تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۶/۰۱/۲۶ در همه بخش ها
-
مشکل تنظیمات سئو url
amirsallar75 و 2 نفر دیگر برای admin امتیاز داد
به دیتابیس مراجعه کرده (دیتابیس فروشگاهتون) و از phpMyAdmin جدول ps_shop_url رو پیدا کنید و edit رو بزنید. مقادیر رو به این شکل تغییر بدید: domain: spako.ir domain_ssl: spako.ir physical_uri: /3 امتیاز -
مشکل تنظیمات سئو url
amirsallar75 و یک فرد دیگر برای admin امتیاز داد
بزرگترین محبت کاربران به ما دیدن موفقیتاشونه. پیروز باشید2 امتیاز -
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
در بخش ترجمه با خطایی مواجه میشم مثلا برای ترجمه ماژول ها با این خطا مواجه میشم.: هشدار! پیکربندی PHP شما حداکثر تعداد فیلدهایی که در یک فرم ارسال میشوند را محدود میکند به: 1000 برای max_input_vars. لطفا از ارایه کننده هاست خود درخواست کنید محدودیت را افزایش دهد به حداقل حداقل 2692، یا شما باید فایلهای ترجمه را ویرایش کنید. برای رفعش با ارایه کننده هاست تماس گرفتم . حالا اون گفته باید با چه ورژنی از php تغییرات اعمال بشه؟ حالا من هم از شما دوستان همین سوال رو دارم کمک کنید1 امتیاز -
به هم ریخته شدن منوی بالایی سایت
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
یه چند روزه منوی بالای سایت من مثل عکس زمیمه به هم ریخته هر کار هم میکنم درست نمیشه .حتی قالب ها رو هم چند بار عوض کردم . باید چکارش کنم؟1 امتیاز -
به هم ریخته شدن منوی بالایی سایت
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
سلام هر کار میکنم درست نمیشه کل محصولات رو حذف کردم . شاخه ها رو حذف کردم و باز نصب کردم چند بار قالبا مختلف رو امتحان کردم درست نمیشه.اینم لینک سایت da23tad.ir1 امتیاز -
حذف "فروشگاه قدرت گرفته از پرستا شاپ"
StratusKala برای moon امتیاز داد
توضیح سایت من در لینکی که تلگرام میسازه ( که در منوی سئو - index اصلاح کرده بودم)، دیروز یعنی 94/11/05 درست شد با این حساب یه چیزی نزدیک به 2 هفته برای من طول کشید چون گفته بودم که خبر میدم ،گفتم که به اطلاع دوستان هم برسه1 امتیاز -
قالب مینا
csim31 برای B.A.H.M.A.N امتیاز داد
دوستانی که از قالب مینا استفاده میکنند ، اگر مشکلی یا باگی چیزی در قالب مشاهده کرده اند ، اعلام کنند ، امشب آپدیت قالب منتشر خواهد شد پیشرفت آپدیت شماره 1 قالب مینا افزوده شدن ماژول خبرنامه در فوتر ( سازگاری ظاهر ماژول خبرنامه پیشفرض با قالب )بهبود ظاهری بخش قیمت های تخفیف خوردهرفع مشکلات جزئی در radio button های قالبرفع مشکل به هم ریختگی محصولات در شاخه هابهبود عبارات موجود در فرایند خرید1 امتیاز -
تقویم ماژول در نمایش صفحه اصلی میلادیه ، چطور به شمسی تغییر بدم؟1 امتیاز
-
این خطا مربوط به حامل هاتونه. باید تنظیمات حامل رو چک کنید1 امتیاز
-
بله این جزو قابلیت های پرستاشاپ هست که انتخاب کنید مراحل خرید در یک صفحه باشند یا 5 صفحه1 امتیاز
-
مشکل سبد خرید ناتمام
shikotak برای B.A.H.M.A.N امتیاز داد
اگه سایتتونرو تازه راه اندازی کردین و مشتری و سفارش و آمار و .. ندارین ، از ماژول پاکسازی ، میتونید سبد ها و سفارشات و مشتریان رو به کل پاک کنید ، اگر نه از دیتابیس میتونید اینکارو انجام بدین1 امتیاز -
افزایش Time out
mor برای B.A.H.M.A.N امتیاز داد
در منوی مدیریت / تنظیمات ، بررسی آی پی روی کوکی را غیرفعال کنید ، مشکلتون رفع میشه1 امتیاز -
بنظر میرسه قالبتون ویرایش شده و کلاس ها یا فایل های JS تغییر کرده1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
کسی نمیدونه بهترین نسخه php مناسب پرستا چه ورژنیه؟1 امتیاز -
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
ببخشید بهترین ورژن php برای پرستا کدومه؟ 5.2 ،53 یا 5.41 امتیاز -
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
من خودم که دنبال php.ini گشتم تو هاست پیداش نکردم. سرچ میزدم اصا همچین فایلی پیدا نمیکردم. راه حل هست خودم تغییر بدم؟1 امتیاز -
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای mohammad.m061 امتیاز داد
من بهشون گفتم اتفاقا ولی میگن باید حتما ورژن php رو بگین1 امتیاز -
مشکل در بخش ترجمه
mohammad.m061 برای admin امتیاز داد
این خطا ارتباطی با ورژن PHP نداره دوست من. بهشون اطلاع بدید که باید مقدار max_input_vars رو در php.ini هاست به 5000 تغییر بدند1 امتیاز -
این مشکل باید چطور حل کرد؟ کسی اطلاع داره یا مشکل براش ایجاد شده حل کرده لطفا بیاد بگه1 امتیاز
-
دلایل جریمه شدن سایت توسط گوگل
banehir برای adminsystem امتیاز داد
50 دلیلی که گوگل وب سایت شما را جریمه می کند جریمه گوگل به دلایل مختلف می تواند شامل حال وب سایت ها شود. 50 دلیل رایج جریمه گوگل در این مقاله آورده شده است. جریمه گوگل ممکن است به دلایل مختلف روی وب سایت شما اتفاق بیفتد. موتور جستجوی گوگل سعی می کند همیشه اطلاعات دقیق و محتویات منحصر بفرد از بهترین نویسندگان را در اختیار جستجوکنندگان قرار دهد. این فرایند بصورت مستمر وجود دارد و گوگل الگوریتم های خود را همیشه جهت انتخاب بهترین وب سایت ها، بروز رسانی می کند. گوگل اعلام کرده است که متاسفانه بعضی وب سایت ها بعضی از اصول را در نظر نمی گیرند که باعث جریمه گوگل می شوند. گاهی اوقات این اصول ناآگاهانه توسط وب سایت ها زیر پا گذاشته می شود و توسط گوگل دچار جریمه می شوند. http://seokar.com/storage/news/google-penalty.jpg جریمه گوگل چیست؟گوگل از سال 2000 به بعد در حال تغییر الگوریتم های رتبه بندی خود می باشد. گوگل در ابتدا افزونه نوار ابزار خود را معرفی نمود که در واقع یک تغییر کیفی در بهینه سازی موتور جستجو Search Engine Optimization پدیدار شد. با انتشار پیج رنک گوگل بهینه سازی موتور جستجو معنی دیگری پیدا کرد. بعد از یک دهه از فعالیت گوگل در تغییر الگوریتم های رتبه بندی خود، گوگل شروع به از بین بردن محتویات بی کیفیت نمود و جریمه هایی را برای وب سایت هایی که چنین محتویاتی دارند، در نظر گرفت. پنگوئن در سال 2012 توسط گوگل بروزرسانی شد و با انتشار آن یک شبه برخی از وب سایت ها که دارای محتویات بی کیفیت بودند از صفحه نتایج گوگل حذف شدند. این اقدام گوگل باعث شد کسانی که فعالیت بهینه سازی وب سایت ها را انجام می دهند با دقت بیشتری در مورد استراتژی محتویات خود فکر نمایند. از زمان انتشار پنگوئن به دلایل گوناگون ممکن است وب سایت ها شامل جریمه گوگل شوند از این رو بهینه سازی موتور جستجو تبدیل به فعالیتی شده است که می بایست با دقت بالایی صورت پذیرد. چرا گوگل وب سایت من را جریمه می کند؟گوگل بطور مداوم و با سرعت زیاد در حال شاخص گذاری محتویات وب سایت ها است. با توجه به تغییراتی که گوگل در الگوریتم های خود اعمال می کند و دلایلی که برای انجام این تغییرات دارد، بسیار دشوار است که تشخیص داد جریمه گوگل برای یک وب سایت به چه علت بوده است ولی در زیر 50 دلیل رایجی که گوگل وب سایت ها را جریمه می کند و جریمه گوگل شامل حال آنها می شود، آورده شده است که با رعایت این موارد می توانید جلوی جریمه شدن وب سایت خود را توسط گوگل بگیرید. 1. خرید لینک. برخی وب سایت ها تلاش می کنند با خرید لینک رتبه وب سایت خود را در موتور جستوی گوگل دستکاری کنند. اقدام این کار شامل جریمه گوگل خواهد شد. 2. مبادله لینک. این یکی از تکنیک های بازاریابی می باشد که به عنوان تلاشی برای دستکاری الگوریتم رتبه بندی گوگل تلقی می شود. 3. مطالب تکراری. از قرار دادن مطالب تکراری در وب سایت خود جلوگیری نمایید. مطالب تکراری باعث جریمه گوگل می شود. اگر از مطالب دیگران در وب سایت خود استفاده می نمایید حتما قانون کپی رایت را رعایت نمایید. 4. استفاده بیش از حد برچسب H1. برچسب H1 به موتور جستجوی گوگل کمک می کند که تشخیص دهد محتوای وب سایت راجع به چه چیزی است. استفاده بیش از حد H1 تلاشی برای تکرار کلمات کلیدی و جریمه شدن توسط گوگل است. 5. خطاها با کد 404. گوگل سعی می کند که بتواند تشخیص دهد محتویات وب سایت شما خالی از خطا و مشکل باشد. اگر درون وب سایت شما خطاهایی با کد 404 باشد مطمئن باشید بازدیدکنندگان نمی توانند مطالب را پیدا نمایند. 6. گرفتن لینک از وب سایت هایی با زبان دیگر. این موضوع شاید یک مقدار ناعادلانه باشد ولی استدلال گوگل این است که کاربران ترجیح می دهند لینک های موجود در یک وب سایت به همان زبان وب سایت باشد تا مفید واقع شود. 7. محتوای پر از کلید واژه. قوانین عجیب و شگفت انگیزی در مورد تراکم کلمات کلیدی وجود دارد ولی حقیقت این است که گوگل از محتویات صفحاتی که بیش از اندازه از کلمات کلیدی استفاده کرده باشند، جریمه هایی را درنظر می گیرد. 8. لینک های فوتر. برخی طراحان صفحات وب تلاش می کنند که با دادن لینک هایی در فوتر صفحات تغییراتی را در رتبه بندی گوگل بوجود بیاورند که این نوع از لینک های از نظر کیفیت مطلوب نمی باشند. 9. فقدان نقشه سایت. گوگل با استفاده از فایل XML نقشه سایت شما پی به ساختار وب سایت شما می برد. مطمئن شوید وب سایت شما دارای فایل XML نقشه سایت است. 10. لینک های مخفی. تمامی لینک ها می بایست برای کاربران قابل مشاهده باشد. لینک های مخفی و لینک هایی که دارای رنگهایی باشند که برای کاربران قابل مشاهده نباشند، از نظر گوگل مورد تایید نمی باشد و باعث جریمه گوگل می شود. 11. لینک های شکسته خارجی. اگر شما لینک های خود را بروز رسانی ننمایید گوگل فرض می کند که شما به کاربران خود اهمیت نمی دهید و همانند خطاهای 404 شما را جریمه خواهد کرد. 12. محتوای خراشیده. گاهی اوقات مدیران وب سایت ها محتویات صفحات خود را بصورت فله ای از وب سایت های دیگر جمع آوری می کنند که اغلب اوقات این کارها با نیت خوبی انجام می شود ولی از نظر گوگل این کار نوعی تقلید محسوب می شود و همانند محتوای تکراری باعث جریمه گوگل خواهد شد. 13. محتوای مخفی. یکی از استراتژی ها جهت بالابردن کلمات کلیدی در وب سایت، تکرار آنها در محتویات مخفی است که این کار جریمه سنگینی توسط گوگل دارد. 14. استفاده بیش از حد لینک دادن. بعد از اینکه در سال 2012 پنگوئن بروز رسانی شد در صورتیکه صفحات بیش از حد از لینک هایی که کلمات کلیدی در آنها استفاده شده باشند جریمه گوگل شامل حال آنها خواهد شد. 15. برچسب Hreflang. این برچسب برای این طراحی شده است که به موتور جستجوی گوگل اطلاع دهد محتویات منتشر شده در وب سایت به چه زبانی و یا در چه محلی ایجاد شده است که از محتوای تکراری جلوگیری شود. 16. زمان زیادی وب سایت قابل دسترس نباشد. هنگامی که وب سایت شما مدت زمان زیادی قابل دسترس نباشد و بازدیدکنندگان نتوانند وب سایت شما را ملاقات کنند توسط گوگل دجار جریمه خواهید شد. 17. کلمات کلیدی در نام دامنه. اگر کلمات کلیدی در نام دامنه شما وجود داشته باشد هنگامی که به وب سایت شما به تعداد زیادی لینک داده شود گوگل استدلال می کند که شما سعی در دستکاری رتبه بندی آن دارید از این رو برای شما جریمه در نظر می گیرد. 18. لینک های اجاره ای. برخی کارشناسان معتقد هستند لینک هایی که با پرداخت پول بصورت ماهیانه نمایش داده می شوند برای سئو مفید هستند ولی برخی دیگر معتقدند این لینکها از نوع لینک های خریدنی هستند و باعث جریمه گوگل می شوند. 19. استفاده از شبکه های وبلاگ. گوگل هر شبکه ای که نشانه ای از دستکاری الگوریتم رتبه بندی خود را مشاهده نماید، به شدت با آن برخورد می کند. لینک های ورودی شما نباید بیش از اندازه از وبلاگ ها باشد. 20. وجود لینک های وابسته. یکی از تکنیک هایی که گوگل با آن مخالف است تغییر مسیر لینک ها (Redirect) است که گوگل برای آن امتیاز منفی در نظر گرفته است. 21. ایجاد لینک های گسترده برای سایت. یک وب سایت احتیاج دارد که صفحات آن به یکدیگر لینک داده شوند و گوگل بصورت مداوم آنها را اسکن می کند و برای آنها نباید الگوی غیر منطقی وجود داشته باشد. 22. برچسب متا keyword. این برچسب زمانی کاربرد داشته است و از آن برای قرار دادن کلمات کلیدی استفاده می شد که تعداد آنها نمی بایست از 5 تا تجاوز می کرد ولی در حال حاضر این برچسب کاربردی ندارد. 23. سرعت کند. اگر وب سایت شما از سرعت کندی برای بارگذاری صفحات برخوردار باشد کاربران دچار یاس و نامیدی می شوند و گوگل یکی از معیارهایی که برای رتبه بندی صفحات حود در نظر می گیرد سرعت بارگذاری سریع است و هر چقدر سرعت وب سایت کند باشد جریمه گوگل شامل حال وب سایت شما خواهد شد. 24. محتوای دستکاری شده. گاهی اوقات نویسندگان مقالات محتوای مقالات خود را مقداری تغییر می دهند و مجددا به انتشار آن می پردازند که این عمل از نظر گوگل یک خطا محسوب می شود. 25. نظرات اسپم. اکثر سیستم های نظر دهی دارای سیستمی جهت تشخیص اسپم می باشند در صورتی که وب سایت شما دارای چنین تشخیصی نیست بطور کامل سیستم نظرات را غیر فعال نمایید. 26. روشهای بهینه سازی موتور جستجوی سیاه. در صورتی که از روشهای بهینه سازی موتور جستجوی سیاه استفاده نمایید توسط گوگل جریمه می شوید. 27. محتوای هک شده. اگر وب سایت شما هک شده باشد گوگل بسرعت آن را از صفحه نتایج خود حذف می کند و جریمه گوگل بسرعت روی وب سایت شما اعمال خواهد شد. 28. ساخت سریع لینک. بطور طبیعی ایجاد شدن لینک برای وب سایت زمان بر است در صورتی که ساخت لینک برای وب سایت بسرعت صورت پذیرد توسط گوگل دچار جریمه خواهید شد. 29. گزارش اسپم. گوگل یک صفحه گزارش اسپم منتشر کرده است که ممکن است وب سایت شما در لیست وب سایت هایی که به عنوان منبع اسپم هستند، قرار گرفته باشد. 30. لینک کردن انجمن. شما ممکن است از طرف انجمن ها لینکهایی را برای وب سایت خود ایجاد نمایید این کار خوب است ولی می بایست با لینک nofollow این کار صورت پذیرد. استفاده بیش از حد این کار باعث جریمه گوگل خواهد شد. 31. مخفی کردن اسپانسر. داشتن اسپانسر چیز بدی نمی باشد و بسیاری از وب سایت ها دارای اسپانسر هستند. اسپانسر ها را نباید مخفی کرد ولی برای لینک دادن به آنها یک قاعده وجود دارد: لینک دادن به اسپانسر می بایست از طریق nofollow صورت پذیرد. 32. نقض Robots.txt. این فایل به موتورهای جستجو می گوید که کدام قسمت های وب سایت شما قابل دسترس هستند محدود کردن بیش از حد محتویات باعث ایجاد صدمه به وب سایت شما خواهد شد. 33. لینک به سایت های مشکوک. هرگز به سایت هایی که مشکوک هستند و یا کارهای غیر اخلاقی مثل هک کردن انجام می دهند، لینک ندهید. اگر در گذشته این کار را انجام داده اید سعی کنید این لینک ها را حذف نمایید. 34. صفحات فرود. گاهی اوقات کسب و کارها سعی می کنند برای بهبود جایگاه خود چندین صفحه فرود درنظر بگیرند. بعضی شرکت ها برای هر کلمه کلیدی خود یک صفحه در نظر می گیرند سپس همه آنها را به یک وب سایت دیگر هدایت می کنند که این کار از نظر گوگل یک عمل بد تلقی می شود. 35. بهینه سازی بیش از اندازه. گوگل بهینه سازی بیش از اندازه را نیز دوست ندارد! این بدان معناست که اگر یک وب سایت در بهینه سازی وسواس بیش از حد بخرج داده باشد از نظر گوگل این وب سایت برای موتورهای جستجو طراحی شده است نه برای بازدیدکنندگان. 36. صفحات پر از لینک. این صفحات با اسم مزارع لینک نیز شناخته می شوند. از قرار دادن لینک صفحات خود در این مزارع جلوگیری کنید زیرا از نظر گوگل آنها برای دستکاری موتورهای جستجو طراحی شده اند. 37. دادن لینک های بیش از حد خروجی. هنگامی که به وب سایت های دیگر لینک می دهید سعی نمایید که تعداد آنها طبیعی باشد. دادن لینک های بیش از حد به وب سایت های دیگر به نوعی تبادل لینک در نظر گرفته می شود و جریمه گوگل را در بر خواهد داشت. 38. انتقال مسیر. اگر شما توسط گوگل دچار جریمه شوید با استفاده از انتقال مسیر 301 می توانید این جریمه را به محل دیگری منتقل نمایید. ولی اگر تعداد آن زیاد باشد ممکن است عمل انتقال صورت نپذیرد از این رو بهتر است این کار انجام نشود. 39. کدها خطاها. اگر صفحات وب سایت شما دارای تعداد کدهای خطاهای زیادی باشد می تواند توسط گوگل جریمه خواهید شد. این کدهای خطا عبارتند از: کد خطای 500، کد خطای 301، کد خطای 404 40. برچسب هاب متا تکراری. بعضی از ابزارهای CMS دارای امکاناتی هستند که این برچسب های متا را بسادگی تولید می کنند که در بعضی مواقع آنها تکراری هستند و باعث صدمه به وب سایت می شوند. 41. لینک دهنده های مخرب. اگر وب سایت شما از وب سایت هایی که مخرب هستند مثل وب سایت های هک، لینکی در یافت نمایند، این لینک ها به شدت به وب سایت شما آسیب می رساند. 42. کلمات کلیدی هدف گذاری شده. گوگل در حال حاضر کلمات کلیدی که در برخی از وب سایت های اسپم تکرار می شوند را مورد هدف قرار داده است و به شدت اینگونه از وب سایت ها را جریمه می کند. 43. لینک های قاچاقی. گاهی اوقات لینک های در فایلهای اسکریپت قرار داده می شوند که گوگل به دقت آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. 44. طراحی ضعیف وب سایت برای موبایل. گوگل بطور معمول می تواند یک لینک معتبر برای وب سایت موبایل و وب سایت شما تشخیص دهد. در صورتی که وب سایت موبایل ضعیف طراحی شده باشد توسط گوگل جریمه خواهید شد. 45. لینک های غیر مرتبط. در صورتی که محتوای صفحات وب سایت شما به وب سایت هایی که هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند و شبیه نیستد لینک داده شود از نظر گوگل این کار جهت افزایش ترافیک آن وب سایت ها در نظر گرفته می شود. 46. دامنه با تاریخجه بد. در صورتی که شما یک دامنه با تاریخچه بدی را خریداری نمایید که قبلا دارای مشکلات زیادی بوده باشد، متاسفانه هرگونه تلاشی را برای بهینه سازی آن انجام دهید بی فایده خواهد بود. 47. سرقت محتوا. اگر محتوای وب سایت شما بسرقت رفت اصلا نگران نباشید گوگل بسرعت آن را تشخصی می دهد و وب سایتی که محتوای وب سایت شما را بسرقت برده است را جریمه می کند. 48. تبلیغات برجسته. تبلیغات خوب است ولی در صفحات نقش ثانویه دارد. در صورتی که تیلیغات بجای محتوای متن اصلی، در صفحه تسلط داشته باشد جریمه گوگل شامل حال شما خواهد شد. 49. مزرعه محتوا. اگر محتوای صفحات وب سایت شما ضعیف و بی کیفیت باشد و فقط با کلمات پر شده باشد، این کار به وب سایت شما صدمه وارد خواهد کرد. 50. برطرف کردن سریع خطاها. برطرف کردن خطاهای وب سایت نباید بسرعت صورت پذیرد و این کار می بایست در طول زمان انجام شود تا صفحات وب سایت شما در جایگاه های بهتر صفحه نتایج گوگل قرار گیرند.1 امتیاز -
راه حلی برای تعریف هزینه پست
mojtaba143 برای armanb2013 امتیاز داد
این روش برای من جواب داده ، امیدوارم برای بقیه دوستان هم مفید باشه : حامل ها : برای حامل ها برای اینکه بتونیم در یک حامل (مثلا پست پیشتاز ، پست معمولی ، پیک موتوری) هزینه رو هم بر اساس مسافت و هم بر اساس وزن تنظیم کنیم ، بایستی به این صورت عمل کنیم : 1 - تنظیم بر اساس وزن : " ارسال > محدوده ی وزن "، برای تک تک حامل هامون میاییم و هر وزن دلخواهی که می خواییم رو میدیم ، مثلا برای حامل پست پیشتاز : 0 تا 10 کیلوگرم تعریف می کنیم و محدوده وزنی 10.000001 تا 20 کیلوگرم تعریف می کنیم و ... 2- تنظیم براساس مسافت (تک تک استان های کشور) : به طور پیش فرض تنظیم بر اساس استان رو پرستاشاپ ساپورت نمی کنه و تنظیم بر اساس قاره (منطقه) رو ملاک مسافت قرار میده حالا ما میاییم و یه کلک رشتی بهش می زنیم و تک تک استان های ایران را در مناطق پرشتاشاپ اضافه می کنیم . پس اولین کاری که می کنیم اینه که " بومی سازی > منطقه ها " رو انتخاب می کنیم ، اضافه کردن جدید را کلیک می کنیم ، سپس یه استان دلخواه رو تو کادر می نویسیم ، که اینجا من خراسان رضوی رو مثلا تو کادر تایپ می کنم . 3 - بعد میاییم قسمت " ارسال > حامل ها " تمام حامل ها رو یکی یکی ویرایش می کنیم و تو صفحه ی ویرایش ، تیک مربوط به خراسان رضوی رو در قسمت منطقه ها می زنیم . 4 - حالا میریم قسمت " بومی سازی > استان ها " ، استان خراسان رضوی رو جستجو می کنیم و بعد که پیدا شد ویرایش اش می کنیم . در کادر ویرایش ، مقدار منظقه رو خراسان رضوی قرار می دهیم . 5- در مرحله آخر به آدرس " ارسال > ارسال " می رویم و می بینیم خراسان رضوی به لیست منطقه های جغرافیایی اضافه شده ، حالا به راحتی مقدار هر مبلغی رو که بخواهیم با توجه به وزن بسته به خراسان رضوی می دهیم (برای تک تک حامل هامون) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- نکته : ماژول " برآورد ارسال و حمل " که به طور پیش فرض تو خود پرستاشاپ وجود دارد هم بایستی فعال بشه .1 امتیاز -
این شد یه آموزش در شان و منزلت پرستاشاپی ها............... از زحمات بی دریغتون خیلی ممنون... از این به بعدم هر کی خواست آموزش بنویسه و این طوری ننویسه یعنی هنوز با اصول اولیه آموزش دادن در وب و مدیریت وب آشنا نیست. بهتره یکم با خودش فکر کنه........... . ما هم امیدواریم ضمنا فونت رو هم تونستم با آموزش کامل بالا عوض کنم خیلی زیبا و قشنگ هم شد پس معلومه با مقدمات آشنایی کامل دارم. به شما هم توصیه میکنم فونت فروشگاهتون رو عوض کنین خیلی باحال میشه یاحق1 امتیاز
-
میشه آموزش کامل تغییر فونت پیش فرض بزارید هر چی گفتید نصفه نیمه و ناقصه آدم میمونه باید چکار کنه از اول تا اخرش توضیح بدیهید لطفا ممنون میشم1 امتیاز