رفتن به مطلب

تهرانی

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    50
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    تهرانی به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب الکترومارکت 1.6   
    دقت نکردید
    تو کادر جستجوی صفحه ماژول ها بنویسید : پیکربندی قالب
    یه ماژول دیگه هست
  2. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در بازگردانی ترجمه ها بعد از بروزرسانی   
    یخورده ای کارتون سخت میشه. ترجمه در چند بخش قرار میگیره. به ترتیب
     
    ترجمه قالب: themes/yourtheme/translations/fa.php
     
    ترجمه ماژول هایی که برای اون ها قالب انتخاب کرده بودید: themes/yourtheme/modules/yourmodule/translations اون بخش yourmodule یعنی هر ماژول یه پوشه translations داخلش داره
     
    ترجمه ماژول هایی که ترجمه اون ها روی هسته انتخاب شده: modules/yourmodule/translation
     
    فایل fa.php این ترجمه ها رو بر حسب نیاز می تونید از فایل بکاپتون استخراج کنید و روی هاست انتقال بدید. در نهایت هم باید یکبار به پارامترهای پیشرفته - کارایی مراجعه کنید و حافظه نهان رو پاک کنید
  3. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در بازگردانی ترجمه ها بعد از بروزرسانی   
    همیشه باید از تغییراتتون بکاپ تهیه کنید
    در صورتی که هنگام ترجمه قالب و ماژول برای اونها قالب رو مشخص کنید (منظور این هست که ترجمه هسته انجام نشه) این اتفاق نمی افته. ولی اگر این کار رو نکرده باشید باید مجدد ترجمه رو انجام بدید
  4. Like
    تهرانی به SilverSaeeD امتیاز داد در قالب الکترومارکت 1.6   
    سلام.. سال نو مبارک.. اقا بهمن اپدیت 1.9.1 به کجا انجامید؟
  5. Like
    تهرانی به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب الکترومارکت 1.6   
    از اطلاعات ماژول هایی چون : اسلایدر ، تب ها در صفحه اصلی ، بلوک های متنی با آیکون در فوتر ، آیکون های فوتر پشتیبان بگیرید . ارتقای قالب هیچ تغییری در استایل های ماژول های دیگر نخواهد داد . تنها فایل هایی که داخل پوشه قالب الکترومارکت + ماژول های خود قالب الکترومارکت تغییر خواهند کرد .
  6. Like
    تهرانی به ramtin2025 امتیاز داد در ماژول پاپ آپ پیشرفته   
    ماژول پاپ آپ پیشرفته پرستاشاپ فارسی
    http://ipresta.ir/616-large_default/popup-pro.jpg
     
    این ماژول همانطور که از نامش پیداست ، به شما امکان ایجاد یک پاپ آپ برای نمایش موارد خاص به مشتریانتان را ارائه میدهد. مواردی مانند اخبار فروشگاه ، محصولات ویژه و خاص ، تخفیف های فصلی و ... را میتوانید از طریق این ماژول اطلاع رسانی کنید.
     
    http://ipresta.ir/idemo/images/r/ipopuppro/ipresta-popup-prestashop-1.JPG
     
    امکانات ماژول پاپ آپ پیشرفته :
    نمایش شاخه های دلخواه : از طریق منوی "مدیریت شاخه های پاپ آپ" که بعد از نصب ماژول در بخش مدیریت پرستاشاپ ایجاد میشود ، میتوانید شاخه های دلخواه خود را با تصویر و عنوان دلخواه اضافه کنید تا نمایش داده شود. بخش جستجو : با استفاده از این بخش میتوانید بازدید کنندگان را به جستجو برای محصول دلخواه ترغیب کنید. بخش مشاوره : این بخش امکان دریافت شماره تماس مشتریان را برای شما فراهم میکند و شما میتوانید برای مشاوره با آنها تماس بگیرید. ارسال فایل در ازای عضویت در خبرنامه : این بخش هم که نیاز به توضیح اضافه ندارد. مشتری شما پس از عضویت ، یک فایل هدیه از طریق ایمیل دریافت خواهد کرد. از این روش برای جذب مشتری و اطلاع رسانی از طریق ایمیل مارکتینگ استفاده میشود. مدیریت تماس ها : از طریق منوی "مدیریت شماره های پاپ آپ" که بعد از نصب ماژول در بخش مدیریت پرستاشاپ ایجاد میشود ، میتوانید به لیست شماره های ثبت شده دسترسی داشته باشید ، با آنها تماس بگیرید و یادداشتهای لازم را در بخش مربوط به یادداشت بنویسید. همچنین گزینه ای برای اینکه مشخص کنید با هر شماره تماس گرفته شده یا خیر ، در این بخش وجود دارد. http://ipresta.ir/idemo/images/r/ipopuppro/ipresta-popup-prestashop-2.JPG
     
    http://ipresta.ir/idemo/images/r/ipopuppro/ipresta-popup-prestashop-4.JPG
     
    تنظیمات ماژول :
    تنظیمات این ماژول بر خلاف اکثر ماژولهای معمول در پیکربندی ماژول نیست. برای انجام تنظیمات باید به منوی " مدیریت شاخه های پاپ آپ" مراجعه کنید و در زیر لیست شاخه ها ، همه تنظیمات مربوط به این ماژول قرار گرفته اند.
    http://ipresta.ir/idemo/images/r/ipopuppro/ipresta-popup-prestashop-3.jpg
    این ماژول دارای 11 انتخاب رنگ برای بخش های محتلف پاپ آپ میباشد. امکان فعال یا غیر فعال کردن بخشهای مختلف مثل هدر ، بخش شاخه ها، خبرنامه و ... تنظیم استفاده از سشن یا کوکی . کاربر بعد از یکبار مشاهده پاپ آپ ، تا مدت زمان خاصی نباید مجددا این صفحه را مشاهده نماید و این کار از دو روش قابل انجام است. ذخیره در سشن و ذخیره در کوکی . تفاوت این دو این است که سشن در سرور ذخیره میشود ولی کوکی در مرورگر بازدید کننده ذخیره میگردد. البته این دو تفاوتهای دیگری هم دارند ولی در اغلب موارد برای این قبیل امور از کوکی استفاده میشود چون اطلاعات امنیتی نستند و دلیلی برای گذاشتن بار اضافی بر روی سرور وجود ندارد. با این حال ما هر دو حالت را قرار دادیم تا انتخاب با خود شما باشد. ریست کردن کوکی : در حالت کوکی ، ماژول به شما امکان ریست کردن را میدهد. به این معنی که اگر کوکی قرار است بعد از 7 روز مجددا پاپ آپ را نمایش دهد ، شما میتوانید آنرا ریست کنید تا حتی کسانی که همان روز پاپ آپ را مشاهده نموده اند مجددا آنرا ببینند. این کار در هنگام تغییر محتوای پاپ آپ و نمایش اخبار و اطلاعات جدید بسیار کاربردی است. بخش مربوط به محتوای دلخواه که میتوانید توضیحات ، اخبار ، تبلیغات یا سایر موارد مورد نیاز خود را در آن ثبت نمائید.  
    برای مشاهده دمو و خرید این محصول به لینک زیر مراجعه نمائید :
    ماژول پاپ آپ حرفه ای پرستاشاپ فارسی
     
  7. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در قالب پارمیس پرستاشاپ   
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cover.jpg
    قالب پارمیس پرستاشاپ، قالبی ایرانی فراتر از انتظار، فول امکانات و واکنش گرا (ریسپانسیو)
    فکر همه جا را کرده ایم! چه چیزهایی از یک قالب نیاز دارید؟ تمامی امکاناتی که برای یک فروشگاه حرفه ای نیاز دارید اینجاست. قالبی با ماژول های اختصاصی و کاربردی فراوان که شما را در راه اندازی یک فروشگاه پیشرفته یاری میکنند. نکته مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که ظاهر یک سایت بویژه یک فروشگاه اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در اعتماد مشتریان و افزایش فروش آن دارد.
    با توجه به امکانات این قالب، میتوانید از آن برای راه اندازی هر نوع فروشگاهی همچون: محصولات دیجیتالی، کامپیوتری، لباس، کیف و کفش، محصولات مجازی، خوراکی، محصولات ورزشی، مبلمان، لوازم اداری، محصولات خاص وارداتی، قطعات خودرو، بازی و نرم افزار و ... استفاده کنید.
    در ادامه با ما همراه باشید تا از مزیت ها و امکانات این قالب زیبا مطلع شوید.
     
    تغییرات ظاهری قالب
    پس از استقبال بی نظیر از قالب پانیذ پرستاشاپ و درخواست کاربران برای ارائه نسخه حرفه ای، این قالب نیز الهام گرفته از همان قالب بوده با این تفاوت که از لحاظ ساختار و امکانات به طور کامل با قالب قبلی متفاوت است. سئوی بهتر، ظاهری زیباتر و رابط کاربری و کاربردی ساده تر و جذاب تر برخی از تغییرات قالب پارمیس می باشد.
     
    حساب کاربری کشویی
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/account.jpgمدیریت حساب کاربری برای دسترسی ساده تر کاربران سایت، به صورت کشویی طراحی شده تا هم برای ورود و ثبت نام و هم برای مدیریت حساب اعضا، کاربران از سردرگمی خارج شوند. در این قالب تمامی جوانب راحتی کاربران در نظر گرفته شده است.
     
    بلوک اعتماد سازی مشتریان
    یکی از وجوه تمایز فروشگاه های اینترنتی بزرگ نسبت به سایر فروشگاه ها، شرایط و خدمات ویژه ای است که برای مشتریان خود در نظر می گیرند. به طور مثال گذاشتن شماره تماس، ضمانت بازگشت وجه، حمل رایگان، پرداخت پس از تحویل کالا و ... . به همین منظور ماژولی با عنوان اعتماد مشتری پیشرفته در این قالب قرار دادیم تا به راحتی بتوانید این شرایط را به اطلاع کاربران خود همراه با تصویر و توضیحات آن برسانید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/insurance.jpg
     
    منوی افقی زیباتر و جذاب تر
    منوی هر فروشگاه اینترنتی یکی از کلیدی ترین بخش های آن فروشگاه است در نتیجه ظاهر و ساختار منو برای یک فروشگاه اینترنتی بسیار حیاتی است. برای رفع این نیاز در قالب پارمیس منویی زیباتر طراحی شده تا علاوه بر سهولت دسترسی، کاربران سایت شما از دیدن منوها و دسته بندی ها لذت ببرند که نتیجه آن بالا رفتن زمان گشت و گذار کاربران در سایت شماست.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/menu.jpg
     
    جستجوی بزرگتر، زیباتر و همراه با تصویر!
    بی شک مهم ترین بخش از یک فروشگاه اینترنتی، بخش جستجوی محصولات آن است. پس هرچه دسترسی به جستجو ساده تر بوده و امکانات آن بیشتر باشد احتمال فروش بیشتر خواهد بود. در قالب پارمیس این نیاز نیز برطرف گردیده است. در این قالب نه تنها بخش جستجو بزرگ تر و تمام صفحه است، بلکه نتیاج آن بصورت آنی و همراه با تصویر آن کالا نمایش داده می شود! چه چیزی بهتر از این می خواهید؟
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/search.jpg
     
    بخش دسترسی سریع
    مهم ترین بخش های سایت خود همچون دسته بندی های مهم، لینک های مهم و ... را در بهترین نقطه سایت یعنی زیر بخش جستجو همراه با آیکون نمایش دهید. آیکون های بزرگ با ظاهری فوق العاده زیبا که باعث جذب کاربران به بخش های هدف شما می شوند.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/quick-access.jpg
     
    نماد اعتماد الکترونیکی + محتوای دلخواه
    امروزه نماد اعتماد برای تمامی فروشگاه های اینترنتی الزامی است. جدای از آن، مشتریان سایت شما با مشاهده نماد اعتماد نفسی راحت کشیده و با اطمینان بیشتری خرید میکنند. یکی از بزرگترین معضلات کاربران پرستاشاپ نحوه درج نماد اعتماد در فروشگاه آن هاست. ما این کار را برای شما ساده کرده ایم و میتوانید با یک کلیک نماد اعتماد خود را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین در کنار نماد اعتماد می توانید محتوای دلخواه خود همچون، معرفی یک محصول جدید، توضیحاتی در مورد فروشگاه، نحوه عملکرد فروشگاه، اطلاع رسانی اخبار و ... را در سایت درج کنید!
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/namad-editorial.jpg
     
    بخش شمارنده معکوس تخفیف های ویژه (پیشنهاد ویژه)
    حتما این بخش را در سایت های بزرگی همچون دیجی کالا، موزاندو و ... دیده اید؟ بخشی که در آن یک یا چند محصول با تخفیف ویژه نمایش داده می شوند و شمارنده آن زمان باقی مانده تا پایان تخفیف را نمایش می دهد. از نظر روانشناسی این موضوع بسیار در ذهن خریدارن تاثیر گذار است و در آن ها ایجاد هیجان می کند که نتیجه آن ترغیب بیشتر مراجعه کنندگان برای خرید از فروشگاه شماست! به تعداد دلخواه پیشنهاد ویژه ایجاد کنید و از فروش خود لذت ببرید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/count-down.jpg
     
    نمایش محصولات شاخه های دلخواه، محصولات جدید و محصولات پرطرفدار در صفحه اصلی با امکانات ویژه!
    هر تعداد محصول، از هر شاخه ای که دوست دارید در صفحه اصلی خود به نمایش بگذارید. بخش محصولات شاخه های قالب پارمیس این امکان را به راحتی برای شما فراهم میکند که محصولات شاخه ها، محصولات جدید و محصولات پرفروش خود را در صفحه اصلی فروشگاه همراه با افکت های حرکتی و سازگاری کامل با حرکات لمسی دست (برای تبلت و موبایل) + جلوه های تصویری همچون نمایش تصویر دوم با قرار گیری موس و زوم شدن تصویر + تاریخ به روز رسانی محصول + امتیاز محصول از نظر کاربران (نمایش ستاره های محصول) + نمایش موجود یا نا موجود بودن + بنر دلخواه در کنار محصولات (دلخواه) به نمایش بگذارید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cat-products.jpg
     
    سیستم مدیریت بنر پیشرفته
    به تعداد دلخواه در مکان دلخواه خود بنر تبلیغاتی و کاربردی بگذارید. به راحتی می توانید بنرهای خود را گروه بندی کرده و آن ها را در جایگاه هایی همچون صفحه اصلی، میان محصولات شاخه های صفحه اصلی، ستون ها و ... نمایش دهید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/banners.jpg
     
    بخش جذاب پارالاکس (جدید)
    شاید تا به حال وارد سایتی شده باشید که هنگام اسکرول کردن تصویر آن حرکت میکند اما محتوای روی عکس ثابت هستند! به این بخش اصلاحا پارالاکس (اختلاف منظر، انطباق) می گویند. وجود چنین بخشی در سایت باعث جلب توجه فراوان کاربران می شود همچنین زیبایی خاصی به فروشگاه شما می بخشد. در صورت تمایل در قالب پارمیس می توانید پس زمینه و متن دلخواه خود را در بخش پارالاکس بسادگی درج کنید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/parallax.jpg
     
    نمایش برندهای محصولات در سایت
    بالای فوتر سایت بخشی تعبیه شده تا بتوانید برندهای محصولات خود را درج کنید. این کار باعث شده تا مشتریان شما به راحتی بتوانند محصولات یک برند خاص را جستجو کنند که افزایش اطمینان و فروش را بهمراه خواهد داشت.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/brands.jpg
     
    فوتری زیباتر + امکانات بیشتر
    فوتر سایت بخشی برای دسترسی ساده کاربران به بخش های مختلف سایت پس از مشاهده سایت و اسکرول کردن به پایین است. بنابر این درج امکانات و لینک های کاربردی و همچنین نام و نشان سایت می تواند در این امر مهم شما را یاری کند. خبرنامه بزرگتر + امکان درج آیکون شبکه های اجتماعی شما + عریض تر شدن بخش لینک های فوتر + کپی رایت سایت شما با لینک دلخواه (انتخابی) فوتر قالب پارمیس را تکمیل کرده است.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/footer.jpg
     
    طراحی صفحه شاخه ها (دسته بندی ها) با ظاهری بهینه تر و شکیل تر
    صفحه دسته بندی های قالب پارمیس پرستاشاپ بر اساس اصول روانشناسی طراحی شده تا کاربران هنگام گشت و گذار در شاخه های سایت شما احساس آرامش و راحتی کنند. تغییراتی همچون بزرگتر شدن تصویر شاخه ها برای جذابیت بیشتر، مخفی سازی توضیحات یک شاخه و نمایش آن به کاربر در صورت تمایل، تغییر در بخش زیر شاخه ها و تغییر شکل و شمایل این صفحه از جمله اساسی ترین تغییرات این بخش می باشند.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/category.jpg
     
    تغییرات صفحه محصولات
    در قالب پارمیس پرستاشاپ، صفحه محصولات دچار تغییر و تحول های فراوانی شده. تغییراتی مثل بزرگتر شدن تصویر محصولات، نمایش تاریخ به روز رسانی، نمایش امتیاز محصول، امکان دسته بندی کردن ویژگی ها، بخش نظرات بهبود یافته، بخش محصولات هم شاخه پیشرفته تر و تغییرات ظاهری این صفحه از جمله این تغییرات می باشند.
     
    دسته بندی پیشرفته ویژگی ها
    یکی از نیازهای فروشگاه های اینترنتی پیشرفته، امکان دسته بندی کردن ویژگی های محصولات آن هاست. ما این قابلیت را نیز در این قالب گنجانده ایم! خیلی ساده و راحت ویژگی های محصولات خود را دسته بندی کنید و به بهترین شکل ممکن آن را در صفحه محصول نمایش دهید.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/cat-features.jpg
     
    تغییرات کاربردی حالت موبایل
    امروزه با گسترش استفاده از سمارت فون ها و تبلت ها، نیاز به سازگاری سایت ها با این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود. تقریبا می توان گفت اکثر افراد این روزها یک گوشی هوشمند دارند. به خصوص خانم ها به میزان بیشتری تمایل به گشت و گذار در سایت ها با استفاده از تلفن همراه خود دارند. در قالب پارمیس این موضوع مد نظر قرار گرفته و تا حد امکان رابط کاربری برای موبایل ساده شده است. همچنین لینک هایی همچون حساب کاربری، سبد خرید، خروج از حساب و لینک صفحه تماس با ما هنگام مشاهده سایت با موبایل به صورت ثابت در پایین سایت قرار میگیرند تا کاربر را از اسکرول کردن به بالا بی نیاز کند.
    http://ipresta.ir/img/cms/parmis/mobile-view.jpg
     
    امکان تغییر رنگ بندی
    باز هم همچون قالب پانیذ، می توانید از امکان تغییر رنگ هوشمند قالب استفاده کنید. کافی است چهار رنگ دلخواه به آن بدهید تا تمامی سایت شما به رنگ دلخواه تغییر یابد! همچنین رنگ بندی آبی پیش فرض نیز در قالب گنجانده شده تا هر زمان که خواستید دوباره تنظیمات رنگ را به حالت پیش فرض باز گردانید.
     
    امکان مقایسه
    در این قالب امکان مقایسه محصولات وجود دارد. به طوری که کاربران سایت شما میتوانید محصولات مد نظر خود را انتخاب کرده و با هم از نظر ویژگی ها و ... مقایسه کنند
     
    انیمیشن های زیبا هنگام لود سایت + جلوه های ویژه با قرار گیری موس (جدید)
    لود بخش های مختلف سایت هنگام اسکرول شدن سایت جلوه ای ویژه به سایت شما می بخشد. علاوه بر این ها در این قالب جلوه های ویژه ای هنگام قرار گیری موس روی آیکون ها، تصاویر و ... اعمال می شوند که جذابیت سایت را دو چندان میکند!
     
    تنظیم تعداد ستون های قالب
    دوست دارید قالب شما تک ستونه باشد؟ شاید هم بخواهید دو یا سه ستون در سایت خود داشته باشید؟ حتی میتوانید تعداد ستون ها را در هر صفحه به صورت مجزا مشخص کنید! به طور مثال صفحه اصلی شما تک ستونه و شاخه های شما دو ستونه باشد.
     
    دموی قالب
    دموی دوم قالب (رنگ بندی سال 2016)
    سوالات پیش از خرید
    لینک خرید قالب پارمیس از بازارچه
  8. Like
    تهرانی به mousanajafi امتیاز داد در ورود دوباره به مدیریت سایت بعد هر 10، 15 دقیقه   
    سلام
     
    از قسمت مدیریت -> تنظیمات گزینه عمر کوکی قسمت مدیریت رو روی 86400 تنظیم کنید
     
    در این صورت هر 24 ساعت 1 بار نیاز به ورود به مدیریت خواهید کرد
     
    این عدد به ثانیه بوده یعنی 480 رو تقسیم بر 60 کنیم میشه 8 دقیقه
     
    موفق باشید
  9. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در ورود دوباره به مدیریت سایت بعد هر 10، 15 دقیقه   
    اگر کسی جز خودتون به سیستم شخصی شما دسترسی نداره خیر. ولی اگر از سیستم های عمومی مثل کافی نت و ... استفاده می کنید چزا مشکل ایجاد میشه
  10. Like
    تهرانی از mamadj یک واکنش گرفت در قالب الکترومارکت 1.6   
    درود
    مشکل دوم برای بنده نیز به کرات اتفاق افتاده است. لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
  11. Like
    تهرانی به mamadj امتیاز داد در قالب الکترومارکت 1.6   
    با عرض سلام
    من هرکاری میکنم در صفحه اصلی قسمت سربرگها.عکس کنار نوشته ها قرار نمیگیرد.صفحات قبل هم توضیح دادید که اول سطر باشد.اما هرکاری میکنم عکس یا زیر نوشته قرار میگیرد یا بالای نوشته.
    ممنون میشم راهنمایی کنید اگر هم نیاز به تیکت هست بگید که
    سوال دومم هم در مورد ویژگی های محصول هست که ترتیب نمیشه بهشون داد.هربار مرتب میکنی از دوباره بهم میخورن.ممنون میشم جوابم رو بدهید
    یا علی
  12. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در قرار دادن کد در بین تگ های <head> ... </head>   
    این تگ ها در پوشه قالب شما هستند. یعنی پوشه themes/yourtheme که هر قالب از چندین فایل tpl تشکیل شده. در هر فایل tpl کدهای smarty قرار داره که تقریبا میشه گفت ترکیب html و دستورات smarty هستند. تگ head در فایل header.tpl قرار دارد
  13. Like
    تهرانی به MoReNu امتیاز داد در ماژول پنجره پاپ آپ برای دانلود یک فایل رایگان   
    سلام
    در این ماژول پاپ آپ می شه فرم ثبت نام در خبرنامه رو قرار داد؟
  14. Like
    تهرانی به sepehr امتیاز داد در موقع ایجاد توضیح برای محصول چرا بعضی از کلمات spam میشن؟   
    دوست عزیز سعی کنید هر چیز رو بدقت بررسی کنید و به اصطلاح هول نشید
    اون کلمه span هستش نه spam که فقط پایین ویرایشگر متن شما نشون داده میشه،
     
    span  یه تگ یا همون برچسب زبان html هستش که برای دسته بندی و... استفاده میشه و اصلا چیز خطرناکی هم نیست
     
    موفق باشید
  15. Like
    تهرانی از sepehr یک واکنش گرفت در موقع ایجاد توضیح برای محصول چرا بعضی از کلمات spam میشن؟   
    درود
     
    دوست عزیز اگر دقت کنید نوشته شده Span؛ Span یک تگ هست که برخی از ویژگی ها به صورت inline در آن قرار می گیرند و ارتباطی با Spam شدن ندارد.
  16. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در قرار گیری عکس در مرکز متن   
    مقداری به نام float center نداریم. بلکه مقدار float: none; صحیح هست
  17. Like
    تهرانی به salambaba.com امتیاز داد در قرار گیری عکس در مرکز متن   
    احتمالا نیاز باشه برای هر کدام از عکس هاتون از کد, <center> استفاده کنید. البته تست نکردم ولی شاید جواب بده.
    من اینطور فکر میکنم.
    البته من با چند ورژنی اخری پرستا کار کرده ام این به نظرم جز کمبوداشه
    ومطمئن باشید رفع میشه
  18. Like
    تهرانی از دانوش یک واکنش گرفت در ماژول smartblog   
    درود
     
    در ماژول ها، به پیکربندی ماژول ماژول "Smart Blog Recent Posts" مراجعه کرده و سپس به مدیریت جاگیری ها (سمت چپ بالا) رفته و بعد نشاندن یک ماژول (سمت چپ بالا) را انتخاب کنید. در قسمت "جاگیری در" موقعیت "displayRightColumn" را انتخاب کنید و در قسمت استثنا ها همگی صفحات به غیر از index را علامت بزنید.
  19. Like
    تهرانی به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در ستون های کنار مطلب اسمارت بلاگ (Smart Blog)   
    خوب کاملا مشخصه مشکل شما . به بخش تنظیمات / قالب ها بروید . به پیکربندی پیشرفته قالب الکترومارکت بروید . حالا در پایین صفحه بگردین و صفحات بلاگ رو پیدا کنید و جلوشون ستون راست را روشن کنید
  20. Like
    تهرانی به ramtin2025 امتیاز داد در قالب الکترومارکت 1.6   
    سلام
    دوستان عزیز ، قالب تنها به ظاهر سایت شما ارتباط داره. نهایتا یکی دو تا ماژول همراه قالب ارائه میشه که در بخش مدیریت هست.
    اینکه منو نمیتونید ایجاد کنید یا شاخه ها مشکل دارند یا آپلود تصویر خطا میده هیچ ارتباطی به قالب نداره و بهمن جان درست گفتند که نباید اینجا پرسیده بشه.
    خانم مریم : 
    1- به پیکربندی ماژول منو مراجعه کنید
    2- ریال رو غیرفعال کنید . از بخش پارامترهای پیشرفته >> کارایی ، بالا سمت چپ ، کش رو خالی کنید.
    جناب آریا : آیکن های بالا رو میتونید از "منوی شاخه ها" در زیر منوی ماژول ایجاد کنید
    جناب تهرانی : این مورد نیاز به بررسی خزاهای سرور داره. احتمالا پرمیشن پوشه ها درست نیستند
     
    بهمن جان لطفا پس از چند روز ، پست های اضافی از جمله همین پست را حذف یا ویرایش کنید
     
    موفق باشید
  21. Like
    تهرانی به mehranjo امتیاز داد در مشکل در قالب ایمیل   
    تا جایی که اطلاع دارم اولویت اجرا با فایل های داخل پوشه قالب هست . اگه اونجا فایلی باشه گه پرستا از اونجا میخونه اگه نبود میره سراغ فایل های هسته .
  22. Like
    تهرانی به mehranjo امتیاز داد در مشکل در قالب ایمیل   
    دوست عزیز به پوشه قالبتون برید و داخل اونجا محتویات پوشه mail رو پاک کنید . حالا توی محل نصب پرستا پوشه mail فایل ها رو از بسته اصلی جایگزین کنید .
    هنگام ترجمه ایمیل هام دو بخش قابل انتخاب هست یکی هسته و یکی قالبتون که اگه هسته رو انتخاب کنید فایل های داخل پوشه mail که در محل نصب هستند ویرایش میشن و اگه قالبون رو انتخاب کنید فایل هایی که در پوشه themes/yourtheme/mail قرار دارن ویرایش میشن.
  23. Like
    تهرانی به igifar امتیاز داد در نقشه سایت   
    دقیقا منظور همین ماژول هستش.
     
  24. Like
    تهرانی به ramtin2025 امتیاز داد در نقشه سایت   
    سلام
    در پیکربندی ماژول نقشه سایت ، لینک رو بهتون میده
     
    موفق باشید
  25. Like
    تهرانی به admin امتیاز داد در قالب پانیذ پرستاشاپ   
    قالب پانیذ پرستاشاپ فارسی ویژه نسخه 1.6. قالبی مقرون بصرفه، زیبا و دارای امکانات مناسب. با ظاهری متفاوت و شکیل برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما. توضیخات را مطالعه کنید
     
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/cover.jpg
     
    قالب پانیذ پرستاشاپ، ایرانی، زیبا، ریسپانسیو (واکنش گرا)  
     
    اگر به دنبال یک قالب اقتصادی در عین حال زیبا و با امکانات مناسب برای فروشگاه اینترنتی میگردید، قالب پانیذ پاسخگوی نیاز شماست. این قالب برای طیف وسیعی از دسته های مختلف فعالیت همچون فروشگاه محصولات دیجیتال، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، پوشاک، محصولات مجازی، لوازم ورزشی و ... مناسب است. در این قالب سعی بر استفاده از ترکیب و رنگ های آرامش بخش شده تا مشتریان شما با خیالی آسوده برای مدت طولانی به گشت و گذار در فروشگاهتان بپردازند بدون آن که خسته شوند. همچنین عرض این قالب نسبت به سایر قالب ها بیشتر و بده و فضاهای خالی و ناکارآمد آن تا حد امکان حذف شده اند تا حس بهتری را به کاربران القا کنند.
     
    رنگ بندی و ترکیب جذاب و آرامش بخش  
    ترکیب رنگ های ملایم و دلچسب این قالب باعث می شود تا کاربران بتوانند بدون خستگی برای طولانی مدت در فروشگاه شما به گشت و گذار بپردازند. همچنین با توجه به مباحث روانشناسی این ترکیب و رنگ بندی باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان می شود.
     
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/rang-bandi-paniz.jpg
     
    ماژول اعتماد مشتریان پیشرفته  
    این قالب دارای ماژول بلوک بیمه نسخه پیرفته می باشد که علاوه بر عکس و عنوان، توضیحی را نیز می توانید به آن بیافزایید. همچنین این ماژول دارای ظاهری بسیار شکیل تر و زیباتر از بلوک بیمه پیش فرض بوده و دارای قابلیت نمایش عنوان بصورت ToolTip می باشد (عکس زیر)
     
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/reinsurance-paniz.jpg
     
    قابلیت انتخاب رنگ بندی دلخواه  
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/color-picker-paniz.jpg
     
    بی نهایت رنگ بندی قالب! هر رنگی را که دوست دارید به قالب خود اعمال کنید. قالب پانیذ دارای ماژول تنظیم رنگ می باشد. در عین حال در هر زمانی نیز می توانید از رنگ آبی پیش فرض این قالب بهره ببرید.
    تنظیم رنگ قالب بسیار ساده است. کافی است روی پالت رنگی کلیک کنید و دو رنگ اصلی و دو رنگ فرعی را انتخاب کنید. قالب به صورت هوشمند رنگ آمیزی خواهد شد.
     
        دارای انیمیشن های بسیار زیبا در هنگام لود سایت  
    با انیمیشن های حرکتی موجود در این قالب، کاربران خود را مجذوب فروشگاهتان کنید و به آن ها حس هیجان و پویایی را هدیه کنید
     
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/paniz-animations-onload.jpg
     
    دارای قابلیت مقایسه محصولات  
    مشتری شما به راحتی می تواند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را مقایسه کند
     
    قابلیت تغییر و اضافه کردن ستون های قالب  
    می توانید انتخاب کنید قالبتان دارای دو یا سه ستون باشد یا اصلا ستون نداشته باشد!
     
    صفحه دسته بندی های زیبا و کارآمد  
    با تغییر ساختار صفحه شاخه های این قالب و حذف بخش های اضافه کارایی این قسمت بالاتر رفته است. همچنین می توانید چیدمان محصولات را به صورت لیستی یا شبکه ای تنظیم کنید
     
    صفحه محصول بهینه شده  
    صفحه محصولات این قالب برای راحتی کاربران بهینه شده و از ظاهر بهتر و مناسب تری برخوردار میباشد
     
    بخش مشخصات محصولات بازطراحی شده  
    مشخصات محصولات بهتر از همیشه دیده خواهند شد
     
    http://bazaar.ipresta.ir/img/cms/paniz/combinations-paniz.jpg
     
     
    مشاهده دمو
     
    لینک خرید از بازاچه
×
×
  • اضافه کردن...