رفتن به مطلب

m1o2o3o4

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

m1o2o3o4's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. قالب زیبایی هست ولی وقتی دمو میدیدن دسترسی پنل سایت رو هم بدید لطفا. ببینیم چه امکاناتی داره چه ماژول هایی داره ؟ ممنون
  2. m1o2o3o4

    ماژول خبر یا وبلاگ یا لاگ؟

    می تونید هم از یک cms دیگه مثل وردپرس استفاده کنید تو آدرس www.site.com/blog . بعد لینک اخبار تون رو تو سایت اصلی بذارید. به صورت لینک می تونید بذارید و برای این کار از ماژول لینک خود پرستا استفاده کنید.
  3. نسخه 1.5.5 هم اومده مثل اینکه. کی منتظر فارسی سازیش باشیم؟
  4. خیلی ممنون بابت این تم زیبا. برای من خیلی راحت ست شد. ترجمش رو هم مستقیم روی فایل tpl اعمال کردم. اینم نتیجه : http://www.offhome.ir
  5. پیشنهاد می کنم به 1.5.4 ارتقا بدید. در مورد مشکلتون هم ctrl + f5 بزنید کشتون پاک شه. اگه باز هم جواب نداد کامپایل اجباری رو روشن کنید.
  6. آپدیت شده این ماژول روی 1.5 هم جواب میده. یک سوال داشتم. چطور میشه قسمت عضویت در خبرنامه رو به این ماژول اضافه کرد؟ یه جورایی ماژول در ماژول. یعنی صفحه باز بشه و از کاربر بخواد عضو خبر نامه بشه.
  7. یبا سلام خدمت دوستان گل پرستاشاپی از اونجایی که معرفی ویدئویی محصول یا معرفی ویدئویی سایت و ... از هر نظر جالبتر و گیراتر از معرفی با متن و عکس هست شاید خیلیاتون بخواید به صفحاتتون ویدئو اضافه کنید. راه های مختلفی برای اینکار وجود داره که هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارند. یکی از این روش ها embed کردن و شیر کردن از سایت های اشتراک ویدئو مثل آپارات و یوتیوب هست. این روش معایب زیادی داره . به همین خاطر تو این آموزش شما یاد می گیرید خیلی ساده ویدئو های خودتون رو از روی سرور خودتون در هر قسمت از سایت پخش کنید. چند نکته در مورد این آموزش : این آموزش از جایی کپی نشده. ولی همه اطلاعات از گوگل کردن بدست اومده . امکان داره اشکالاتی وجود داشته باشه. به خاطر همین از همه دوستان عذر می خوام . آموزش در سطح مقدماتی هست و شاید راه حل بهتری دوستان داشته باشند و ممنون میشم از تجربیاتشون استفاده کنیم. خب و اما میریم سراغ آموزش : 1- فایل های پلیر jwplayer رو از این لینک دانلود کنید. 2- پوشه jwplayer رو از داخل زیپ استخراج کنید و داخل public_html کپی کنید. 3- فایل header.tpl رو با notepad باز کنید. 4- بین تگ , کد زیر رو وارد کنید : نصب پلیر تموم شد. از این به بعد شما هر جایی از صفحتون می تونید از کدهای html زیر برای قرار دادن ویدئو استفاده کنید. فقط دو تا نکته هست که باید توجه کنید : مثل تمام پلیرها ( به غیر از پلیرهای html5 ) این پلیر هم از فلش استفاده میکنه. این پلیر از فرمت های flv , mp4 , webm که فرمتهای رایج وب هستند پشتیبانی میکنه. Loading the player... به جای myvideo آدرس ویدئوتون رو قرار بدید. به جای myposter آدرس عکسی که قبل از پخش ویدئو نشون داده میشه رو بذارید. به همین راحتی. ویدئو شما در تمام مرورگرهایی که فلش پلیر دارند قابل پخش خواهد بود.
  8. خیلی ممنون از اینکه نظر دادی. بک گراند رو موافقم ولی هیچ ایده ای تو ذهنم نیست. هدر رو به زودی یکم بهترش می کنم. در مورد فوتر نمی دونم منظورتون چیه ؟ آدرس زدن جالب نیست یا کلا فوتر یا جای نوشته ها ؟ اسلاید شو بهتر از این پیدا نکردم خداییش. یکی بود رو تم wine که هیچ جا به صورت جدا من ندیدم. خوبی این اسلاید شو اندازه تصویراشه که باعث میشه زیاد به چشم بیان. در مورد محتوا فعلا کاری نکردم. می خواستم اول ظاهر رو تموم کنم و بعد برم سراغ محتوا و البته می دونم محتوا اهمیت بیشتری داره. بازم ممنون که نظر دادی. امیدوارم ادامه بدی تا بتونم سایتم رو بهتر کنم. اگه ایده یا راهنمایی هم داشتی دریغ نکن. 3>
  9. m1o2o3o4

    سایت آزمایشی من

    سلام به همه پرستا شاپی های عزیز دوستان می خوام نظراتتون رو در مورد سایتم بدونم. هر نظری دارید دریغ نکنید. همینجا هم از سهیل عزیز تشکر می کنم به خاطر کمکهایی که کردند.
  10. ماژول اسلایدرش جدا وجود نداره ؟ خیلی اسلایدر خوبی داره
  11. هیچ ماژولی برای 1.5 وجود نداره که بشه باهاش به محصولت ویدئو اضافه کنی ؟
  12. همونطور که می دونید این تم سرچ باکس نداره. چه پلاگینی برای اضافه کردنش هست ؟
  13. من که از خریدش راضی هستم. یکم هم تغییرات انجام دادم. خوشحال میشم نظرتونو بدونم : http://www.offhome.ir
  14. m1o2o3o4

    تغییر آیکون کنار آدرس بار؟

    چطور فایلهای دیگه پشتیانی نمیشه. یعنی با تغییر کد هم نمیشه ؟ میشه بگید کدنویسی این قسمت تو کدوم فایل هست ؟ فایل index.php داخل روت یه سری کد داره در مورد favicon اما تغییرش نتیجه ای نداره خیلی بد میشه اگه نشه gif گذاشت الان وبلاگ با این همه محدودیت این قابلیت رو داره.
  15. بعد از کلی کند و کاو و ... تونستم کل سایت رو فونتشو عوض کنم. حتی فیلدهایی که کاربر وارد می کنه :دی همه این تغییرات از فایل global.css انجام میشه. منتها یکم زحمت داره و فقط با یه تیکه کد تموم نمیشه کارمون. چون کلاس بندی شده هست دستور ما فقط به قسمتهای باز کد تاثیر میزاره. برای اینکه هر قسمت فونتش عوض بشه باید دستور font family رو واسش وارد کنیم. در ضمن حتما از fire bug استفاده کنید. به راحتی می تونید جایی که باید دستورات رو عوض کنید بفهمید. از همه دوستان هم ممنونم که کمک کردند.
×
×
  • اضافه کردن...