رفتن به مطلب

مشکل در وصل شدن به بخش مدیریت


پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

 

قبلا یه سایت فروشگاهی با یه قالب پولی و کاملا اکی داشتم. اما بنا به دلایلی اون همینجوری بهمراه دامنه به دوستم دادم اما خودم یه بکاپ ازش برداشتم. حالا بعد از مدتی تصمیم گرفتم بکاپ قبلی با یه دامنه جدید دیگه راه اندازی کنم و بازگردانی بکاپ بخوبی انجام گرفت اما مشکلی که وجود داره اینه که الان وقتی ادرس دامنه جدیدی که خریداری کردم رو وارد مررگر می کنم ادرس قبلی فروشگاهم که گفتم به دوستم دادمش در نوار ادرس مرورگر باز میشه و از اون بدتر وقتی ادرس بخش مدیریت چه با دامنه جدید و چه دامنه قبلی که در اختیار دوستم وارد می کنم اصلا وارد مدیریت نمیشه.

پشتیبان هاستم گفت مشکل نه از طرف هاستت باید از طریق بخش مدیریت ادرس دامنه قبلی عوض کنی ولی متاسفانه به اونجا هم که نمیشه وارد شد. ایا دوستان راهی برای حل این مشکل دارن که بشه از طریق phpmyadmin ادرس دامنه قبلی را در بخش مدیریت عوض کرد؟

 

قبلش اینو بگم دلیل اینکه از بکاپ قبلی استفاده کردم فقط بخاطر قالب خریداری شده بود. چون فروشنده اون موقع پس از نصب قالب یه کاریش کرد که نمیشه نصبش کرد یعنی اینجوری بگم فایل تنظیمات نصبش دستکاری کرد احتمالا. و الان هم هیچ نام و نشون و ادرسی ازش ندارم که برام دوباره نصبش کنه. نه جواب ایمیلم میده و نه شمارش روشن

اینا رو گفتم تا خلاصه هر راه حلی دارید در مورد مشکل تغییر دامنه قبلی بیان کنید . چون گفتم ممکنه خیلیا در نگاه اول بگن خب از اول ی سیستم مدیریت جدید نصب کن و...

 

در ضمن نسخه پرستاشاپ من 1.6.0.14

با تشکر از همگی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این جدول در کدوم بخش قرار داره. تمامی فایل های اون قسمت با نام ps_xxxx شروع شدن . ممنون میشم بگید در کدوم قسمت دنبال اون جدول بگردم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همچین گزینه ای وجود نداره تنها دو گزینه ی ps_shop و ps_shop_group وجود دااره که هر دوشون هم چک کردم اما چیزی داخلشون نبود

تنها در گزینه ps_configrution که باز کردم یه سری جدول بود که گزیته هایی که در عکس دورش خط کشیدم باز کردم او اونجا ادرس قبلی سایتم بود تغییرشون دادم و ذخیره کردم اما باز هم مشکل حل نشد.

post-4971-14373021615713_thumb.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا جایی که من اطلاع دارم و الان هم از خودمو چک کردم این جدول باید باشه و با تغییر اون مشکل حل میشه . حالا چرا از شما نیست یا پیداش نکردید شاید رو نمیدونم. همه صفحه ها رو چک کردید ؟ چون معمولا با نصب چندتا ماژول این گزینه توی صفحه دوم قرار میگیره .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سپاس و تشکر فراوان از شما دوست عزیز

الان مشکلم برطرف شد. بی دقتی از طرف من بود. جدولی که شما در آغاز گفته بودین در صفحات بعدی بود. من فکر می کردم هرچه هیت تو همین صفحه نخست.

ممنون که این همه وقت گذاشتین و راهنمایی کردین.

بازم ممنونم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...