رفتن به مطلب

Urlهوشمند یا آشنا


mhnaderi

پست های پیشنهاد شده

دوستان مجدد سلام ......یه سوال این یو آر ال هوشمند به هیچ سراطی مستقیم نیست نمیشه یه کاریش کرد فارسی هم بنویسه نسخه پرستای من 1.4.6.9 هستش

با تشکر...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون ....... الان من آپدیتش کنم ممکنه قالبم بهم بریزه ؟؟؟ قالب سایت قالب پیش فرض پرستا نیست

ببخشید یه سوال دیگه الان از پشتیبانی سایتم ایمیل اومده که نسخه php تون رو آپ کنید ما داریم آپ میکنیم از امشب ممکنه به مشکل بخورید....اینو کجای دلم بزارم...؟؟؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قالبهای پرستاشاپ 1.4 با نسخه 1.5 سازگار نیستن و نه خود قالب ها و نه ماژولهاشون با هم سازگار نیست و اگر ارتقا بدید باید قید قالب فعلی سایتتون رو بزنید + ماژولهایی که نصب دارید.

 

پرستاشاپ با نسخه پی اچ پی سرور مشکلی نداره. من زمان هایی که سرور PHP5.2 و PHP5.3 بوده استفاده کردم و وقتی نسخه پی اچ پی سرور ارتقا پیدا میکنه معمولاً نسخه های قبلی رو هم به خوبی ساپورت میکنه و اینطور نیست که مثلاً PHP5.3 نتونه اسکریپت های نوشته شده با PHP5.2 رو ساپورت کنه!

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید نمیدونم تا چه حد از تغییرات اخیر الگوریتم های گوگل باخبر هستید ولی درحال حاضر یو آر آلی بهینه هست که تا جای ممکن کوتاه باشه و از کلمات قابل فهم در اونها استفاده شده باشه.

یو آر ال هایی که شامل حروف پارسی میشن توی بعضی از مرورگرها بصورت حروف ناخوانای %^&&8T$% (این شکلی) در میان و این الآن خیلی بدتر از اینیه که شما توی ذهنتونه. این از نظر گوگل بدتره تا آدرس هایی که به زبان انگلیسی نوشته میشن ولی کوتاه و مرتب هستن.

از طرف دیگه وقتی خود گوگل رسماً اعلام میکنه میتونه به راحتی مثلاً book رو معادل کتاب در url بشناسه و واژگان هم معنا رو در زبانهای مختلف تشخیص میده، پس دیگه مثل قدیما اون قراردادن کلیدواژه پارسی در یو آر ال آشنا خیلی اهمیتی نداره.

خیلی نگران این موضوع نباشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...