رفتن به مطلب

shervin_20

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط shervin_20

  1. سلام . وقت بخیر . چه طور صفحه ای بسازم که برای ،کاربران به صفحه یوزر نیم و پسورد بخواهد؟ ممنون میشم دوستان راهنمائی کنند .
  2. shervin_20

    انتقال سایت

    کسی از دوستان نیست که پاسخ ما را بدهد ؟ ضروری هست
  3. shervin_20

    انتقال سایت

    سلام . ما سایت مان در روت اصلی دامنه نصب هست . حال می خواهیم به طور مثال در پوشه fa انتقال دهیم . انتقال می دهیم سایت دچار مشکل میشود . دقیقا کدام قسمت ها را باید تغییر دهیم ؟ به چه شکلی ؟ آموزش های انجمن را هم مشاهده کردیم اما جواب نداد !!!!
  4. سلام به دوستان . ما قالب نایس شاپ را خریداری کردیم . حال به نسخه انگلیسی این قالب نیاز داریم . برای اینکه بتوانیم سایت را به نسخه انگلیسی تبدیل کنیم باید چه کار کنیم ؟ ایا میشود قالب را بر روی پرستاشاپ انگلیسی نصب کنیم ؟ و با left کردن css چپ چین شود ؟ یا آیا افزونه ای در رابطه با این موضوع وجود دارد ؟ راهکار دوستان برای این موضوع چیست ؟
  5. با سلام . ما چند تا سوال در مورد این قالب داشتیم و این قالب را خریداری نمودیم . 1- چه طور میشود از این قالب سایت دو زبانه تولید کرد ؟ 2- چه طور میشود یک صفحه تماس با ما تولید کرد که گوگل مپ نیز داشته باشد ؟ 3- در ستون سمت راست چه طور میشود مازول ناوبری لایه ای که جستجو پیشرفته هست را قرار داد ؟
  6. یعنی اگر این فایل را در روت هاست نصب کنیم پرستاشاپ و قالب با هم نصب میشود ؟
  7. با سلام . ما یک قالب پرستاشاپ را هنگام نصب با ارور ذیل مواجه شدیم : فایل تنظیمات نامناسب این هم تصویر محتویات فایل قالب است : http://8pic.ir/images/b7p1pmo62pgt781i5qzp.jpg حال باید چه کنیم ؟ روش نصب این قالب به چه صورت است ؟
×
×
  • اضافه کردن...