رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. mehranjo

    mehranjo

    عضو انجمن


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      419


  2. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      5,545


  3. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      3,726


  4. mmjj

    mmjj

    عضو انجمن


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      9


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۵/۱۰/۳۱ در همه بخش ها

  1. سلام . تا جایی که من اطلاع دارم یک شاخه رو نمیتونید با چندتا والد قرار بدین ولی یک کالا رو میتونید داخل چندین شاخه قرار بدین .
    3 امتیاز
  2. به دلیل رابطه و آشنایی که با اکثر کاربران پرستاشاپ دارم ، تقریبا میشه گفت فروشگاه های زیادی رو دیده و بررسی کرده ام ، یک چیز در این بین منو خیلی اذیت میکنه و اون عدم استفاده مناسب از پرستاشاپ و عدم بهره گیری از حداکثر توان پرستاشاپ برای گسترش کسب و کار توسط اکثر مشتری هاست . متاسفم که اینو میگم اما از هر 100 نفر فردی که با پرستاشاپ فرشگاه راه اندازی میکنند در بهترین حالت دو یا سه نفر میتونن از امکانات اون استفاده کرده و کسب و کارشون رو بهبود ببخشند . در حقیقت مشکل اینه قبل اینکه اطلاعات اولیه و علم کافی کسب کنند میان و از پرستاشاپ استفاده میکنند . عقیده من اینه که هر کسی که از راه رسید نباید بیاد و از پرستاشاپ استفاده کنه ، اونایی که تجربه کافی و چندساله در کار با انواع اسکریپت ها دارن نمیتونن از حداکثر امکانات پرستاشاپ استفاده کنند ، چه برسه فرد تازه کاری که اصول اولیه رو هم نمیدونه . اما این مسئله اتفاق میفته و آخرش هم معلومه تلف کردن وقت ، تلف کردن هزینه ، به زحمت انداختن خود و دیگران و در آخر شکست ، شکست و شکست . نتیجه این میشه در آخر همه کاسه کوزه ها رو سر این پرستاشاپ بدبخت میندازن که کارایی نداره ! فردی که تازه داره رانندگی یاد میگیره طبیعتا اگه تصادف کنه تقصیر ماشین که نیست ! حتما تقصیر خودشه ! منظور از این همه مقدمه چینی این که یک چیز بسیار مهم وجود داره که تو اکثر فروشگاه ها نادیده گرفته میشه ، اگه گفتین چی ؟! بله سئو به جزات میتونم بگم که سئو مظلوم ترین آیتم و بخش در پرستاشاپ هست که به باد فراموشی سپرده شده و زمانی کاربران به فکر سئو میفتند که بخوان از سئوی پرستاشاپ ایراد بگیرند و کاسه کوزه ها رو سر اون بشکنند که ضعیفه و برای همین ما موفق نشدیم برای همین در این سلسله تاپیک ها قصد دارم نحوه صحیح وارد کردن مصحولات در پرستاشاپ با متدهای استاندارد که با سئو هم رابطه خوبی داشته باشه خدمت کاربران عزیز به تفصیل معرفی کنم تا انشالله جوری نباشه که وقت و هزینه ای که میذارن پای اینکار به هدر بره . وقتی یک فروشگاه که مثلا 500 تومن و بالاتر خرج قالبش میکنه و ماژول هاش ، بعد چند ماه میبینم که هنوز درجا میزنه نه تنها برای صاحب فروشگاه متاسف میشم بلکه خودم هم ناراحت میشم ، چون موفقیت یک فروشگاه هم موفقیت مشتری هست ، هم موفقیت من و هم یک افتخار بزرگ برای مدیران انجمن و خود پرستاشاپ . من سعی میکنم در طول این تاپیک ها مواردی رو مطرح کنم تا کاربران تازه کار و یا حتی کاربران حرفه ای نیز بتونن با استفاده از راهکارها ، ماژول ها ، ایده ها و نکته های بسیار ساده سایتشون رو از نظر سئو بی نقص و در سطح استانداردی بالا بیارن . از ارسال پست در این تاپیک خودداری کنید ، چون بلافاصله حذف خواهد شد . برای انسجام پست های این تاپیک هیچ گونه پستی از طرف هیچ شخصی حتی مدیران باقی نخواهد ماند درس اول : به زودی ....
    1 امتیاز
  3. بهتره با پشتیبانی ماژول تماس بگیرید بهتر میتونن راهنماییتون کنند
    1 امتیاز
  4. mmjj

    No template found for module convert

    مشکل template ماژول رو چجوری حل کنم؟؟؟ This module cannot be loaded. و این مشکل..
    1 امتیاز
  5. سلام . فایل invoice.tpl مربوط به فاکتور سفارش هست . البته لوگو و بخش های بالایی فاکتور در فایل فایل header.tpl تنظیم شدن . فایل footer.tpl هم که بخش فوتر پایین فاکتور داخلش تنظیم میشه . البته حواستون به هر تغییری باشه . چون حتی با پاک کردن یک فاصله ممکنه اعداد فاکتور برعکس بشن . در کل بعد هر تغییر کوچیکی هم یک فاکتور تست تولید کنید تا با خطایی روبرو نشید . چون فقط آشنایی با html کافی نیست .
    1 امتیاز
  6. admin

    نیامدن

    نقشه سایتتون رو به گوگل وبمستر دادین؟ معمولا سایت های تازه تاسیس کمی زمان میبره تا در موتورهای جستجو بالا بیان
    1 امتیاز
  7. دوست من قالب جدیدی با سبک پانیذ اما نسخه خیلی پیشرفته تر به نام پارمیس در دست طراحی داریم ولی طراحی قالب پروسه ای زمان بر هست و به دقت زیادی نیاز داره. هرچه امکانات بیشتر میشه زمان طراحی + قیمت نیز بالاتر میره در صورت نیاز میتونید موقتا از یک قالب استفاده کنید تا قالب های جدید وارد بشن پ.ن: یکی دیگه از دلایلی که طراحی قالب های جدید به تعویق افتاده سازگار کردن اون ها با نسخه 1.6.1 پرستاست
    1 امتیاز
  8. [align=center] درس سوم : نحوه بالا بردن سرعت سایت برای سئوی بهتر + ساختار و اینترفیس قالب خوب میریم سراغ درس بعدی . فقط یک نکته رو بگم ، اونم اینکه دوستانی که این مطلب رو دنبال میکنن یه لایکی ، تشکری چیزی بزنید تا من بفهمم کسی علاقه مند هست بحث رو ادامه بدم ، فقط مدیران تشکر میزنن ، اونا که خودشون استاد هستند و نیازی به این مطالب ندارن برای شروع طراحی یک قالب خوب فروشگاهی براساس پرستاشاپ مطابق با اصول سئو باید از کجا شروع کنیم ؟ باید بگم باید از هفت خان رستم که نه ، ولی از یکی دو تا خانش باید عبور کنید حتما ، اصولا طراحی یک قالب برای فروشگاه و یا سایتی که محصولی عرضه میکنه به این راحتی ها هم که فکرشو میکنید نیست ، یک خطای کوچک در ساختار یک قالب فروشگاه مساوی خواهد بود با میلیون ها تومان ضرر در دراز مدت که شاید این خطا هیچ موقع توسط شما کشف نشه ، پس بهترین کار اینه که کار رو به کاردان بپسپرین و در ازای چند هزار تومن کمتر ، طراحی های غیراستاندارد رو انتخاب نکنید ، صد تومن بیشتر ابتدا خرج کنید تا صد ها تومن در دراز مدت از دست ندین . یه نکته هم برای افرادی میگم که میخوان به سمت طراحی قالب فروشگاهی خصوصا پرستاشاپ حرکت کنند ، دوستان و همکاران عزیز ، تجربه و دانش روز ، خصوصا اصول روانشناختی ، بسیار حائر اهمیته . شما باید همیشه بروز باشید و هر روز به اطلاعات خود اضافه کنید ، قبل از اینکه شروع به کد زدن و طراحی در فتوشاپ کنید ، در گوگل جستجو کنید و مقالات و کتاب هایی در زمینه اصول طراحی ، روانشناسی رنگ ، انواع ساختارها و چهارچوب های سایت ها و مخصوصا اصول سئو و افزایش فروش رو مطالعه کنید . بدون دانش اولیه وارد اینکار بشین بعدا نمیتونید در خودتون تغییر ایجاد کنید و همینطور درجا خواهید زد . استاندارد pagelayout گوگل رو همیشه به یاد داشته باشید این مسئله رو دوباره توضیح میدم چون خیلی مهمه ، مخصوصا برای سایت های فروشگاهی ، سعی کنید قالبی که انتخاب میکنید یا خودتون طراحی میکنید یا میدین دیگران طراحی کنن ، همیشه با کمترین مقدار اسکرول به مطلب اصلی دست پیدا کنه مشتری . این یکی از کلیدهای اساسی تو نگه داشتن مشتری در سایت به شمار میره کدنویسی خلاصه و استاندارد را رعایت کنید . همیشه سعی کنید کد نویسی در قالب شما تمیز ، خلاصه و استاندارد انجام بشه . این مسئله در استایل نویسی نیز صدق میکنه . نمونه کد استایل معمولی : margin-left:10px; margin-right:15px; margin-top:12px; margin-bottom:20px; اینم خلاصه این کد margin:12px 15px 20px 10px البته باید بگم به لطف پرستاشاپ و سیستم minify و combine آن ، هر چند کد های شما اصولی هم نباشند ، پرستاشاپ براتون خودکار درستشون میکنه ( منظورم در استایل بود فقط ) اما بهتره خود کد ها استاندارد باشن و این بار رو روی دوش پرستاشاپ نندازین ، گناه داره فایل های css رو در هدر سایت و فایل های js رو در فوتر حدالمقدور لود کنید . این مورد خیلی اساسی و حیاتیه ، وقتی فایل های css در هدر قرار داشته باشند ، خیلی زود ساختار و سمایل و چهارچوب سایت در مرورگر ظاهر میشه و این یعنی لود زودتر سایت . فایل های js بنا به طبیعتشون بسیار در لود سایت تاثیر منفی میذارن ، برای همین در ابتدای سایت قرار داشته باشند تا زمانی که اون فایل لود نشده باشه ، بر روی مرورگر مشتری نیز چیزی دیده نخواهد شد .بنابراین باید در انتهای سایت قرار بگیرند تا از تاثیر منفی آنها کاسته شود . البته این مئله به همین سادگی ها هم نیست و برخی فایل های js حتما باید قبل از بدنه اصلی سایت لود شوند . فایل های css و js رو فشرده و ترکیب کنیم این مسئله خیلی مهمه ، البته باید بهتون بگم ، اینو توضیح نمیدم ، چون باز به لطف پرستاشاپ ، شما نیازی نیست کاری بکنید ، همه اینکار رو پرستاشاپ براتون انجام میده . عکسای سایت ( قالب ) رو با متد css-sprite ادغام کنیم مورد مهمی هست و من گذرا توضیح میدم ، هر مرورگری به صورت همزان 6 درخواست میتونه ارسال کنه ، اگر تعداد ایتم هایی که در سایت شما وجود دارند ( مثلا تصاویر ) 60 عدد باشه ، یعنی مرورگر در 10 تلاش جداگانه این 60 تا رو لود میکنه ، فرض کنید 6 تا کارگر هستند که همزمان میرن پشت کامیون و هر کدوم یدونه سنگ برمیداره میراه میندازه داخل فرغون . یعنی 10 بار باید برن و بیان تا این سنگ ها تموم بشه . پس اگه ما این 60 سنگ رو به هم وصل کنیم یکی از کارگرا میره و برمیداره میاره . البته ممکنه کمی به زحمت بیفته چون وزن سنگ ( حجم عکس ) بیشتر شده ، اما به هر حال سرعت خیلی میره بالاتر . پیشنهاد میکنم در گوگل جستجو کنید در باره این متد ارزشمند . لینک شسکته ، عکس و یا محتوای مفقود شده ممنوع ! در قالب شما نباید هیچ لینکی شکسته و مفقود باشد ، این یکی از دلایل افت سرعت لود سایت هاست ، چه بسا یکی دو تصویری که در قالب آدرس دهی شده اند اما وجود ندارند یا لینکشان اشتباه است باعث کندی 2 تا 5 ثایه ای لود کامل سایت شوند . پس چک کنید و چک کنید حتما در سایتتون و قالبی که دارین استفاده میکنید از دو نوع منوی مختلف استفاده کنید منوی عمودی و منوی افقی ، شاید بگین این به سئو چه ربطی داره ، ولی باید بدونید سئو در قالب یک فروشگاه و یک سایت ، با سئویی که ما میشناسیم فرق داره وجود دو نوع منو این امکان رو به مشتری میده راحت تر و بهتر تو سایت ما گردش کنه و این یعنی بیشتر تو سایت میمونه و بیشتر بمونه گوگل عاشق ما میشه . نباید حتی مشتری یک لحظه اضافی برای پیدا کردن لینک یک دسته بندی تو فروشگاهتون تلف کنه . تصاویر کمتر در بدنه قالب + فشرده سازی تا سطح آخر سعی کنید تصاویری که تو بدنه قالبتون استفاده شده تا حد امکان کم باشه ، با وجود css3 دیگه خیلی راحت میشه برخی عکسا رو با استایل نویسی ایجاد کرد تو قالب و نیازی نیست عکس بذارین . همچنین میتونید با ابزارهایی مثل PNGgountlet و فتوشاپ عکسا رو تا حد امکان فشرده و کم حجم کنید . یادتون نره ، یک کیلوبایت هم یک کیلوبایته و خیلی اهمیت داره . از breadcrumb تو قالبتون حتما استفاده کنید می پرسین این دیگه چیه ؟ اکثر قالب ها اینو دارن ، حتی قابل دیفالت . با اینکه خیلی ساده و بی ارزش جلوه میده اما در سئو نقش داره و همچنین در راهنمایی مشتری و اینکه بدونه کجای سایت قرار داره . پس قالبی نخرین که اینو نداشته باشه فوتر سایت مکانی ارزشمند برای سئو !! فوتر رو خیلی ها جدی نمیگیرن ، فوتر یک سایت میتونه گنجینه ای باشه از لینک های مهم یک سایت . قالبی که فوتری مناسب و پر از لینک به صفحات مهم سایتتون داشته باشه واقعا ارزشمنده . سعی کنید لینک هاتون رو تو فوتر بچینید ، از چیدن لینک های غیرضروری پرهیز کنید . جدول را فراموش کنید ! استفاده از table با اینکه منقرض شده اما باز هم سایت هایی و طراحانی دارن استفاده میکنن ، حتی برخی فروشگاه های معروف که نمیخوام اسم ببرم و اول اسمش دیجی داره البته بعضی جاها نیازه که از جدول استفاده بشه ، در این صورت ، دیگه چاره ای نمیمونه و اشکالی هم نداره . از css و js نویسی inline ( یعنی داخل فایل های tpl ) خودداری کنید . هر چقدر قالب سایت شما سبکتر باشد برای سئو سایت بهتر است. استفاده از دستورات css در داخل صفحه و به صورت Inline یکی از معمولترین و بزرگترین مشکلاتی است که طراحان قالب برای سئو سایت ایجاد میکنند. البته گوگل اعلام کرده است که این مشکلات را تا حدودی در نظر نمی گیرد و آنها را برطرف میکند اما در هر صورت بهتر است از چنین کدهایی در داخل سایت استفاده نشود، بخصوص که بر روی سرعت لود شدن صفحه نیز تاثیر منفی می گذارند. استفاده نادرست از جاوا اسکریپت نیز می تواند لطمه شدیدی به سایت شما وارد کند، به عنوان مثال قراردادن لینکهای سایت در منوهای آبشاری جاوا اسکریپت باعث میشود که گوگل و سایر موتورهای جستجو نتوانند صفحات سایت شما را ایندکس و شناسایی کنند. استفاده از دستورات css و جاوا اسکریپت در فایل خارجی علاوه بر اینکه سرعت لود صفحات سایت را افزایش می دهد از نظر سئو نیز مفید است. استفاده از تگ های با اهمیت در بهینه سازی سایت برخی از مشخصات سئو داخلی سایت استفاده از تگ های پر اهمیت در سئو در داخل محتوای سایت و قالب آن است. به عنوان مثال H1 مشخص کننده عنوان صفحه است و هر صفحه تنها باید یک عنوان داشته باشد لذا یک تگ H1 در هر صفحه باید باشد. استفاده از تگ های H2 و… نیز می تواند برای عناوین سطح دوم به بعد مفید باشد. خیلی از کاربران فکر میکنند که اگه تو یک صفحه ده بیست تا تگ h1 باشه سئوی بهتری خواهند داشت ، برای همین من خیلی میشنوم که مشتری ها میگن چرا تگ h1 نداریم و چرا h2 نیست و ... هر چیزی در جای خودش باید استفاده بشه و به اندازه . زیاده روی نه تنها خوب نیست بلکه بد هم میتونه باشه [align=right]خوب حالا شما دو راه حل پیش رو دارید : اول اینکه خودتون طراحی بلدین و اینکارها رو انجام میدین ، اگر اینطور هستید با شما کاری نداریم ، خوش اومدید دوم شما از کدنویسی و طراحی چیز کمی میدانید ، خوب در ای نصورت نیاز دارید که یک فرد مجرب و مناسب را برای طراحی قالب یا بهینه سازی آن استخدام نمایید . من به شما کارهایی که یک سئوکار قلب باید انجام بده و مشخصاتی که بای دداشته باشه رو خلاصه توضیح میدم : [justify]یک سئو کار در ابتدا باید ، وسعت سایت ( تعداد محصولات و صفحات و اهداف و ..) را بداند و باید راه حل هایی را برای مسائل زیر پیدا کند : [/justify] از breadcrumbs در جای مناسب استفاده کندلینک های درون فوتر را خوب چیدمان کندNavigation ها و منوها را به خوبی چیدمان کنداز منوهای کنار سایت به خوبی استفاده کنداز تگ ها در جاهای مناسب استفاده کنیدکدهای اضافی را پاکسازی کندلینک های شکسته را پیدا و رفع کند استایل نویسی استاندارد را رعایت کندروانشناس باشد و اصول رنگها را به خوبی تشخیص دهداز حجم و تعداد تصاویر و فایل های js در سایت بکاهدو در نهایت الکی به بهانه سئو از شما پول های آنچنانی نگیرد در نهایت میرسیم به بخش آزمون حالا که تونستید به این مرحله برسین وقت امتحان پس دادنه ، وارد سایت gtmetrix بشین و سایتتون رو تست کنید . ببینید نمره A+ تو گوگل رو میگیرین یا نه . اگه گرفتین خوشا به حالتان ، اگر نگرفتین ناراحت نشوید ، پیام بدین راهنمایی میکنیم و این افتخاری برای ماست که سایت پرستاشاپی شما مثل جت حرکت کنه . درس بعدی رو که مهم ترین بحث سئو در یک فروشگاه ساز هست از دست ندید ( وارد سازی اصولی دیتا در فروشگاه ) خیلی ها انتظار داشتن چیزای دیگری در مورد سئو در قالب بشنون ، متاسفم ، سئو مفهموش در قالب یعنی همینا [/align][/align]
    1 امتیاز
  9. شرمنده دوستان ، این تاپیک رو به دلیل مشغله نتونستم بروز کنم و از همتون عذر میخوام . بدون فوت وقت میریم سر درس اول ، ابتدا از دوستان صاحب نظر در زمینه سئو چون آقا موسی عذر میخوام که اطلاعاتم در زمینه سئو در مقابل اطلاعات و سابقه ایشون هیچ به شمار میاد و ثانیا از کاربران حرفه ای که اصول اولیه سئو رو میدونن و میدونم با خوندن این مطالب پایین هزار جور متلک بهم خواهند گفت خواهش میکنم این چند تا درس اولی رو نخونن ، چون بنا دارم از صفر شروع کنم و اونایی که تازه وارد این عرصه شدن هم بتونن به یک مرجع مناسب دسترسی داشته باشن . کلیه مباحثی که گفته میشه فقط در مورد سئوی فروشگاه های اینترنتیه و ممکنه تناقضاتی با عقاید و روش های سئوی برخی دوستان داشته باشه در ضمن این مطالب از قبل آماده شده نیستند و هر چی به ذهنم میاد و تجربه شخصی بوده یا در سایت های داخلی و خارجی خوندم به صورت آنی تایپ میکنم ، پس اگر غلط املایی یا نگارشی داشت به بزرگی خودتون بخشید . درس اول : سئو چیست ، مقدمات و اطلاعات اولیه سئو یعنی چی اصلا ؟ سئو مخفف سه تا کلمه انگلیسی هست Search Engine Optimization که در معنای لغوی میشه : بهینه کردن برای موتور جستجو . اما این سئو چیه که این همه دردسر برای وبمستران ایجاد کرده و دغدغه هر کی که سایت داره این سئو هستش حتی بعضی ها تو خواب هم کابوس سئو رو میبینن ، سئو در نظر بعضی ها به هیولایی شبیهه که هر لحظه ممکنه قورتشون بده . سئو به عبارت خودمانی تر ، مفهموش اینه که کاری کنید موتور جستجو با سایت شما دوست بشه ، اونم دوست جون جونی ! وقتی دوست شد ، یه پارتی گردن کلفت دارین که میتونه براتون مشتری های بسیار ارسال کنه تا پول جیب های مبارکشون رو در فروشگاه شما خرج کنن و شما کلی خوش به حالتون بشه سئو کی به وجود اومد ؟ تاریخ دقیق پیدایش سئو مشخص نیست اما چون سئو کاملا به موتورهای جستجو وابستس پس باید برگردیم به زمان ایجاد این موتورها ، تقریبا از زمان پیدایش اولین موتورهای جستجو که میشه سال 1995 ، سئو نیز در بین وبسمترها مطرح شد . اینکه تولید این موجود ناشناخته و عجیب خوب بوده یا نه به عهده خود شما سئو چه سودی داره ؟ طبق آمار سایت ها 85 درصد از بازدید خود را از موتورهای جستجو دریافت میکنن ، پس وقتی سایتتون سئو باشه نونتون تو روغنه و کلی بازدید از گوگل میگیرین . این مسئله برای فروشگاه های اینترنتی خیلی اهمیت داره ، چون یک بازدید هم یک بازدیده برای یک فروشگاه اینترنتی و ممکنه به یک خرید منجر بشه ، پس نباید یک بازدید هم از دست بدین و مجبورین سئو رو تا حدودی یاد بگیرین . سئو به شما کمک میکند که بازدید کننده بیشتری برای فروشگاه خود جذب کنید.سئو به شما کمک میکند که شهرت و اعتبار را برای خود و فروشگاه خود کسب کنید.سئو به شما کمک میکند که تجارت الکترونیکی خود را رونق بخشید.سئو چند روش داره ؟ سئو روش های مختلفی داره و نمیشه گفت به یک روش یا متد وابستس ، سئو مثل یک موجود زنده میمونه که روز به روز سلایق و عقایدش در حال تغییر و تکامله و شما نیز مجبورید باهاش دگردیسی کرده و سیر تکامل رو طی کنید ، عقب ماندن از آن مساوی با روی دادن اتفاقی ناخوشایند برای فروشگاهتون خواهد بود . همانطوری که الگوریتم پنگوئن گوگل با یک حرکت تعداد زیادی از وبمستران ایرانی رو به سمت ورشکستی برد ، پس خیلی مواظب باشید که حیوانات عجیب و غریب گوگل نیان سراغ شما . جدیدا هم که مرغ مگس خوار به شمار بازرسان گوگل اضافه شده البته دوستان ، افرادی که سئو میکنند هم یکجور نیستند ، اکثر سئوکارهایی که تو اینترنت ادعا میکنن سایت شما رو طی مدت کوتاه به بالای نتایج گوگل میکشونن باید بدونید سئوکار کلاه مشکی تشریف دارن ، کلاه مشکی ها عمدتا با روش های فیک و نادرست شما رو به صورت مقطعی و فصلی میبرن بالای گوگل و بعد که گوگل متوجه شد ، اون وقت باید جواب بهش پس بدین و شما رو سخت جریمه میکنه . در مقابل سئوکارهای کلاه سفید قرار دارن که بهتون وعده های آنچنانی نمیدن و در طی مدت زمان معقول شما رو حیرت زده میکنن ، به اینا باید گفت دست مریزاد. ایا برای سئو باید هزینه کنم ؟ چقدر باید هزینه کنم ؟ باید بگم این به خود شما بستگی داره ، سئو با اینکه مبحثی پیچیده و درگیر کنندس ، اما در عین حال مسئله ای ساده و پیش پا افتاده هم هست و این اوج جذابیت این موجود عجیب و غریبه شما میتونید سایتتون رو به رنک و رتبه اول نتایج جستجوی گوگل بکشونید بدون اینکه یک ریال خرج کنید ، بله اغراق نیست . همچنین میتونید اینکارو با چندین میلیون تومان هم انجام بدین اگه پول اضافی تو جیبتون دارین و یا اینکه اگه بابای پولدار دارین ! شاید شما نتونید مثل یک فردی که کارش سئو کردن سایتهاست و در این زمینه تجربه چندین ساله داره ، سایتتون رو سئو کنید ، اما به خودتون اطمینان کنید ، فروشگاه مال شماست ، مسلما یک پدر بهتر از افراد دیگه پسرشو میشناسه نمیتونید سایتتون رو 100 درصد سئو کنید ؟! خوب 50 درصد رو که میتونید ، اونم نمیتونید ؟! خوب 25 درصد رو که میتونید ، حتی اگر میخواین پول بدین و سایتتون رو سئو کنن ، بهتر نیست همین 25 درصد رو خودتون انجام بدین و برای اون 75 درصد بعدی پول خرج کنید؟ پس قدم اول اعتماد به نفسه و انگیزه ای والاست که از شما و فروشگاهتون یک ابرقهرمان در سطح اینترنت میسازه درس دوم : سئو رو از اسکریپت و قالب آغاز کنیم ! ( زمان ارائه : فردا شب ) به دلیل اینکه زیاد طراحی قالب میکنم ، این درس رو از آخر به اول انتقال دادم ، چون خیلی ها در موقع سفارش قالب میپرسن که ایا سئو میشه قالبمون ؟ اگر از آن دسته از دوستانی هستید که به سئو کردن قالب اعتقاد دارین درس بعدی رو حتما بخونید ، مطمئنا چیزای جدید و هیجان انگیزی رو خواهید شنید که تا حالا کمتر کسی به آنها اشاره کرده . هر 24 ساعت یک درس از سئو
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...