kouros ارسال شده در فروردین 23، 2013 گزارش Share ارسال شده در فروردین 23، 2013 سلام.دوستان ایا امکان این هست که یک فرم ساخت که کاریر مشکل یا سوالی مطرح کنه و یک شماره پیگیری دریافت کنه...و دفعه بعدی با ورود این شماره پیگیری جواب دریافت کنه؟و لینک این فرم به منوها اضافه شود؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در فروردین 23، 2013 گزارش Share ارسال شده در فروردین 23، 2013 یعنی به صورت تیکتینگ میشه. خیر به صورت پیشفرض این امکان نیست. باید یا ببینید اگه تو سایت های خارجی هست بخرید یا بدید براتون اختصاصی طراحی بشه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در فروردین 23، 2013 گزارش Share ارسال شده در فروردین 23، 2013 بخش تماس با ما این قابلیت رو داره که با ایمیل به کاربر هشدار میده که پیام پاسخ داده شده.برای قابلیت های حرفه ای تر با بخش ماژول بازارچه تماس بگیریدhttp://bazaar.presta-shop.ir/contact-us نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
new_sra ارسال شده در فروردین 24، 2013 گزارش Share ارسال شده در فروردین 24، 2013 به طور پیش فرض در برستا این قابلیت موجوده و می تونید استفاده کنیدبرای مدیریتش هم :برگه کارمندان / خدمات مشتریان لگر خواهان ویژگی های بیشتر هستید می تونید سفارش بدید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .