رفتن به مطلب

MoReNu

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    71
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط MoReNu

  1. تشکر استایل و نوشته های اون قسمت صفحه تعمیرات رو که به کاربر نمایش می ده از کجا می شه تغییر داد؟ برای مثال این متن رو چطوری می شه تغییر داد:
  2. ضمناً فایل نمونه ای که در همان صفحه هست رو آپلود می کنم این خطا رو می ده: JSON.parse: unexpected character at line 1 column 1 of the JSON data این یعنی چی؟
  3. سلام در فایل نمونه برای قرار دادن نام شاخه بایستی نام انگلیسی شاخه رو که در انتهای url آن موجود هست را قرار داد؟ همینطور برای تولید کننده ها؟
  4. سلام و وقت همگی بخیر می خواستم بدونم گزینه فعال کردن و غیر فعال کردن فروشگاه که در صفحه تنظیمات>تعمیرات هست، و وقتی در این صفحه فروشگاه رو برای تعمیرات غیر فعال می کنیم دسترسی موتورهای جستجو هم به صفحات فروشگاه رو قطع می کنه؟
  5. MoReNu

    ماژول حسابداری

    سلام من برنامه ای پیدا کردم که اطلاعات فروش و موجودی کالا رو می تونه از طریق api دریافت و ارسال کنه به سایت آیا هماهنگ کردن این مورد از طرف سایت رو هم شرکت طراح نرم افزار حسابداری باید انجام بده یا برنامه نویس پرستا؟ آیا مستندات خاصی برای این ارتباط موجود هست؟
  6. MoReNu

    ماژول حسابداری

    سلام و وقت بخیر مدیران عزیز می خواستم بدونم پرستاشاپ ماژول حسابداری داره؟
  7. سلام و وقت بخیر می خواستم بدونم برای طراحی بخش ایمیل های ارسال به مشتریان در پرستاشاپ مستندات پیشفرضی برای طراحی هست که به طراح ارائه بدیم؟ و اگر مستندات خاصی وجود نداره، چطور می شه به html و css قالب های ایمیل دیفالت پرستاشاپ دسترسی داشت تا بدیم کدنویس از روی اون مستندات کد نویسی رو انجام بده؟
  8. ماژول رایگانی در این خصوص هست؟
  9. سلام و وقت بخیر می خواستم بدونم در ادمین پرستاشاپ گزارشی مبنی بر زمان های ورود کارمندان و عملیات های صورت گرفته توسط اونها وجود داره؟ حتی برای کاربر مدیر سیستم؟ تشکر
  10. یکی از اساسی ترین مشکلات پرستاشاپ به نظرم همین فاکتور pdf به هم ریخته هست برای ورژن های بعدی قصد اصلاح اون قسمت رو ندارین؟
  11. سلام و سپاس بابت بروزرسانی ها ورژن پرستاشاپ من 1.6.0.14 هست و قسمت فاکتور pdf در این ورژن خیلی افتضاح هستش و می خواستم بدونم در ورژن جدید تغییراتی در ایجاد فاکتور pdf فارسی اعمال شده؟
  12. MoReNu

    کد یونیک برای هر محصول

    سلام و وقت بخیر مدیران عزیز می خواستم بدونم پرستاشاپ این امکان رو داره که برای هر محصول کد یونیک تعریف کرد و گزارش فروش های هر روز رو به صورت اکسل تهیه کرد؟ کد یونیک برای ثبت کد کالای نرم افزار حسابداری هست تا در گزارش فروش که به صورت اکسل به ما می ده بتونیم فروش رو در نرم افزار حسابداری ایمپورت کنیم. با تشکر
  13. سلام تشکر بابت این ماژول من نصبش کردم و به خوبی کار کرد فقط دوست عزیز منظورتون از فارسی سازی این ماژول چی بوده؟ چون خود منوی اصلی وبلاگ انگلیسی هست، می شه نحوه فارسی کردن این موارد رو هم آموزش بدین؟
  14. سلام در این ماژول پاپ آپ می شه فرم ثبت نام در خبرنامه رو قرار داد؟
  15. سلام و وقت بخیر طی جستجو در انجمن در مورد انبار داری متوجه شدم که پرستاشاپ بخشی به عنوان انبارداری پیشرفته داره ولی از نحوه فعال سازی و کار باهاش در انجمن چیزی پیدا نکردم پرستاشاپ من 1.5 هست و ممنون می شم در مورد راه اندازی و استفاده از بخش انبارداری پیش رفته راهنماییم کنید تشکر
  16. admin جان من همچنان منتظر راهنمایی شما هستم
  17. سلامتوی این تاپیک اکثر دوستان گفتن که پرستاشاپ هست و از قالب لئو مترو با تغییرات زیاد استفاده کرده: http://forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=62258 بهر حال ادمین عزیز من چطوری می تونم در توضیحات محصولاتم چنین جدولی درج کنم؟
  18. سلام بله جستجو کرده بودم و امکانش نبود و می خواستم بدونم می شه امکانش رو قرار داد؟
  19. سلام و وقت بخیر مدیران عزیز می خواستم بدونم این سایت در صفحه محصولات و در تب قیمت و مشخصات فنی از چه ماژولی برای درج جدول گرافیکی استفاده کرده؟ http://damatajhiz.com/products/113/%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%AE%D9%86%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2
  20. مدیران عزیز چنین امکانی وجود داره در پرستاشاپ؟
  21. سلام می خواستم بدونم می شه کاری کرد که در قسمت جستجوی سایت بشه عنوان های تولید کنندگان رو هم جستجو کرد؟
  22. سلام آقا بهمن اسم ماژول هایی که بنر های بالا و پائین سایت در صفحه اصلی رو می شه باهاش تغییر داد چی هست؟ نمی دونم ماژول پیدا نکردم براش!
  23. تشکر ادمین عزیزتمام ماژول های اون بخش رو چک کردم و همه به ظور پیشفرض index رو انتخاب شده داشتن ولی در صفحه اصلی ستونی فعال نمی شه و در سایر صفحات فعال شده
  24. تمامی قالب های نسخه 1.6 این امکان رو دارن . منوی تنظمیات / قالب ها . در این صفحه روی ویرایش قالب مورد نظر کلیک کرده و در صفحه ای که باز میشه در پایینش اسم صفحات سایتتون هست و جلوی هر کدوم ستو ن راست یا چپ تیک وجود داره . باید جلوی ایندکس تیک ستون راست رو بزنید یا ستون چپ رو . تشکر آقا بهمنمن تمام تیک ها سمت چپ رو فعال کردم ولی ستونی فعال نشد؟ و در قسمت موقعیت ها هم تعدادی ماژول در ستون چپ جایگیری شده ولی چیزی نمایش داده نمی شه چرا؟
  25. سلام آقا بهمن ممنون بابت این قالب خیلی عالیه در اینجا نصبش کردم http://sarmatajhiz.com/ این قالب در تنظیماتش امکان 2 ستونه کردن داره؟ و اینکه چطوری هست؟ تشکر
×
×
  • اضافه کردن...