Kiana Vafaei ارسال شده در مهر 17، 2017 گزارش Share ارسال شده در مهر 17، 2017 بعد از اعمال تخفیف و فرستادن لینک برای مشتری که پرداخت را انجام دهد، در پنل سفارش یک سفارش با وضعیت "خطای پرداخت" ثبت شده است. چطور ایجاد شده است؟ سوالات مطرح شده در گروه پرسش و پاسخ پرستاشاپ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Hosseini ارسال شده در مهر 17، 2017 گزارش Share ارسال شده در مهر 17، 2017 در مراحل پرداخت ممکنه ایرادی پیش بیاد که هزینه سفارش پرداخت نشه، و در این مواقع پول به حساب مشتری برمیگرده و مشکلی پیش نمی آید. اگر از ماژول یکپارچه پرداخت استفاده میکنید از منوی تراکنش ها یا داخل خود جزئیات سفارش میتونید شماره تراکنش رو ببینید و از طریق پنلی که درگاه در اختیارتون میذاره پیگیری کنید مبلغ به حساب شما میاد یا برمیگرده. پاسخ های داده شده در گروه پرسش و پاسخ پرستاشاپ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .