رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. دانوش

    دانوش

    مدیر کل


    • امتیاز

      14

    • تعداد ارسال ها

      5141


  2. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      3726


  3. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      5

    • تعداد ارسال ها

      5546


  4. hamid_dp

    hamid_dp

    عضو انجمن


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      76


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 11/19/15 در همه بخش ها

  1. با درود و سلام به کاربران فارسی زبان پرستاشاپ پس از حدود ده روز از انتشار نسخه جدید پرستاشاپ، اکنون نسخه فارسی پرستاشاپ به صورت بومی شده آماده شده و میتوانید به رایگان دانلود کنید. مثل همیشه سعی کردیم نسخه به نسخه بهتر باشیم و تا حد امکان بومی سازی را بهینه کنیم بر همین اساس تغییرات و بهینه سازی هایی را در نسخه جدید اعمال کردیم. تغییرات جدید: بخش تقویم دوباره نویسی شد و کدها بهینه تر و بسیار سریعتر شدتغییری در بومی سازی های نصبحل مشکل نصب بدون نیاز به اینترنت در لوکال هاستافزوده شدن تابع local_date و convertLocalDate برای استفاده از تقویم شمسی توسط برنامه نویساناصلاح نمایش و ویرایش تاریخ شمسی در صفحه ویرایش قوانین سبد خرید.اصلاح تاریخ شمسی در صفحه آمارامکان وارد کردن تاریخ شمسی در تقویم داشبود و دریافت آماراصلاح برعکس شدن آیکون های مدیریتاصلاح مشکل تاریخ شمسی در صفحه ویرایش اطلاعات شخصیاصلاح ربان های «جدید» و «ویژه» روی محصول در صفحه کاربریو چند تغییر و بهینه سازی دیگر نکته مهم : پرستاشاپ 1.6.1.2 فارسی به مدت یک هفته به صورت آزمایشی خواهد بود. چنانچه در این یک هفته مشکلی در نصب و اجرای اسکریپت وجود داشته باشد پس از رفع آن اصلاحیه ارایه خواهد شد. دانلود پرستاشاپ 1.6 - نسخه نهایی و پایدار پرستاشاپ 1.6.1.2
    6 امتیاز
  2. مسئله ما اثبات صداقت و راست گویی ما بوده. گاهی شفاف شدن این مسائل کمک میکنه که کاربران بدونن صداقت وجود داره یا نه. اگر تهمتی زده میشه باید پاسخ داد تا کاربران متوجه بشن که پنهان کاری وجود نداره. وگرنه نقص و کاستی همه جا هست. Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    3 امتیاز
  3. سلام من فقط میتونم بگم آدما همیشه تو ی حال و حوصله نیستن ، و حرفای آقا مهدی حرف بدی در مورد دی اس تم نبود. اما احتمالا آقا کامران یا تو اون لحظه ناراحت بودن یا از حرفای آقای شاد برداشت دیگه ای کردن. من تو مدت آشنایی با آقای معظمی خیلی ازشون مشاوره گرفتم و مزاحمشون شدم ، چند بار بود که به شدت ناراحت و عصبانی بودم ولی آقای معظمی به قدری با آرامش و احترام و با حوصله جواب دادن که من شرمنده شدم . آقا بهمن هم تو یاهو زیاد با هم برخورد داشتیم و دیگر مدیران ای پرستا و حتی با آقای نجفی تو تلگرام که وقتشونو گرفتم. اما اینجا نمیدونم چی شد یهو لهن ها برگشت و ادبیات عوض شد ، اگه ی نفر از روی ناراحتی حرفی زده به نظر من کوچکترین نباید با حرفای جبهه گیرانه به اصطلاح به این جو دامن زد . چیزی من از پرستا میدونم اینه که خود من به شخصه به هر سه گروه پرستا تو ایران (ای پرستا،دی بی اس تم،پرستااستور) نیاز دارم. به نظر من حیفه که کدورت پیش بیاد، خیلی خوبه میشه که همه از هم عذرخواهی کنیم حتی اگه مقصر طرف مقابل باشه ، اینجوری خیلی بهتره.
    3 امتیاز
  4. نسخه پایدار هست بومی سازی ها تا یک هفته با نام آزمایشی است و اگر مشکلی نبود نام آزمایشی حذف میشه Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    3 امتیاز
  5. با سلام خدمت دوستان من حدود یکساله از پرستاشاپ استفاده می کنم . فارغ از این بحث ها ، تقریباً با سه تیم پرستاشاپ فارسی پرستا استور و دی بی اس تم کار کردم و با هیچ کدوم از این تیم ها به مشکل حادی بر نخوردم . من خودم در مقابل مبلغ ناچیزی که برای خرید قالب پرداخت کردم خیلی مطالب از آقای معظمی و آقای افخمی و سایر دوستان یاد گرفتم بیش از 150 تیکت فرستادم که همه ش رو دیر یا زود با حوصله پاسخ دادند. حتی در برخی موارد بخاطر مبتدی بودن در من مشکلاتی پیش میومد با اینکه دوباره کاری بود براشون ولی باز انجام میدادن. من ماژول سبد خرید رو هم از این گروه خریدو و به جرئت میتونم بگم که هر پیشنهادی هم داشتیم و امکان اضافه نمودن به ماژول بود اضافه کردن. ماژول های دیگه ای هم از یه گروه دیگه خریده بودم که نیاز به هماهنگی با قالب داشت که با دریافت هزینه ای این کارو هم انجام دادن که البته خود سازنده ماژول از انجام این کار سرباز زد. به عنوان مشتری از زحمات این گروه تشکر می کنم . لازم میدانم این نکته را هم اضافه کنم که این سه گروه پرستاشاپی باید در کنار هم باشند و ایجاد تفرقه باعث دلسردی مشتری ها میشه و اون ها رو به سمت استفاده از فروشگاه سازهای دیگه می کشونه. این سه گروه باید در کنار هم باشند و با هم رقابت سالم داشته باشند . که اگر خلاف این باشه راه رو برای گروه متقلب دیگه ای که همه میشناسیم و با نحوه کارش آشنایی داریم باز کردیم.
    3 امتیاز
  6. آپدیت جدید قالب پارمیس پرستاشاپ در تاریخ 27 آبان ماه 1394 منتشر شد: رفع مشکل نمایش کلیدهای افزودن به سبد و مشاهده محصول هنگام نمایش صفحه شاخه ها در حالت لیستیرفع مشکل ترجمه صفحه شاخه هنگامی که عکس و توضیح برای محصول وارد نشده باشدرفع مشکل جابجا بودن گزینه های غیر فعال کردن پارالاکس و نماد اعتمادرفع باگ ماژول جستجو همراه با عکس در نمایش اشتباه برخی تصاویررفع مشکل بهم ریختگی نمایش ستاره های محصول در رزولوشن موبایل و تبلترفع مشکل نمایش نامرتب تعداد محصولات موجود در سبد در رزولوشن موبایلرفع بهم ریختگی صفحه سبد خرید در رزولوشن موبایلرفع مشکل بهم ریختگی برخی کلیدهای مراحل پرداخت در سبد 5 مرحله ایرفع مشکل استایل کلید روش های دیگر پرداخت در ماژول پرداخت با فیش بانکیرفع مشکل بهم ریختگی کلیدهای ناوبری اسلایدشو زمانی که ماژول پیشنهاد شگفت انگیز غیر فعال باشد خریداران محترم می توانند از بازارچه مجددا فایل قالب را دانلود کرده و طبق راهنما آپدیت را اعمال کنند با تشکر از دوستانی که با انتقادها، پیشنهادها و گزارش هاشون ما رو در بهبود سیستم و قالب ها یاری میدن
    3 امتیاز
  7. هیچ سایتی مثل ما این امکان رو به کاربران نمیده که در صورت عدم رضایت پولشون رو پس بگیرن ، شما هیچ اشتباهی نکرده اید، اگر مواردی که در بخش قوانین و نحوه پشتیبانی در بازارچه ذکر شده به شم داده نشده ، این حق شماست که اعتراض کنید ، کافیست تیکت بزنید و قالب رو پس داده و هزینه آن را دریافت کنید ، انگار قالب را از اول خریداری نکرده بودید . مسلما نمیشه همه رو راضی نگه داشت ، یکی مثل شما میگه اشتباه کردم از فلان سایت قالب خریدم یکی دیگه میگه بهترین کار دنیا رو کردم و یکی هم ... و ضمنا لطفا در رابطه با موضوع تاپیک مطلب ارسال کنید ، مواردی که نوشتین جاش اینجا نیست ، چون موضوع بحث ما چیز دیگریست . اگر انتقاد و پیشنهادی دارین بخش های مربوطه در انجمن وجود دارد .
    2 امتیاز
  8. سلام و وقت بخیر معظمی هستم. همون کسی که استارتر بدون مدرک متحمش کرده و همون کسی که مهدی شاد عزیز رو در انجمن هایی مثل شاپکیپر به کاربرهای پرستاشاپی معرفی کرده و قبل از اون کسی نمیدونست مهدی شاد کی هست! حالا مهدی شاد به تخریب دی بی اس تم مطالبی رو بنویسه و ادعاهایی کنه که جواب داره. متأسفانه نمک خوردن و نمکدون شکستن در وب ایران به اوج خودش رسیده و افراد به دلیل اینکه توان رقابت ندارن شروع به تخریب رقبای قوی خودشون میکنن. من اگر اخلاق شما رو داشتم، هرگز ار اعتبار خودم برای معرفی رقبای خودم به کاربرهای پرستاشاپ استفاده نمیکردم ولی بهرحال این رفتار رو ما سالها شاهد بودیم. 1- استارتر از دوستانه. هرچیزی که نوشته یک سوء تفاهم هست و بنده از ایشون دلخوری ندارم. دیروز هم در تیکتشون خودم پاسخ دادم و فکر میکنم متوجه سوء تفاهمی که براشون پیش اومده شده باشن. 2- محض اطلاع دوستانی که با دی بی اس تم آشنایی ندارن. دی بی اس تم اولین و تنها نمایندگی قانونی کمپانی لئوتم در ایران بوده و هست و هر سایتی که ادعایی خلاف این رو مطرح کنه دروغگو و عوام فریبی بیش نیست! زمانی که یکسال از ارائه قالب های لئوتم در ایران میگذشت و ما بیش از صد مشتری قالب از کمپانی لئوتم داشتیم، لئوتم اطلاعیه ای رو بر روی سایت خودش منتشر کرد که به صورت "عمومی" نوع خاصی از ری سلری "DISTRIBUTION" از همه جای دنیا می پذیره و مجموعه آی پرستا اقدام به ارسال ایمیل به سایت لئوتم کرد و با یکسال تأخیر نسبت به دی بی اس تم موفق به اخذ نمایندگی شد. نمایندگی لئوتم ارث پدری ما نیست که از اینکه چرا لئوتم به یکی دیگه در ایران هم نمایندگی داده گله مند باشیم! ما استقبال کردیم و اگر به تاپیکی که در انجمن شاپکیپر زدند سر بزنید، بنده خودم از اولین افرادی بودم که تبریک گفتم و حتی توصیه هایی هم برای افزایش فروش داشتم. با این حال در کمتر از 2 هفته سایت آی پرستا ادعا کرد که تنها نمایندگی لئوتم در ایران هست و سایت دی بی اس تم رو با القاب زشتی خطاب کرد! در تاپیک های شاپکیپر تاریخچه این خوش اخلاقی ها وجود داره. ما مجبور شدیم به لئوتم ایمیل بزنیم و قضیه رو جویا بشیم که آیا با اعطای اکانت DISTRIBUTION به مجموعه آی پرستا، دیگه قول قرارهایی که یک سال قبل با ما توسط خود مدیر اصلی لئوتم داده شده بود بی اساس شده یا هنوزم ما به عنوان یک نمایندگی هستیم؟ خوشبختانه مدیر لئوتم آدمی نبود که زیر همه حرف های خودش بزنه و به ما پاسخ داد که دی بی اس تم نمایندگی قانونی لئوتم در ایرانه. سایت آی پرستا از لئوتم خواسته بود که حتماً خبر نمایندگی شون رو در سایت لئوتم درج بشه و این کار صورت گرفته بود و همه جا اعلام میکردن که چون فقط خبر اعلام نمایندگی ما روی سایت هست، پس نشون میده ما تنها نمایندگی لئوتم در ایرانیم و ادعای بقیه درست نیست!!! ما از مدیر لئوتم خواستیم که خبری در این رابطه روی سایتش منتشر کنه تا جلوی ادعاهای بی اساس و عوام فریبی های عده ای رو بتونیم بگیریم و این اتفاق افتاد. به مدت دو ماه سایت آی پرستا اقدام به ارائه قالب های لئوتم در ایران کرد. به جرأت میتونم بگم در همون دو ماه بنده بر حسب رفاقت هایی که با دانوش و مهرشاد داشتم، چندین مشتری ناراضی رو به رایگان قالب بومی شده خودمون رو دادم بهشون و چه ایمیل هایی که برام نیومد و چه تیکت هایی که باز نکردن در بخش پشتیبانی دی بی اس تم. حتی خود دانوش سر یک مشتری شخصاً به من ایمیل زد که لطفاً اینو یک کاریش کنید ما نمیتونیم مشکلش رو حل کنیم دردسر شده و مشتری بسیار ناراضیه! بعد از دو ماه که عزیزان متوجه شدن ارائه قالب های بومی در ایران کار هرکسی نیست، خودشون نمایندگی DISTRIBUTION که داشتن رو. تعظیل کردن!!! و بهانه چی بود؟ بهانه این بود که چرا دو ماه پیش لئوتم اعلام کرد که دی بی اس تم هم DISTRIBUTION داره! حالا مهدی شاد که پرستاشاپ رو از نسخه 1.6 به بعد میشناسه در مقامی ظاهر شده که ادعا میکنه من "معظمی" که پرستاشاپ 1.3 رو در زمان خودش در انجمن خودش به کاربرهای ایرانی معرفی میکرد و آموزش میدادم چطور باهاش کار کنن و فروشگاه رایگان بسازن و "دی بی اس تم" به عنوان معتبرترین مرکز ارائه قالب های واقعی پرستاشاپ (نه قالب دیفالتی که استایلش رو ویرایش کردن و به عنوان طراحی قالب می فروشن!) نمیتونه خدمات تخصصی ارائه کنه و قالب های اورجینال مشکل داره. ---------------- و استارتر: ایشون در مردادماه به عنوان اولین مشتری درخواست بومی سازی قالب لئو فرنیچر رو میدن. مشتری که اولین خریدار یک قالب هست باید یک زحمتی بکشه. وقتی قالب بومی سازی میشه و تحویل مشتری میشه، ما با سطح اطمینان 95% قالب رو نصب میکنیم و به مشتری میگیم بعضی امکانات قالب ممکنه از دید دور مونده باشه و در کار واقعی با قالب اگر جایی رو دید که ما بومی نکردیم و به حالت معمول به چشم نیومده، اطلاع بده تا برطرف بشه. آقای افخمی بعد از نصب قالب برای ایشون، بهشون گفتن که آپدیت قالبت رو یکی دو هفته دیگه بهت میرسونیم. فکر میکنم واضح باشه این قضیه که نسخه نهایی تأیید شده پس از تست توسط مشتری دو هفته بعد تقریباً روی سایتش ریخته میشه. استارتر از اون زمان تا امروز 10 تیکت توی بخش پشتیبانی دی بی اس تم داشته و تماس تلفنی با آقای افخمی هم که شمارش مشخص نیست. تمام مشکلاتشون هم برطرف شده تا امروز بجز یکی دو مورد که در آپدیتی که تا دو سه هفته آینده قراره منتشر کنیم برطرف میشه. ولی استارتر از همون مرداد ماه هر 20-30 روز یکبار زنگ میزده یا تماس میگرفته که آپدیت قالب من کی میاد؟ من نمیدونم چرا آقای افخمی متوجه این موضوع نشدن و فکر کردن که مشتری داره می پرسه آپدیت قالبش کی میاد! (آپدیتی که یا لئوتم منتشر کنه یا ما). و دائم برای استارتر نوشته فعلاً خبری نیست هر زمان آپدیتی بیاد با ایمیل بهتون اطلاع میدیم. استارتر هم این رو خلف وعده ای که در مردادماه بهشون داده شده تلقی کرده و سوء تفاهمی که دلخوری به وجود آورده. من فقط متعجبم که چرا بعد از پاسخی که به تیکت شون دادم، باز با این لحن عصبانی تاپیک زدن و دی بی اس تم رو محکوم کردن! دیروز هم بنده در تیکت ایشون همین پاسخ ها رو ارسال کردم و اگر استارتر خودش بخواد، پاسخ های بنده رو عکس میگیره در همین تاپیک قرار میده. ---- و نکته آخر اینکه دی بی اس تم تا امروز 9139 مشتری و 11063 سفارش رو به خوبی پوشش داده و در تیکت سنتر دی بی اس تم تا این لحظه 3785 تیکت پاسخگویی شده! سطح پاسخویی ما به مشتریان دی بی اس تم در حد کمپانی های بزرگ خدمات فروش هاست شده! خوشبختانه اعتباری که در طول این سالها کسب کردیم و شهرتی که به پشتیبانی داریم در حدی هست که اگر در اینترنت جستجویی کنید و نظرات مشتریان دی بی اس تم رو جویا بشید، هرگز ادعاهای کذب و بی اساس تخریبی رو قبول نخواهید کرد. و در پاسخ دوستمون که میگن چرا از یک نمایندگی ایرانی قالب تهیه کنیم: 1- هزینه تهیه یک قالب مستقیماً از خود سایت لئوتم بیش از 2 برابر هزینه تهیه از دی بی اس تمه. ما مثل بعضی ها از آب گل آلود ماهی نمیگیریم و چون در ایران سایتی نیست که قالب های حرفه ای مثل قالب های ما ارائه کنه، بی خود قیمت قالب ها و خدمات مون رو بالا نمی بریم. 2- هزینه بومی سازی قالب های در سطح کیفیت کار دی بی اس تم که بی رقیب هست در ایران، چند صد هزارتومان خواهد بود. که این رقم رو باید به رقم خرید اضافه کنید. 3- پشتیبانی دی بی اس تم تا امروز هزاران مشتری رو پوشش داده. شما با خرید مستقیم از خود لئوتم علاوه بر دو مورد بالا، بهای گزافی که باید بپردازید اینه که از پشتیبانی مادام العمر رایگان دی بی اس تم محرومید. خودتون باید به زبان انگلیسی با پشتیبانی لئوتم مشکلات رو مطرح کنید و منتظر بمونید تا رسیدگی کنن که قطعاً و بدون تردید به سطح ما پاسخگویی نمیکنن. یا علی
    2 امتیاز
  9. با سلام و خدا قوت به تمامی دوستان امروز کتابی بسیار ارزشمند از سئو رو براتون می خوام معرفی کنم که بسیار عالی سئو رو یاد خواهید گرفت. کتاب یک یا دوهزار و یک نوشته مهدی رودکی یکی از مردان سئوی ایران است که به توضیح جنگ بین گلادیاتور ها در سئو می پردازد و نکات بسیار پر ارزش در آن نهفته است. این کتاب 147 صفحه دارد و به این طریق نشان می دهد که باید برای یک واقعیت بزرگ آماده شوید. توضیح اینکه سئو مانند جنگ گلادیاتور ها می ماند ، شما سایتی را سئو می کنید و رتبه سایت خود را از رقبا بالاتر می برید و رتبه اول در آن کلمه می شوید و بعد از خستگی اینکار نیاز به استراحت دارید و در خواب شبانه شما ، یکی از رقبای شما از شما پیشی می گیرد ولی شما در خواب ناز به سر می برید. زمانی که بیدار می شوید می بینید که بسیاری از شما زده اند جلو و این است که جنگ شما (به عنوان گلادیاتور نوزاد) با گلادیاتور های سرشناس شروع می شود واگر نتوانید خود را بالا بکشید حتما و قطعا کشته خواهید شد. برای مبتدیان در امر سئو خواندن حداقل سه بار این کتاب توصیه میشود و پس از سه بار خواندن آن با یک سایت تستی شروع به سئو کردن کنید . و پس از راه افتادن و پیاده سازی سئو در آن سایت تستی ( مجدد می گویم تستی ، هیچوقت نگوئید دقیقا متوجه شدم و بروید روی سایت خودتان امتحان کنید). شروع به سئو کردن سایت اصلی خودتان می شود ، پس از گذشت یکسال تازه متوجه می شوید که سئو چیست و اگر خوب سئو کرده باشید و وقایع را یادداشت کرده باشید می توانید بعد از گذشت یکسال از کارهای خود گذارش بگیرید و متوجه بشوید که واقعا کجای سئو را متوجه شدید و کجا را متوجه نشدید. شما را به دانلود این کتاب دعوت می کنم. دانلود کتاب یک یا دوهزار
    1 امتیاز
  10. برو بچ عالی بود. دم همتون گرم. http://iranbook.ir
    1 امتیاز
  11. hadishad

    حمل و نقل

    سلام خیلی ممنون ک بررسی میکنین و رسیدگی میکنین به درخواست ها خبر خوب اینکه حللش کردم خبر بد هم اینکه نمیدونم چجوری شد ولی بنظرم با ایجاد یه حامل جدید و تیک زدن همه موقعیت‌های جغرافیایی درست شده به هرحال خیلی ممنون از پشتیبانیتون))
    1 امتیاز
  12. من از وقتی با پرستا کار میکنم هیچ مشکل خاصی به جز زیاد شدن حجم کش ندیدم که طبیعیه علاوه بر اونچه که مدیر عزیز گفتند (عمر کوکی هارو زیاد کنید) دقت کنید کشتون خالی باشه ( میتونین از راهنمایی های انجمن استفاده کنین یا یه ماژول رایگان دانلود کنید برای خالی کردن کش ) چنتا سوال ؟ چند وقته پرستاشاپ دارید ؟ چنتا محصول دارید ؟ چقدر تصویر و مطلب دارید ؟ همه اینا به خودی خود تاثیر گذارند مخصوصا اگه هاستتون هم ضعیف باشه بنابراین یه تیکت هم در این مورد به هاستتون بزنید اونا خودشون میدونن باید چکار کنن مورد آخر که خیلی ساده هم به نظر میرسه اینه : دقت کنید این چند وقته مشکل اینترنت نداشتید ؟ چون پرستا معمولا با عوض شدن IP از مدیریت خارج میشه یه دقتیم به وضعیت اینترنتتون بکنید و در صورت امکان از خط اینترنت جداگانه و مرورگر جداگانه ای استفاده کنید
    1 امتیاز
  13. برای مشخصه هاتون url تعیین کردین ؟ احتمالا نکردین
    1 امتیاز
  14. قالب دریچه در حال سازگاری با نسخه 1.6.1.2 می باشد .
    1 امتیاز
  15. این مشکل مهم نیست کافیست از سمت چپ / بالا روی بررسی بروزرسانی ماژول ها کلیک کنید تا این خطا رفع بشه
    1 امتیاز
  16. سلام . با محدودیت استان میتونید ولی محدودیت شهر خیر . محدودیت شهر را فقط میتونید برای مشتری در توضیحات حامل ذکر کنید. محدودیت وزن و قیمت هم که در برگه ی دوم ایجاد حامل جدید امکان پذیر هست . البته یک حامل یا باید به وزن محدود شود و یا به قیمت و به هردو همزمان امکانپذیر نیست مگر با استفاده از ماژول .
    1 امتیاز
  17. admin

    ارور ناگهانی reset

    برای مشکل خارج شدن عمر کوکی ها رو زیاد کنید اون مشکل دیگه هم باید بررسی بشه براتون باز هم منتظر نظر سایر دوستان باشید
    1 امتیاز
  18. اصلا دوست نداشتم در این تاپیک شرکت کنم ولی شاید ناگفته هایی هست که بهتره بگم بنده به عنوان کسی که این انجمن رو راه اندازی کرده و نزدیک به 4 ساله داره فعالیت میکنه این پست رو مینویسم. جناب معظمی عزیز، ما چه دشمنی با شما داریم که بخواهیم سیاست تخریب در پیش بگیریم؟ متاسفانه با جناب افخمی افتخار آشنایی نداشتم اما زمانی که صدرا مسئول سایت دی بی اس تم بود و قالب های وردپرس رو منتشر می کرد من باهاش دوست بودم و هنوز هم جزو دوستان من هست. اتفاقا به بچه های تیم گفتم آقای معظمی فردی پیگیره و مشتاق بد نیست اگر باهاشون همکاری کنیم مخصوصا که الان در مشهد هم دفتر زدن. داشتم برنامه ریزی میکردم که با دوستانم مطرح کنم دفتر برسیم خدمتتون برای بررسی امکان همکاری. بگذریم، آقای معظمی شما که به مرد اخلاق معروف بودید! من واقعا نمیدونم آقای شاد چه تهمتی در این تاپیک زدن که اینقدر تند برخورد کردید؟ هرچقدر متن ایشون رو می خونم: باز هم تهمتی به شما یا تیمتون نمیبینم. مورد: 1. فقط توضیح در مورد این که پشتیبانی قالب های خارجی کار سختی هست (و بر خلاف ادعای شما که فرمودید تا بحال ما قالبی رو بومی سازی نکردیم) خود من شخصا شاید بالغ بر 50 قالب رو تا الان بومی سازی کردم (از قالب های تم فارست، لئوتم، تمپلیت مانستر و ...) و این کاملا صحت داره که پشتیبانیشون کار دشواریه. به خصوص این که تیم ما پایبند به قوانین کپی رایت بوده و بر اساس قوانین لایسنس قالب ها ما اجازه دست کاری در کدهای قالب رو نداریم 2. فقط در مورد بد قولی و پشتیبانی ضعیف سایت لئوتم صحبت هایی شده باز هم هیچ تهمتی به شما و تیمتون زده نشده. نمیدونم واقعا چی بگم؟ شما دیگه چرا؟ ما چه بدی و چه دشمنی کردیم با شما؟ بعد از پایان همکاری ما با سایت لئوتم خود من به شخصه تمام افرادی که دنبال قالب های لئوتم بودن رو به سایت شما ارجاع دادم. همچنین واسه سبد خریدتون هم همینطور. فکر میکنم این بیشتر اسمش نمک خوردن و نمکدون شکستن باشه چون حداقل شما به شخص من لطفی نکردین که منتی سرم باشه. در ضمن تمام تهمت هاتون در مورد تیممون و تخصصشون رو نادیده میگیرم و میذارم روی حساب ناراحتیتون. فرضا که قالب های ما ویرایش شده قالب پیشفرض هستند! آیا میتونید در مورد ماژول هامون هم چنین ادعایی کنید؟ چطور تخصص تیمی رو که 4 ساله شبانه روز و بی منت دارن برای توسعه وب پارسی تلاش میکنند رو با ساخته های ذهنیتون زیر سوال می برید؟ واسم جالب بود که شما خودتون رو متخصص میدونید چون از پرستاشاپ 1.3 با اون آشنا بودید آیا این نمایان گر تخصص شماست؟ فرضا که تمام همکاران من از نسخه 1.6 با پرستاشاپ آشنا شدن، آیا این میتونه نمایان گر عدم تخصصشون باشه؟ به جرات میتونم بگم تیم ماژول نویسیمون اون قدر حرفه ای هست که توانایی نوشتن هر ماژولی رو داره تنها مشکل محدودیت زمانی و حجم بالای پروژه هاست. شما 9000 مشتری دارید در 5 سال که شامل مشتریان پرستاشاپ و وردپرس هستند ما بعد از کمتر از 4 سال بالغ بر 8000 مشتری داریم که کاربران پرستاشاپ هستند. پس لطفا تعداد مشتریانتون رو به رخ ما نکشید. و اما در مورد ادعای که درباره لئو داشتید. جناب معظمی عزیز و گرامی. نمایندگی لئوتم برای ما نه افتخار بود نه سود که بخواهیم سرش با شما دعوا کنیم ما صرفا برای راه انداختن کار مشتریانمون و جلوگیری سودجویی برخی سایت های ریپر این نمایندگی رو گرفتیم. ولی لطفا حرفتون رو با سند و مدرک بزنید. چون خود من شخصا با لئوتم مکاتبه کردم میگم که در جریان باشید: در تاریخ 1 جولای 2014 ایمیلی به شخص DINH NGHIA TRAN (مدیر سایت لئوتم) ارسال کردم و از ایشون درخواست کردم برای سهولت دسترسی کاربران به قالب های خارجی و عدم صرف هزینه های گزاف به ما نمایندگی بدن. ایشون در همون روز ابتدا به من گفتن که میتونید از برنامه Affliates 30% ما استفاده کنید اما من بهشون گفتم ایرانی ها امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه های خارجی رو ندارن به همین منظور ازشون خواستم به ما نمایندگی انحصاری بدن. ایشون در پاسخ گفتن: یعنی ما باید بخشی مثل اددانز در سایتمون راه اندازی میکردیم که بتونیم قالب های اون ها رو بذاریم روی سایتمون و همین کار رو هم انجام دادیم (راه اندازی بخش leo.ipresta.ir) من در پاسخ به ایشون خواستم برای کاربران ما تخفیفی قائل بشم (ولو در حد 5 دلار) که باز هم مبلغ خوبی میشد. ایشون قبول کردن اما بعدا جلسه گذاشتن و پورسانت برنامه نمیاندگی رو بیشتر کردن. پس از مکاتباتی که برای قیمت قالب ها انجام شد ایشون از من خواستن اکانتی در لئوتم برای خودم بسازم تا بهم دسترسی دانلود بدن: همینطور هم شد. اینجا بود که همکاری ما آغاز شد و بعد از اون ما چند قالب رو راستچین کردیم و توضیحاتی رو در مورد راستچین سازی بهشون دادم. ایراداتی هم در قالب هاشون بود که گزارش کردم. در تاریخ 4 دسامبر 2014 اولین پرداخت فروش های ما به لئو تم انجام شد. همون روز ایشون به من ایمیل زدن که در حال ایجاد مطلبی برای معرفی شما هستیم: در تاریخ 9 دسامبر 2014 ایشون مطلبی رو درباره نمایندگی ما در این لینک گذاشتن: http://www.leotheme.com/blog/310-leo-theme-distribution.html سپس مطلبی رو در سایتشون گذاشتن که کمی مزایای نمایندگی رو زیاد کرده بودن و مطلب جدیدی درباره ما در بلاگشون نوشتن: http://www.leotheme.com/blog/312-leo-theme-to-officially-distribute-prestashop-theme-in-iran.html بعد از این مطلب اون ها بخش نمایندگی شون رو در سایت راه اندازی کردن و همین مورد بود که باعث شد من ازشون سوال کنم آیا ما تنها نمایندگی لئوتم در ایران هستیم یا خیر و این که در مورد سایر سایت هایی که قالب های لئو رو دارن میفروشن چه اقدامی انجام بدیم؟ ایشون در پاسخ گفتن (تاریخ 13 دسامبر 2014): متن بالا رو با دقت بخونید: you are only and one distributor in Iran! یعنی شما تنها نمایندگی ما در ایران هستید! پس ادعای شما مبنی بر نماینده بودنتون قبل از ما همینجا رد میشه. اما داستان از اون جایی روع شد که لئوتم به بهانه تعداد کم قالب های راستچین شده در سایت ما نمایندگی جدیدی به شما دادن و در تاریخ 11 مارس 2015 بهشون این ایمیل رو زدم: ترجمه: ما قرار بود تنها نمایندگی شما در ایران باشیم اما الان سایت دی بی اس تم ادعای نمایندگی از شما رو میکنه. با توجه به بازار محدود قالب ها در ایران وجود بیش از یک نمایندگی در ایران اجازه نمیده ما سطح خوبی از فروش قالب های لئو رو فراهم کنیم. ما موقتا بخش فروش قالب های لئوتممون رو غیر فعال کردیم تا شما پاسخ بدید. ایشون در پاسخ گفتن (تاریخ 12 مارس 2015): یعنی چون سرعت قرار دادن قالب ها در سایت شما پایین بود ما به دی بی اس نمایندگی دادیم و اگر تا آخر آپریل تمام 70 قالب ما رو در سایتتون قرار بدین ما به دی بی اس تم با ایمیلی که نوشتم تماس میگیریم و میخواهیم که قالب های ما رو از سایتشون حذف کنند! اما من در پاسخ به ایشون گفتم (تاریخ 12 مارس 2015): یعنی ما دیگه به ادامه همکاری رغبتی نداریم و بخش لئوی خودمون رو بستیم. و آخرین واریز ما برای لئوتم انجام شد. این بود پایان همکاری ما با لئوتم برای همیشه. امیدوارم این سند باعث شرمندگی شما نشه چون تمام ادعاهاتون پوچ و بی اساس بود. حیف شد دوست داشتم همکاری بیشتر و گسترده تری داشته باشیم جناب معظمی براتون بهترین ها رو آرزو میکنم مهرشاد ذاکریان
    1 امتیاز
  19. شما مشکلی نداشتید. ریال رو فعال کنید و در سایت تومان رو انتخاب کنید. سپس میتونید ریال رو غیرفعال کنید. در واقع مشکل از کوکی هست Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  20. الان درست شد. ناوبری لایه ای برای قالب من غیرفعال بود یعنی روی دمو فقط تیک داشت. اون فعال کردم درست شد الان تو شاخه اصلی محصولات همه زیر شاخه ها رو میاره.
    1 امتیاز
  21. با تیک زدن می تونید شاخه یا زیرشاخه ای که لازم هست محصول توی اون نمایش داده بشه رو مشخص کنید بله اگر می خواید هم تو شاخه هم زیر شاخه نشون بده باید هم شاخه و زیرشاخه رو تیک بزنید .
    1 امتیاز
  22. از پارامتر های پیشرفته >> گزارش ها اونجا می نویسه که یورز چه ساعتی وارد شده و چه محصولی رو تغییر داده یا کلا چیکار کرده اما مختصر میگه . اما اینی گه شما می خواین رو باید به بازارچه پرستاشاپ درخواست بدین .
    1 امتیاز
  23. چند وقته پرستا شاپ رو نصب کردید ؟ چقدر محصول روی سایتتون دارید ؟ از چه هاستی استفاده میکنید ؟ من هم اتفاقا همین مشکل رو داشتم که گاهی دکمه ذخیره خیلی دیر لود میشد یا اینکه لود میشد ولی وقتی ذخیره میکردم یه صفحه سفید رو نشون میداد با اینکه ذخیره هم میشد به هاست تیکت زدم که سرعت سایتم اومده پایین و همچنین مشکلی دارم ، مشکل کاملا برطرف شد بهتون پیشنهاد میکنم به کش فروشگاهتون هم دقت کنید
    1 امتیاز
  24. اصلا بحث بر سر اینکه پشتیبانی آقای معظمی و افخمی و سایر همکارنشون خوبه یا بده یا هر چی نیست ، همه میدونن که پشتیبانیشون خوبه ، هیچ جا هیچ مطلبی هم نمیتونید پیدا کنید از طرف تیم ما که به ایشون بی احترامی شده باشه یا ازشون بد گفته شده باشه . ما تا زمان ایجاد شدن این تاپیک و حرفهایی که ایشون زدن ( که خودمون هم تعجب کردیم ) در کنار هم بودیم و مشکلی نداشتیم . کل بحث سر اینه که ایشون میفرماین قبل از ما از سایت لئو نمایندگی گرفته بودن و ما بعد اونا رفتیم و نمایندگی گرفتیم و گفتیم که تنها نمایندگی در ایران هستیم ! همین . در حالی که اینطور نیست و در پیام قبلی با مدرک اینو ثابت کردم ( وقتی ما نمایندگی گرفته بودیم ایشون اکانت دولوپر داشتن تو لئو تم ، با استناد به پیام خصوصی که به بنده داده بودن و در پست بالایی ضممیه کرده ام ) حتی در پیام خصوصی به ایشون عرض کردم که ما نمایندگی گرفتیم و ایشون گفتن چطوری به شما نمایندگی دادن در حالی که ما چند ماهه مذاکره میکنیم و جوابی به ما ندادن هنوز ( این پیام خصوصی از تو اینباکس شاپ کیپر من حذف شده به هر دلیلی ، اگه خود اقای معظمی برن پیام هایی که با من رد و بدل کردن رو بخونن ، میتونن این پیام رو پیدا کنن یا میتونم با مدیر شاپ کیپر مذاکره کنم و این پیام خصوصی رو برام پیدا کنن و اینجا ضمیمه کنم ) . اصلا ما زمانی که از سایت لئو نمایندگی گرفتیم نمیدونستیم که ایشون هم با لئو تم میخوان همکاری کنن یا دارن همکاری میکنن و لئوتم هم به ما گفت که تنها نمایندگی رسمی در ایران شمایید و ما هم همین حرفو اومدیم تو انجمن نوشتیم . در هر حال ما که از همکاری با لئوتم منصرف شدیم ، حالا اینکه تواناییشو نداشتیم یا از سیاست های لئو تم خوشمون نیومد یا به دردسرهاش نمی ارزید یا سود آنچنانی برای ما نداشت و یا هر چی که اسمشو میخوان بذارن ، الان نماینده رسمی و تام و کامل لئو تم اقای معظمی و دوستانشون هستن و اگه میخوان هم میتونیم یه بنر بزنیم بالای انجمن و یه پست ثابت که ایشون نماینده هستن نه ما . نمایندگی لئو تم چیزی نیست که به خاطرش این همه دلخوری و دشمنی به وجود بیاد ، چون به جز دردسر برای اون نماینده چیز خاصی نداره ( سود صفر در مقابل مشکلات پشتیبانی ) در کنار هم بودن با این وضعیتی که مثل بچه یکی میگه ما اول نمایندگی گرفتیم و اون یکی میگه نه ما گرفتیم ممکن نیست .
    1 امتیاز
  25. پاسخ سوال دومتون : برین به همون صفحه مورد نظر ، موارد مورد نظر رو انتخاب کنید ، میبینید که لینک صفحه در مرورگر تغییر میکنه . همون لینک رو کپی کنید و استفاده کنید هر جا میخواین .
    1 امتیاز
  26. سلام تعداد ریکوئست چی ؟ بازدید بالاتر میتونه منایع بیشتری مصرف کنه و باعث مشکل بشه. با این حال برای اطمینان بیشتر میتونید تیکت بزنید تا بررسی بشه. موفق باشید
    1 امتیاز
  27. واقعا متشکرم که خودم مشکل رو حل کردم
    1 امتیاز
  28. روش ارتقا تغییری نداشته و با استفاده از ماژول است. راهنما در انجمن موجود است. ترجیحا تا زمانی که از طرف طراح قالب سازگاری با نسخه را دریافت نکردید پرستاشاپ را به نسخه جدید ارتقا ندهید. اکثر ماژول هایی که با نسخه 1.6 سازگارند مشکلی در کارکردشان نخواهند داشت.
    1 امتیاز
  29. من هم از زحمات و انتشار نسخه ی 1.6.1.2 بسیار ممنونم. امیدوارم تیم پرستاشاپ با انگیزه و قدرت به کار خودش ادامه بده
    1 امتیاز
  30. hamid_dp

    89 ارور در w3c

    یه مطلب خوب و پر ارزش توی لینک زیر براتون گذاشتم: کتاب یک یا دوهزار طبق همیشه لایک یادتون نره
    1 امتیاز
  31. سلام و درود بر کاربران و دوستان عزیز آپدیت شماره 1.9 قالب الکترومارکت آماده انتشار می باشد ، مواردی که تا این مرحله در این آپدیت انجام شده است را خدمت شما اعلام میکنم ، با توجه به اینکه تا 24-48 ساعت این آپدیت هنوز منتشر نخواهد شد ، دوستانی که مشکل یا مورد خاصی در قالب مشاهده کرده اند و یا موردی را قبلا به بنده گزارش کرده بودن اما در بین موارد زیر موجود نیست ، اعلام کنن تا در بسته آپدیت قرار داده شود . از همکاری صمیمانه همگی شما سپاسگذارم . - سازگاری قالب با نسخه 1.6.1.0 پرستاشاپ فارسی انجمن- مصرف کمتر منابع هاست از طرف قالب و ماژول های آن- سرعت لود بالاتر در موبایل و تبلت ( 20 تا 50 درصد سرعت لود بیشتر با کدنویسی هوشمند تشخیص موبایل )- جایگزینی فونت تاهوما با فونت یکان در موبایل و تبلت و خوانایی بهتر- تغییرات در نمایش فوتر در موبایل و تبلت- تغییرات در نمایش هدر در موبایل و تبلت- نمایش دو محصول در هر ردیف به جای یک محصول در موبایل- نمایش ماژول های تبلیغات در موبایل ( قابلیت خاموش کردن در موبایل به دلخواه مدیر فروشگاه )- نمایش ماژول بلوک های متنی در صفحه اصلی در موبایل ( قابلیت خاموش و روشن کردن در موبایل به دلخواه مدیر فروشگاه )- اضافه شدن نمایش واحد پول در تخفیف به صورت مبلغ ( در تخفیف های متحرک )- اضافه شدن بخش نمایش سریع به محصولات ( قابلیت خاموش کردن از ماژول پیکربندی قالب )حل مشکل نمایش ندادن توضیحات کوتاه در موبایلرفع مشکل رنگ بخش جستجوبهینه سازی ظاهر بلوک شاخه هابهینه سازی ظاهر صفحه بلوک محتوارنگی شدن آیکون شبکه های اجتماعی در فوترمخفی شدن ماژول وفاداری در صفحه مصحول زمانی که محصول امتیازی ندارداستایل بهتر دکمه افزودن به علاقه مندی هااصلاح نمایش breadcrumb و نمایش صحیح نام فارسی و انگلیسیقرار گرفتن جایگاه ماژول دسته بندی ویژگی ها در قالب ( ماژول پرستا استور )- و ... ضمنا یادآور میشم که این آپدیت مخصوص نسخه 1.6.1.0 هست و صرفا و صرفا افرادی که میخوان پرستاشاپ خودشون رو ارتقا بدن به این نسخه ، میتونن این آپدیت رو استفاده کنن .
    1 امتیاز
  32. نیازی به تعریف تک تک شهرها نیست شما فقط می خواهید شهر تهران متمایز بشه و بقیه شهرها گزینه شهرستان را انتخاب خواهند کرد اینکه از یک مبلغی به بالا رایگان باشه را دقیقاً چیزی به ذهنم نمی آید که راهنمایی تان کنم و تصور می کنم با درخواست پشتیبانی از بازارچه انجمن همکاران بخش مدیریت بتوانند چنین ماژولی را امکانی را برایتان فراهم کنند و مابقی ارسال ها که قیمت شان کمتر خواهد بود را طبق روال با هزینه مشخصی که در بخش حامل ها تنظیم می کنید انجام خواهد شد برای متمایز کردن نحوه و هزینه ارسال تیپاکس و پستی باید حامل جداگانه برای هرکدام تعریف کنید و هزینه های هر کدام را جداگانه تعریف کنید.
    1 امتیاز
  33. برای اینکار شما بایستی 4 حامل در بخش حامل هایتان تعریف کنید 1. ارسال با پست پیشتاز به شهرستان 2. ارسال با پست پیشتاز به تهران 3. ارسال با پیک موتوری (فقط تهران) در صورتیکه وزن محصول شما کمتر از ... کیلو است این گزینه را انتخاب کنید) 4. ارسال با پیک موتوری (فقط تهران) در صورتیکه وزن محصول شما بیشتر از ... کیلو است این گزینه را انتخاب کنید)
    1 امتیاز
  34. سلام برای ارسال کلی نمیتونید از هاست خودتون استفاده کنید و باید از سرویسهای ارسال ایمیل مثل mailchimp یا mailjet و ... استفاده کنید موفق باشید
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...