رفتن به مطلب

مشکل در نصب قالب زمستونه در پرستاشاپ ۱.۶


Foroozan

پست های پیشنهاد شده

بسم  الله الرحمن الرحیم


باسلام


در پرستاشاپ ۱.۶.۱.۲ از طریق منوهای «تنظیمات > قالب‌ها > افزودن قالب» با وارد کردن فایل فشرده قالب Zemeston در کادر «واردسازی از کامپیوترتان» قالب zemeston  را بارگزاری کردم و سپس با استفاده از دکمه «استفاده از این قالب» آن را به عنوان قالب پیش‌فرض انتخاب کردم تا به عنوان «قالب فعلی» انتخاب شد، اما هیچ تغییری در قالب فروشگاه هنگام مشاهده سایت دیده نشد!


با جستجویی که در سایت شما انجام دادم با مطالعه «مشکلات و سوالات پرتکرار (قبل از هر سوالی بخوانید)» و رسیدن  به این نکته که « در پرستاشاپ 1.5 و 1.6 به بخش پارامترهای پیشرفته (ابزارها) ، کارایی ها مراجعه کرده و حافظه موقت (کش) قالب‌‌‌‌‌‌ها را روی کامپایل اجباری و حافظه نهان را روی خیر تنظیم کنید.» اقدام به این اعمال نمودم ودر عین حال کش مرورگر را نیز پاک کردم ولی باز هم نمای سایت همان قالب پیشفرض خود پرستا می‌باشد نه قالب  Zemeston مشکل از کجاست؟


با تشکر


لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

بله  الان قالب زمستون اومده بالا و زیر جمله «قالب فعلی شما»  قرار گرفته و قالب اصلی  پرستاشاب رفته پائین و زیر جمله «انتخاب قالب برای فروشگاه» قرار گرفته!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

۱- در حال حاضر هیچ سایتی که با پرستاشاپ راه اندازی کرده باشم ندارم و فعلا فقط دامین‌هایی دارم که برروی هاست‌های مجانی قرار گرفته‌اند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 months later...

بالا سمت راست جایی که نوشته است "هم اکنون با ما تماس بگیرید" به جای علامت گوشی تلفن، علامت سوال است!! چگونه حل اش کنم؟ توی دموی خودتان هم این مشکل وجود دارد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...