رفتن به مطلب

bagbaaz

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    bagbaaz به mousanajafi امتیاز داد در ويرايش فرم تماس با ما: افزودن شماره تلفن، آدرس   
    سلام دوست عزیز
     
    به پوشه تم خود که هم اکنون فعال هست برید داخل فایل contact-form.tpl میتونید متن های خودتون رو بزارین البته بهتره با استفاده از تابع موجود این کارو کنید و از ترجمه ها اون متن رو ترجمه کنید
     
    موفق باشید
  2. Like
    bagbaaz به دانوش امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.1.5 فارسی منتشر شد   
    درورد به همه پرستاشاپی های عزیز
    از آن جایی که هنوز فروردین تموم نشده و فرصتی نبوده که من هم سال نو رو شخصا به همه شما عزیزان تبریک بگم، الان فرصت خوبی هست که هم سال نو رو به شما تبریک بگم و هم یک عیدی شیرین به شما کاربران عزیز تقدیم کنم.
     
    سرعت در بومی سازی
    شاید باورش برای شما کمی سخت باشد که نسخه بومی شده پرستاشاپ 1.6.1.5 در کمتر از 12 ساعت برای شما آماده دانلود شده باشد و علاوه بر آن بالاترین کیفیت بومی سازی را هم دارا باشد؛ اما این اتفاق هم اکنون افتاده و شاید بیشتر تعجب کنید اگر بدانید اطلاعیه انتشار این نسخه هنوز در انجمن رسمی پرستاشاپ قرار نگرفته است! امیدوارم سرعت در انتشار این نسخه از پرستاشاپ باعث بشه تاخیر پیش آمده در انتشار نسخه 1.6.1.4 را فراموش کنید.
    البته همیشه نمی توان این سرعت را در بومی سازی ارایه داد ولی همانطور که قبلا هم قول داده بودیم اگر مشکلات پیش بینی نشده ای برای ما اتفاق نیفتد بومی سازی نسخه را به سرعت و در عرض چند روز انجام خواهیم داد. قطعا چنین سرعتی در بومی سازی یک اسکریپت به بزرگی پرستاشاپ تا به حال در ایران وجود نداشته و این سرعت چیزی نیست که با روش های معمول بتوان به آن رسید و فقط با تسلط بر تکنولوژی های روز به دست خواهد آمد. ما افتخار میکنیم برای آن چیزی که شما لیاقتش را دارید روز به روز تلاش میکنیم.
     
    انتشار همزمان پرستاشاپ 1.6.1.5 ، پرستاشاپ 1.6.1.4 و اصلاحیه پرستاشاپ 1.6.1.2
    از آن جایی که بومی سازی پرستاشاپ 1.6.1.4 را در برنامه داشتیم و پرستاشاپ 1.6.1.5 هم منتشر شده برای راحتی شما عزیزان هر دو نسخه به صورت صد در صد بومی شده و با کیفیت یکسان و کاملا بهینه تر نسبت به نسخه 1.6.1.2 ارایه می شود. علاوه بر آن برای شما عزیزانی که پرستاشاپ 1.6.1.2 را نصب دارید و مشکل عدم نمایش آمار را دارید یک اصلاحیه آماده شده که با جایگزینی فایل ها در محل نصب فروشگاه خودتان می توانید این مشکل را برطرف نمایید؛ هرچند ارتقا به نسخه جدید توصیه می شود.
     
    تغییرات این نسخه
    تغییراتی که در این نسخه از پرستاشاپ فارسی علاوه بر تغییرات و بهینه سازی های ارایه شده از طرف پرستاشاپ اعمال شده از قرار زیر است:
    مشکل عدم نمایش آمار حل شده است.
    انتخاب های تقویمی همگی شمسی شده هرچند در داشبورد ممکن است مشکلات کوچکی مشاهده کنید.
    مشکل نمایش برعکس اعداد در فاکتور PDF حل شد.
    فونت های گوگل با فونت های فارسی یکان و هما جا به جا شدند.
    مشکل نمایش تصاویر بندانگشتی در منوی افقی بالا رفع شد.
    مشکل نمایش و راست چینی در صفحه «نقشه سایت» حل شد.
    چند مشکل کوچک در راست چین سازی برخی ماژول ها حل شد.
     
    نکته مهم : پرستاشاپ 1.6.1.5 فارسی به مدت یک هفته به صورت آزمایشی خواهد بود. چنانچه در این یک هفته مشکلی در نصب و اجرای اسکریپت وجود داشته باشد پس از رفع آن نسخه نهایی منتشر شده و اصلاحیه ارایه خواهد شد. در غیر این صورت همین نسخه به نسخه نهایی تغییر نام خواهد داد. 
    دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.5
  3. Like
    bagbaaz به Moh3eN امتیاز داد در ارور "تاریخ در دسترس بودن" موقع ساختن ترکیب   
    سلام و عیدتون مبارک دوستان.
    دلیل مشکلی که باهاش روبرو بودم رو پیدا کردم. اینجام میگم که اگر کسی هم همچین سوالی داشت، به دردش بخوره تاپیک.
    مسئله اینه که بعد از ساختن ترکیب جدید پرستاشاپ تعداد موجودی اون رو بطور پیش فرض 0 در نظر میگیره و باید از تب مقادیر، موجودیش رو ست کنیم. اما ازونجایی که من از بخش تنظیمات مدیریت موجودی رو غیر فعال کرده بودم، توی تب مقادیر فیلدهای مربوطه رو به من نشون نمیداد که بخوام تنظیمش کنم. برای همین هم موجودش 0 در نظر گرفته میشد و توی فروشگاه، کاربر اون تاریخِ در دسترس رو میدید.
    مدیریت موجودی رو فعال کردم و از تب مقادیر یه تعداد موجودی بالا به هر ترکیب دادم و قضیه حل شد.
  4. Like
    bagbaaz از mehranjo یک واکنش گرفت در ایجاد حامل هزینه حمل در محل   
    واقعا ممنونم ، انجام شد ، و کاملا به درستی کار میکند ،
     
    ممنون از شما
     
    ارادت
  5. Like
    bagbaaz به mehranjo امتیاز داد در ایجاد حامل هزینه حمل در محل   
    سلام . این کار نشدنی نیست .
    اگه فقط مشکلتون کلمه رایگان هست و میخواید بجای رایگان بنویسه 0 و خودتون تو توضیحات حامل مینویسید "پس کرایه " میتونید از پیشنهاد دانوش استفاده کنید و بجای 0 در هزینه حمل برای بازه 0 تا 100 هزار تونان بنویسید 0.01 (یک صدم) که پرستا خودش این عدد رو 0 نمایش میده به مشتری و برای بازه 100 هزار تا هرعددی ک دوست دارید عدد صفر را بنویسید تا به مشتری کلمه رایگان نمایش داده بشه . که ابن راحت ترین راه هست به نظر من . البته دقت کنید که تو توضیحات حامل حتما درج کنید هزینه به صورت پس کرایه می باشد .
     
    ولی اگه بازم فکر میکنید مشتری با دیدن عدد صفر ممکنه احساس رایگان بودن بهش دست بده . یک راه دیگه هست ولی توی این روش دوم چون باید توی قسمت ترجمه ها کلمه رایگان را به پس کرایه تبدیل کنید تمام حامل های رایگانتون بجای رایگان براشون نوشته میشه پس کرایه . اگه میبینید مشکلی نیست که بگید تا توضیحات کامل پیشنهاد دوم را بگم بهتون .
     
    راه حل سومی هم وجود داره که اونم تغییر در قالب و اضافه کردن یک شرط به اون هست .که کلا بحثش جداست .
  6. Like
    bagbaaz به mehranjo امتیاز داد در ایجاد حامل هزینه حمل در محل   
    از بخش بومی سازی / ترجمه ها
    ترجمه بخش کاربری و نام قالبو انتخاب کنید و ترجمه کلمه رایگان رو به هزینه در مقصد تبدیل کنید .
    البته توی بخش ترجمه ها یکبارم باید گزینه ماژول ها و نام قالبتون رو انتخاب کنید و کلمه رایگان رو اونجام تغییر بدین .
×
×
  • اضافه کردن...