رفتن به مطلب

tnt747

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط tnt747

  1. از دوستانی که درگاه ملت گرفتن و استفاده می کنن خواهشا جواب بدن: اینکه میگن میشه بعد از گزفتن درگاه چند حساب تعریف کرد با درصد های مختلف راسته؟ یعنی من می تونم توی بانک نزدیک خونمون یه حساب باز کنم و درگاه بگیرم و بعدا 100 درصد پول رو کاری کنم که به حساب دیگه ای واریز بشه؟ایا مشکلی هست؟
  2. سلام دوستان....من می خوام از کد های اماده برای ثبت نظر کاربران استفاده کنم...تو چند تا سایت ثبت نام کردم و یه کد بهم دادن و گفتن که هر جا می خوای این باکس نظرات لود بشه کد زیر رو کپی کن.الان این کد رو چطوری باید جایگزین ماژول نظرات کنم؟یعنی این کد رو کجا باید کپی کنم؟ من نمی خوام ماژول این رو داشته باشم چون همه کارهاش از طریق سایت خودشه و فقط می خوام این کد زیر صفحه ی همه محصولات لود بشه...چیکار باید بکنم؟لطفا راهنمایی کنید.
  3. این کد رو از کجا باید بگیریم؟شما دوسته عزیز که استفاده کردین میشه بگین؟
  4. هیچ کس دیگه ای این مشکل رو نداشته؟یا کلا هیچکی از این ماژول استفاده نمی کنه؟
  5. من این ماژول رو نصب کرده بودم چند روز اول کار می کرد ولی الان وقتی روی نظر دهید کلیک می کنم فقط لینک صفحه از http://x.ir/20-e3.html به http://x.ir/20-e3.html#new_comment_form تغییر می کنه و هیچ عمل دیگری انجام نمی شه...یعنی دیگه اون صفحه باز نمی شه که کسی نظراتش رو بنویسه...مشکل از کجاست؟
  6. از دوستانی که از این درگاه استفاده کرده اند سوالی دارم مبنی بر اینکه هزینه ای که بابت کارمزد کسر می کنه دقیقا چقدر است؟من سایتش رو هم نگاه کردم اما به طور واضح توضیح نداده.عکس توضیحاتش رو ضمیمه کردم ولی من منظور از اینکه پرداخت بدون حساب کاربری یا با حساب کاربری باشه رو نمی فهمم.یعنی برای هر تراکنش که 200000 تومان باشه 2000 تومان کم می کنه؟
  7. tnt747

    حجم عکس محصولات

    متشکرم.
  8. tnt747

    حجم عکس محصولات

    متشکرم.اما اگه عکس ها هرکدومش 2-3 مگابایت حجم داشته باشه سایت سنگین نمی شه؟یعنی پرستا خودش جوری بهینه می کنه که کیفیت عکس از بین نره و سایت هم سنگین نشه؟
  9. tnt747

    حجم عکس محصولات

    سلام دوستان...می خواستم بپرسم که ایا با کیفیت بودن عکس محصولات و حجم زیاد عکس در بالا امدن سایت هم تاثیر داره؟اگر داره چه کار باید کرد؟اصولا عکس ها رو بهتره با چه فرمتی و با چه حداکثر حجمی اپلود کرد؟من می خوام عکس هام با کیفیت باشه ولی خوب سریع هم نشون داده بشن.
  10. بهمن جان من نصب رو از طریق بسته ی بازارچه انجام داده ام...و انها تنظیمات اولیه را برایم انجام داده اند...ایا اگر این کار را بکنم اطلاعات قبلی پاک نمی شود؟اخه الان سایز فولدر theme 5 مگابایت است اما فولدرtheme که من دانلود کرده ام حدود 2 مگابایت است؟
  11. سلام دوستان....قالب سایت من بعد از نصب چند روزی خوب بود اما در اخرین دسترسی به هم ریخته نشان داده می شود و همه ی قسمت ها کشیده شده اند تا کل صفحه را بپوشانند.ادرس سایتم هم www.denizcharm.ir می باشد..ممنون می شم اگر دوستان منو راهنمایی کنند.کش مرور گر رو پاک کرده ام اما تاثیری نداشت...ایا باید کش پرستا را روی کامپایل اجباری بگذارم؟
  12. دوستان باید یه تشکر ویژه از دوست عزیزمون بهمن خان داشته باشم که شخصا برای حل مشکل من وقت گذاشتند....من نهایت تشکر را از ایشان دارم...به نظر من بهترین هدیه ای که فردی می تواند به دیگری اهدا کند وقت است زیرا با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.بهمن جان ممنون که واسه دوستات وقت می گذاری...امیدوارم بقیه دوستان هم مانند بهمن خان از اینکه کاربران مبتدی مثل بنده چنین بی دقتی هایی انجام می دهند ناراحت نشوند و با راهنمایی در جهت حرفه ای شدن کاربران عادی گام بردارند. اما مشکل چگونه حل شد؟: مشکل از این بود که من پسورد دیتابیسم را از طریق directadmin تغییر داده بودم اما این پسورد در فایل های سیستم تغییر نکرده بود.و می بایست در فایل setting.inc.php انرا اصلاح کرد.
  13. اطلاعات رو پیام خصوصی کردم لطف می کنی اگه بررسی کنی.ممنون.
  14. بهمن جان...من می تونستم وارد مدیریت بشم اما بعد از اینکه دامنه رو تغییر دادم این پیغام واسم اومد من هم رفتم اونجا و دامنه جدید رو جایگزین دامنه قبلی کردم.الان هم مشکلم اینه که نمی تونم وارد بخش مدیریت بشم به هیچ وجه چون ادرس رو که می زنم صفحه سفید میشه وچیزی بالا نمی اید.
  15. دوست عزیز من به بخش مدیریت دسترسی ندارم و نمی توانم وارد شوم چگونه از تب تنظیمان url ها رو درست کنم اخه؟؟؟؟لطفا یکی واضح کمکم کنه!
  16. درود به ناصر جان...شرمنده من فقط مشکلات 1.5 رو بررسی کرده بودم.در لینکی که دادید من مراحلی رو ندیدم که مو به مو انجام بدم چون من اصلا نمی توانم به بخش مدیریت وارد شوم که بخواهم ان کار ها را انجام دهم.البته در صفحه 3 گفته شده در فایل setting.inc.php define('__PS_BASE_URI__', '/presta/'); را به define('__PS_BASE_URI__', '/'); تغییر بدهم.من چنین چیزی در این فایل ندارم ایا باید ان را ایجاد کنم؟ و یه سوال دیگه اینکه در فایل htaccess تمام ادرس های ذکر شده ادرس دامنه قبلی من است ایا باید انها را به دامنه جدید تغییر دهم؟ اگر جواب مثبت است دیگر کجاها ادرس قبلی من ذخیره شده که باید تغییر دهم؟متشکرم اگر راهنماییم کنی.
  17. را داد(این پیغام برای چیست؟) و دوم این که با پیغامی از فروشگاه مواجه شدم که می گفت دامنه تان مغایرت دارد اگر تغییر داده اید از طریق لینک زیر انرا اصلاح کنید.من الان در دیتابیسم و از طریق ps_shop_url مقادیر زیر را ثبت کرده ام: domain:denizcharm.ir ssl_domain:denizcharm.ir physical)uri:/ از طریق ps_configuration هم در shop domain ,shop domain_ssl را هم به denizcharm.ir تغییر داده ام اما در حال حاضر سایتم بالا نمی اید.امیدوارم شما دوستان کمکم کنید.کسی می دونه مشکل از کجاست؟ ایا ادرس ها باید حتما www یا http:// داشته باشند؟ یا مشکل از جای دیگری است؟به کمک فوری دوستان نیازمندم.ممنون.
  18. tnt747

    error ajax server??

    حدودا چند روز دیگر باید منتظر بمانم؟
  19. tnt747

    error ajax server??

    یعنی هیچ کس اینجا نمی تونه واسم توضیح بده که مشکل از کجاست؟ دانوش عزیز شما را به یاری می طلبم:دی
  20. درووود به بهمن خان عزیز که اینقدر زحمت می کشند....من هم بی صبرانه منتظر دموی این قالب هستم...فقط یک سوال...با توجه به اینکه نسخه 1.5 تازه اومده ایا این قالب تمام امکانات و ویژگی های قالب قبلی رو داره؟یعنی منظورم اینه که شما هم توصیه می کنید از نسخه 1.5.2 پرستا شاپ و این قالب به جای نسخه 1.4.9 و ورژن 2 قالب استفاده کنیم یا همچنان امکانات و ماژول های 1.4.9 بیشتره؟ ممنون.
  21. tnt747

    error ajax server??

    سلام...من می خواهم نسخه 1.4.6 خودم رو از طریق ماژول ارتقا به 1.5.2 برسونم..فایل 1.5.2 rtl انجمن را در هاستم اپلود کردم و از طریق ماژول ارتقا و پس از تیک خوردن گزینه ها ارتقا رو زدم...ولی با خطای زیر مواجه می شوم...میشه بگین مشکل از کجاست؟ Ajax / Server Error] textStatus: "error" errorThrown:"Internal Server Error" jqXHR: " Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2 Server at deniz.cloudsite.ir Port 80 کسی می دونه این مشکل از کجا ناشی می شه؟
  22. سلام رامتین عزیز...ممنون از کمکت....من علاقه ای به درخواست ارتقا ندارم چون می خوام این کار رو یاد بگیرم...الان من می خواهم نسخه 1.4.6 خودم رو از طریق ماژول ارتقا به 1.5.2 برسونم...ولی با خطای زیر مواجه می شوم...میشه بگی مشکل از کجاست؟ Ajax / Server Error] textStatus: "error" errorThrown:"Internal Server Error" jqXHR: " Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2 Server at deniz.cloudsite.ir Port 80 "
  23. سلام...من یک کاربر تازه وارد پرستا شاپ هستم . نیاز به کمک دوستان دارم....در حال حاضر یک نسخه 1.4.6 را روی هاستم نصب دارم و می خواهم به نسخه 1.4.9 ان را ارتقا دهم.هر چه بیشتر اموزش ها رو می خونم متاسفانه گیج تر میشم!می خواهم به روش خودکار ان را ارتقا بدهم و فروشگاه تازه ساخته شده و محصول و ماژول خاصی برای بک اپ گرفتن ندارم.وقتی از ماژول خود کار استفاده می کنم می خواهد به نسخه 1.4.10 ان را بروز کند. ایا 1.4.10 فارسی هست؟خوشحال میشم یکی از دوستان روش ارتقا با ماژول خودکار رو برای ارتقا از 1.4.6 به 1.4.9 با شرح توضیح بده.کدوم یکی از فایل ها رو باید نصب کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...