رفتن به مطلب

zizooo

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    zizooo به A.S امتیاز داد در تغییر قیمت 0 ریال در لیست محصولات به کلمه به زودی   
    متاسفانه در این انجمن جوابی بابت این پست نگرفتم مجبور شدم خود بشینم و یه کاری بکنم
    حالا دوستانی که دوست دارن این اتفاق رو فراهم کنند که به جای قیمت صفر ریال در صفحه محصولشون کلمه به زودی نمایش داده بشه ، در پست قبلی توضیح کامل دادم
    اما حالا چه کنیم که در لیست محصولات در شاخه ها و صفحه اصلی هم کلمه به زودی نمایش داده بشه
    در فایل product-item.tpl  در خط 116
    {if isset($product.show_price) && $product.show_price && !isset($restricted_country_mode)} <span itemprop="price" class="price product-price"> {if !$priceDisplay}{convertPrice price=$product.price}{else}{convertPrice price=$product.price_tax_exc}{/if} </span> این قطعه کد رو پاک کنید و کد زیر رو جایگزین کنید
    <span class="price product-price"> {if $product.price == 0}به زودی{elseif ($product.show_price) && $product.show_price && !isset($restricted_country_mode)} <span itemprop="price" class="price product-price"> {if !$priceDisplay}{convertPrice price=$product.price}{else}{convertPrice price=$product.price_tax_exc}{/if} </span> <span id="price product-price">{convertPrice price=$productPrice}</span> {if $tax_enabled && ((isset($display_tax_label) && $display_tax_label == 1) OR !isset($display_tax_label))} {if $priceDisplay == 1}{l s='tax excl.'}{else}{l s='tax incl.'}{/if} {/if} {/if} </span> موفق باشید
  2. Like
    zizooo به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    آپدیت قالب دستچین تمام شد و آماده انتشار می باشد
    با تشکر از همه دوستانی که در فرایند آپدیت قالب ما را یاری کردند ، آپدیت قالب دستچین به اتمام رسید و طی 24 ساعت قابل دانلود از حساب کاربری خواهد بود
  3. Like
    zizooo به پزشک سایت امتیاز داد در قالب دستچین   
    سلام، سال نو مبارک
    دوستان وقتش نشده موارد گفته شده برطرف بشه، تعدادی از اعضای سایت با من ارتباط برقرار کرده اند و در مورد این قالب از من سوال پرسیده اند و من همواره گفته ام این قالب خیلی خوب، سریع و حرفه ای هست ولی نواقصی دارد که باید برطرف بشود که اگر برطرف نشود این قالب خوب کارایی نخواهد داشت، مجدد از دوستان طراح قالب دستچین تقاضا میکنم مشکلات گفته شده را برطرف کنند تا قالب مشکلات و نواقصش کمتر شود.
    اینکه چند قالب متفاوت با نواقص زیاد داشته باشید چندان جذاب نیست، اگر یک قالب مثل دستچین به معنی واقعی کامل شود ارزنده خواهد بود.
     
  4. Like
    zizooo از RaMt!N یک واکنش گرفت در روش جدید حل مشکل کار نکردن دکمه ذخیره محصول   
    حل مشکل کار نکردن دکمه ذخیره محصول در پرستاشاپ
    فایل زیر رو ویرایش کنید:
    ADMIN-folder/themes/default/template/controllers/products/suppliers.tpl 2) در انتهای این فایل (شماره خط 135) کد زیر قرار دارد:
    <button type="submit" name="submitAddproductAndStay" class="btn btn-default pull-right" disabled="disabled"><i class="process-icon-loading"></i> {l s='Save and stay'}</button> عبارت disabled="disabled" را از آن حذف کنید. کد نهایی مانند زیر خواهد بود:
    <button type="submit" name="submitAddproductAndStay" class="btn btn-default pull-right"><i class="process-icon-loading"></i> {l s='Save and stay'}</button> حالا از بخش پارامترهای پیشرفته > کارایی > "پاک کردن حافظه موقت" رو بزنید.

    حالا به کاتالوگ محصولات برین و یک محصول رو ویرایش کنید.
    همونطور که میبینید همچنان مشکل باقیست اما
    تمامی تب های سمت راست رو یک به یک کلیک کنید تا کامل لود بشن و بعد برین سراغ تب بعدی.
    یعنی بعد از لود شدن کامل تب "اطلاعات" برین سراغ تب "قیمتها" و بعد "سئو" و همینطور ادامه بدین تا آخرین تب یعنی تب "فراهم کننده ها"
    همینطور که میبینید فقط در تب فراهم کننده ها دکمه "ذخیره و ادامه" با اینکه حالت چرخش دارد اما فعال است و تمامی تنظیمات و تغییراتی که در دیگر تبها اعمال کنید را ذخیره میکند.
     
    حتما قبل از زدن دکمه "ذخیره و ادامه"، از لود شدن کامل همه تب ها اطمینان حاصل کنید.
     
    موفق باشید
  5. Like
    zizooo از RaMt!N یک واکنش گرفت در روش جدید حل مشکل کار نکردن دکمه ذخیره محصول   
    سلام و عرض ادب
    منظور از ADMIN-folder پوشه admin پرستا شماست که مثلا میتواند به نام admin320785 باشد.
     
  6. Like
    zizooo به alirezasaberi امتیاز داد در محدودیت max_input_vars   
    سلام دوستان من همه اين كارها رو كردم وقتي هم phpinfo ميگرفتم مقدار رو 5000 نشون ميداد
    ولي باز هم پرستا همون خطاي قبلي رو بر اساس 1000 نشون ميداد
     
    براي رفع اين مشكل يك نسخه از php.ini رو توي فولدر ادمين كپي كردم مشكل حل شد
     
     
     
     
  7. Like
    zizooo به دانوش امتیاز داد در دانلود پرستاشاپ فارسی : آخرین نسخه   
    به نام خدا
    بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه 1.6 فروشگاه ساز پرستاشاپ آماده شد. خوشحالیم که با ایجاد تحولات گسترده در بومی سازی اسکریپت های متن باز اکنون میتوانیم سریع ترین بومی سازی را ارایه کنیم و خرسندیم که امروز میتوانیم ادعا کنیم پشتیبان واقعی کاربران پرستاشاپ هستیم.
    در این نسخه سعی شده بهترین ترجمه، بهترین راست چین سازی و بهترین بومی سازی ارایه شود. هرچند هیچگاه ادعا نکردیم بدون نقص هستیم و کاری کاملا بدون نقص ارایه می کنیم. با ابن حال اگر پرستاشاپ را با اسکریپت های متن بازی که سال هاست بومی می شوند (حتی جوملا یا وردپرس که استفاده گسترده ای دارند) مقایسه کنید، کیفیت بومی سازی کاملا مشهود است.

    تفاوت نسخه اصلی و نسخه پارسی

    پرستاشاپ فارسی برای اولین بار با تیم اصلی پرستاشاپ (Prestashop.com) همراه شده تا بومی سازی را در مبدا پیاده سازی کند و تا حد ممکن بومی سازی را سرعت بخشد. در زیر با توضیح تفاوت هایی که توسط تیم پرستاشاپ پارسی ایجاد شده ذکر می شود که کدام تغییرات در نسخه اصلی گنجانده شده و یا خواهد شد:

    1. راست چین سازی و فارسی سازی نصب پرستاشاپ: مراحل نصب پرستاشاپ کاملا فارسی و راست چین شده. زبان فارسی به عنوان یکی از زبان های رسمی به بسته نصب اصلی هم افزوده شده و راست چین سازی نصب به طور پیش فرض در مبدا انجام شده و توسط پرستاشاپ تایید شده.

    2. محصولات نمونه فارسی: محصولات نمونه و داده هایی که به صورت پیش فرض همراه پرستاشاپ نصب می شوند ترجمه شده تا کار طراحان قالب و یا توسعه دهندگان ماژول کمی آسان تر باشد و در محیطی پارسی ماژول ها و قالب ها را آزمایش کنند. همچنین فروشگاه داران عزیز می توانند بعد از نصب محیطی کاملا فارسی را ببینند و امکانات را بررسی کنند. این تغییرات هم تایید شده و از سایت اصلی ارایه می شود.

    3. پارسی سازی و راست چین سازی بخش مدیریت: پارسی و راست چین سازی بخش مدیریت بسیار دقیق و با حساسیت انجام شده. به دلیل این که پرستاشاپ سعی کرده تا حد امکان از استایل های inline خودداری کند، راست چین سازی هم قدری ساده تر شده. با مذاکره با پرستاشاپ فرانسه برخی از راست چین سازی های ما تایید شدند، همچنین راست چین ساز خودکار استایل های اینلاین با jQuery که توسط بنده طراحی و پیاده شده هم تایید شده و در نسخه 1.6.0.6 به بعد به پرستاشاپ افزوده شده است.
    به دلیل استفاده از sass راست چین سازی نسخه اصلی موجود در prestashop.com کامل نیست. بنابراین کامل ترین راست چین سازی فقط در این سایت و از طرف پرستاشاپ پارسی برای ایرانیان ارایه می شود.

    4. پارسی و راست چین سازی بخش فروشگاه: پارسی سازی بخش کاربری هم تا حد امکان دقیق و با ظرافت انجام شده. قالب کاملا ریسپانسیو است و راست چین سازی هم در دستگاه های مختلف آزمایش شده و مشکلی ندارد. ترجمه هم تا حد امکان دقیق و کامل است. در آینده این تغییرات در نسخه اصلی (Prestashop.com) افزوده خواهد شد ولی اکنون فقط در نسخه پارسی وجود دارد.

    5. تقویم جلالی (هجری شمسی): در بیشتر بخش ها تقویم جلالی جایگزین تقویم شمسی شده. در بخش کاربری و هنگام ثبت نام تاریخ تولد شمسی است ولی به طور دقیق به میلادی تبدیل شده و در دیتابیس ذخیره می شود. تمام تاریخ های سفارشات، ثبت نام مشتریان، تاریخچه سفارشات و ... به شمسی نمایش داده می شوند. حتی ماژول هایی که در آینده نصب می کنید اگر به طور استاندارد نوشته شده باشند به صورت شمسی نمایش داده خواهند شد.
    در نسخه 1.6 برای اولین بار تمامی datepicker ها (ورودی های تاریخ که به صورت تقویم نمایش داده می شوند) به شمسی است و می تونید به هر دو صورت میلادی و شمسی تاریخ را وارد کنید. هم در بخش فیلتر جداول مثل سفارش ها و هم ایجاد بن تخفیف یا قیمت ویژه و هم در بخش آمار امکان وارد کردن تقویم شمسی و یا انتخاب به صورت تقویمی ممکن است.

    6. ترجمه: همانطور که در جریان بودید سیستم ترجمه پرستاشاپ با تلاش تیم پارسی به طور کامل تغییر کرده و به سیستم دیگری منتقل شد. از طرفی دست سودجویان در ترجمه بسته شد و امکان مشارکت عمومی در ترجمه فراهم شد. خوشحالیم که زبان فارسی اولین زبانی بود که ترجمه آن کامل شد و در کنار زبان های اصلی قرار گرفت. در حال حاضر ترجمه پرستاشاپ نزدیک به 100 درصد است.

    7. ترجمه ایمیل: با توجه به این که در نسخه جدید بسته زبان هنگام نصب از سایت اصلی دریافت می شود در حال حاضر مولدهای ایمیل پرستاشاپ توسط بنده اصلاح و در اختیار پرستاشاپ قرار گرفته است. بنابراین تمامی ایمیل های پرستاشاپ برای تمامی زبان های راست چین اکنون راست چین شده اند.

    یک تقاضا و یک هشدار:
    تمام تلاش ما بهترین بومی سازی و سریع تر شدن زمان بومی سازی است. آنقدر به صداقت و تلاش خود ایمان داریم که بدون نگرانی بسیاری از تغییرات را به تیم اصلی پرستاشاپ منتقل کنیم و هیچ تقاضایی از آن ها نداشته باشیم. بنابر این از شما عزیزان تقاضا داریم نام پرستاشاپ فارسی و آدرس اینترنتی ما در بخش مدیریت فروشگاه هایی که برای خود و دیگران راه اندازی میکنید، حفظ کنید. این کار تنها راه حمایت شما از ماست.
       ضمن خواهش از شما یک هشدار هم به افراد سودجویی که مبادرت به انتشار پرستاشاپ پارسی به نام خود می کنند و یا پرستاشاپ را به دیگران می فروشند می دهیم. با توجه به ثبت همه تغییرات در گیت هاب و تایید پرستاشاپ بر همکاری با تیم ما و با توجه به قانون جرایم رایانه ای هرگونه سو استفاده از پرستاشاپ پارسی قابل پیگیری قانونی است و پرستاشاپ پارسی بدون شک با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.
    همچنین هرگونه پشتیبانی خدمات خریداری شده و یا رایگان تنها به نسخه منتشر شده در این سایت تعلق میگیرد و در صورت استفاده از نسخه کپی شده و تغییر نام داده شده تمام تعهدات این سایت به شما باطل خواهد شد.

    بنابراین انتشار پرستاشاپ فارسی در هر سایتی فقط با ذکر نام و آدرس اینترنتی این سایت مجاز است.
    دانلود فروشگاه ساز رایگان و متن باز صد در صد فارسی پرستاشاپ نسخه 1.6:
     
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.23 - (توصیه شده - آخرین نسخه) - 20 مگابایت
     


    نسخه های پیشین:دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.18 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.18 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.17 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.16 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.15 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.14 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.12 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.11 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.7 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.6 -   20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.5 -  20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.4 -  20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.2 - ویرایش دوم - 21 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.0 - ویرایش اول - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.14 - ویرایش اول - 21 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.6 - ویرایش دوم- 20 مگابایت


    اصلاحیه ها
    دانلود اصلاحیه پرستاشاپ پارسی 1.6.1.11 - مخصوص ویرایش اول - 2 کیلوبایت
    دانلود اصلاحیه پرستاشاپ پارسی 1.6.1.2 - مخصوص ویرایش اول - 11 کیلوبایت
    دانلود اصلاحیه ویرایش اول 1.6.0.6 (فقط کاربران ویرایش اول نسخه 1.6.0.6 باید دانلود کنند)
     
    *نکته: برای نصب اصلاحیه فایل فشرده را در پوشه اصلی محل نصب فروشگاه آپلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
     

    آخرین تغییرات
     ۱۸ آبان ۹۷
    انتشار نسخه 1.6.1.20 11 مرداد ۹۷
    انتشار نسخه 1.6.1.20 ۲۱ بهمن ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.18 ۱۷ مرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.17 ۱۱ مرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.16 ۱۱ تیر ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.15 ۲۲ خرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.14 8 فروردین 96
    انتشار نسخه 1.6.1.12 اصلاح مشکل تولبار ادیتور 25 اسفند 95
    انتشار نسخه 1.6.1.11 25 مهر 95
    انتشار نسخه 1.6.1.6 و 1.6.1.7 26 فروردین 95
    انتشار نسخه 1.6.1.5 و 1.6.1.4 اصلاح انتخابگر تقویم شمسی حل مشکل عدم نمایش آمار حل مشکل تصاویر بندانگشتی در منوی بالا حل چند مشکل جزیی دیگر 26 آبان 94
    انتشار نسخه 1.6.1.2 بخش تقویم دوباره نویسی شد و کدها بهینه تر و بسیار سریعتر شد تغییری در بومی سازی های نصب حل مشکل نصب بدون نیاز به اینترنت در لوکال هاست افزوده شدن تابع local_date و convertLocalDate برای استفاده از تقویم شمسی توسط برنامه نویسان اصلاح نمایش و ویرایش تاریخ شمسی در صفحه ویرایش قوانین سبد خرید. اصلاح تاریخ شمسی در صفحه آمار امکان وارد کردن تاریخ شمسی در تقویم داشبود و دریافت آمار اصلاح برعکس شدن آیکون های مدیریت اصلاح مشکل تاریخ شمسی در صفحه ویرایش اطلاعات شخصی اصلاح ربان های «جدید» و «ویژه» روی محصول در صفحه کاربری و چند تغییر و بهینه سازی دیگر 2شهریور 94
    حل مشکل عدم ذخیره ترکیبات در برخی موارد حل مشکل نمایش انتخاب تاریخ در زیر منوی سمت راست مدیریت حل مشکل نمایش قیمت با اعشار اضافه در صفحه محصولات مدیریت حل مشکل ثبت تعداد زیاد هشدار در فایل گزارش خطاهای سرور حل مشکل هشدارهای نبود برخی فونت ها در مرورگر کروم حل مشکل مزاحم بودن لیست ماژول هایی که قابل ارتقا هستند.  و چند مورد مشکلات ظاهری و دیداری 19 اسفند 93
    انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی و بومی 12 اسفند 93
    انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.13 پارسی و بومی اصلاح مشکل عدم ارسال ایمیل در برخی بخش ها اصلاح مشکل راست چین نبودن ایمیل در یاهومیل و برخی سرویس دهنده ها اصلاح مشکل اعداد در PDF پارسی چند تغییر جزیی دیگر 1 آذر 93
    راست چین سازی ایمیل های پرستاشاپ و اعمال در سایت اصلی پرستاشاپ 15 شهریور 93
    انتشار ویرایش دوم به همراه اصلاحیه پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی اصلاح مشکل عدم نمایش درست تصاویر کوچک در صفحه محصولات اصلاح مشکل محو شدن وضعیت سفارشات در صفحه سفارشات بخش مدیریت اصلاح مشکل چپ چین بودن ویرایشگر متن و نداشتن امکان چپ به راست و راست به چپ اصلاح مشکل چپ چین بودن فرم های ثبت حامل جدید در بخش مدیریت اصلاح مشکل فونت و راست چین سازی تم های غیر از پیش فرض بخش مدیریت اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح عنوان دکمه های عملیاتی بخش مدیریت اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح دکمه های کشویی (پایین افتادنی) بخش مدیریت اصلاح آدرس فونت ها و نامناسب بودن برخی فونت های بخش کاربری اصلاح چسبیدگی اسلایدشو و بنرها در بخش کاربری و مشکلات ریز دیگر 7 اردیبهشت 93
    انتشار پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی و بومی ترجمه 100 درصدی پرستاشاپ 1.6.0.6 استفاده از دو فونت استاندارد و مورد تایید گوگل در قالب استفاده از دو فونت فارسی و ایرانی استاندارد برای قالب فراهم سازی راهی برای تغییر سریع فونت در فایل css 1 اردیبهشت 93
    اصلاح نسخه 1.6.0.5 اصلاح مشکل ثبت فرم های اضافه و ویرایش در بخش مدیریت اصلاح ترجمه های زبان فارسی
  8. Like
    zizooo به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    مگه برای این قالب آپدیت جدید اومده؟
    تو تلگرام ipresta دیدم که قراره آپدیت جدید برای این قالب بیاد اما چیزی تو تاپیک این قالب مبنی بر ارائه به روز رسانی ندیدم !!!
    نسخه 1.2 اومده برای دستچین؟
  9. Like
    zizooo به ebi2020 امتیاز داد در تاخیر زیاد فعال شدن دکمه (ذخیره - ذخیره و ماندن ) در افزودن محصول جدید (ورژن 1.6.0.14)   
    سلام
    اگر بازهم بعد از زمان زیادی کلید ذخیره و ماندن و ذخیره فعال نشد از این راهکار استفاده فرمائید امیدوارم اشکالتون برطرف بشود.
    1-- با ارتقاء ورژن PHP از 5.3 (native) به 5.5 و سپس برگردوندن به 5.3 (native)2-- با برداشتن تیک ماژولهای memcache و memcached و دوباره زدن تیک ماژولهامشکل حل شدفقط:3--  رفرش در cpanel فراموش نشود.4-- پاک کردن کش از مدیریت - پارامترهای پیشرفته - کارائی و رفرش مرورگر فراموش نشود ضمنا در بیشتر موارد بروز این مشکل هاست با کنترل پنل cpanel بوده استبرای جلوگیری از خسارات مجدد هر شب از دیتابیس و هر 5 روز یکبار از کل فولدرهای هاست بک آپ می گیرم و در دراپ باکس ذخیره می کنم  تا در صورت بروز اشکال با کمترین خسارت احتمالی موارد بند 1 و 2 را انجام و اگر اطلاعات آسیب دیده باشد ریستور و اگر سالم باشد که ادامه کارکرد سایت بطور طبیعی خواهد شد.
    در برخی سایتها در هنگام بک آپ گیری سرور این اشکال رخ می دهد. بیشتر این موارد هم با cpanel در فروم سایت prestashop ذکر شده است.
  10. Like
    zizooo به دانوش امتیاز داد در رفع مشکل ذخیره نشدن محصولات   
    در آخرین آپدیت کروم که در اوایل آبان 95 منتشر شده متاسفانه دکمه های «ذخیره» و «ذخیره ماندن» در ویرایش محصولات و برخی بخش های دیگر به درستی عمل نمی کنند.
    برای رفع این مشکل و به درخواست کاربران ماژولی تهیه شد که به سرعت مشکل را رفع کند و تا زمان ارایه آپدیت جدید کروم مشکل شما را برطرف میکند. از آن جایی که این مشکل خیلی عمومی شده و چند درخواست مشابه ارایه شد این ماژول به رایگان منتشر می شود.
     
    توجه: بعد از ارایه نسخه جدیدتر گوگل در آینده ممکن است این مشکل رفع شود. بنابراین اگر نسخه جدیدتری از کروم ارایه شد این ماژول را حذف نصب کنید.
    توجه: با نصب این ماژول هر دو دکمه «ذخیره» و «ذخیره و ماندن» به شکل «ذخیره و ماندن» عمل میکنند.
     
    ⚠️ نکته مهم: طبق بررسی های جدید این مشکل به دلیل یک تغییر امنیتی در مرورگرهای کروم و فایرفاکس بوده و همه کاربرانی که مرورگرهای خود را به روز کنند تا زمانی که  به نسخه 1.6.1.9 ارتقا ندهند مجبور به استفاده از این ماژول و تغییر در هسته پرستاشاپ خواهند بود.   نسخه 1.6.1.9 به زودی منتشر خواهد شد   دانلود نسخه 1.2 (توصیه شده) isaveresolve.zip   دانلود نسخه 1.1 isaveresolve-1.1.zip   دانلود نسخه 1.0 isaveresolve.zip
  11. Like
    zizooo به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    دست شما درد نکنه آقای رستم‌پور. ارائه بروزرسانی‌ها خیلی کار ارزشمندیه.
    یه سوال هم دارم از دوستان گرامی و اساتید محترم، این بخش ترجمه‌ها در عین سادگی برای من گنگه و هنوز نتونستم به صورت 100٪ رو این قسمت سوار بشم. یه مثال می‌زنم:
    بعد از این آپدیت آخر، در آخرین مرحله ثبت سفارش جایی که سیستم به کاربر پیغام میده که ثبت سفارش به درستی انجام شد، یه جمله ترجمه نشده وجود داره:
    Your order on --- is complete
    هرچی گشتم این عبارت رو تو ترجمه‌ها پیدا نکردم که ترجمه‌اش کنم.
    میشه یه نفر راهنمایی کنه که برای ترجمه‌ی این عبارت باید دقیقا کجا رفت؟ این عبارت مگه نباید در "ترجمه‌های بخش کاربری" و در "قالب دستچین" باشه؟
    سپاس
  12. Like
    zizooo از Fahime1992 یک واکنش گرفت در مشکل در دسترسی به سبدهای خرید فعال   
    سلام.
    جواب اینجاست:
    https://www.prestashop.com/forums/topic/467231-unable-to-view-active-shopping-carts-in-backoffice-getting-prestashopexception-error/
    به طور خلاصه مشکل شما از مفقود شدن آی آدرس 40 در دیتابیس است. میتوانید به جدول ps_address دیتابیس مراجعه کنید و یکی از ID Address های نالازم را به عدد 40 تغییر دهید.
    موفق باشید.
  13. Like
    zizooo به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    ابتدا می‌خوام به شخصه قدردانی خودم رو از طراح قالب آقای رستم‌پور اعلام کنم.
    ارائه آپدیت برای قالب از جانب شما، یک کار ارزشمند و مدرن بود که خودم به شخصه انتظارش رو نداشتم. دست مریزاد
    چند اشکال کوچک در نسخه جدید باهاش برخورد داشتم که طی تیکت ارسالی به اطلاعتون رسوندم.
    کارتون عالیه، خسته نباشید
  14. Like
    zizooo به hala امتیاز داد در قالب دستچین   
    سلام و تشکر بابت خدماتی که ارائه میفرمائید
    واقعا از اینکه آپدیت خوبی را تهیه نمودید ممنونم از زمانی که دیدم چه امکاناتی اضافه میشه بی صبرانه منتظر انتشارش بودم.
    دقیقا میشه فهمید که نیازهای مشتریان را خوب درک نموده اید و برای رضایت آنها اپدیت مناسبی تهیه شده امیدوارم این اشکالاتی که دوستان مطرح کردن هم برطرف بشه و همگی از این قالب زیبا بهره مند بشیم.
    خداقوت
    من تا الان فکر میکردم اگر کسی در ایران و بعضی از توسعه دهندگان نرم افزار در جاهای دیگه آپدیت برنامه میده فقط داره مشکلات و باگهای خودشو میپوشونه ولی این اپدیت نشون داد که فرهنگ زیبایی داره جایگزین میشه و تیم آی پروستا ضمن رفع مشکلات تلاش زیادی هم کردن تا در جهت رضایت خریداران این قالب امکانات قالب را هم افزایش بدهند.
    انشالله همیشه موفق باشید  
  15. Like
    zizooo به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    آپدیت شماره 2 قالب دستچین منتشر شد ( تاریخ 1395/06/16 )
     
    با یک آپدیت کوچک و کم حجم برای قالب دستچین در خدمت شما هستیم ، نصب این آپدیت بسیار ساده می باشد . فقط خواهشا دوستان کمی دقت کنید ، نزنید فروشگاه رو بترکونید ، بعد بگین شما گفتین آپدیت رو نصب کردیم اینجوری شد    . یه فایل زیپه ، میندازین تو روت اصلی هاستتون ، بعد از حالت فشرده خارج میکنید ، میرین تو مدیریت پرستاشاپ و از بخش کارایی کش رو پاک میکنید ، کش مرورگر هم خالی میکنید و تمام . بدون درد و رنج
    حالا از فردا تیکته که پشت سر هم میاد ، فروشگاهم داغون شد ، آپدیت خرابه ، به هر حال ، بریم سراغ تغییرات
     
    رفع باگ عدم کارکرد صحیح گزینه مخفی کردن ویژگی ها در ماژول تنظیمات قالب دستچین
    رفع باگ عدم نمایش نام محصول در صورت درج نکردن توضیحات کوتاه در صفحه محصول
    رفع باگ عدم مخفی شدن بخش ویژگی ها در حالت تب در صفحه محصول
    رفع باگ تکرار دوباره بخش پیوست ها در صفحه محصول در حالت تب
    افزوده شدن قابلیت غیرفعال کردن اسکرول در منوی افقی ( مختص ماژول شخصی سازی پیشرفته قالب دستچین )
    افزوده شدن قابلیت فعال و غیرفعال کردن قابلیت گردش خودکار گردونه های قالب ( مختص ماژول شخصی سازی پیشرفته قالب دستچین )
    رفع باگ عدم کارکرد صحیح گزینه  منوی شناور ( مختص ماژول شخصی سازی پیشرفته قالب دستچین )
    رفع باگ عدم کارکرد صحیح گزینه مخفی کردن ویژگی ها در صفحه محصول ( مختص ماژول شخصی سازی پیشرفته قالب دستچین )
    اصلاحات جزئی در لیست محصولات در صفحه اصلی و صفحه شاخه ها
    رفع باگ تصویر کوچک شاخه ، زمانی که توضیحات شاخه موجود نیست
    اصلاحات جزئی در استایل منوی افقی
    و چندین مورد بهبود و افزایش کارایی
     
    این آپدیت را میتوانید هم اکنون از حساب کاربری خود در بازارچه دانلود نمایید .
    توجه : دوستانی که ماژول شخصی سازی قالب دستچین را خریداری کرده اند ، ابتدا قالب را آپدیت کنند ، سپس ماژول .
  16. Like
    zizooo به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    دوستانی که مشکل در آخرین موجودی و ... داشتن بعد از نصب آپدیت ، حتما دوباره دانلود و دوباره قالبشون رو آپدیت کنن و بعد از آپدیت حتما کش رو پاک کردن ، هم مرورگر هم پرستاشاپ
     
    برای نصب آپدیت و نسخه جدید قالب باید آخرین نسخه یون کیوب در هاست شما نصب باشد ، اگر بعد از نصب آپدیت با صفحه سفید مواجه شدید ، مشکل از همین میباشد و به هاست خود تیکت بزنید
     
    نسخه جدید ماژول شخصی سازی قالب دستچین نیز منتشر شده و از حساب کاربری قابل دانلود است
     
  17. Like
    zizooo به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    آپدیت شماره 1 قالب دستچین منتشر شد ( تاریخ 1395/06/08 )
    قالب دستچین از زمان انتشار با استقبال خوبی از طرف کاربران و مشتریان همراه بوده است ، ما بازخوردهای خوبی از این قالب از جانب شما عزیزان دریافت کردیم ، انتقادات و پیشنهاداتی نیز برخی از مشتریان داشتند که تا جای ممکن سعی کردیم بشنویم و بررسی نماییم تا از آن ها در جهت بهبود قالب حداکثر استفاده را نماییم ، با اینکه امکان استفاده و پیاده سازی تمامی پیشنهادات دوستان در آپدیت ها امکان پذیر نیست ، با اینحال سعی کردیم تا بهترین موارد را گلچین نماییم و حاصل کار ، آپدیت شماره 1 قالب دستچین هست که هم اکنون منتشر شده و قابل دانلود از حساب کاربری توسط مشتریانی هست که قالب را خریداری کرده اند .
     
    این آپدیت حاوی گلچینی از پیشنهادات مشتریان ، استفاده کنندگان ، کاربران انجمن و تمامی همکاران و دوستان عزیز میباشد ، همچنین در این آپدیت باگ های زیادی رفع شده اند که اغلب این باگ ها توسط استفاده کنندگان گزارش شده بود . ما سعی کردیم ظاهر قالب را نیز کمی متحول کنیم و با همکاری ایران فونت ، فونت ایران سن سریف را نه تنها در این قالب ، بلکه در تمام قالب های طراحی شده در آینده استفاده خواهیم کرد
     
    در این آپدیت سعی کردیم تا برای آن دسته از مشتریانی که ماژول شخصی سازی قالب دستچین را خریداری کرده اند امکانات بیشتری فراهم کنیم ، امکاناتی چون غیرفعال کردن افکت های قالب ، دو ستونه و تک ستونه کردن ویژگی ها یا حذف باکس ویژگی ها و از همه مهم تر امکان حالت تب در صفحه محصول که مطمئنا خیلی ها دوست دارن این امکان تو قالب دستچین وجود داشته باشه
    تغییرات و اصلاحات قالب زیاده ، برای اطلاعات بیشتر ، پست قبلی رو مطالعه کنید
     
    آپدیت قالب هم اینک از حساب کاربری قابل دانلود می باشد . راهنمای نصب نیز همراه بسته دانلودی وجود دارد ( کل قالب را دوباره دانلود کنید از تاریخچه سفارشات ، از حال زیپ خارج کنید تا به فایل آپدیت + راهنمای نصب آپدیت + فایل های پی اس دی + فایل اصلی و بروز شده قالب دسترسی پیدا کنید )
     
    توجه : نسخه جدید ماژول شخصی سازی قالب دستچین نیز منتشر شده و از حساب کاربری قابل دانلود است
  18. Like
    zizooo به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    دست شما درد نکنه که اینقدر خوب موارد رو لیست کردین. بنده با اغلب موارد گفته شده توسط شما موافقم.
    - کادر باز شونده "مشاهده سریع" به چیدمان و صفحه آرایی بهتری نیاز داره
    - در سبد خرید قسمتی که نوشته شده "ارسال: رایگان" خیلی برای کاربران گمراه کننده است. تو این مورد اغلب با مشتریان به مشکل برخورد کردیم، مشتری میگه که اونجا نوشته ارسال رایگان و انتظار داره به عنوان مثال یه لباسشویی با 70 کیلو وزن رو رایگان براش تا مثلا مشهد ارسال کنیم. فکر می‌کنم اگه تو سبد خرید که بالای سایت قرار داره اگه در مورد ارسال چیزی گفته نشه بهتره تا اینکه در طی مراحل ثبت سفارش بعد از ثبت آدرسش در مورد هزینه‌ی ارسال گفته بشه.
    - در سبد خرید بالای سایت دو دکمه وجود داره "ثبت کردن سفارش" و "مشاهده سبد خرید". هر دوی این دکمه‌ها به یک جا یعنی صفحه order میرن. پس دکمه‌ی "مشاهده سبد خرید" اضافیه و بهتره حذف بشه و همچنین "ثبت کردن سفارش" به "ثبت سفارش" تغییر کنه.
    - بخش جستجوی بالای سایت بهتره راستچین بشه و پس از کلیک درون کادر متن نوشته شده پاک بشه.
    - در منوی اصلی سایت در سمت راست یعنی قسمت تماس با پشتیبانی مشکلی وجود داره که این مشکل قبلا به اطلاع آقای رستم‌پور رسونده شده
    - در قسمت اطلاعیه‌ها (زیر منوی اصلی) بهتره خبرهایی که براشون لینکی ثبت نشده  به صورت پیش فرض قابل کلیک نباشن.
    - برای محصولاتی که پیشنهاد ویژه شده‌اند (تخفیف خورده‌اند) به غیر از یک خط خوردن روی قیمت اصلی و درج قیمت تخفیف خورده، استایل و طراحی زیبایی به چشم نمی‌خوره. بهتره یه برچسب یا روبان زیبا در بالا سمت چپ عکس درج بشه که خیلی واضح اعلام کنه که این محصول تخفیف خورده و در فروش ویژه قرار گرفته. برای مثال به تصویر پیوست شده (تصویر اول) توجه کنید. بجای واژه‌ی "حراج" میشه از "پیشنهاد ویژه" و یا "فروش ویژه" هم استفاده کرد.
    - قسمت‌های "محصولات ویژه" ، "جدیدترین محصولات" و "پرفروشترین محصولات" در صفحه اصلی، در سمت راستشون آیکون‌ها نمایش داده نمیشن و یه فضای خالی قبل از درج این نامه‌ها وجود داره که اگه اصلاح بشه خیلی بهتره.
    - در بالای سایت "علاقه مندی ها من" درج شده که هم "ی" جا افتاده و هم به لحاظ نگارشی نیم فاصله رعایت نشده و بهتره به "علاقمندی‌های من" و یا "نشان شده‌ها" تغییر کنه. در ترجمه‌ها متاسفانه پیداش نکردم که خودم تغییر بدم.
    - ای کاش، ای کاش و ای کاش در فرم ثبت‌نام فیلد "تلفن همراه" رو قرار بدید چون عملا ارسال پیامک خوشامدگویی به دلیل نبودن فیلد "تلفن همراه" در فرم ثبت‌نام غیرقابل استفاده شده. اکیدا خواشمندم این فیلد رو به فرم ثبت‌نام اضافه کنید.
    - با غیر فعال کردن ماژول امتیاز وفاداری، کل چیدمان صفحه محصول به هم میریزه. کاش بشه که این ماژول رو بدون اینکه بهم ریختگی اتفاق بیفته غیر فعال کرد.
    - قسمت ویژگی‌ها وقتی که با موبایل نمایش داده میشه خیلی جالب نیست. به تصویر پیوست شده توجه فرمایید (تصویر دوم)
    - بخش کامنت محصولات واقعا خیلی جا برای کار داره. اگه این ماژول تا این اندازه محدوده کاش یا ماژول دیگه‌ای رو جایگزین کنین و یا ماژولی رو پیشنهاد بدین تا بتونیم ازش استفاده کنیم. ایراداتی که به ماژول کنونی وارده عبارتند از:
    ۱- عدم امکان پاسخگویی "Reply" چه از جانب مدیران سایت و چه از جانب سایر کاربران سایت
    ۲- محو شدن قسمت رای دادن به کامنت (رای مثبت و منفی) بعد از کلیک کردن بر روی هر یک از این دو.
    ۳- برعکس نوشته شدن تاریخ درج نظر، زیر نام نگارنده نظر
    ۴- عدم نمایش زیبای نام نگارنده نظر. به عنوان مثال: زهرا پ (بهتره یا تنها اسم نمایش داده بشه و یا اسم و فامیل با هم)
    ۵- بهتره از ستاره به جای خطوط در قسمت دیدگاه‌ها استفاده بشه که بیشتر در میان کاربران اینترنتی جا افتاده.
    - در صفحه order برای مراحل پنجگانه ثبت سفارش میشه زیباتر عمل کرد. در حال حاضر مراحل پنجگانه اینجوری شماره‌گذاری شدن: 01. 02. 03. 04. 05.
    به نظر بنده خیلی بهتره که بشن: 1 2 3 4 5
    یعنی "0" و "." حذف بشن
    - و در آخر یک پیشنهاد، کاش ماژول شمارشگر معکوس برای پیشنهادهای ویژه رو با طراحی و استایلی که به این قالب بخوره طراحی کنید . به عنوان یک آپدیت اضافه برای این قالب برای فروش بذارید. اونوقت افرادی که مثل من خواهان یه همچین چیزی هستن می‌تونن این پک اضافه رو خریداری کنن. یه ماژول که با فعال کردنش، در صفحه اصلی و زیر اسلایدر، محصولاتی که در پیشنهاد ویژه قرار گرفتن مثل دیجی کالا با دقیقا همون شمارشگر، بطوری که به این قالب بیاد خیلی خوشگل درج بشن.
     
    سپاس از شما


  19. Like
    zizooo به hj98 امتیاز داد در قالب دستچین   
    با سلام
     
    بعد از بروزرسانی ماژول‌ها، قسمت "تلفن‌های تماس" که در هدر سمت راست و زیر لوگوی سایت قرار داشت بطور کامل حذف شد.
    این اتفاق زمانی که پرستا رو آپدیت بکنید هم رخ میده. اینو قبلا تست کردم و دقیقا همین مشکل اونجا هم رخ داد.
    میشه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست و چطور میشه این مسئله رو برطرف کرد؟
     
    سپاس
  20. Like
    zizooo از linker یک واکنش گرفت در قالب دستچین   
    با سلام و عرض تبریک بابت ارائه قالب زیبا دستچین
    بنده نیز این قالب و ماژول شخصی سازی پیشرفته اش را خریداری و نصب کردم و کاملا از خریدم راضی هستم.
    با این حال در زیر چند ایراد / پیشنهاد را برشمرده ام که امیدوارم جسارت بنده را به بزرگواری خودتان ببخشید.
     
    1) منوی افقی در اینترنت اکسپلورر 11 با ایراداتی در ظاهر دیده میشود.
    2) در حالت "بدون حاشیه ماژول شخصی سازی" ریبون بالای سایت که منو روی آن قرار گرفته، در سمت چپ شکستگی دارد. (در اینترنت اکسپلورر 11)
    3) کادر بازشونده "نمایش سریع"  بسیار مبسوط، کشیده و بهم ریخته است. در قالبهای قبلی مثل مینا این مشکل به چشم نمیخورد.
    4) در صفحه محصول، بین نام محصول و کد آن فاصله نیست!
    5) در حالت موبایل، دکمه نمایش منوی سایت برای کاربر بی تجربه بسیار گنگ و ناشناس است. بهتر است متنی مانند "منوی سایت" در کنار آن قرار گیرد.
    6) دکمه "نمایش سریع" و نیز "% تخفیف" تولتیپ ندارد که وظیفه اش را شرح دهد اما دکمه های "خرید" و "توضیحات" تولتیپ بی استفاده دارند که میتواند حذف شود.
    7) در صفحه محصول، عبارت "در انبار موجود نیست" بهتر است زیر قیمت و بالای دکمه "افزودن به لیست دلخواه" باشد.
    8) در کادر جستجو پس از کلیک داخل جعبه، بهتر است متن توضیحی پاک شود تا کاربر بی تجربه از آماده بودن کادر برای دریافت متن مطمئن شود.
    9) متن در کادر جستجو بایستی بصورت راست چین باشد.
    9) سبد خرید بالای صفحات اندکی بزرگتر یا واضح تر باشد تا کاربر بدون تجربه خرید اینترنتی هم با اهمیت این بخش آشنا شود مانند قالب مینا.
    10) در آخر پیشنهاد میکنم از فونت ایران سنس 4 در این قالب زیبا استفاده کنید که هماهنگی فوق العاده ای با این قالب دارد و یا حداقل امکان استفاده از آن را در ماژول تنظیمات حرفه ای دستچین قرار دهید.
     
    باز هم از زحمات شما عزیزان قدردانی میکنم.
    در پناه حق
  21. Like
    zizooo از hj98 یک واکنش گرفت در قالب دستچین   
    با سلام و عرض تبریک بابت ارائه قالب زیبا دستچین
    بنده نیز این قالب و ماژول شخصی سازی پیشرفته اش را خریداری و نصب کردم و کاملا از خریدم راضی هستم.
    با این حال در زیر چند ایراد / پیشنهاد را برشمرده ام که امیدوارم جسارت بنده را به بزرگواری خودتان ببخشید.
     
    1) منوی افقی در اینترنت اکسپلورر 11 با ایراداتی در ظاهر دیده میشود.
    2) در حالت "بدون حاشیه ماژول شخصی سازی" ریبون بالای سایت که منو روی آن قرار گرفته، در سمت چپ شکستگی دارد. (در اینترنت اکسپلورر 11)
    3) کادر بازشونده "نمایش سریع"  بسیار مبسوط، کشیده و بهم ریخته است. در قالبهای قبلی مثل مینا این مشکل به چشم نمیخورد.
    4) در صفحه محصول، بین نام محصول و کد آن فاصله نیست!
    5) در حالت موبایل، دکمه نمایش منوی سایت برای کاربر بی تجربه بسیار گنگ و ناشناس است. بهتر است متنی مانند "منوی سایت" در کنار آن قرار گیرد.
    6) دکمه "نمایش سریع" و نیز "% تخفیف" تولتیپ ندارد که وظیفه اش را شرح دهد اما دکمه های "خرید" و "توضیحات" تولتیپ بی استفاده دارند که میتواند حذف شود.
    7) در صفحه محصول، عبارت "در انبار موجود نیست" بهتر است زیر قیمت و بالای دکمه "افزودن به لیست دلخواه" باشد.
    8) در کادر جستجو پس از کلیک داخل جعبه، بهتر است متن توضیحی پاک شود تا کاربر بی تجربه از آماده بودن کادر برای دریافت متن مطمئن شود.
    9) متن در کادر جستجو بایستی بصورت راست چین باشد.
    9) سبد خرید بالای صفحات اندکی بزرگتر یا واضح تر باشد تا کاربر بدون تجربه خرید اینترنتی هم با اهمیت این بخش آشنا شود مانند قالب مینا.
    10) در آخر پیشنهاد میکنم از فونت ایران سنس 4 در این قالب زیبا استفاده کنید که هماهنگی فوق العاده ای با این قالب دارد و یا حداقل امکان استفاده از آن را در ماژول تنظیمات حرفه ای دستچین قرار دهید.
     
    باز هم از زحمات شما عزیزان قدردانی میکنم.
    در پناه حق
  22. Like
    zizooo از mahdi71 یک واکنش گرفت در قالب دستچین   
    با سلام و عرض تبریک بابت ارائه قالب زیبا دستچین
    بنده نیز این قالب و ماژول شخصی سازی پیشرفته اش را خریداری و نصب کردم و کاملا از خریدم راضی هستم.
    با این حال در زیر چند ایراد / پیشنهاد را برشمرده ام که امیدوارم جسارت بنده را به بزرگواری خودتان ببخشید.
     
    1) منوی افقی در اینترنت اکسپلورر 11 با ایراداتی در ظاهر دیده میشود.
    2) در حالت "بدون حاشیه ماژول شخصی سازی" ریبون بالای سایت که منو روی آن قرار گرفته، در سمت چپ شکستگی دارد. (در اینترنت اکسپلورر 11)
    3) کادر بازشونده "نمایش سریع"  بسیار مبسوط، کشیده و بهم ریخته است. در قالبهای قبلی مثل مینا این مشکل به چشم نمیخورد.
    4) در صفحه محصول، بین نام محصول و کد آن فاصله نیست!
    5) در حالت موبایل، دکمه نمایش منوی سایت برای کاربر بی تجربه بسیار گنگ و ناشناس است. بهتر است متنی مانند "منوی سایت" در کنار آن قرار گیرد.
    6) دکمه "نمایش سریع" و نیز "% تخفیف" تولتیپ ندارد که وظیفه اش را شرح دهد اما دکمه های "خرید" و "توضیحات" تولتیپ بی استفاده دارند که میتواند حذف شود.
    7) در صفحه محصول، عبارت "در انبار موجود نیست" بهتر است زیر قیمت و بالای دکمه "افزودن به لیست دلخواه" باشد.
    8) در کادر جستجو پس از کلیک داخل جعبه، بهتر است متن توضیحی پاک شود تا کاربر بی تجربه از آماده بودن کادر برای دریافت متن مطمئن شود.
    9) متن در کادر جستجو بایستی بصورت راست چین باشد.
    9) سبد خرید بالای صفحات اندکی بزرگتر یا واضح تر باشد تا کاربر بدون تجربه خرید اینترنتی هم با اهمیت این بخش آشنا شود مانند قالب مینا.
    10) در آخر پیشنهاد میکنم از فونت ایران سنس 4 در این قالب زیبا استفاده کنید که هماهنگی فوق العاده ای با این قالب دارد و یا حداقل امکان استفاده از آن را در ماژول تنظیمات حرفه ای دستچین قرار دهید.
     
    باز هم از زحمات شما عزیزان قدردانی میکنم.
    در پناه حق
  23. Like
    zizooo به mehran2020 امتیاز داد در ماژول بکاپ   
    ادمین عزیز اگه بتونید مثل کامپوننت Akeeba Backup که برای جوملا نوشته شده و فوق العادس یه چی بنویسین کمک بزرگی به اهالی پرستاشاپ کردین.
     
    از جمله قابلیت های اکیبا بکاپ به این شرحه:
     
    از همه سایت حتی دیتابیس بکاپ می گیره و به صورت فایل فشرده درمیاره.
    می تونی تعیین کنی که از کدوم فایلا و پوشه ها بکاپ تهیه بشه.
    فایل زیپ تهیه شده به صورت یه فایل نصبی و بدون نیاز به کار اضافی هست و فقط کافیه فایل زیپ رو تو هاست اکسترکت کنی و آدرس سایتت رو وارد کنی.
    با ویزارد به صورت گام به گام می تونید اقدام به نصب جوملا کنید. حتی امکان تغییر یوزر و پسورد و تنظیمات پایه جوملا هم تو نصب هست.
    این کامپوننت برای وردپرس هم توسط اکیبا نوشته شده. ایشالله یه کامپوننت هم برای پرستا نوشته بشه.
    اینم بگم کامپوننت کاملا رایگان ارایه شده توسط اکیبا
     
    آدرس سایت اکیبا: www.akeebabackup.com
     
    ممنون
  24. Like
    zizooo به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب دستچین   
    با تشکر از پیشنهادات و انتقادات شما
    حتما  موارد ممکن را در آپدیت های آتی مد نظر قرار خواهیم دهیم
  25. Like
    zizooo به دانوش امتیاز داد در ماژول بانک ملت پرستاشاپ   
    توجه: این ماژول قدیمی است. ماژول یکپارچه پرداخت با پشتیبانی از درگاه به پرداخت ملت و درگاه های دیگر منتشر شده است.
    ماژول یکپارچه پرداخت
     
    یکی از بهترین درگاه های پرداخت الکترونیک در ایران که بسیار مورد توجه کاربران و فروشگاه داران هست، بانک ملت است. این ماژول از مدت ها پیش یک نسخه تجاری در بازارچه داشته اما امروز می توانید نسخه رایگان این ماژول را دانلود کنید. این نسخه تست شده و به درستی کار میکند.

    انتشار نسخه 2.8 و 1.8
    با توجه به انتقال درگاه های بانکیبه سیستم شاپرک این ماژول با درگاه شاپرک هماهنگ شد. توجه کنید که برای ارتقا بعد از جایگزینی ماژول در بخش پیکربندی وب سرویس شاپرک را فعال کنید.
    این امکان وجود دارد که از وب سرویس های قبلی هم استفاده کنید و فقط کافی است شاپرک را غیرفعال کنید.
    نسخه 2.8 بهینه شده نسخه 2.7 و فقط برای نسخه 1.5 و 1.6 پرستاشاپ هست و نسخه 1.8 بهینه شده نسخه 1.7 برای پرستاشاپ 1.4 هست.

    چند نکته در نسخه جدید:
    تراکنشی که ستل شده باشد صحیح در نظر گرفته شده و در سایت ثبت می شود.
    تراکنشی که ستل شده باشد هرگز به حساب خریدار برگشت نخواهد خورد و ساعاتی بعد به حساب فروشنده واریز می شود.
    تراکنشی که ستل نشده باشد در سایت ثبت نخواهد شد و عملیات بازگشت وجه برای آن درخواست می شود.
    اگر علاوه بر انجام ستل خطایی هم روی دهد سفارش با خطا ثبت شده و فروشنده باید نسبت به صحت تراکنش از طریق بانک یا بررسی خرید مشتری پیگیر باشد.
    ماژول کنترل لازم را روی مبلغ پرداخت شده و مبلغ سبد خرید و هم چنین شماره ارجاع بانک انجام می دهد و در صورت مشاهده مورد مشکوک سفارش با خطا ثبت می شود.
    شماره تراکنش ترکیبی از شماره سبد و زمان است و چنانچه 14 رقم سمت راست را حذف کنید ارقام باقی مانده شماره سبد خرید خواهند بود. (شماره سبد با شماره سفارش متفاوت است). این شماره هم می تواند سفارش های ستل شده و ثبت نشده را مشخص کند.
    12320130920132245
    تاریخ تراکنش + شماره سبد
    با توجه به زمان و فرصتی که برای ماژول های رایگان صرف می شود از شما کاربران عزیز تقاضا می کنیم چنانچه از مطالب و ماژول های این سایت استفاده می کنید حتمن منبع را ذکر کنید. هم چنین برای حمایت مالی از ماژول های رایگان می توانید از لینک زیر مبلغی را به دلخواه پرداخت کنید.
     
    امکانات ماژول:

    پیکربندی :

    ترمینال، یوزر، پسورد
    تنظیم استفاده از وب سرویس جدید
    تنظیم فعال سازی reversal اجباری (با این تنظیم سفارش ستل نشده و بلافاصله درخواست برگشت صادر می شود. به منظور تست توسط واحد تست به پرداخت)
    تنظیم فعال سازی نمایش خطاهای php (دیباگ، به منظور جلوگیری از صفحه سفید و نمایش خطا پس از پرداخت در صورت بروز خطای php در هاست یا اسکریپت)
    اتصال تست به وب سرویس های جدید و قدیمی بانک (این تست بررسی اتصال به وب سرویس ها و یا باز بودن پورت ها را بررسی میکند، از تابع fsockopen استفاده می کند)
    نمایش هشدار مناسب هنگام فعال سازی تنظیمات reversal و خطایابی (این تنظیمات جز برای تست باید روی "خیر" باشند).

    امکانات داخلی (کدنویسی)

    از نظر منطق کدنویسی فقط سفارشات settle شده در سایت و برای مدیر سایت ذخیره می شوند.
    پس از درخواست verify ناموفق درخواست inquiry صادر شده و چنانچه یکی از این دو مورد پاسخ 0 داشته باشند درخواست settle صادر می شود.
    چنانچه درخواست verify و inquiry هر دو با پاسخ خطا باشند درخواست reversal صادر می شود.

    امکانات بصری (سمت مشتری)

    نمایش شماره تراکنش و شماره مرجع
    نمایش شماره سفارش در فروشگاه
    نمایش خطاهای مناسب با رنگ قرمز
    نمایش پیام بازگشت خوردن مبلغ با فراخوانی تابع reversal
    نمایش جزئیات فرآیند از جمله اعلام کسر شدن از حساب، واریز به حساب فروشنده یا برگشت خوردن
    نمایش لینک بازگشت به صفحه پیشینه سفارشات مشتری
    نمایش لینک تماس با پشتیبانی فروشگاه
    امکان تغییر متن پیام ها و هشدارها بدون تغییر ماژول از بخش ترجمه پرستاشاپ


    آخرین تغییرات:

    10/02/93 - انتشار نسخه 2.8.2 | رفع اشکال جزئی در بازگشت از بانک


    05/11/92 - انتشار نسخه 2.8 | سازگاری با وب سرویس شاپرک | بهینه سازی جزیی |

    01/07/92 - انتشار نسخه 2.7 | رفع باگ خطای پرداخت با ارز تومان |نمایش شماره سفارش به مشتری | نمایش لینک تاریخچه سفارشات و پشتیبانی سایت

    30/06/92 - انتشار نسخه 2.6 | رفع یک باگ | رفع چند مشکل جزیی | بهینه سازی چند پیام خطا

    29/06/92 - انتشار نسخه 2.5 | تأیید ماژول توسط واحد تست به پرداخت | جایگذاری توابع بازگشت و تلاش مجدد | بهینه سازی ساختار ماژول

    25/06/92 - انتشار نسخه 2 | تغییر ساختار ماژول طبق استانداردهای پرستاشاپ 1.5 | بررسی مجدد صحت عملکرد ماژول | اعمال آخرین تغییرات وب سرویس | بهینه شدن پیام های خطای نمایش داده شده

    05/06/92 - امکان پرداخت مهمان | رفع مشکل برخی از سایت ها در بازگشت از بانک

    15/02/92 - سازگاری با وب سرویس جدید | رفع تمام مشکلات تبدیل واحد پول

    15/11/91 - رفع مشکل ثبت نشدن سفارشات برای افرادی که ماژول ملت را برای اولین بار استفاده کردند.

    06/11/91 - رفع دو باگ مهم برای کاهش احتمال هرگونه سو استفاده از فروشگاه با پرداخت های تقلبی

    18/10/91 - رفع مشکل ظاهر نشدن ماژول در فهرست ماژول ها


    [-info-]
    نکته: وجود ارز ریال برای کارکرد صحیح این ماژول ضروری است اما فعال بودن آن ضروری نیست. به این معنی که می توانید مطابق با نکته بعدی ارز پیش فرض تومان داشته باشید.
    نکته: ضرایب درست به این ترتیب می باشد: ریال 1 ، تومان 0.1 و یا تومان 1 ، ریال 10 (ارز پیش فرض باید ضریب 1 داشته باشد)
    اگر از وب سرویس جدید استفاده کنید باید پورت 1443 روی هاست شما برای ارتباط با آدرس خارجی باز باشد.
    وجود برخی تنظیمات و توابع مثل allow_url_fopen ، openssl , curl و غیره برای استفاده از این ماژول توصیه می شود.
    تست متد برگشت برای وقتی هست که میخواهید خطاهای احتمالی از سمت بانک را ببینید. این گزینه وقتی فعال است تراکنش برگشت میخورد و به هیچ عنوان در فروشگاه سفارشی ثبت نمی کند.
    خطایابی PHP برای وقتی هست که بعد از برگشت از بانک و تایید ماژول صفحه سفید دیده میشه یا سفارش ثبت نمیشه که معمولا به خاطر خطای ماژول های دیگری است که بعد از پرداخت وارد عمل می شوند. مانند پیامک.[/-info-]
     
    توجه: این ماژول قدیمی است. ماژول یکپارچه پرداخت با پشتیبانی از درگاه به پرداخت ملت و درگاه های دیگر منتشر شده است.
    ماژول یکپارچه پرداخت
    [-download-]
    پرستاشاپ 1.5 و 1.6 به بالا: BankMellat_V2.8_PS-15-16 (دانلود از گیت هاب)
    فقط پرستاشاپ 1.4: bankmellat_v1.8_PS-14.zip
    [/-download-]
     
    نسخه قدیمی:
    bankmellat_v2.8_PS15.zip
    bankmellat_v2.7_PS15.zip
    bankmellat_v2.6_PS15.zip
    bankmellat_v2.0_PS15.zip
    bankmellat_v1.7_PS-14-15.zip
    bankmellat_v1.6_PS-14-15.zip
    BankMellat_v1.2_PS-1.4-1.5.zip
     
    توجه: این ماژول قدیمی است. ماژول یکپارچه پرداخت با پشتیبانی از درگاه به پرداخت ملت و درگاه های دیگر منتشر شده است.
    ماژول یکپارچه پرداخت
     
×
×
  • اضافه کردن...