رفتن به مطلب

دو سوال سئو


moghimi

پست های پیشنهاد شده

با سلام به دوستان

دو سوال داشتم

1. وقتی یک دامنه رو از هاست پارک می کنیم به دامنه ای دیگه، نیاز هست که برای دامنه پارک شده گوگل وبمستر ثبت نام کنیم و اون لینک فعال سازی رو توی روت دامنه اصلی بگذاریم؟ یعنی دوتا لینک فعال سازی در روت باشه؟

2. وقتی لینک محصول رو در گوگل می بینیم ظاهرا فیلد سئو هیچ جایی در اون تعریف نداره، تغییر جدیدی اتفاق افتاده یا این فیلد هم کارایی قبل رو نداره

توضیح بیشتر اینکه عنوان محصول شامل "عنوان و اسم فروشگاه که در تماس های فروشگاه تنظیم کردیم" می شه و زیر اون که توضیحات هست فقط برچسب ها نمایش داده می شه در صورتی که در وردپرس افزونه Yoast SEO هست که مشابه همین قسمت سئو پرستاشاپ هست ولی هر مطلبی در اون فیلدها می گذارم همون رو نشون می ده ولی در پرستا اینجوری نیست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود به آقا بهمن

چند وقت سرم شلوغ بود کمتر می یومدم انجمن، خیلی دوست داشتم مطالب شما و آقا دانوش رو هم بخونم ولی می دونم سر شما دوستان خیلی شلوغ تره پس همچنان منتظر می مونم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

تا اونجایی که اطلاع دارم بهتون توضیح میدم البته سوالتون کمی نافهمومه

 

1. معنی Park Domain همون طور که از اسمش پیدا هست برای ست کردن دامنه روی هاست اما بدون بالا اومدن وب سایت هستش، به این صورت که شما دامنه رو روی هاست پارک میکنید اما هیچ وب سایتی نمایش داده نمیشه یا به اصطلاح از اول هدف عدم کار کردن با اون دامنه بوده

 

2. معنی Redirect Domain برای این هست که کلاً یک دامنه ای رو به یک دامنه دیگه ارجاء بدین، به این صورت که اگر کاربر اسم دامنه ریدایرکت شده رو زد خودکار به دامنه جدید هدایت مشه

 

3. معنی Addon Domain هم برای ایجاد یک وب سایت مجزا با دامنه مجزا رو هاست فعلیتون هست به صورتی که این 2 فروشگاه ربطی بهم نداشته باشه

 

اگر شما از مورد 1 استفاده کردین که دیگر نیازی به ساخت حساب وب مستر یا افزودن دامنه به حساب وب مستر نیست

اگر شما از مورد 2 استفاده کردین باز هم نیاز به ساخت حساب وب مستر یا اضافه کردن دامنه ریدایرکت شده به وب مستر نیست زیرا کاربران به دامنه جدید انتقال داده میشوند و شما باید برای دامنه جدید حساب وب مستر داشته باشید (البته ریدایرکت کردن یک دامنه به دامنه دیگر از لحاظ سئوی توصیه نمیشه و گوگل امتیاز منفی در نظر میگیره مگر در شرایط خاص)

اگر از حالت 3 استفاده کردین چون وب سایت ها یا فروشگاه ها کاملاً مجزا هست و فقط از یه هاست و پنل مدیریتی هاستی مدیریت میشن باید برای جفتشون حساب وب مستر بسازید یا دامنه هاشون رو به حساب وب مسترتون اضافه کنید

 

امیدوارم توضحات مفید باشه

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به آقای نجفی

شرمنده منظورم همون ریدایرکت کردن هست گزینه 2

خب حالا سوال این هست : اگر سئو سایت اصلی متوسط باشه مثلا محصولی در صفحه 3 گوگل هست، دامنه ریدایرکت شده ( دامنه دوم) هم که از منبع سایت اول استفاده می کنه باید صفحه 3 یا کمی پایین تر مثلا صفحه 4 یا 5 باشه، درسته؟ ولی اینطور نیست و در هیچ صفحه ای اثری از دامنه دوم نیست،

اگر امتیاز منفی حساب بشه برای دامنه اصلی حساب می شه یا برای دامنه ریدایرکت شده؟ دلیلش چی می تونه باشه؟

اگر بک آپ دامنه اول رو بگیریم و بیاییم روی دامنه دوم پیاده کنیم که مطالب تکراری هست و کار برای مدیر خیلی سخت می شه

بین این دو راه کدوم رو پیشنهاد می کنین؟ یعنی گزینه 2 و 3

ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...