رفتن به مطلب

ساخت صفحه کد اشتراک


پست های پیشنهاد شده

با سلام به دوستان

برای انجام یک کار تازه نیاز به ایجاد یک صفحه دارم که کاربر اسم و آدرس و کد پستی وارد کنه و یک جا بتونم ثبتش کنم، بعد برای این آدرس کد اشتراک بدم، قسمت دومش مهم نیست، ولی برای ساخت صفحه که چند تا فیلد باشه و دکمه ثبت داشته باشه و توی ادمین سایت بتونم ببینم رو باید چکار کنم؟

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بهنام عزیز

راستش فکر نکنم به راحتی باشه و احتیاج به یک ماژول فرم ساز برای پرستا باشه . چون اگه بخوای توی مدیریت نشون بده بهت باید اطلاعات توی دیتابیس ذخیره بشن .

ولی به عنوان پیشنهاد میتونی از یه فرم ساز غیر پرستاشاپی آستفاده کنی و با استفاده از ifram داخل یکی از صفحات مدیریت محتوای پرستاشاپت قرار بدی ولی دیگه توی مدیریت قابل مشاده نیست و معمولا اطلاعات به ایمیلت ارسال میشن .

البته میتونی از فرم ساز گوگل استفاده کنی و اطلاعات ثبت شده روی توی حساب گوگلت یا ایمیلت ببینی .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهنام جان آموزش که فکر نکنم احتیاجی باشه چون واقعا ساخت فرم باهاش آسون هست . البته اگه داخل تنظیمات اکانت گوگلت زبان فارسی رو انتخاب کرده باشی تمام بخش های فرم ساز فارسی هست و کار آسون میشه .

اول به این لینک زیر برو : 

https://docs.google.com/forms

اگه به اکانتت وارد شده باشی صفحه ایجاد فرم رو بهت نشون میده که میتونی یک عنوان انتخاب کنی و بعد هم فیلد ها رو تک تک ایجاد کنی که در آخر هم که همه فیلد ها را ایجاد کردی میتونی به منو "فایل" >" ارسال فرم" بری .که اونجا هم لینک فرم رو نشونت میده و هم اگه دکمه " جاسازی شده " رو بزنی کد آی فریم رو نشونت میده که میتونی توی یکی از صفحات مدیریت محتوای پرستاشاپ قرارش بدی .

 

این فرم خودکار توی گوگل درایو ذخیره بشی و هر موقع که بخوای میتونی فرم رو باز کنی و از منو پاسخ ها اطلاعات پر شده رو مشاهده کنی . 

البته یه بخشی هم اون بالای فرم هست به اسم " افزونه ها " که بازدن " دریافت افزونه و انتخاب افزونه form notifications میتونی یک ایمیل بدی که هر وقت فرم پر شد اطلاعات به اون ایمیل ارسال بشه . 

امیدوارم بهت کمک کنه .  

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...