضافه به سبد خرید")بر روی قسمت عنوان شاخه پایینی قرار گرفته است.(مطابق عکس)و عنوان هر شاخه به خط بعد رفته است. چگونه این مشکل رو برطرف کنم؟ 2.رنگ ماژول رو کجا تغییر بدم؟ 3.کادر زیر عنوان شاخه(کادرر سمت راست) را می توان حذف کرد؟ بسیار ممنون
  6. سلام دوستان من نسخه 1.4.9 رو دارم همراه با قالب بنفش برای نصب 1.5.4.1 ارتقا بدم بهتره یا نسخه قبلی رو حذف کرده و از ابتدا نسخه 1.5.4 رو نصب کنم؟ اصلا امکان راه دوم هست؟ ممنون
  7. یه راهنمایی کنید...
  8. سلام دوستان من مجددا با این مشکل مواجه شدم که سایز عکسهام با کادر مطابقت ندارند.(در صفحه اول کاملا مشخصه: http://www.bazarcheh-termeh.com ) با تغییرات از داخل مدیریت فروشگاه هم مشکل حل نشد. الان من میخوام در ماژول Featured products on the homepage ابعاد کادرهای ماژول رو تغییر بدم. لطفا مسیر دقیق فایلی که باید ویرایش بشه را به همراه دستور کامل مربوطه راهنمایی کنید.
  9. سلامجناب نجفی عزیز اینطور که از جواب شما مشخصه،شما گله دارید از وبمسترهای آماتور که با کمترین میخوان به بهترین برسند...نمونش همون سایت موزیک که مثال زدید خب اگه منطقی باشم منم به چنین درخواستی میخندم چه برسه به کسی که کار اصلیش شاید همین طراحی باشه. من هنوز ماژولی به تیم پرستاشاپ و دوستان این انجمن سفارش ندادم چون هنوز اول راهم و در رابطه با قیمت هم نگفتم که سفارش من زیاد بوده،چه بسا قیمت دوستان کاملا هم مناسب باشه.اما این وقتی مشخص میشه که حتما درخواستی داده بشه.صحبت من زیاد روی قیمت نبود. ولی یه نکته رو درنظر بگیرید:شاید برخی از وبمسترها درست ندونن چه ابزاری برای فروشگاهشون مفیده تا دنبالش باشن.شاید علت اینکه بعضی ها میخوان همه چیز رو در یک ماژول داشته باشن همین باشه که با ماژول ها آشنا نیستند. فروشگاه خارجی 2200 تا ماژول داره و فروشگاه پرستاشاپ فارسی 21 محصول.آیا اینقدر باید تفاوت باشه؟ صحبت کلی من اینه که هرچی فروشگاه پرستا،تنوع و کمیت و کیفیت بالاتری داشته باشه در مقابل درخواستها هم بالاتر میره و این هم به نفع طراحان و هم به نفع وبمسترهاست. امیدوارم در آینده نزدیک طبق پستهایی که مدیران در این تاپیک و جاهای دیگه عنوان کردند شاهد روابط بیشتر و فعالیتهای بیشتر باشیم.
  10. منم با دسته دوم مخالفم.با جمله اولتون هم موافقم ولی یه حد وسط هم هست.یه سری همون اول یه کار اساسی انجام میدن یعنی توافق با یک طراح برای انجام کلیه کارهای بهینه سازی و خوب با قیمت کامل،یه سری هم همونطور که گفتید همه چیزو به قضا و قدر میسپرن یا نهایتا به استفاده از امکانات رایگان بسنده میکنند.اما خوب یه کسانی هم هستند که با مبلغی کمتر درخواست امکانات کمتر دارند.شما اصلا درنظر بگیرید یک وبمستر حرفه ای برای اضافه کردن امکانات سایتش،به یک ماژول نیاز داره.چرا نباید قدرت انتخاب داشته باشه و حتما باید ابتدا درخواست ساخت بده. کلا بحث من سر این هست که فقدان ماژولهای متفاوت کاملا حس میشه.فروشگاه ایرانی پرستا اصلا قابل قیاس با فروشگاه خارجی نیست.اونجا درخواست بالاست اما قیمت هم بالاتره.اینجا درخواست پایینتره خوب قیمت هم باید براساس اون تنظیم بشه نه اینکه هیچ چیز نباشه و کلا همه کارها تمام سفارشی بشه.
  11. یه سوال کلی تر دارم: دستورات کلی برای هر صفحه درچه فایلی نوشته شده؟مسیر دقیق رو لطفا بگید.
  12. سلام من در مورد استفاده از ماژولها و قالبها بگم که اگه واقعا ماژولهایی با کارآیی و قیمت مناسب نوشته بشه و در فروشگاه عرضه بشه حتما استقبال خواهم کرد. شما توجیه اقتصادی میکنید درست،اما یک وبمستر که تازه فروشگاهش رو راه اندازی کرده و هنوز مدتها طول خواهد کشید تا به سودرسانی برسه توقع نداشته باشید که یک ماژول رو طرفای 100 تومان بخره.من خودم همون اول قالب رو خریدم و فعلا دارم روی ماژولها و بهترین طراحی برای سایت تمرکز میکنم.چون الان برای من توجیه اقتصادی نداره که حدود یک میلیون برای طراحی خرج کنم.پس فعلا بهترین راه استفاده از ماژولهاست و اگه ماژولی نباشه مجبورم با رایگانها سروکار داشته باشم.اما این تفکر رو دارم که بعدها و با پیشرفت کسب و کار،اینبار به دنبال طراح برای بهبود قسمتهای مختلف برم. پس این وسط یه نیاز دوطرفه احساس میشه که امیدوارم با همکاری همه دوستان،روابط بهتری ایجاد بشه.
  13. من تست کردم ولی فضای هاست رو کلا 0 زده و اطلاعات خیلی کمتری از عکس پیوست شده شما داره.
  14. سلام بعد از آپدیت،در قسمت "موقعیت ها" چیزی نمایش داده نمیشه.چرا؟
  15. terme

    تایید در وبمستر

    درسته.الان که هیچکدوم از اون دو گزینه رو نمیشه استفاده کرد چکار کنم؟یعنی غیر فعال بمونه؟مشکلی پیش نماید
  16. ممنون ولی چنین فایلی در هاست اصلا ندارم.دقیقا میخوام همین کار رو انجام بدم ولی نمیدونم روی چه فایلی و کجا.مسیر دیگری میشناسید؟
  17. دوستان لطفا راهنمایی کنید که چطوری کادر عکسهارو به اندازه دلخواه دربیارم؟
  18. terme

    تایید در وبمستر

    پس باید اون گزینه غیر فعال باشه؟الان راهی ندارم که از کش استفاده کنم؟ضمنا منظور همون کش مرورگر در بازدید یک سایت هست یا چیز دیگریست؟
  19. terme

    تایید در وبمستر

    ممنونم در مورد سوال اولم: در این قسمت: http://upload.tehran98.com/img1/bp6pj2us41hzn53ibx9f.jpg من دوتا انتخاب دارم: memcached و سیستم فایل که دومی رو شما توصیه نمیکنید. اولی هم باید ماژول نصب کنم که لینک راهنمای برای نصب رو هم صفحه قبل گذاشتم چون خودم متوجه نشده بودم باید چکار کنم که یکی از دوستان گفت اصلا نیازی به نصبش نیست. بنابراین اگه ماژول memcached رو هم نصب نکنم،اون گزینه موجود در عکس(استفاده از حافظه موقت)،غیر فعال میمونه. یعنی کش غیرفعال میشه،این کش به معنی همون کش برای مرورگرهاست؟ کلا در این قسمت بهترین کار چیه؟
  20. سایز عکسهای فعلی رو درنظر نگیرید.من میخوام کادر متناسب باشه.مثلا در وسط صفحه کادرها 30 در 30 هستند در حالیکه من عکسهام واید هستند.عکسهای بعدیم بک گراند جدا ندارند که بشه راحت ویرایش کرد.
  21. terme

    تنظیمات عکس ها در ماژول ها

    سلام من در صفحه اصلی سه ماژول بنامهای زیر استفاده میکنم که پیشفرض در قالب بودند: Slideric - JQuery Nivo Slider Featured Products on the homepage Featured Products in 3D و برای عکسهام از یک دوربین و تنظیمات ویرایشی ثابت استفاده میکنم.پس ابعاد عکسهام ثابت خواهد بود اما در این ماژولها سایز اونها تغییر کرده و به سایز اصلی نمایش داده نمیشوند و همونطور که در سایت میبینید کادر متناسب نبوده و از بالا و پایین اضافی دارد. در پیکره بندی هم تنظیمات لازم موجود نیست. آیا میشود از طریق دیگری ماژولها را طوری تنظیم کنم که کادرها دقیقا با عکس منطبق شوند؟(بجای اینکه مجبور باشم عکس رو منطبق کنم) و آیا ماژولهای مشابه با تنظیم دلخواه کادر عکس هستند برای جایگزینی اینها؟ سایت در امضا
  22. terme

    تایید در وبمستر

    اینرو یادم رفت بپرسم:1.اگه ماژولی نصب نکنم قسمت "استفاده از حافظه موقت" غیرفعال میشه.یعنی هربار که سایت لود میشه اصلا از کش استفاده نمیکنه؟ همون قسمت "سیستم حافظه کش" گزینه دیگری بنام سیستم فایل هست که این پیغام برا فعال سازیش میاد: "سیستم CacheFS فقط باید زمانی که زیرساخت شامل تنها یک سرور فرانت اند باشد استفاده شود. در صورتی که در این مورد اطلاعی ندارید از میزبان خود سوال کنید." 2.من از میهن وب هاست استفاده میکنم.میتونم این گزینه رو فعل کنم؟ 3.ماژولی رایگان مانند cloudcache که رایگان نبود هست؟ ممنون
  23. terme

    تایید در وبمستر

    بله بعد از هر تغییر هم فایلهای مربوطه رو آپدیت میکنم و هم سایت مپ رو resubmit میکنم.در کل سوالم اینه: 1.چجوری یک صفحه ایندکس میشه؟باید دستی اینکار انجام بشه یا اتوماتیک خود گوگل ایندکس میکنه؟ 2.اینرو هم متوجه نشدم: نقشه سایت شامل صفحات مدیریت محتوا که در بلاک قرار ندارند، نیز باشد منظورش بلاگ بوده یا بلاک یا چیز دیگری؟
  24. terme

    تایید در وبمستر

    سلام1.من اون متن رو دقیقا کپی پیست کردم.منظور بلاک هست یا بلاگ؟ 2.من در وبمسترها سایتم رو تایید کردم و سایت مپ رو هم آدرس دهی کردم.در گوگل یه آمارهایی داد اما صفحه های ایندکس شده رو زده pending در بینگ کلا وضعیت رو زده pending .اینها عادیه که در انتظار باشند نباید سریعا اطلاعات بگیرن؟من صبح آخرین آپدیت رو برای سایت و sitemap انجام دادم.
  25. terme

    تایید در وبمستر

    755 گذاشتم این باید در ماژول نقشه گوگل تیک بخوره؟منظور چه صفحاتی میشه؟ نقشه سایت شامل صفحات مدیریت محتوا که در بلاک قرار ندارند، نیز باشد ............ صفحه ای که برای تایید وبمستر(گوگل،بینگ)به سایت آپلود میکنیم باید همیشه باقی بمونه یا میشه بعد از تایید حذفش کرد؟
×
×
  • اضافه کردن...