رفتن به مطلب

نکاتی در باره نسخه 1.5 و نسخه های مختلف فارسی


پست های پیشنهاد شده

با توجه به انتشار نسخه 1.5 نکات مهمی وجود دارد که کاربران قدیمی پرستا باید بدانند.

 

به روز رسانی:

 

به روز رسانی پرستا از یک تغییر نسخه بزرگ دشوارتر از به روز رسانی از ویرایش های متفاوت از یک نسخه است. به طور مثال به روز رسانی از نسخه 1.3 به 1.4 و از نسخه 1.4 به 1.5 ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود اما به روز رسانی از نسخه های 1.4 به ویرایش دیگری از نسخه 1.4 مشکلات کمتری دارد.

بنابراین به روز رسانی پرستا شاپ به نسخه 1.5 بعد از بومی شدن این نسخه ممکن نیست تا زمانی که ماژول های بانکی، پستی و ماژول هایی که به صورت اختصاصی تهیه کرده اید برای این نسخه منتشر شوند.

 

 

به همین دلیل پرستاشاپ قبل از انتشار نسخه 1.5 نسخه 1.4.9 را منتشر کرده و قول داده با ارتقا به این نسخه علاوه بر بهره مندی از سرعت و بهینه سازی بیشتر مشکلی برای ماژول های شما پیش نخواهد آمد.از این رو توصیه می شود کاربران قدیمی نسخه پرستاشاپ خود را به نسخه 1.4.9 ارتقا دهند و تا زمانی که مطمون نشده اند از به روز رسانی به نسخه 1.5 خودداری کنند.

 

نسخه های پارسی پرستاشاپ

 

سوال اینجاست که کدام نسخه های فارسی منتشر شده دارای اطمینان هستند و کدام یک از این نسخه ها کامل هستند؟

در حال حاضر دو نسخه از پرستا در دسترس شماست. نسخه 1.4.6 و نسخه 1.4.8. هر دوی این نسخه ها کامل بوده و می توانید استفاده کنید.

نسخه 1.4.9 با 95 درصد بومی سازی آماده شده و به زودی به صورت عمومی منتشر می شود. این نسخه روی چند فروشگاه تست شده و متأسفانه مشکلاتی هم دارد! البته نه فقط در نسخه فارسی.

به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه های بزرگ خارجی هم ارتقا به نسخه 1.5 را بلافاصله پس از انتشار نسخه جدید انجام نخواهند داد. آن ها هم منتظر می مانند تا قالب و ماژول های نسخه 1.5 آماده شوند.

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

برای بروزرسانی به نسخه های سری 1.5 بسته ارتقاء که حجم به مراتب خیلی کمتر از بسته کامل نسخه دارند هم ارائه می شوند؟ یا کلا همون بسته کامل 1.5 برای ارتقا بایستی استفاده کنیم

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام،

 

برای پرستاشاپ 1.5 که می خواهیم نصب کنیم این ترجمه فارسی که در سایت اصلی هست کافیه؟ http://www.prestashop.com/en/translations

 

یا باید منتظر انتشار نسخه فارسی و بومی شده باشیم؟

 

ماژول های پرداخت مهمترین ماژولهای مورد نیاز هستند. آیا ماژول های موجود برای 1.4 سازگاری با 1.5 را دارند؟ اگر ندارند بنظر شما چقدر زمان می برد؟

 

قصد راه اندازی فروشگاه برای مشتری دارم و می خواهم از ابتدا با 1.5 شروع کنم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خير

نسخه بومي سازي شده تنها ترجمه نيست

ترجمه تنها فارسي سازي جملات هست و نه چيز ديگر و اگر هدفتون اين باشه بله مي تونيد استفاده كنيد ازش

 

مي تونيد استفاده كنيد ولي طبيعتا امكانات نسخه بومي سازي شده رو نداره

مثلا راست چين سازي مديريت و قالب سايت - هجري شمسي و ......

 

ماژول ها رو هم بايد تست بفرماييد روش و شايد كار كنه و شايد كار نكنه

فعلا تستي انجام نداديم و شما مي تونيد امتحان كنيد و نتيجه رو اعلام كنيد و اگه جواب نداد مي تونيد به شركت سازندش مثلا ذرين پال درخواست نسخه جديد رو ارايه بديد كه با 1.5 سازگار باشه

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...