رفتن به مطلب

mohandes

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    73
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    mohandes از ebisat یک واکنش گرفت در اشتباهای بزرگ در عنوان نویسی   
    عنوان مطالب از مهم ترین عناصر نگارشی است، به این خاطر که اولین چیزی که مخاطب به آن توجه می کند عنوان مطالب است. به همین دلیل است که روزنامه ها و مجلات همیشه تلاش می کنند تا عناوین مطالب خود را جذاب و گیرا بنویسند تا توجه مخاطب را جلب کنند. این موضوع در وب يا وبلاگ نویسی هم صادق است. عناوین مطالب شما مثل ویترینی برای محتوای شما است که نوشتارهای شما را به نمایش می گذارند , بدون یک عنوان خوب و موثر، احتمال اینکه مطالب شما خوانده شوند یا به آنها توجه شوند بسیار کم خواهد بود. عنوان مطالب شما در همه جا از جمله فیدهای RSS، ایمیل ها، شبکه های اجتماعی و دیگر وبلاگ هایی که به مطلب شما لینک می دهند معرف مطالب شما هستند، بنابراین در عنوان نویسی باید خیلی دقت کرد. در این مقاله از سری مقالات اشتباهات وبلاگ نویسی، به ۵ اشتباه رایج در عنوان نویسی می پردازم، اگر در مورد عناوین مطالب خود زیاد مطمئن نیستید این ۵ اشتباه رایج را بخوانید و سعی کنید از این پس به این موارد توجه کنید.
    اشتباه اول: استفاده از موضوع مطلب در عنوان
    [justify] موضوع مطلب شما، نباید عنوان مطلب تان باشد. فرض کنید می خواهید در مورد موضوعی مثل طراحی لباس یا آموزش عکاسی با گوشی بنویسید در این صورت ممکن است از عناوینی چون « طراحی لباس » یا « آموزش عکاسی با گوشی » استفاده کنید، یعنی همان موضوع مطلب خود را در عنوان بنویسید. این کار یک اشتباه است و عنوان مطلب شما را چندان جالب نشان نمی دهد. [/justify] [justify] برای حل این مشکل توصیه می شود از لغات، اصطلاحات یا حتی شماره ها برای شاخ و برگ دادن به عنوان مطلب تان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از لغاتی مثل نکات، روش ها، فوت و فن ها، رمز و رازها برای افزودن به جذابیت عنوان استفاده کنید. کلماتی چون ساده، آسان، جالب یا فوق العاده هم در صورت امکان توصیه می شود در عنوان استفاده شود. [/justify] [justify] اگر برای همان موضوعات بخواهیم عناوین خوبی بنویسیم می توانیم از این مثال ها استفاده کنیم: « رمز و راز های طراحی لباس به زبان ساده » یا « نکاتی جالب در طراحی لباس که شاید ندانید » و برای موضوع دوم: « چطور با تلفن همراه خود عکس های حرفه ای بگیریم » یا « با دوربین گوشی خود به عکاسی حرفه ای تبدیل شوید ». ضمنا از لحاظ سئو سعی کنید تا حد ممکن کلمات کلیدی مطلب خود را عنوان هم به کار ببرید.
    [/justify][justify]در پست هاي بعدي به اشتباهات بعدي اشاره ميكنم
    [/justify]
  2. Like
    mohandes به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در نماد اعتماد   
    جستجو کنید دوست من ، جستجو
    http://ipresta.ir/forum/topic/7823-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C/
  3. Like
    mohandes از asasoal یک واکنش گرفت در تفاوت seo و sem در چیست   
    SEO= Search Engine Optimization
    بهينه سازي سایت
     

    هدف SEO اصلاح کدها و ساختار سایت برای بالا بردن شانس آن در کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو است. SEO در حقیقت پروسه ای است که کمک می کند محتوای یک سایت ساده تر، راحت تر و به دفعات در اختیار موتورهای جستجوگر قرار گیرد. SEO اصلاح تمام کدها، حذف کدهای زاید، کاهش حجم صفحات، تنظیم چگونگی نمایش متن صفحه، نحوه لینک دادن صفحات به یکدیگر، چگالی کلمات در صفحه، مطابقت کدهای سایت با استانداردهای موجود و تمام آنچه که به خود سایت مرتبط است را به عهده می گیرد.
     
    SEM= Search Engine Marketing
    بازاريابي با موتورهای جستجوگر
     
    SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقت SEO بخش از SEM است. نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود عبارتست از:

    انتخاب کلمات کلیدی بررسی وضعیت فعلی سایت و رقبای آن اصلاح ساختار سایت تنظیم متاها و عناوین سایت بهینه سازی سایر پارامترهای سایت معرفی سایت به موتورهای جستجوگر افزایش محبوبیت و پیوندهای سایت و مدیریت این پروسه شرکت در برنامه های PFI تحلیل آمار سایت بالا بردن رتبه ها (کنترل رتبه ها و اعمال تغییرات مورد نیاز انتخاب موتورهای جستجوگر برای سرمایه گذاری بر آنها بهینه سازی اخبار و Press Release
×
×
  • اضافه کردن...