akam ارسال شده در بهمن 28، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 با سلام، من تازه عضو شدم و پرستا را دانلود کرده ام. اول اینکه بسیار فوروم شلوغ و سختی دارید...این همه مطلب تولید شده اما اصلا بهم پیوستگی ندارند. گام های کار بایستی شرح داده شوند : 1- نصب : چگونگی(البته این گام خوب انجام شده است با فلش)2- تنظیمات مورد نیاز : اعم از سئو و سایر موارد و نیز آموزش هوک3- نحوه ایجاد دسته بندی، شاخه و محصول4- نحوه تنظیم سبد خرید5- نحوه تنظیمات پرداخت6- نحوه تنظیمات تحویل کالا و ارسال تماما بایستی مانند نصب به صورت مختصر و مفید آموزش داده شوند و به هم پیوسته باشند تا کاربر بتواند کار را در سطح حداقلی انجام دهد، نه اینکه برای هر مشکل ابتدایی سوال بپرسد.اگر وقت ندارید، حداقل مدیرکل و سایر راهنمایان عزیز با تندی با کاربران صحبت نکنند که برو و جستجو کن، بگویید رسالت آموزشی نداریم. همینی که هست...این جواب بیشتر قانع کننده می باشد.....بحث آموزش با خطا و مشکل تفاوت دارد..گویی که با جستجو هم من که به جواب نرسیدم برای نمایش تعریف محصول درمنو افقی!!! البته کل کار قابل تقدیر است کاملا، اما آموزش نگذاشتن و با تندی صحبت کردن با کاربرانی که مشکل دارند اصلا مشکلی را حل نمی کند.هرکالا و محصولی که ارائه می شود در هر زمینه ای که باشد بایستی به همراه راهنمای گام به گام (البته اولیه و نه پیشرفته) ارائه گردد. چیزی که اصلا برای کار شما اتفاق نیفتاده است. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
B.A.H.M.A.N ارسال شده در بهمن 28، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 دلیلی اینکه بهم پیوسته نیستند خیلی از چیزا ، اول برمیگرده به کاربرانی مثل شما شما که انتقاد میکنی خوب مسلما ظرفیت انتقاد هم داری .این تاپیک شما انتقادی هست و باید در بخش انتقاد و پیشنهاد مطرح میکردین نه در بخش آموزش ها ، اگر کاربران این انجمن و شما ، همه سعی کنن تاپیک هایی که میزنن در مکان درست خودش بزنن ، این مشکلات هم پیش نمیاد و انجمن این همه آشفته نمیشه . ما سعیمون رو میکنم که مطالب آموزشی مفیدی بذاریم اما خوب مسلما رسالتی نداریم . رسالت یک مسئله جداست . پرستاشاپ هم یک محصول یا کالا نیست و فروخته نمیشه در هر حال انجمن با وجود تلاش شبانه روزی ما باز هم کاستی هایی داره که سعی میکنیم به مرور زمان حل کنیم ، البته اگه کاربران انجمن هم کمک کنن و در بخش پاسخگویی به سوالات و راهنمایی کاربران و شرکت در بحث ها و ساخت آموزش و ... همیاری کنن . متاسفانه با 2-3 نفر مدیر نمیشه پاسخ صد ها نفر رو در یک فروم داد ، باید کاربران بیان وسط و انجمن رو بگردونن که متاسفانه اینکارو نمیکنن و همه کنار نشستن و فقط نظاره گر هستند تا هر موقع نسخه جدد اومد بیان دانلود کنن . تو فروم خارجی که میری میبینی یه نفر سوال پرسیده ، کلی کاربر اومدن جواب دادن و تو بحث شرکت کردن ، اینجا اگه مدیر جواب یک تاپیک رو نده تا آخر سال هم یه کاربر نمیاد دانسته های خودشو به اشتراک بذاره . در هر حال با یک گل بهار نمیشه ، بدون مشارکت کاربران هم ، انجمن ایده آلی وجود نخواهد داشت . تاپیک به بخش انتقاد و پیشنهادت منتقل گردید . نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
akam ارسال شده در بهمن 28، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 دلیلی اینکه بهم پیوسته نیستند خیلی از چیزا ، اول برمیگرده به کاربرانی مثل شما شما که انتقاد میکنی خوب مسلما ظرفیت انتقاد هم داری .این تاپیک شما انتقادی هست و باید در بخش انتقاد و پیشنهاد مطرح میکردین نه در بخش آموزش ها ، اگر کاربران این انجمن و شما ، همه سعی کنن تاپیک هایی که میزنن در مکان درست خودش بزنن ، این مشکلات هم پیش نمیاد و انجمن این همه آشفته نمیشه . ما سعیمون رو میکنم که مطالب آموزشی مفیدی بذاریم اما خوب مسلما رسالتی نداریم . رسالت یک مسئله جداست . پرستاشاپ هم یک محصول یا کالا نیست و فروخته نمیشه در هر حال انجمن با وجود تلاش شبانه روزی ما باز هم کاستی هایی داره که سعی میکنیم به مرور زمان حل کنیم ، البته اگه کاربران انجمن هم کمک کنن و در بخش پاسخگویی به سوالات و راهنمایی کاربران و شرکت در بحث ها و ساخت آموزش و ... همیاری کنن . متاسفانه با 2-3 نفر مدیر نمیشه پاسخ صد ها نفر رو در یک فروم داد ، باید کاربران بیان وسط و انجمن رو بگردونن که متاسفانه اینکارو نمیکنن و همه کنار نشستن و فقط نظاره گر هستند تا هر موقع نسخه جدد اومد بیان دانلود کنن . تو فروم خارجی که میری میبینی یه نفر سوال پرسیده ، کلی کاربر اومدن جواب دادن و تو بحث شرکت کردن ، اینجا اگه مدیر جواب یک تاپیک رو نده تا آخر سال هم یه کاربر نمیاد دانسته های خودشو به اشتراک بذاره . در هر حال با یک گل بهار نمیشه ، بدون مشارکت کاربران هم ، انجمن ایده آلی وجود نخواهد داشت . تاپیک به بخش انتقاد و پیشنهادت منتقل گردید .سلام...ممنون.یک سرویس هست که دارین ارائه می کنین.واقعا این انتظار هست که آموزش بذارین مثل نصب.حداقل قبول کنین.اما خوب وقت ندارین، که البته منطقیه چون کار سنگینی هست واقعا...اما اگه اینو بپذیرین که چقدر لازمه مطمئنا میذارین تو کارای که اولویت بالایی دارن.دوم اینکه اره درسته که کاربرا اصلا رعایت نمیکنن..ولی باور کن من فکر کردم چون راجع به آموزش هست. پس باید اینجا بذارم.واقعا این مورد درست میگین. که امیدوارم وقتی من و کاربرا میبینیم شما اینجوری زحمت می کشین، سعی کنیم ما هم کمک کنیم.اما ببینید اگه آموزش ها باشه، باور کن کلی از حجم سوالای تکراری و ساده کم میشه.که خودش کمک بزرگیه به مدیران و پشتیبانان گرامی نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mehranjo ارسال شده در بهمن 28، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 با بخش آموزش منم موافقم و نظرم اینه که یک بخش آموزش دسته بندی شده کمک خیلی زیادی میتونه به کاربرای جدید بکنه برای کاهش سوالای تکراری و ساده ولی از طرفی با حرف آقا بهمن هم موافقم متاسفانه توی این انجمن اکثرا فقط مدیران هستند که جواب سوالات را میدن و کاربرا کمتر راهنمایی میکنند . البته شاید دلیل میتونه این باشه که کاربرا توی انجمن حمایت نمیشند به طور مثال یک شخص میاد توی چندین تاپیک همکاری میکنه و در حد دانش خودش بقیه را راهنمایی میکنه ولی تا میاد یه سوال بکنه که کمی تخصصی میشه با این گزینه برخورد میکنه " این مورد شخصی سازی محسوب میشه و یا به بررسی فنی احتیاج هست . اینم میگم که منکر این موضوع نیستم که خب باید بلاخره هر انجمنی و مدیرانش بخاطر زحمت هاشون درامدی داشته باشند ولی پیشنهادم اینه که دوستان و مدیرا بهتره با راهنمایی های تخصصی تر به صورت رایگان پرستارا رواج و رونق بدند تا کتربر با یک خیال راحت این فروشگاه ساز را انتخاب کنه و صد درصد اگر کسی فروشگاه سازی را انتخاب کرد خیلی کم میاد که تصمیم به تعویضش بگیره که البته به ضررشم تموم میشه و مجبوره اگر نیازش توی زمینه تخصصیش بر طرف نشد به سفارش قالب یا ماژول اقدام کنه . و اینطوری مدیران انجمن میتونند مزد زحمتاشون را از ماژول ها و قالب های سفارشی بگیرند . من خودم به شخصه سه فروشگاه ساز را تست کردم و به نظرم پرستا قدرت بالایی را داره . ولی به طور مثال یه تازه کار ممکنه بخاطر سردرگم شدن اپن کارت را انتخاب کنه که ساده تر هست درحالی که به نظر من پرستاشاپ خیلی کامل تر هست . ولی کاربر تازه کار چون کار با پرستا را بلد نیست نمیتونه قدرت واقعی پرستا را نسبت به بقیه درک کنه . و وقتی میبینه برای شخصی سازی های ساده هم باید هزینه پرداخت کنه گزینه اون برای انتخاب تغییر میکنه و میره جایی که خدمات رایگان بیشتر باشه .چون معمولا هیچ کاربر تازه کاری اهل هزینه کردن نیست و وقتی حلضره هزینه کنه که فروشگاهش راه افتاده باشه و از موفقیت نسبیش مطمین شده باشه. و در آخر این یک نظر شخصی و پیشنهاد هست و به هیچ عنوان توهین به زحمات کاربران و مدیران انجمن نیست نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
akam ارسال شده در بهمن 28، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 با بخش آموزش منم موافقم و نظرم اینه که یک بخش آموزش دسته بندی شده کمک خیلی زیادی میتونه به کاربرای جدید بکنه برای کاهش سوالای تکراری و ساده ولی از طرفی با حرف آقا بهمن هم موافقم متاسفانه توی این انجمن اکثرا فقط مدیران هستند که جواب سوالات را میدن و کاربرا کمتر راهنمایی میکنند . البته شاید دلیل میتونه این باشه که کاربرا توی انجمن حمایت نمیشند به طور مثال یک شخص میاد توی چندین تاپیک همکاری میکنه و در حد دانش خودش بقیه را راهنمایی میکنه ولی تا میاد یه سوال بکنه که کمی تخصصی میشه با این گزینه برخورد میکنه " این مورد شخصی سازی محسوب میشه و یا به بررسی فنی احتیاج هست . اینم میگم که منکر این موضوع نیستم که خب باید بلاخره هر انجمنی و مدیرانش بخاطر زحمت هاشون درامدی داشته باشند ولی پیشنهادم اینه که دوستان و مدیرا بهتره با راهنمایی های تخصصی تر به صورت رایگان پرستارا رواج و رونق بدند تا کتربر با یک خیال راحت این فروشگاه ساز را انتخاب کنه و صد درصد اگر کسی فروشگاه سازی را انتخاب کرد خیلی کم میاد که تصمیم به تعویضش بگیره که البته به ضررشم تموم میشه و مجبوره اگر نیازش توی زمینه تخصصیش بر طرف نشد به سفارش قالب یا ماژول اقدام کنه . و اینطوری مدیران انجمن میتونند مزد زحمتاشون را از ماژول ها و قالب های سفارشی بگیرند . من خودم به شخصه سه فروشگاه ساز را تست کردم و به نظرم پرستا قدرت بالایی را داره . ولی به طور مثال یه تازه کار ممکنه بخاطر سردرگم شدن اپن کارت را انتخاب کنه که ساده تر هست درحالی که به نظر من پرستاشاپ خیلی کامل تر هست . ولی کاربر تازه کار چون کار با پرستا را بلد نیست نمیتونه قدرت واقعی پرستا را نسبت به بقیه درک کنه . و وقتی میبینه برای شخصی سازی های ساده هم باید هزینه پرداخت کنه گزینه اون برای انتخاب تغییر میکنه و میره جایی که خدمات رایگان بیشتر باشه .چون معمولا هیچ کاربر تازه کاری اهل هزینه کردن نیست و وقتی حلضره هزینه کنه که فروشگاهش راه افتاده باشه و از موفقیت نسبیش مطمین شده باشه. و در آخر این یک نظر شخصی و پیشنهاد هست و به هیچ عنوان توهین به زحمات کاربران و مدیران انجمن نیستمن نظرم این نیس، به نظرم اگه آموزش های گام به گام به صورت غیر پیشرفته وجود داشته باشه، کافیه و مسلما بایستی هزینه کنیم وقتی موارد بیشتری می خواهیم.... کسی به نظرم صلواتی قرار نیس کاری بکنه، بهتر قدر زحمت هرکسی دونسته بشه. اما به نظرم این اشکال بزرگی هست که آموزش نذاشتن که بایستی برطرف بشه، چون درسته که خدمت اولیه رایگان ارائه میشه، اما خدمات جانبی وجه می خواد و بعید می دونم کسی فقط نسخه پایه احتیاجشو برآورده کنه، مسلما بایستی هزینه بکنه و البته درستش هم همینه که زحمات آقایان جبران بشه. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mehranjo ارسال شده در بهمن 28، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 من نظرم این نیس، به نظرم اگه آموزش های گام به گام به صورت غیر پیشرفته وجود داشته باشه، کافیه و مسلما بایستی هزینه کنیم وقتی موارد بیشتری می خواهیم.... کسی به نظرم صلواتی قرار نیس کاری بکنه، بهتر قدر زحمت هرکسی دونسته بشه. اما به نظرم این اشکال بزرگی هست که آموزش نذاشتن که بایستی برطرف بشه، چون درسته که خدمت اولیه رایگان ارائه میشه، اما خدمات جانبی وجه می خواد و بعید می دونم کسی فقط نسخه پایه احتیاجشو برآورده کنه، مسلما بایستی هزینه بکنه و البته درستش هم همینه که زحمات آقایان جبران بشه.دوست عزیز من نگفتم بخش آموزش در سطح پیشرفته بخش آموزش را گفتم تشکلیل بشه برای حذف سوالات تکراری کاربران تازه کار . که میشه همون آموزش مقدماتی . و در مورد آموزش های پیرفته تر منظورم توی سوالات کاربرها بود . به طور مثال تغییرات جزیی درقالب دیفالت هم به کاربرا آموزش داده بشه و سریع نفرستند بازارچه . و من خودمم ذکر کردم که صد درصد رایگان که برای یک متن باز تقریبا محاله چون درامد پشتیبان ها فقط از ماژول هاست و قالب ها. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در بهمن 28، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 28، 2014 سلامبرنامه هایی برای آموزش داریم که به مرور زمان انجام خواهند شد.در مورد آموزشهای تخصصی هم ، متاسفانه نه وقتش رو داریم و نه در برنامه ما چنین چیزی وجود داره. تا جایی که امکان داشته باشه در انجمن پاسخ میدیم. فراموش نکنید که اینجا انجمن پشتیبانی هست نه انجمن آموزش توسعه و شخصی سازی. ما تا جایی که مقدور باشه آموزش های کار با پرستاشاپ رو قرار میدیم و حتی در مورد شخصی سازی ها هم تا حد امکان راهنمایی میکنیم ولی دیگه نباید توقع داشته باشید که مدیران اینجا کار و برنامه خودشون رو تعطیل کنند و به شخصی سازیهای کاربران بپردازند. موارد اینچنینی به بازارچه ارجاع داده میشوند موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 30، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 30، 2014 آموزش طبقه بندی شده در برنامه ما بوده و سعی میکنیم زودتر عملی بشه. اما انتظار به پاسخگویی برخی شخصی سازی های کاربران انتظار بجایی نیست. برای ما هم خیلی مهم نیست کاربران مبتدی یا تازه کار اپن کارت رو انتخاب میکنند یا هر اسکریپت دیگری، ما اهدافی داریم و سیاست هایی در تیم تعریف کردیم که اهداف رو پوشش بده و یکی از این اهداف جذب کاربرانی هست که فروشگاه را حرفه ای دنبال میکنند و درک میکنند که برای کار حرفه ای نمیتوان همه چیز را رایگان کسب کرد. به اندازه کافی خدمات رایگان ارایه دادیم و این خدمات رایگان هم قرار نیست تمام بشه و بازهم خواهد بود. چه خدماتی که از قبل بوده و چه خدماتی که در اینده خواهد بود.اگر قرار باشه من وقتم رو بذارم برای ارایه خدمت رایگان ترجیح میدم یک ماژول رایگان بنویسم تا 100 ها نفر استفاده کنند و نه یک شخصی سازی که فقط یک نفر از اون بهره میبرند. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
nmh13 ارسال شده در بهمن 30، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 30، 2014 آموزش طبقه بندی شده در برنامه ما بوده و سعی میکنیم زودتر عملی بشه. اما انتظار به پاسخگویی برخی شخصی سازی های کاربران انتظار بجایی نیست. برای ما هم خیلی مهم نیست کاربران مبتدی یا تازه کار اپن کارت رو انتخاب میکنند یا هر اسکریپت دیگری، ما اهدافی داریم و سیاست هایی در تیم تعریف کردیم که اهداف رو پوشش بده و یکی از این اهداف جذب کاربرانی هست که فروشگاه را حرفه ای دنبال میکنند و درک میکنند که برای کار حرفه ای نمیتوان همه چیز را رایگان کسب کرد. به اندازه کافی خدمات رایگان ارایه دادیم و این خدمات رایگان هم قرار نیست تمام بشه و بازهم خواهد بود. چه خدماتی که از قبل بوده و چه خدماتی که در اینده خواهد بود.اگر قرار باشه من وقتم رو بذارم برای ارایه خدمت رایگان ترجیح میدم یک ماژول رایگان بنویسم تا 100 ها نفر استفاده کنند و نه یک شخصی سازی که فقط یک نفر از اون بهره میبرند.با سلام درج مطالب با عنوان آموزش یا مشکل هم اگر راهنمایی شود میتواند به تعداد زیادی از علاقه مندان پرستا در پیشبرد هدف انجمن مفید باشدبا تشکر نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
akam ارسال شده در بهمن 30، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 30، 2014 آموزش طبقه بندی شده در برنامه ما بوده و سعی میکنیم زودتر عملی بشه. اما انتظار به پاسخگویی برخی شخصی سازی های کاربران انتظار بجایی نیست. برای ما هم خیلی مهم نیست کاربران مبتدی یا تازه کار اپن کارت رو انتخاب میکنند یا هر اسکریپت دیگری، ما اهدافی داریم و سیاست هایی در تیم تعریف کردیم که اهداف رو پوشش بده و یکی از این اهداف جذب کاربرانی هست که فروشگاه را حرفه ای دنبال میکنند و درک میکنند که برای کار حرفه ای نمیتوان همه چیز را رایگان کسب کرد. به اندازه کافی خدمات رایگان ارایه دادیم و این خدمات رایگان هم قرار نیست تمام بشه و بازهم خواهد بود. چه خدماتی که از قبل بوده و چه خدماتی که در اینده خواهد بود.اگر قرار باشه من وقتم رو بذارم برای ارایه خدمت رایگان ترجیح میدم یک ماژول رایگان بنویسم تا 100 ها نفر استفاده کنند و نه یک شخصی سازی که فقط یک نفر از اون بهره میبرند.به نظر من که پاسخ مناسبی بود و تشکر می کنم. به امید آموزش های طبقه بندی شده. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mehranjo ارسال شده در بهمن 30، 2014 گزارش Share ارسال شده در بهمن 30، 2014 آموزش طبقه بندی شده در برنامه ما بوده و سعی میکنیم زودتر عملی بشه. اما انتظار به پاسخگویی برخی شخصی سازی های کاربران انتظار بجایی نیست. برای ما هم خیلی مهم نیست کاربران مبتدی یا تازه کار اپن کارت رو انتخاب میکنند یا هر اسکریپت دیگری، ما اهدافی داریم و سیاست هایی در تیم تعریف کردیم که اهداف رو پوشش بده و یکی از این اهداف جذب کاربرانی هست که فروشگاه را حرفه ای دنبال میکنند و درک میکنند که برای کار حرفه ای نمیتوان همه چیز را رایگان کسب کرد. به اندازه کافی خدمات رایگان ارایه دادیم و این خدمات رایگان هم قرار نیست تمام بشه و بازهم خواهد بود. چه خدماتی که از قبل بوده و چه خدماتی که در اینده خواهد بود.اگر قرار باشه من وقتم رو بذارم برای ارایه خدمت رایگان ترجیح میدم یک ماژول رایگان بنویسم تا 100 ها نفر استفاده کنند و نه یک شخصی سازی که فقط یک نفر از اون بهره میبرند.منم امیدوارم توی سیاست هاتون موفق باشید . شما یا هر انجمن دیگه ای موفق باشند مهم اینه که یه ایرانی موفق بوده . ولی آقا دانوش نمیدونم چرا حس میکنم هر وقت توی انجمن حرف از پیشنهلد میاد شما و دوستان اونو انتقاد محسوب میکنید . من فقط یک نظر گفتم و پیشنهاد . نه انتقاد شدیدی کردم و نه دستور یا جسارتی . همیشه هم از شما و دوستان تشکر کرده ام . و هیچوقت هم خودم توی انجمن درخواست سوالات تخصصی یا شخصی سازی نکردم . و اگر تونستم فقط راهنمایی کردم. ولی یه چیزی را میگم شاید حرفم را در مورد توجه بیشتر به کاربران مبتدی نتوجه بشید . حدود 5 ماه پیش دوستی از من خواست در مورد فروش اینترنتی راهنماییش کنم . من 3 فروشگاه ساز براش نصب کردم تا انتخاب کنه اون به سلیقه خودش یکی را انتخاب کرد . و اولا فقط با پیش فرض ها و رایگان ها کار میکرد و حتی حاظر نبود برای هاستش زیاد خرج کنه ولی بخاطر خاص بودنن و جدید بودن محصولاتش اون در مدت فقط 3 ماه فروشی داشت که الان کادر اسخدام کرده برای پشتیبانی و ارسال بسته هاش. قالب اختصاصی و افزونه های اختصاصی سفارش داده . و تا الان که هنوز یکسال نشده 3 میلیون تومان فقط هزینه سایت کزده . و هنوزم داره ادامه میده چون شدیدا کارش رونق گرفته . اینو گفتم تا بگم هیچ کاربری از اول حرفه ای نیست به خصوص در زمینه تجارت الکترونیک ولی اگه موفق شد اونوقت به نفع کسی میشه که اول راه باهاش بوده . البته بماند که از اون دوست فقط رفاقتش بمن رسید و سودش نوش جان طراحان و برنامه نویسان.ببخشید بخاطر پستای طولانی و خسته کنندم. همیشه موفق باشید .در ضمن من یه دوستم نه یه دشمن. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 1، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 1، 2014 @mehranjo عزیز من هرگز کسی رو دشمن نمیدونم و صرفا پاسخ شما رو دادم. اگر برداشت شما از متن من این بوده، من پوزش میخوام.اگر قرار بود دشمن گونه با کاربرا برخورد قطعا نمیشد تا همینجا هم پیش رفت و خیلی وقت پیش باید ضربه هاش رو میخوردیم. پیشنهادات همه کاربران رو میبینیم و هرچند اگر موقتا هم راستا با اهداف ما نباشه توی ذهن ما و به خصوص شخص خود من میشینه و ممکنه در آینده تغییرات رو مطابق پیشنهادات مطرح شده انجام بدیم. همانطور که مطرح شد بیشتر باید کاربران کمک کنند و وقتی کاربران فکر میکنند که ما برای کارهای شخصی سازی داریم هزینه میگیریم با خودشون فکر میکنند چرا ما باید کمک کنیم. در حالی که باید به این فکر کنند که در این انجمن سوالات زیاد و مهمی پاسخ داده شده و مدیران در حد توان دارند کمک میکنند. پس اگر شخصی html بلده یا css بلده یا هر دانش دیگه ای داره میتونه بخشی از اون رو برای کمک به دیگران استفاده کنه. من هم گفتم سیاست تیم اینه که سعی کنیم اگر خدمات رایگانی میدیم به یک شخص نباشه و خدماتی باشه که جنبه عمومی تری پیدا کنه. بنابراین تا حد امکان جواب سوالات رو بدون هیچ چشم داشتی میدیم چون ممکنه برای دیگران هم مفید باشه. ماژول های رایگان هم در برنامه داریم و به زودی اعلام میشه. قبلا هم ماژول های رایگان زیادی نوشته شده و در اختیارتون گذاشته شده. یک نکته مهم: هر ماژول و قالبی که اعلام میشه به رایگان برای شما نوشته شده واقعا برنامه نویسی شده و برای آن ها وقت صرف شده. برخلاف روند جاری در کشور ما بر کپی و انتشار محصولات خارجی ما به شدت پایبند به کپی رایت هستیم و هر خدمت رایگانی مثل ماژول های بانکی و پستی و ... وقت زیادی برای برنامه نویسی آن ها صرف شده.در این سایت هرگز یک محصول خارجی رایگان یا تجاری فروخته نمیشه و هرگز کارهای خارجی به نام خودمان منتشر نمی شود و این افتخار ماست که با بومی سازی یک محصول خارجی به توسعه صنعت داخلی نرم افزار کمک کنیم. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .