رفتن به مطلب

bakhshayeshi

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

bakhshayeshi's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام دوستان! لطف می‌کنید برای انتخاب قالب جهت سایت فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت پیشنهاد دهید؟ به دنبال قالبی هستم که حتما به صورت کامل با آخرین نسخه توصیه شده انجمن یعنی 1.6.1.14 سازگار باشد. با تشکر!
  2. سلام! زیباست... از چه نسخه‌ای برای راه‌اندازی این فروشگاه استفاده کردید؟ نسخه‌ی 1.6؟
  3. سلام!سپاس. مشکل حل شد. مساله از قالب نبود. مجددا مراحل رو از ابتدا تکرار کردم. مشکل از اینجا بود که نسخه فارسی که من استفاده میکردم، هنگامی که میخواستم از قسمت بومی سازی و ترجمه ها زبان فارسی را از سایت پرستاشاپ به روز رسانی کنم، بعد از به روز رسانی مجدد این اتفاق می افتاد که برایم عجیب بود! در نهایت یک نسخه فارسی دیگر پیدا کردم که ایراد نداشت و این قالب رو که این جا گذاشتم بدون هیچ مشکلی از طریق ماژول وارد کردن قالب نصب میشود.
  4. دوستان قالب Best Store که برای دانلود گذاشتم را با موفقیت نصب نمودم و فروشگاه بدون هیچ مشکلی بالا می آید. اما در محیط مدیریت به مشکلی برخوردم که نتوانستم با راهکارهایی که در مورد ترجمه زبان معرفی شده بود آن را حل نمایم. مشکل این است که برخی از موارد منوی مدیریت به زبان دیگری تغییر یافته که قابل فهم نیست. تصویر را قرار میدهم. آیا کسی میداند این مشکل چگونه باید درست شود؟
  5. سلام! قالب فارسی Best Store سازگار با نسخه 1.5 BestStore.zip
×
×
  • اضافه کردن...