رفتن به مطلب

سه تا سوال در مورد هزینه ارسال و پیگیری آی پی و آمارها


پست های پیشنهاد شده

سلام

1-

چطور میشه یه نفر که توی فرم تماس با ما پیغام میگذاره آی پیش رو پیدا کرد؟

 

2-

میخوام وقتی طرف بالای 100 هزار تومان خرید میکنه هزینه ارسال رایگان بشه براش، راهی هست؟

 

3- توی داشبورد اصلا آمار رو درست نشون نمیده

همه رو صفر میزنه چرا؟

توی بخش آمار هم همینطور

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱.اگر عضو باشه میتونید وارد صفحه اطلاعات مشتری شده و ip رو ببینید

۲.از بخش قوانین سبد خرید باید یک قانون جدید تعریف کنید

۳.احتمالا ماژول های آماری غیرفعال. شدند

 

Sent from my Xperia using Tapatalk pro

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...