رفتن به مطلب

Buddha Bar

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

Buddha Bar's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. مرسی.یه زمانی جوملا و وردپرس نصب کردم نمونه این گزینه رو یادم میاد. اما چرا توی نصب پرستا به همچین چیزی دقت نکردم تعجب داره. مطمئنید داشت این گزینه رو؟ دقیقا در چه مرحله ای؟
  2. سلام از چه ورژنی استفاده می کنید؟ شما قالب جدید که ساختار درستی داشته باشه رو منتقل کنید به پوشه themes در پوشه اصلی پرستاشاپ. بعد در منوی اصلی صفحه مدیریت، گزینه تنظیمات (preferences) و از منویی که زیر آن باز می شود قالب (themes) رو انتخاب کنید. حال در صفحه جدید باید یک تصویر کوچک از قالب جدیدتون رو مشاهده کنید که یک Radio Button انتخاب نشده زیر آن قرار دارد. آن را انتخاب کنید و سپس از قسمت بالا دکمه ثبت (Save) را کلیک کنید. حالا باید قالبتون عوض شده باشه. پ.ن. من از پرستا به زبان انگلیسی استفاده می کنم. دقیقا یادم نیست ترجمه های فارسی لغات چی هستند در پرستا فارسی.
  3. با سلام، من چطور می تونم یک نصب پاک و بدون داده های پیش فرض انجام بدم؟ یعنی نمی خوام که سیستم نصب، برایم منو و کالا و نوشته را وارد کند و خودم از ابتدا همه این ها را انجام دهم.
  4. ممنونم از پاسختون،من قالب های طراحی شده توسط دوستان انجمن رو بازدید خواهم کرد. قالب های اشتراکی شرکت های خارجی رو هم باید ببینم. بهرحال حتی در صورتی که از شرکت های خارجی خریداری کنیم (که اشتراکیش حدود 100 دلار است) بایستی بابت بومی سازی مزاحم شما عزیران بشیم.
  5. با سلام، گرامی چرا باید قالب های طراحی داخل را به بومی سازی شده قالب های غیر ایرانی ترجیح داد؟ به جز پشتیبانی مزیت های دیگری هم دارا هستند؟ من سایت را برای شخصی که ساکن ایران نیست می خواهم. بنابراین اول اینکه خرید سایت های خارجی برای ایشان آسان است - البته منظورم قالب اشتراکی است و نه اختصاصی. و احتمال ضعیفی وجود دارد که بخواهند سایت را برای کاربران غیر ایرانی هم فعال کنند. با این تفاصیل فکر نمی کنید خرید از سایت های خارجی بهتر باشد؟ و البته اگر قرار به خرید از خارج از ایران گردید، شما قالب های کدام شرکت را بهتر تشخیص می دهید؟ template monster یا theme forest یا Leo theme و یا ... چرا قالب های تمپلت مانستر اینقدر گرانتر از سایر شرکت هاست؟ --- در پایان از اینکه در ترویج فرهنگ رعایت کپی رایت تلاش می فرمایید از شما متشکرم.
  6. با سلام، ابتدا پوزش می خواهم که در ادامه یکی تاپیک دیگر سوال و درخواست خودم رو مطرح می کنم. بهرحال گفتم سوال تقریبا مشابه هست. من هم برای یک وبسایت فروش لوازم الکترونیکی نیاز به یک قالب تأثیرگذار و کارآمد دارم (همانند digikala). آیا باید از وب سایت های فروش قالب خارجی، قالبی رو خریداری کنم و بعد دوستان انجمن زحمت ترجمه را بکشند و یا خود دوستان قالب هایی رو آماده دارند تا خریداری بشه (قالب های کمتر استفاده شده) و یا جایی رو می تونند معرفی کنند که بشه بدون پرداخت قالب ها رو دانلود کرد و بعد ترجمه کرد؟ در این سایت های موسوم به gfx چند تا قالب دانلود کردم. اما گزینه ها بسیار کم بودند. لطف می کنید راهنمایی بفرمایید؟
  7. ممنونم،براتون پیام خصوصی کردم
  8. سلام، ببخشید که اینجا مطرح می کنم. امکان داره یکی از دوستانی که عضو انجمن «شاپ کیپر» هست برای من یک دعوت نامه بفرسته؟ من از «شاپ کیپر» با «پرستا شاپ» آشنا شدم، اما یک سری سوال هست در مورد فروشگاه سازی که کلی هست و تنها مربوط به پرستا نمیشه. قصد دارم اونجا بپرسم. پس اگه لطف کنید ممنون خواهم شد.
×
×
  • اضافه کردن...