رفتن به مطلب

reza914

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    39
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

reza914 آخرین باز در روز شهریور 23 2019 برنده شده

reza914 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

reza914's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

1

اعتبار در سایت

  1. سلام. من موقع نصب آخرین نسخه به این مشکل برمیخورم. لطفا راهنماییم کنید در مرحله سازگاری سیستم:
  2. سلام. من ماژول نماد را به طور کامل هفته پیش آپلود و نصب و کانفیگ کردم و در سایتم به نمایش درآمد ولی به علت اعمال برخی تغییرات در مدیریت محیط کاربری پرستاشاپ الان با مشکل مواجه شدم. الان نماد از سایتم حذف شده و میرم ماژول نماد رو حذف و دوباره نصب میکنم و ایرور میده: [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/digi2030/public_html/classes/Language.php: require_once(): Failed opening required '/home/digi2030/public_html/tools/tar/Archive_Tar.php' (include_path='/home/digi2030/public_html/tools/htmlpurifier/standalone:.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') و بعدا میرم قسمت ماژولها-نماد میاره و میرم کد دریافتی نماد رو وارد میکنم سیو رو میزنم لود میشه ولی سیو نمیشه. الان با مشکل نمایش نشدن نماد مواجه ام . میتونید راهنماییم کنید؟ ممنون.
  3. http://www.digi2030.com/home/125-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%8411.html
  4. با سلام. من محصول جدید رو اضافه میکنم و قیمتشو هم میزارم مثل قبلیا ولی اینبار قیمتش توو سایت ظاهر نمیشه فقط امتیازش نمایش داده میشه چیکار کنم تا قیمت نمایش داده بشه؟ لازمه بگم که این تازگیا اتفاق افتاده و هنگام اضافه کردن محصول پیش میاد؟
  5. reza914

    ویرایش فوتر

    از بومی سازی امکان ویرایش نیست. و از قسمت بلوک محتوا هم نمیخام غیرفعالش کنم. فقط میخام در قسمت فوتر سایتم توضیحات و حق کپیرایت و لینک تبلیغات بذارم. لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه باید این کار رو بکنم؟ چون از وردپرس این امکان هست که از هاست هم ویرایش کنم. میخام ببینم پرستاشاب رو چطوری میتونم تغییر بدم؟
  6. reza914

    ویرایش فوتر

    با سلام. من میخام نوشته پایین سایت رو ویرایش کنم تمامی حقوق سایت متعلق به .... @copyright ..... اینا رو میخام ویرایش کنم. به کجا باید مراجعه کنم؟ در هاست کدام فایلها رو باید ویرایش کنم؟ لطفا توضیح دهید. ممنون.
  7. با تشکر. فایلهای پیوستی توسط ادمین در این پست رو نصب کردم مشکل حل شد. لطفا فایل موجود در قسمت ماژولها رو نیز آپدیت بفرمائید. ممنون.
  8. با سلام. ماژول inamadرا از قسمت ماژولها دانلود و سپس نصب کردم ولی در پیکربندی این ماژول جایی برای گذاشتن کد گرفته شده از نماد نیست. اگر فایل رو اشتباهی دانلود کردم لطفا لینک صحیح آن را برام در این تابیک قرار دهید. اگر که بعد از نصب قالب بایستی در هاست فایلی را ویرایش کنم بگید که کدوم فایل و در کدام قسمت آن باید کد را paste کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر.
  9. من قالب الکترومارکت رو یکسال پیش نصب کردم و الان نسخه های جدید پرستشاپ منتشر شده که من میخواستم نسخه جدیدشو نصب کنم. با توجه به حجیم بودن سایتم چطوری میتونم آپدیت رو انجام بدم بدون اینکه داده های فروشگاهم پاک شه یا آسیبی ببینند؟ ممنون.
  10. من چطوری میتونم به داخل سایتم آمار اضافه کنم و همچنین تعداد نفرات آنلاین در سایتم را مشاهده کنم؟ قالب سایتم الکترومارکت هست. ممنون.
  11. متاسفانه هاست جوابی نمیدهد. هاست من سی پنل هست و دسترسیش هم دست خودمه. میشه بفرمائید چگونه میتونم خودم دستی افزایش بدم؟ ممنون میشم.
  12. سلام و عرض ادب. با توجه به اینکه میزان فضای هاستم 1 گیگ می باشد و میزان مصرفی سایتم 250 مگابایت است متاسفانه وقتی به قسمت ماژولها میرم ایرور زیر رو میده و لود نمیشه. ( هیچ کدام از ماژول‌‌‌‌‌‌ها بخاطر محدودیت‌‌‌‌‌‌های ایجاد شده برای حافظه بارگذاری نمی‎شوند. لطفاً مقدار محدودیت حافظه را در تنظیمات سرور خود افزایش دهید.) مشکل کجاست و چطوری میشه حلش کرد؟ http://www.digi2030.com/
  13. از کجا میشه رنگ هدر برگه ها رو در صفحه اصلی تغییر داد؟ رنگ زمینه برگه ها
  14. از کجا میشه رنگ هدر برگه ها رو در صفحه اصلی تغییر داد؟ رنگ زمینه برگه ها
×
×
  • اضافه کردن...