رفتن به مطلب

meim

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,387 بازدید کننده نمایه

meim's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. ممنون از پاسختان در مورد مشکل یک به این صفحه بروید مثلا تیک کتابخوان یا تبلت را بزنید میبینید محصولات دیگر ظاهر نمی‌شوند. آیا می‌شود این امکان آژاکس را بعدا بهش اضافه کنم؟ بعد اگر این قالب را بخرم می‌توانید این را در سایت بارگذاری کنید؟(یعنی این را در سایتم نصب کنید و آماده برای کار بشود؟)
  2. ممنون از پاسختان آیا این افکتی که در قالب هست (وقتی صفحه را پایین میاریم عکس باز میشود) آژاکس هست و همان اول کل صفحه باز نمی‌شود؟ بعد در قالب فکر میکنم چنتا باگ وجود دارد ۱- وقتی میری در یک شاخه و در سمت چپ یک زیر شاخه را تیک میزنیم دیگر محصولات نمی‌یاد (من با کروم، فایرفاکس و سافری امتحان کردم همه شان همین مشکل را دارند). ۲- در قسمت نقشه سایت اطلاعات را خیلی بد نشان میدهد.
  3. سلام من یک سایت و قالب احتیاج دارم برای یک سایت فروش مصنوعات چوبی و می‌خواستم ببینم آیا این قالب این امکانات را دارد یا می‌شود بهش اضافه کرد؟ در این قالب می‌شود امکانی که در قالب "پانیذ" هست را اضافه کرد مثل افکت نشاندادن کالاها و مهمتر امکان نشاندادن جزییات کالاها بصورت پنجره ای روی سایت(بدون انتقال دادن به صفحه جداکانه که وسط عکس محصول را میزنیم این فعال می‌شود). و اینکه تا وقتی که صفحه را پایین نیاورده ایم عکسها را باز نکند (این باعث می‌شد سرعت لود سایت زیادتر بشود) یعنی از ابزار آژاکس استفاده شود یا حتا مثل فیسبوک ادامه محصولات را بعد از اینکه صفحه را پایین آوردیم لود شود. و همچنین من می‌خواستم چند سوال بپرسم: ۱- آیا این قالب امکان اضافه کردن این خصوصیت را دارد که مشتری برای اینکه سفارشش انجام شود ۱۰ درصد مبلغ را در مراحل سفارش به صورت آنلاین بپردازد؟(این پیش پرداخت در انجام سفارش باشد) ۲- این قالب با همه درگاهای بانکی، روش پستی و پیک موتوری کارمیکند؟ ۳- میشه به فروتل وصل شد؟ ۴- امکان افزودن اس ام اس برای خبر کردن از خرید به مدیر سایت وجود دارد؟ ۵- امکان اضافه شدن سایزهای مختلف با قیمتهای مختلف برای یک کالا وجود دارد؟ ۶- امکان دارد که وقتی از مبایل به سایت وارد می‌شویم برخی از منوها را حذف کرد (مثل سرچ و سبدخرید و شاخه ها...) و آنها را کوچکتر(مثل "ورود به حساب" یا در یک منوی کشویی) در بالای صفحه قرار داد. خیلی در ذق میزند و صفحه را اشغال کرده است.
  4. سلام من می‌خواستم چند سوال بپرسم: ۱- آیا این قالب امکان اضافه کردن این خصوصیت را دارد که مشتری برای اینکه سفارشش انجام شود ۱۰ درصد مبلغ را در مراحل سفارش به صورت آنلاین بپردازد؟ ۲- این قالب با همه درگاهای بانکی، روش پستی و پیک موتوری کارمیکند؟ ۳- میشه به فروتل وصل شد؟ ۴- امکان افزودن اس ام اس برای خبر کردن از خرید به مدیر سایت وجود دارد؟ ۵- امکان اضافه شدن سایزهای مختلف با قیمتهای مختلف برای یک کالا وجود دارد؟ ۶- امکان دارد که وقتی از مبایل به سایت وارد می‌شویم برخی از منوها را حذف کرد (مثل سرچ و سبدخرید و شاخه ها...) و آنها را کوچکتر(مثل "ورود به حساب" یا در یک منوی کشویی) در بالای صفحه قرار داد. خیلی در ذق میزند و صفحه را اشغال کرده است.
×
×
  • اضافه کردن...