رفتن به مطلب

iimmaann

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    56
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,345 بازدید کننده نمایه

iimmaann's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

1

اعتبار در سایت

  1. با سلام من از پرستا 1.6 و قالب دستچین استفاد میکنم و کابر بعد ثبت نام در سایت در قسمت حساب کاربری در هنگام تغیر مشخصات شخصی در قسمت اطلاعات شرکت دو قسمت وجود داره که ترجمه مناسب نداره-تصویر پیوست- از کجا میشه این فیلد هارا را ترجمه کرد ؟؟؟
  2. با سلام من از پرستا 1.6 و قالب دستچین استفاده میکنم و به طور ناگهانی تو هدر سایت منار شاخه ها یه قسمتی بود که شماره تماس نوشته بودم و نوشته بود تماس با پشتیبانی ولی الان پاک شده و پیدا هم نمیشه.(شکل پیوست)پطور میشه به این بخش دسترسی پیدا کرد؟؟؟؟
  3. با سلام من از وقتی قالب دستچین را نصب کردم دیگه در زمان وارد کردن محصول در قسمت دسته بندی ویژگی ها وقتی دسته بندی دلخواه انتخاب میکنم ، اون دسته بندی لود نمیشه و نمیتونم مقدار دهی کنم دسته بندی هارو.چطور این مشکل حل میشه؟؟ اصلا ریطی به قالب دستچین داره ؟؟؟ یا ایراد از جای دیگست ؟؟؟؟
  4. کسی نمیدونه این مشکل چطور حل میشه ؟؟؟؟
  5. با سلام من تغیرات زیر را انجام دادم بومی سازی / ترجمه ها در این صفحه در فیلد اول : ترجمه قالب رایانامه در فیلد دوم : هسته ( بدون انتخاب قالب ) در فیلد سوم : زبان فارسی حالا دکمه اصلاح رو میزنید و تغییرات دلخواه رو انجام میدین تو هاست در پوشه زیر : themes/dastchin/ داخل پوشه قالب اگر پوشه ای به اسم mails وجود داره ، کلا این پوشه رو حذف کنید . حالا مراحل ترجمه ایمیل ها رو طبق روال بالا که عرض کردم انجام بدین بعد از انجام این تغییرات نوشته "قدرت گرفته از پرستا شاپ" که در فوتر ایمیل های ارسالی برای مشتریان نوشته میشد پاک شد اما حالا یه مشکلی به وجود اموه و اینه که دیگه لوگو ایمیل نمایش داده نمیشه و به صورت فایل پیوست ارسال مشه تو ایمیل و لینک هایی هم که تو ایمیل ارسال میشه مثل دریافت فاکتور خرید دیگه غیر فعال شده. چطور میشه این مشکل هارو رفع کرد ؟؟؟؟؟
  6. با سلام دوباره من این تغییراتو انجام دادم و پوشه mail رو هم پاک کردم و نوشته قدرت گرفته از پرستا شاپ پاک شد ولی لوگو ایمیل دیگه بالای ایمیل به نمایش در نمیاد و به صورت فایل پیوست ارسال میشه
  7. ارور راجبه ماژول درگاه داد چطور میشه مشکلو رفع کرد ؟؟ ارور در پیوست
  8. با سلام بعد از غیر فعال کردن ماژول درگاه پرداخت دیگه تب ماژول ها باز نمیشه و ارور htp error 500 میده . چطور میشه دوباره به ماژول ها دسترسی پیدا کرد ؟؟؟
  9. سلام دوباره کسی از دوستان ماژول دیگری برای درگاه بانک پاسارگاد که با پرستا 1.6 سازگار باشه نداره غیر از اون چیزی که تو سایت www.prestastore.ir هست ؟؟؟؟
  10. با سلام تو این قالب خوب یه ماژول وجود داره به نام "بلوک متن +عکس در صفحه اصلی" که تو صفحه اصلی فروشکاه امکان قرار دادن یه عکس و توضیحاتی کنار عکس میده. اما من با این ماژول به مشکلی خوردم که اینه که هر عکسی تو این ماژول بارگزاری میکنم با هر اندازه و هر فرمتی در سایت عکس به صورت سیاه و سفید به نمایش درمیاد و وقتی موس را رو محدوده عکس و متن قرار میدم رنگ عکس به حالت اصلی برمیگرده. این مشکل چطور برطرف میشه ؟؟؟؟؟
  11. با حق با شما بود کلید خصوصی در هاست با تغییر ذخیره شده بود ولی با تصحیح کلید خصوصی هم باز اتصال به درگاه چرداخت فراهم نمیشه و همون ارور قبل را میده
  12. با سلام من طبق فرمایشات شما تغیرات انجام دادم ولی باز هم تغییری حاصل نشد و هنوز هم تو ایمیل های ارسالی عبارت "راه اندازی شده با پرستاشاپ" مینویسه و تو بعضی از ایمیل ها هم تو سربرگ ایمیل لوگو سایت نمیش نمیده و به صورت فایل پیوست ارسال میکنه
  13. با توجه به گفته های شما این تغیراتو انجام دادم (پیوست 1 و 2 و 3) اما نه تنها اون نوشته "راه اندازی شده توسط پرستاشاپ" پاک نشد بلکه لوگوی سایت هم که تو سربرگ ایمیل نشون میداد الان فقط اسم فروشگاهو مینویسه (پیوست 4) و لوگو فروشگاهو به صورت عکس تو پیوست ایمیل میکنه برای مشتری. اشتباه از من بوده یا مشکل از جای دیگست ؟؟؟
  14. با سلام خدمت دوستان من از پرستا 1.6 و قالب دستچین استفاده میکنم و در ایمیل های ارسالی توسط پرستا به مشتری (زمان ثبت نام و خردید و کلن تمامی فعالیت هایی که باعث ارسال ایمیل میشه) در زیرنویشس عبارت "راه اندازی شده توسط پرستاشاپ" نوشته میشه(فایل پیوست) و عبارت پرستاشاپ یه لینک هست که سایت پرستاشاپ وصل میشه. چطور میشه این عبارت رو از ایمیل های ارسالی حذف کرد ؟؟؟؟؟
×
×
  • اضافه کردن...