رفتن به مطلب

hichkas62

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

hichkas62's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

2

اعتبار در سایت

  1. با سلام در بازارچه ماژول ایران مارکت سنتر وجود نداشت. از کجا می توانم پیدا کنم. با تشکر
  2. hichkas62

    خطای نصب

    من همه این کارها را کردم.حتی پایگاه داده را پاک کردیم و دوباره ساختیم. اما هنوز خطا می ده.
  3. hichkas62

    خطای نصب

    با سلاممن هم همین مشکل را پیدا کردم. اما نمی دونم لاگ سرور دقیقا کجاست تا پیگیری کنم.
  4. سلام خدمت مدیران انجمن من در سایت قبلیم برای اینکه تصاویر بهینه باشد که هم از نظر لود تصاویر و هم بک آپ گرفتم مشکلی تداشته باشم تصاویر را با فتوشاپ باز می کردم و از گزینه save for web استفاده می کردم. این کار باعث می شد که تصویر من بهینه تر بشه و حجم کمتری اشغال بکنه. از طرفی نام تصویر را به صورت حداکثر 32 کاراکتری و با دش نام گذاری می کرد بسیار مفید بود. این جور که من فهمیدم وقتی تصویری را در بخش تصاویر محصولات وارد می کنیم خود پرستا هم تصویر را بهینه می کنه و هم اسم فایل را درست می کنه. اگه حدس من درست باشه پس دیگه لازم نیست که تصاویر را با فتوشاپ باز کنم و save for web بگیرم؟ اما اگر بخواهم در خود توضیحات تصویر وارد کنم فکر کنم نکنم چنین کاری بکنه. و برای تصاویری که داخل متن توضیحات می زارم باید حتما تصاویر را با فتوشاپ بهینه کنم؟ در ضمن این تصاویر در پوشه img/cms ریخته می شه. من مجبورم برای مرتب سازی برای هر محصول یک پوشه جداگانه به صورت دستی بسازم. و عکسهای که برای توضیحات هر محصول را می خوام تو پوشه ای جداگانه قرار بدم. راه هست که اتوماتیک برای هر محصول جداگانه پوشه ای ساخته بشه. با تشکر
  5. ممکن است در کلیک بر روی صفحه اصلی خود یا صفحات دیگر شما با پیغامی مانند زیر روبرو بشوید. [Debug] This page has moved Please use the following URL instead: http://site.com احتمالا در گذشته شما دیباگ را برای خطا یابی روشن کرده اید. برای رفع این مشکل فقط کافیست که دوباره دیباگ را خاموش کنید. در پرستاشاپ 1.5: ویرایش فایل config/define.inc.php و تغییر مقدار _PS_MODE_DEV_ به false در پرستاشاپ 1.4: ویرایش فایل config/config.inc.php و تغییر مقدار display_errors به off
  6. همین کار را هم کردم. حتی با crtl+f هم جستجو تو ماژولها زدم هم با فارسی و هم با انگلیسی که می زنم فقط " بخش ناوبری لایه ای " پیدا می کنه
  7. من پرستا 1.5 دز سایتم نصب کردم اما وقتی به دنبال گزینه جستجوی لایه ای پیدا نکردم . یعنی اصلا وجود نداشت. تصویر زیر http://upload.tehran98.com/upme/uploads/50648b6e55a592f71.jpg اما در پرستایی که تو لوکال هاست نصب کرده بودم وجود داشت http://upload.tehran98.com/upme/uploads/50642773c77707f02.jpg چیکار باید بکنم؟
  8. hichkas62

    به دنبال آموزش نصب قالب

    از طراح پرسیدم. گفت باید از طریق ماِژولها به واردسازی/استخراج یک قالب بروی و نصب کنی وقتی وارد شدم مثل عکس زیر دیدم وقتی رو گزینه وارد سازی می زنم دوباره وارد همین صفحه می شود. چی کار کنم http://upload7.ir/imgs/2014-03/66738830626092030480.jpg
  9. این که گفتید از ورد پرس یا جوملا استفاده شود یعنی باید در یک زیر دامنه نصب کنیم . تو خود پرستا که امکان پذیر نیست؟ چون من می خوام تو سایت اصلی لینک های اطلاعات دیگر یا دانلود را قرار بدهم.
  10. من می خوام برای اینکه آمار بازدیدم را بالا ببرم یک سری مطالب دیگر هم بزارم. به طور مثال می خواهم یک بخشی از سایت داری آموزش باشد. و بخش دیگری برای دانلود مواردی که مشابه نیاز خریداران است. آیا راه حلی دارد یا نه؟
  11. hichkas62

    به دنبال آموزش نصب قالب

    با سلام کجای انجمن می تونم آموزش نصب قالب را یاد بگیرم. تشکر
  12. باز هم تشکردرباره استاندارد طراحی و سئو چی؟ آیا قالب های خارجی در دو گزینه بالا مخصوصا سئو برتری محسوسی نسبت به قالبهای ایرانی دارند یا نه؟
  13. ممنون از راهنمایی تون.اما تو سایت تم فارست هر فالب راه حدود 50 تا 65 دلار قیمت گذاری کرده که حدود 150 تا 200 هزار تومن بیشتر می شه.در صورتیکه اگه بخوام سفارش یه قالب اختصاصی بدهم حدود 600 هزار تا 1 میلیون باید پول بدم.
  14. با سلام خدمت دوستان من جدیدا در حال راه اندازی فروشگاهی با پرستا شاپ هستم برای قالب می خواهم یک قالب خارجی خریداری کنم و بدهم شخصی آن را فارسی سازی و بومی سازی کند. آیا این کار بهتر است یا اینکه سفارش ساخت یک قالب به کسی بدهم ؟ مزایا و معایب هر کدوم چیه ؟ لطفا دوستان راهنمایی کنند.
×
×
  • اضافه کردن...