رفتن به مطلب

mohammad90-2011

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mohammad90-2011

  1. mohammad90-2011

    مشکل با دیتابیس

    سلام من حدود 3 ماه هست که دارم از پرستا برای فروشگاهم استفاده می کنم ولی تو این مدت هاست من رو به دلیل فشار آوردن روی دیتابیس 2 مرتبه ساسپند کرده شما نمیدونید چه قسمتی از پرستا روی دیتابیس فشار میاره.
  2. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    سلام دوست عزیز ramtin2025 من هم میدونم که مدیر های این سایت مثل من انسان هستن و رایگان این مشکلات رو حل می کنند ولی انتظار دارم این مشکل که مربوط به ماژول پیشفرض پرستا هست حد اقل تو 10 روز حل میشد. هدف من هم این بود که درست شدن این ماژول باعث پیشرفت پرستا بشه و اگر نه شما خودتون هم میدونید که سیستم های خبرنامه زیادی وجود داره که میتونه مشکل من رو حل کنه ولی باز هم ممنون از وقتی که صرف می کنید.
  3. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    یعنی واقعا برای هر مشکل باید چند بار تاپیک بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :@ :@ :@
  4. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    دوستان کسی نمیتونه این مشکل رو برطرف کنه؟
  5. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    اگه درست بشه خیلی ازتون ممنون میشم.
  6. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    دوستان کسی نمیتونه به من جواب بده؟؟
  7. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    ممنون از راهنمایی تون من هر سه ماژول رو فعال کردم ولی مشکل من اینه که توی فایل csv فقط ایمیل مشتریان رو نشون میده توی سایت هم که ایمیلی رو وارد میکنی برای دفعه اول میگه ایمیل فعال سازی به این ایمیل اسال شد ولی هیچ ایمیلی ارسال نمیکنه برای دفعه دوم هم که همون ایمیل رو وارد می کنی میگه این ایمیل قبلا ثبت شده در صورتی که تو خروجی قرار نمیگیره.
  8. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    از قسمت آمار و ارقام بخش خبرنامه یک فایل csv گرفتم ولی هیچ ایمیلی توش ثبت نیست. توی سایت هم که ایمیل رو میزنی برای دفعه اول میگه ایمیل فعال سازی به این ایمیل اسال شد ولی هیچ ایمیلی ارسال نمیکنه برای دفعه دوم هم که همون ایمیل رو وارد می کنی میگه این ایمیل قبلا ثبت شده در صورتی که به من نشون نمیدش.
  9. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    یعنی ایمیل ها رو ذخیره میکنه ولی نمیتونم اونها رو ببینم یا خروجی بگیرم برای ارسال ایمیل
  10. mohammad90-2011

    ماژول خبرنامه

    سلام چرا ماژول خبرنامه پیشفرض نسخه 1.5 خروجی برای گرفتن ایمیل ها ندارد؟ حالا نمیدونم برای من اینطوری هست یا برای بقیه هم همینطوریه.
  11. امروز برای سایت خودم درگاه پارس پال رو گرفتم گفتم اینجا هم بزارم. مدیران اگه صلاح دیدن تو بازارچه قرار بدن. در ضمن روی پرستا 1.5 کاملا کار میکنه ولی رو 1.4 نمیدونم. ParspalPrestaShop.zip
  12. mohammad90-2011

    تغییر url اصلی

    سلام دوستان من امروز url اصلی فروشگاه رو تغییر دادم دیگه فروشگاهم درست باز نمیشه چطوری میشه تغغیرش داد. ممنون میشم زودتر کمکم کنید.
  13. ای ماژول فقط توانایی ایجاد یک بلوک رو داره.
  14. من فکر میکنم جای یک ماژول پیامک که بشه از تمام امکاناتش رایگان استفاده کرد در عین ضروری بودن خالیه اگه شما بتونید ماژول رو به رایگان قرار بدید می تونید از لینک بازاریابی که دریافت می کنید داوطلبان ماژول رو به پیام رسان معرفی کنید و از کارکرد اون ها پورسانت دریافت کنید. برای شروع به کار یه فروشگاه هرچه هزینه ها کمتر بشه به مراتب برای فروشنده ها هم بهتره.
  15. سلام آیا ماژولی برای سایت پیام رسان (www.payam-resan.com) هم وجود داره؟ اگه امکانش هست قرار بدید این ماژول رو چون این سایت پنل هاش رایگانه و فقط هزینه پیامک رو دریافت می کنه و برای ما خیل از سیستم هایی مثل نوین پیامک به صرفه تره.
  16. پس کی برای 1.5 قرار می گیره زشته اینقدر این ورژن ماژول هاش کمه.
  17. سلام من به خاطر زرین پال کلا ریال رو از بخش ارز ها پاک کردم چون هر کاری کردم محدود نشد ولی این ماژول ظاهرا از ریال استفاده می کنه اگه امکان داره کمک کنید مشکل رو برطرف کنم.نسخه پرستا هم 1.5 نصب کردم.
×
×
  • اضافه کردن...