رفتن به مطلب

persianrc

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

persianrc's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. کنترل پنل هاستینگ برم؟ توی کنترل پنل هاستینگ / فایل منیجر / پوشه پابلیک ندارم اینا را داره: Confg- Httpdocs - Private- Loge
  2. پس یعنی من باید آپدیت کنم؟
  3. میشه بگید چطوری برم این آدرس.
  4. ما تعدادی ایمل اضافه کردیم، اما موضوع اینه که وقتی ایمیل می یاد فقط برای فروشها ایمیل می یاد، وقتی شخصی ثبت نام می کنه برای ما پیامی نمی یاد. ضمنا من در این برنامه یک مشکلی دارم، با اینکه کش را غیر فعال کردیم باز هم از کش می خونه.
  5. از جایی که خریدین ؟ چی رو خریدین ؟! سلام برنامه فروشگاهی خریدیم و برامون راه اندازی کردند اما مشکلاتمون زیاد بود خودمون شروع کردیم به حل مشکل - sabadsaz[.]com این سایت اگر اینها به گفته شما کلاهبردار هستند سایتهاشون را اطلاع رسانی کنید. الزاما تمام مردیم نمیشناسند برنامه ها را و گاهی از دیگران خریداری می کنند.
  6. تو بخش کارایی یک بخشی هست به اسم کش کردن، اون را غیر فعال و کش کردن سیستم را روی چی بزارم؟
  7. سلام ما نسخه 1.5.4.2 را داریم و مشکل cash هم داریم یعنی با اینکه همه موارد cash را رعایت کردیم و تنظیم کردیم اما دائما سایتمون از history هر کامپیوتری میاد. الان برای آپدیتش به 1.5.6.2 چه کاری باید بکنیم. از جائی که خریداری کردیم سرویس خوبی نمیده و نمی تونه کمک کنه برای همین تصمیم گرفتیم اگر این آپدیت برامون مفید هست خودمون انجام بدیم. ممنون
  8. با انجان این تنظیمات و مرور گرهای دیگر هم این مشکل وجود داره.
  9. سلام با خبر سازی فقط برای خرید اطلاع رسانی می کنه یا موجودی محصولات اما زمانی که شخصی ثبت نام می کنه یا پرسشی داره کار نمی کنه.
  10. این کار را هم انجام دادم. باز هم میره از روی history می خونه. یعنی اگر شما یک ماه پیش سایت را باز کرده باشید الان هم باز کنید مثل یک ماه قبل نشون میده.
  11. persianrc

    باز شدن سایت از روی cash

    سلام من یک مشکلی دارم، هر زمانی که سایت را باز می کنیم، دائما از روی cash سایت را باز می کنه، با هاستینگ و هر جائی که فکر کنید صحبت کردیم اما همه فقط ایراد را از پرستا شاپ می گیرند. نسخه ای که پائین صفحه نشون میده: 1.5.4.1 هست. ممنون می شم راهنمائی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...