ehsanai ارسال شده در دی 31، 2016 گزارش Share ارسال شده در دی 31، 2016 سلام متاسفانه بعد از کلیک بر روی نام برندها برای انتقال به صفحه ی محصولات یک برند خاص ، به یکی از شاخ ها منتقل می شود. دلیل چی هست؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در دی 31، 2016 گزارش Share ارسال شده در دی 31، 2016 آدرس سایتتون؟ نسخه پرستاشاپ؟ قالبتون چی هست؟ لینک مشکلتون؟ لطفا سوالاتتون رو با جزییات مطرح کنید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ehsanai ارسال شده در بهمن 2، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 نسخه 1.6.1.5 روی یکی از برند هایی که محصول داره کلیک کنید به شاخه ها منتقل میشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در بهمن 2، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 برای قالب های تجاری باید از پشتیبانی قالب راهنمایی بگیرید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 2، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 اگر ساختار لینک ها رو دستکاری نکردید (که حدس میزدم دست زدین) مشکل ممکنه از قالب شما باشه تنظیمات - سئو و url رو بررسی کنید واکنش ها : amirrzd 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ehsanai ارسال شده در بهمن 2، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 به دلیل تغییر در ساختار لینک تولید کننده ها بود که مثل قبل کردم و حل شد نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amirrzd ارسال شده در بهمن 2، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 لطفاً اگر مشکلی رو مطرح میکنید و حل میشه، تاپیک رو ویرایش کنید و عبارت [حل شد] رو به ابتدای موضوع تاپیک اضافه کنید. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amirrzd ارسال شده در بهمن 2، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 2، 2016 برای تغییر url مربوط به برند و توزیع کننده، در صورتی که تمایل دارید (ـ) رو بردارید (با توجه به پیشنهاد گوگل)، من پیشنهاد میکنم مثل ساختار url مربوط به صفحات cms، از یک کلمه ثابت استفاده کنید. به صورت پیشفرض ساختار صفحات cms است به این شکله: content/{id}-{rewrite} یعنی کلمه content به صورت ثابت توی url هست. دلیل این کار اینه که پرستاشاپ با استفاده از id هر url ای رو فراخوانی میکنه و اون rewrite فقط برای موتور جستجو و کاربر هست و تاثیری تو فراخوانی url توسط پرستاشاپ نداره. در ثانی، پرستاشاپ برای هر رکوردی مجموعه id های جداگانه در نظر میگیره. یعنی شما هم میتونید یک محصول با id =1 داشته باشید هم شاخه هم تولید کننده هم توزیع کننده هم صفحه cms. بنابراین اگر تمام لینکهاتون به این صورت باشه: {id}-{rewrite} ظاهرا چون الویت با محصوله، همه رو ریدایرکت میکنه به محصول با اون id. حالا برای تفکیک آدرسها از هم باید یه سری پارمترها تو urlها با هم فرق کنه. حالا اینجا برای تولید کننده و توزیع کننده به ترتیب از یک و دو (ـ) استفاده کرده که گوگل گفته بهتره از (-) به جای (ـ) در ساختار url استفاده کنید. حالا اگر بخوایم اونها رو تغییر بدیم به این صورت میتونیم این کار رو انجام بدیم: برای تولید کننده: brand/{id}-{rewrite} برای توزیع کننده: supllier/{id}-{rewrite} نکته خیلی مهم: اگر لینکهاتون ایندکس شدن و رتبه خوبی در نتایج جستجو دارید، بهتره دست به ساختار لینکها نزنید. اگر ایندکس نشدید یا اینکه ایندکس شدید ولی رتبه خوبی (تو اون کلمه مرتبط) ندارید، میتونید از ریدایرکت ۳۰۱ دائمی استفاده کنید و ساختار قدیمی رو به جدید ریدایرکت کنید. مطالعه بیشتر: Woorank: Underscores in URLs: Why are they Not Recommended? واکنش ها : ramtin2025 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .