رفتن به مطلب

mehranjo

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    419
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    18

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    mehranjo از etfayar یک واکنش گرفت در آموزش تنظیم ترکیبات در پرستاشاپ   
    سلام . اگه منظورتون توی صفحه خود محصول هست . این امکان توی پرستا نیست . تنها با یک تغییر خیلی کوچیک میشه برای گزینه هایی که به صورت لیست باز شونده انتخاب شدن این ویژگی رو فعالا کرد ولی برای گزینه های رنگ یا رادیویی تا جایی که من دنبالش بودم راهی هنوز نیست .
  2. Like
    mehranjo از [email protected] یک واکنش گرفت در برنامه اندروید مدیریت پرستاشاپ   
    برنامه رایگان اندرویدی مدیریت پرستاشاپ با ترجمه فارسی


    سلامی دوباره به شما پرستاشاپی های گل
     
     
    امروز میخوام براتون یه برنامه یا اپلیکیشن اندرویدی را به همراه ماژولش معرفی کنم که فکر کنم به درد خیلی از شما دوستان پرستاشاپی خودم میخوره .
     
    این برنامه شامل یک برنامه اندروید با پسوند apk می باشد که بر روی دستگاه اندروید شما نصب میشه و یک ماژول که باید از مدیریت پرستاشاپ اونو نصب کنید و میتونید برخی کارهای مدیریتی وبسایت خود را در دستگاه اندورویدی خیلی راحت و سریع انجام بدین .
     
    خب اول از همه میرم سراغ خلاصه ای از امکانات برنامه و ماژول :
     
    1. امکان مشاهده تمامی سفارشات با تمام جزییات (جزییات کالاها ، جزئیات آدرس ارسال ، جزئیات پرداخت و وضعیت سفارش) در بازه های زمانی مختلف
     
    2 . امکان مشاهده لیست تمامی مشتریان ثبت نام کرده در بازه های زمانی مختلف با جزییات کامل
     
    3. امکان مشاهده لیست تمامی کالاهای سفارش داده شده به همراه توضیحات و تصویر محصول
     
    4. امکان تغییر وضعیت سفارش ها
     
    5.امکان ثبت یا ویرایش کد رهگیری بسیار آسان مرسولات از طریق بارکدخوان برنامه و یا ثبت دستی
     
    7. امکان مدیریت چندین فروشگاه
     
    8. هشدار دادن هنگام ثبت نام مشتری جدید ، ثبت سفارش جدید و تغییر وضعیت سفارش
     
    9. دیگه چیزی یادم نمیاد به جز مفتی بودنش که از همه مهمتره
     
    10. راستی ترجمه شده به زبان فارسی توسط اینجانب @mehranjo ( که البته چون این کار را خودم انجام دادم اگر جاییش اشتباه بود یا ترجمه خنده دار و ناشیانه بود به بزرگی خودتون ببخشید دیگه البته گفته باشم اسب پیش کشی را که دندوناشو نمیشمرند در ضمن راستچین هم نیست چون فعلا بلد نیستم بعدا اگه یادگرفتم راستچینشم میکنم براتون )
     
    خب حالا بریم سراغ آموزش نصب
     
    اول از همه ماژولMMobile Assistant Connectorرا دانلود کنیدو اون را از طریق مدیریت پرستاشاپ بخش ماژول ها نصبش کنید که البته انگلیسی هست و چون چیز خاصی نداشت ترجمش نکردم و احتیاجی هم به ترجمه نداره .
    بعد از نصب ماژول به پیکربندیش برید و اونجا در قسمت login یک نام کاربری دلخواه و در قسمت پسوورد یک رمز عبور دلخواه تعیین کنید و دکمه ذخیره را بزنید که یک یک بارکد qrcod هم بهتون میده که بعدا میفهمید کاربردش چیه .
     
    خب حالا اپلیکیشن ضمیمه شده را دانلود کنید و اون را روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب کنید .
    پس از نصب برنامه با باز شدن برنامه با صفحه زیر روبرو میشید که در این قسمت باید اطلاعات لازم راوارد کنید که در فیلد url شما باید آدرس وبسایت خود تون و در قسمت نام کاربری و رمز عبور ، نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله قبل تنظیم کردید را وارد کنید و یا اگر حالشو ندارید دستی همه این اطلاعات را وارد کنید فقط کافیه اون علامت بارکدی که بالا سمت راست هست را بزنید و دوربین گوشی را جلوی بارکدی که ماژول توی مرحله قبل بهتون داد نگه دارید تا همه اطلاعات خودشون تنظیم بشند . خب حالا با زدن دکمه تست اگر همه چیز درست باشه تایید میشید و باید دکمه ذخیره را بزنید . خب حالا شما به راحتی میتونید از داخل برنامه یک سری کارهای مدیریت سایتتون را انجام بدین .
     




    نکته : اگر میخواهید که برنامه فارسی باشه از قسمت تنظیمات برنامه زبان را تغییر ندین .2. با بروزرسانی برنامه احتمالا ترجمه فارسی میپره وباید بهم بگید تا ترجمه ها را روی ورژن جدید منتقل کنم . 3. برای افزودش فروشگاه جدید دکمه منو یا اپشن گوشیتون را بزنید و گزینه اتصال جدید را انتخاب کنید .4. دیگه هیچی
     
    امیدوارم به کارتون بیاد و مشکلی نداشته باشه . من خودم فقط روی گوشی کلکسی گرند2 و با پرستاشاپ 1.6 تستش کردم . شما هم بیزحمت اگه تستش کردین روی کوشی های دیگه و ورژن های دیگه پرستا و مشکلی نداشت بگید تا دوستان بدونند .
    در ضمن اگر ترجمه ها مشکلی داشت بگین تا ویرایش کنم .
     
    خلاصه که همیشه لبخند بزنید و بیاید با هم دیگه شاد و پاک زندگی کنیم . در ضمن اگه جایی به اشتراک گذاشتینش اسم منم به عنوان منبع زیرش بنویسید خوشحال میشم . کوووووووه کندم آخه با این ترجمه کردن ناقص و خوشکلم . شب یلدا که شما داشتین انار و هندونه میل میکردین من داشتم ترجمه از خودم در میکردم آره دادااااااااا. تازه هیچیم پول ازتون نگرفتم . حالا بازم بگید اصفانیا خسیسند البته اگه پولم بدید که خیلی عالی میشه ولی نمیدین که
     
    امیدوارم بعد از این همه فک زدن کار بده براتون و همه چیز درست باشه
     
    از طریق ایمیلم هم که در منوی تنظیمات برنامه بخش " درباره برنامه " موجوده میتونید باهام در تماس باشید.
    mobassistantconnector.zip
    android PrestaShop.MobileAssistant fa.zip
  3. Like
    mehranjo از mirzazadeh یک واکنش گرفت در تغییر مرجع سفارش   
    سلام دوستان .
    من یه ماژول دیدم گفتم شاید به درد دوستان بخوره . البته فرصت نکردم فارسیش کنم و البته فک نکنمم زیاد به فارسی احتیاجی باشه چون همه چیز مشخصه . من اینو روی پرستا 1.6 تست کردم و تا الان که بدون مشکل کار داده . خیلی راحت می تونید مرجع سفارش را از اون حروف تصادفی تبدیلش کنید به اعداد . مثلا میشه شماره سفارش را به عنوان مرجع تعریف کرد و یا ترکیبی از چند حرف یل عدد دلخواه قبل از اون و یا ترکیب شماره سفارش و شماره سبد خرید . من که خودم ترجیح دادم بزارم ترکیب شماره سفارش و دوتا کاراکتر قبل از اون . فک کنم این ماژول مشکل دوستان را حل کنه .
    من از سایت www.xtendify.com دانلود کردم . اینجا هم پیوست میکنم
    modrefchange.zip
  4. Like
    mehranjo از mirzazadeh یک واکنش گرفت در تغییر مرجع سفارش   
    من روی 1.5 تست نکردم ولی توی خود سایت منبع نوشته پشتیبانی میشه . به کار من که خیلی میومد . چون مشتری هم راحتتره برا پیگیری و پشتیبانی
  5. Like
    mehranjo از محمدعلی یک واکنش گرفت در آموزش تنظیم ترکیبات در پرستاشاپ   
    شما توی پرستا شاپ خیلی راحت میتونید این کار را انجام بدین و احتیاجی به تعریف کالای جدید برای هر سایز نیست . من یه توضیح میدم امیدوارم که کمکت بکنه .
     
    تعریف مشخصه ها
    شما قبل از تعریف کالاها از منو کاتالوک به بخش "مشخصه ها" برو . حالا از بالای صفحه گزینه افزودن ویژگی جدید را انتخاب کن .
    در صفحه باز شده 3 کادر الزامی هست .
    در فیلد اول نام مشخصه را بنویس . دقت داشته باش که این نام فقط برای خودت در مدیریت قابل مشاهده هست و در بخش کاربری سایت به مشتری نمایش داده نمیشه . به طور مثال میتونی بنویسی " سایز شلوارهای جین ترک"
    خب حالا در فیلد دوم یعنی نام عمومی نانی را بنویس که میخوای به کابرنمایش بده به طور مثال در مورد سایز لباس فقط کلمه " سایز " را بنویس و دیگه نمیخواد بنویسی سایز شلوار جین چون مشتری خودش تو صفحه محصول مورد نظرش هست و میدونه داره سایز چیو انتخاب میکنه ولی تو فیلد اول برای خودت نام کامل را بنویس تلگا هنگام استفاده ویژگی های محصولات مختلفت راحت تر قابل تشخیص باشند

    خب حالا میریم سراغ فیلد دیگه ای به نام " نوع ویژگی" ...
    توی این قسمت انتخاب میکنی که ویژگیت از چه نوعی باشه مثلا برای سایز میتونی فهرست پایین رونده را انتخاب کنی یا برای رنگ گزینه رنگ یا طرح را انتخاب کنی . که با یکم کار کردن متوجه میشی به مرور کدوم گزینه برای چه ویژگیی مناسب تر هست.
    خب تا اینجا فقط کافیه دکمه ذخیره را بزنی .
    مرحله بعدی افزودن مقادیر برای این ویژگی هست . برای این کار بالای همون صفحه مشخصه ها شما اینبار باید گزینه افزودن مقادیر را انتخاب کنی .
    با انتخاب این گزینه در فیلد اول ویژگیی را که تعریف کردی انتخاب کن و در فیلد دوم مدار مورد نظرت را و گزینه ذخیره و یا ذخیره و افزودن مقدار دیگر را انخاب کن . به طور مثال برای سایز اول بزن s و دکمه " ذخیره و افزودن مقدار دیگر" را بزن . و اینبار بزن M و به همین منوال مرحله مرحله سایزهای دیگه را تعریف و ذخیره کن .
    خب حالا نوبت میرسه به تعریف کالا.
     
    افزودن ترکیب به محصولات
    وقتی کالای جدید را داری تعریف میکنی در صفحه تعریف کالا برگه ای وجود داره به نام " ترکیبات" در این قسمت 2 حالت میتونی ترکیب تعریف کنی یکی به طرت تکی با انتخاب گزینه افزودن ترکیب جدید در پایین صفحه و یا گروهی با انتخاب گزینه تولید کننده ترکیبات در اون قسمت آبی رنگ بالای همون برگه . که اگر چند سایز را میخوای ایجاد کنی تولید کننده ترکیبات خیلی بهتر و راحت تر و سریع تر هست .
    خب حالا که تا اینجا را شرح دادم بزار تولید کننده ترکیباتم توضیح بدم تا گیج نشی توش یه موقع . البته چون گفتی تازه کاری اینطوری توضیح میدم اگر تو ضیحاتم زیادی و خسته کنندس به بزرگی خودت ببخش.

    وقتی گزینه تولید کننده ترکیبات را بزنی وارد یه صفحه جدید میشی . در کنار این صفحه شما لیستی از ویژگی هایی که توی مرحله اول ایجاد کردی را با مقادیرشون میبینی . در اینجا شما اگر میخوای چند سایز را برای کالات تعریف کنی باید کلیک ctrl را روی صفحه کلیدت نگه داری و با موس روی به طور مثال سه سایز s M و xl کلیک کنی تا انتخاب بشند و حالا دستت را بردار و دکمه "افزودن " را پایین همون کادر بزن و میبینی که مقادیر به همراه چندتا فیلد روبروشون وسط صفحه اضافه میشند .
    حالا شما ممکنه هر سایز از شلوار جین را یه قیمت متفاوت بفروشی که در اینجا باید در فیلد تاثیر روی قیمت اختلاف قیمت اون سایز را با قیمت پایه ای که توی صفحه تعریف کالات در برگه قیمتها وارد کردی را اینجا وارد کنی و در قسمت تاثیر روی وزن اختلاف وزنی که هر سایزت داده باسایز دیگه و اگه اختلاف ندارند که صفر رها کن و برو مرحله بعد .
    به طور مثال شما قیمت شلوار را در صفحه معرفی محصول وارد کردی 6000 و وزنش را 500 گرم . که این قیمت و وزن برای سایز S هست . ولی قیمت سایز L هست 7000 تومان و وزنش 550 گرم . شما برای اینکار باید روبروی سایز s همه فیلد ها را صفر وارد کنی چون فرض کردیم که این سایز کمترین وزن و قیمت را داره و پیشفرضت هست . و لی روبروی سایز L در قسمت تاثیر روی قیمت باید وارد کنی 1000 که معنیش میشه 1000 تومان قیمت بیشتر میشه از قیمت پایه و در قسمت وزن هم میزنی 50 که میشه وزنش 50 گرم بیشتر از پیشفرض هست . و بقیه سایزها را هم همینطور نسبت به قیمت و وزن پایه تعریف میکنی.
    خب حالا اون پایین نوشته تعداد پیشفرض که اگه تعداد همه سایزها یکی هست میتونی تعدا مورد نظرتو وارد کنی و دکمه ساختن این ترکیبات را بزنی و اگه تعدادها متفاوت هست توی اون کادر چیزی نمیخواد وارد کنی و بعد از ذخیره به برگه مقادیر در تعریف کالا که بری میبینی که میتونی برای هر ترکیت تعدادش را وارد کنی .
    خلاصه که امیدوارم از این پست طولانی بتونی سر در بیاری و بهت کمکی بکنه
    و بسیار شرمنده اگه بد توضیح دادم و یا غلط تایپیی داشتم. اکه جایی گیر کردی بازم همینجا بپرس تا من یا دوستان راهنماییت کنیم . چون بخش ترکیبات ویژگی های دیگه ای هم به طور مثال ساخت همزمان رنگ و سایز و غیره را هم داره که با کمی تمرین باهاشون آشنا میشی . مثلا میتونی ترکیبی ایجاد کنی به این صورت . شلوار جین صورتی سایز Xl .
    موفق باشی دوست عزیز
    ببخشید حالا که پستا فرستادم خودم وحشت کردم یه خلاصه مینویسم که اگه گیج شدی بهش مراجعه کنی .
    1 . رفتن به قسمت مشخصه ها از منو کاتالوگ
    2 افزودن ویژگی مورد نظر در بخش مشخصه ها
    3 . افزودن مقادیر برای ویژگی مورد نظر در همان صفحه.
    4. رفتن به صفحه تعریف کالا و برگه ترکیبات
    5 . ایجاد ترکیبات و ذخیره
    6 . رفتن به برگه مقادیر و تعریف موجودی هر ترکیب
  6. Like
    mehranjo از rahha یک واکنش گرفت در آموزش تنظیم نمایش صحیح قیمت ریال و تومان   
    سلام . بله درصورتی که تنظیمات نرخ ارزتون را طبق آموزش های انجمن درست انجام داده باشید واحدها خودکار تبدیل میشوند ولی واحد پول ریال را نباید حذف کنید فقط میتونید غیر فعالش کنید .
    موفق باشید
  7. Like
    mehranjo از roozbeh.rajabi یک واکنش گرفت در ماژول محاسبه هزينه پست مرسولات   
    سلام بچه های گل پرستاشاپی
    راستش من اصولا اهل پست گذاشتن نیستم چون اصلا حرفه ای نیستم . بلکه شدیدا تازه کارم. ولی خب دیدم اینجا یه سوال هست که قبلا برای خودمم مشکل ساز شده بود و من یه جوری مشکل را حل کردم حالا نمیدونم اصولی هست یا نه ولی اونایی که بیشتر سر در میارند میتونند چک کنند ببینند مشکلی پیش میاره یا نه . من که با این روش تا الان به مشکلی بر نخوردم.
    1. من از قسمت بومی سازی >>منطقه ها ... سه تا منطقه جدید ایجاد کردن با نام های " استان های همجوار" "استان غیر همجوار" "استان بومی "
    2. بعد به قسمت بومی سازی >> استان ها رفم..و استان خودم را انتخاب کردم و منطقه اون را به " استان بومی " تغییر دادم----و حالا باید برید و به نقشه ایران یک سری بزنید و استان های همجوار استان خودتون را پیدا کنید ..حالا توی قسمت استان ها اون استان هایی که همجوار هستند را کنارشون تیک بزنید ( انتخابشون کنید ) و برید پایین صفحه و از اون منوی کشویی پایین گزینه ی " نتیجه یک منطقه جدید " را انتخاب کنید و بعدش منطقه ی " استان همجوار را انتخاب کنید و بعدش دکمه " اعمال را بزنید .
    خب تا اینجا باید منطقه ی استان های همجوارتون تغییر کرده باشه. حالا استان هایی که باقی مونده و منطقشون را تغییر ندادید را انتخاب کنید و این بار برید و از همون روش قبل منطقه اون ها را به استان غیر همجوار تغییر بدید...خببببب حالا استان های ایران را توی سه منطقه ای که ایحاد کردید تونستید قرار بدید.
    3. توی مرحله سوم شما باید برید به قسمت " حامل ها " و یک حامل جدید به نام پست پیشتاز بسازید و توی مرحه دومش این تنظیمات را قرار بدید.
    از قسمت صورت حساب گزینه براساس وزن کل را انتخاب کنید.
     
    حالا اینجا توی قسمت "محدوده" 4 یا 5 تا محدوده ایجاد کنید ( بستگی داره وزن اجناستون تا چه وزنی باشه ) و برید به سایت پست به این لینک http://www.post.ir/DesktopModules/Articles/ArticlesView.aspx?TabID=1&Site=postportal&Lang=fa-IR&ItemID=12350&mid=33125 و بر اساس نرخ خدمات پستی پیشتاز برای بسته پیشتاز نرخ های هر وزن را روبروی سه منطقه ای که قبلا ایجاد کردید وارد کنید ...که اینجاشو دیگه خودتون فک کنم بلد باشد ... محدوده وزن را اون بالا وارد میکنید و هزینه مربوط به اون محدوده وزن در هر منطقه را جلوی نام منطقه .... البته یه تذکر... شما باید به اون هزینه ای که پست نوشته 500 تومان هزینه بیمه اضافه کنید و بعد بعلاوه 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده بکنید و بعد عدد بدست اومده را توی اون قسمت وارد کنید......حالا همه چیزو تایید کنید و برید ب راحتی سفارش بگیرید و اگه کسی پست پیشتاز را انتخاب کنه و شما وزن محصولاتتون را قبلا وارد کرده باشید خود به خود هزینه ارسال برای مشتری حساب میشه بر اساس استانش...
    4 . یه چند تا نکته هم هست که فعلا خسته شدم...نمیدونم چیزی فهمیدید از نوشته اهم یا نه ولی حالا ما گفتیم یا بدردتون میخورده یا نه ...و لی اگه درست انجام بدید همه چیز حله......البته یه دوبار آزمایشی سفارش بدین ببینید درست محاسبه میکنه یا نه .....
    اگه جایی به مشکل بر خوردید در خدمتم . اگه مرحله 3 را متوجه نشدید بگید تا براتون یه اسکرین شات بزارم فعلا حسش نیست.... چون اصلا نمیدونم سوالی که یکسال پیش مطرح شده جواب دادن بهش به درد کسی میخوره یا نه.....
    ولی حتما با سامانه محاسبه هزینه پست خود شرکت پست یبار مقایسه کنید تا مطمین بشید همه کارا رو درست انجام دادید یا نه.. به خصوص حتما استان های همجوارتونا چک کنید که هزینشون درست محاسبه بشه.......
    راستی برای پست سفارشی هم اگه بکارتون میاد فقط کافیه یه حامل دیگه به نام پست سفارشی بسازید و هزین های مربوط به خودشو تنظیم کنید .
     
    وای که خدا به عنوان اولین پست زندگیم چقدر حرف زدم ... نامردید اگه بگید هیچی نفهمیدیدن از حرفامااااااااااا اگه ناشیانه بود به ماهرانه بودن خودتون ببخشید
  8. Like
    mehranjo از 3153 یک واکنش گرفت در ماژول محاسبه هزينه پست مرسولات   
    سلام بچه های گل پرستاشاپی
    راستش من اصولا اهل پست گذاشتن نیستم چون اصلا حرفه ای نیستم . بلکه شدیدا تازه کارم. ولی خب دیدم اینجا یه سوال هست که قبلا برای خودمم مشکل ساز شده بود و من یه جوری مشکل را حل کردم حالا نمیدونم اصولی هست یا نه ولی اونایی که بیشتر سر در میارند میتونند چک کنند ببینند مشکلی پیش میاره یا نه . من که با این روش تا الان به مشکلی بر نخوردم.
    1. من از قسمت بومی سازی >>منطقه ها ... سه تا منطقه جدید ایجاد کردن با نام های " استان های همجوار" "استان غیر همجوار" "استان بومی "
    2. بعد به قسمت بومی سازی >> استان ها رفم..و استان خودم را انتخاب کردم و منطقه اون را به " استان بومی " تغییر دادم----و حالا باید برید و به نقشه ایران یک سری بزنید و استان های همجوار استان خودتون را پیدا کنید ..حالا توی قسمت استان ها اون استان هایی که همجوار هستند را کنارشون تیک بزنید ( انتخابشون کنید ) و برید پایین صفحه و از اون منوی کشویی پایین گزینه ی " نتیجه یک منطقه جدید " را انتخاب کنید و بعدش منطقه ی " استان همجوار را انتخاب کنید و بعدش دکمه " اعمال را بزنید .
    خب تا اینجا باید منطقه ی استان های همجوارتون تغییر کرده باشه. حالا استان هایی که باقی مونده و منطقشون را تغییر ندادید را انتخاب کنید و این بار برید و از همون روش قبل منطقه اون ها را به استان غیر همجوار تغییر بدید...خببببب حالا استان های ایران را توی سه منطقه ای که ایحاد کردید تونستید قرار بدید.
    3. توی مرحله سوم شما باید برید به قسمت " حامل ها " و یک حامل جدید به نام پست پیشتاز بسازید و توی مرحه دومش این تنظیمات را قرار بدید.
    از قسمت صورت حساب گزینه براساس وزن کل را انتخاب کنید.
     
    حالا اینجا توی قسمت "محدوده" 4 یا 5 تا محدوده ایجاد کنید ( بستگی داره وزن اجناستون تا چه وزنی باشه ) و برید به سایت پست به این لینک http://www.post.ir/DesktopModules/Articles/ArticlesView.aspx?TabID=1&Site=postportal&Lang=fa-IR&ItemID=12350&mid=33125 و بر اساس نرخ خدمات پستی پیشتاز برای بسته پیشتاز نرخ های هر وزن را روبروی سه منطقه ای که قبلا ایجاد کردید وارد کنید ...که اینجاشو دیگه خودتون فک کنم بلد باشد ... محدوده وزن را اون بالا وارد میکنید و هزینه مربوط به اون محدوده وزن در هر منطقه را جلوی نام منطقه .... البته یه تذکر... شما باید به اون هزینه ای که پست نوشته 500 تومان هزینه بیمه اضافه کنید و بعد بعلاوه 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده بکنید و بعد عدد بدست اومده را توی اون قسمت وارد کنید......حالا همه چیزو تایید کنید و برید ب راحتی سفارش بگیرید و اگه کسی پست پیشتاز را انتخاب کنه و شما وزن محصولاتتون را قبلا وارد کرده باشید خود به خود هزینه ارسال برای مشتری حساب میشه بر اساس استانش...
    4 . یه چند تا نکته هم هست که فعلا خسته شدم...نمیدونم چیزی فهمیدید از نوشته اهم یا نه ولی حالا ما گفتیم یا بدردتون میخورده یا نه ...و لی اگه درست انجام بدید همه چیز حله......البته یه دوبار آزمایشی سفارش بدین ببینید درست محاسبه میکنه یا نه .....
    اگه جایی به مشکل بر خوردید در خدمتم . اگه مرحله 3 را متوجه نشدید بگید تا براتون یه اسکرین شات بزارم فعلا حسش نیست.... چون اصلا نمیدونم سوالی که یکسال پیش مطرح شده جواب دادن بهش به درد کسی میخوره یا نه.....
    ولی حتما با سامانه محاسبه هزینه پست خود شرکت پست یبار مقایسه کنید تا مطمین بشید همه کارا رو درست انجام دادید یا نه.. به خصوص حتما استان های همجوارتونا چک کنید که هزینشون درست محاسبه بشه.......
    راستی برای پست سفارشی هم اگه بکارتون میاد فقط کافیه یه حامل دیگه به نام پست سفارشی بسازید و هزین های مربوط به خودشو تنظیم کنید .
     
    وای که خدا به عنوان اولین پست زندگیم چقدر حرف زدم ... نامردید اگه بگید هیچی نفهمیدیدن از حرفامااااااااااا اگه ناشیانه بود به ماهرانه بودن خودتون ببخشید
  9. Like
    mehranjo از smostafa.mirghaffari یک واکنش گرفت در حل مشکل عدم نمایش لوگوی سایت   
    به منو تنظیمات 》 تصاویر برید و در قسمت " تنظیمات ایجاد تصویر " گزینه زیر را انتخاب کنید :
    " تنها اگر تصویر اصلی با نوع png هست از این نوع استفاده کن "
    و البته فکر کنم بعد از ذخیره دوباره باید لوگو را آپلود کنید
    موفق باشید
  10. Like
    mehranjo از nima_pw یک واکنش گرفت در تفاوت "مشخصه ها و مقادیر" و "ویژگی ها" در چیست؟   
    سلام دوست عزیز.
    ببینید . در کل به طور خلاصه بخش ویژگی ها فقط حالت نمایشی برای کاربر را داره و مشخصات کالا را به مشتری نمایش میده . و قابل انتخاب توسط مشتری نیست.مثلا امکانات یک گوشی تلفن همراه در اون قسمت قرار میگیره . ولی مشخصه ها زمانی تعریف میشه که شما میخواهید به مشتری بگید این کالا به طور مثال بارنگ های مختلفی به فروش میرسه و مشتری باید رنگ را انتخاب کنه که میتونید برای هر رنگ قیمت متفاوتی هم تعریف کنید.
  11. Like
    mehranjo از sepehr یک واکنش گرفت در مشکل در قالب ایمیل   
    دوست عزیز به پوشه قالبتون برید و داخل اونجا محتویات پوشه mail رو پاک کنید . حالا توی محل نصب پرستا پوشه mail فایل ها رو از بسته اصلی جایگزین کنید .
    هنگام ترجمه ایمیل هام دو بخش قابل انتخاب هست یکی هسته و یکی قالبتون که اگه هسته رو انتخاب کنید فایل های داخل پوشه mail که در محل نصب هستند ویرایش میشن و اگه قالبون رو انتخاب کنید فایل هایی که در پوشه themes/yourtheme/mail قرار دارن ویرایش میشن.
  12. Like
    mehranjo از محمدعلی یک واکنش گرفت در کمبود قالب رایگان 1.6، مشکل اصلی کاربران تازه کار| اساتید گرامی راهنمایی ...   
    ادمین عزیز صد درصد تجربه شما تو این زمینه از من بیشتر هست و تجربه کوچیک من با تجربه شما و سایر دوستان قابل مقایسه نیست .
    البته من روی این حساب این حرفا رو زدم که دوستانی داشتم شروع کارشون با کم ترین هزینه ها بوده ولی وقتی بازار را شناختن و تصمیم نهایی را برای انتخاب سیستمشون گرفتن شروع کردن به هزینه و تا حدودی موفق بودند . و البته بیشتر دلیل من این بود که دوست استارتر عزیزمون هنوز توی سیستم فروشگاه سازشون هم شک داشتند به همین خاطر ترجیح دادم اول کار هزینه زیادی روی قالب نکنند و اول کنی با فروشگاه ساز انتخابیشون که کار کردند و انتخاب دقیقشون را انجام دادند برند سراغ قالب . چون همیشه احتمال تغییر سیستم اول راه هست . خودم یکیشون بودم.
    و اما من خودم چند سالی هست فروشگاه فیزیکی دارم و ب یک مغازه 3*4 و سرمایه کمتر از 700 هزار شروع کردم سال 89 و الان مغازم نه اندازش نه سرمایش با اول کار قابل مقایسه نیست و توی شغل خودم یکی از بهترین و مرتب ترین چیدمان ها را دارم و متفاوت تر از بقیه همکارام . و دلیل اصلی موفقیت خودم را هیچوقت مغازه بزرگ و چیدمان ندونستم . بلکه به نظر شخصیم مهم ترین عامل برای هر شغلی شناخت مشتری و تحلیل رفتارشون هست .و البته ظاهر خیییییییلی مهم هست ولی عامل اصلی نیست .
    بخاطر همین همیشه برام شکست خورده ترین فروشگاه فروشگاهی هست که هیچوقت اطلاعات آمار سایتش را با یک آمار گیر چک نکنه . چون به نظر من یکی از مهمترین هاست .
    البته ببخشید فکر کنم بحث از موضوع تاپیک خارج شده و شرمنده همه هستم . ولی خیلی اینجور بحثا را دوست داشتم چون بیشتر از هر کتابی و کلاسی تو اینجور تاپیک ها آدم از بقیه و تجربه هاشون چیزای جدیدی یاد میگیره. ایکاش گاهی اینجور بحث ها توی این انجمن هم تاپیک میشدند فکر نکنم زیاد از موضوع اصلی انجمن به دور باشند . و شاید یه جونی هم به انجمن بدند .
    ببخشید زیاد حرف زدم .
    همیشه شاد باشید همگی
  13. Like
    mehranjo از محمدعلی یک واکنش گرفت در کمبود قالب رایگان 1.6، مشکل اصلی کاربران تازه کار| اساتید گرامی راهنمایی ...   
    البته حرفتون متین.
    ولی انتظار ندارید که شخصی در اول راهش برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی 200 300 هزار هزینه قالب کنه و بعد اگه ایدش نگرفت و یا تصمیمش عوض شد و خواست فروشگاه سازش را عوض کنه . همه را بریزه دور و بده؟! صد درصد اول راه هیچکسی یه قالب پر هزینه توصیه نمیکنه
  14. Like
    mehranjo از Armin_72 یک واکنش گرفت در آموزش قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس در صفحه تماس با ما   
    سلام دوستای عزیز پرستاشاپی . شاید این آموزش را قبلا توی انجمن هم خودم و هم بقیه گذاشته باشن ولی خب امروز یکم وقت آزاد داشتم بد ندونستم یه تاپیک تقریبا جامع برای این کار بزنم . چون گاهی میدیدم هنوز هم دوستان مشکل دارن در رابطه با این موضوع .
     
    اینو بگم که من این آموزش رو طبق قالب پیشفرض پرستا 1.6.0.14 میزارم ولی خب چون داده خاصی احتیاج نیست و اکثر قالب ها هم بر پایه بوت استرپ هستند پس معمولا اکثر قالبا فرقی نداره .
     
     
    خب اول به مسیر زیر در هاستتون برید :
    themes >> yourtheme >>contact-form.tpl
     
    که your theme همون پوشه قالبتون هست .
    حالا باید فایل contact-form.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
     
    در اون فایل کد زیر رو پیدا کنید .

    {include file="$tpl_dir./errors.tpl"}
     
     
     
    خب حالا دقیقا بعد از اون باید این کد را اضافه کنید .
     


     
    خب الان به صفحه تماس با ما که برید تغییرات اعمال شده ولی خب برای نمایش بهتر فرم تماس با ما بعتره دوتا گزینه دیگه را هم تغییر بدین .
     
    کد
    col-xs-12 col-sm-9
     
    را پیدا کنید و اونو به

    col-xs-12 col-sm-8
     
    تبدیل کنید
    و بعد از اون

    col-xs-12 col-sm-3
     
     
    را پیدا کنیو اونو به

    col-xs-12 col-sm-4
     
    تبدیل کنید .
     
     
    خب حالا برای تغییر اطلاعات و ترجمه به اطلاعات تماس خودتون فقط کافیه در مدیریت پرستا به منو
     
    بومی سازی >> ترجمه ها
    برید و با انتخاب گزینه های :
    نوع ترجمه : ترجمه بخش کاربری
    نام قالب : (نام قالبتون )
    زبان : پارسی
     
    و زدن دکمه :اصلاح" به صفحه ترجمه ها برید حالا دکمه های ctrl+f را بزنید و عبارت های مورد نظرتونو پیدا و بجاشون اطلاعات خودتون رو بنویسید .
     
    امیدوارم که مشکلی پیش نیاد و به راحتی کار انجام شده باشه . فایل نهایی پیشفرض 1.6.0.14 را هم پیوست کردم.
    در آخر شما باید چنین چیزی داشته باشید .
     

    contact-form.zip
    {l s='name shop contact form'} {l s='addres contact form'} {l s=' mob phon num contact form'} {l s='phon num contact form'} {l s='sms num contact form'} {l s='email contact form'} {l s='about us'} {l s='text about us'}
  15. Like
    mehranjo از mohabatshoe یک واکنش گرفت در شرایط خدمات   
    سلام .
    اگه صفحه ای به نام " شرایط و ضوابط استفاده" توی مسیر گفته شده ندارید . از طریق دکمه افزودن صفحه جدید محتوا یک صفحه جدید ایجاد کنید و مطالبتون و قوانین رو داخل قرار بدین .
    بعد به منو
    تنظیمات 》 سفارشات برید .
    در این صفحه بخشی هست به نام " صفحه مدیریت محتوا برای شرایط و ضوابط " که میتونید اون صفحه ای که ایجاد کردین رو اینجا انتخاب کنید .
     
    موفق باشید .
  16. Like
    mehranjo از Alireza.shojaee یک واکنش گرفت در مرجع ، EAN13 یا JAN ، بارکد (UPC) چیست؟   
    سلام .
    اول بگم که هر 3 گزینه اختیاری هست و پر کردنشون مهم نیست .
    ولی گزینه کد مرجع که میتونه عدد یا حروف باشه و در واقع اگر کالاهاتون رو خودتون کد بندی یا بارکد گذاری کردید اون کد را توی این قسمت وارد کنید که توی فاکتور مشتری هم نمایش داده میشه .
    مورد EAN-13 هم که یک بارکد 13 رقمی بین المللی هست که روی تقریبا تمام اجناس هست . میتونید اگه کالاتون این بارکد را داره توی این قسمت وارد کنید . که البته من توصیه نمیکنم وارد کنید چون این عدد به آدرس url اون کالا اضافه میشه و آدرس رو الکی طولانی میکنه . پس خالی باشه بنظرم بهتره . بخصوص برای ما فارسی زبونا که همینجوریش با فعال کردن url بونی آدرسامون طولانی هست .
     
    مورد upc هم فکر کنم یک کد 12 رقمی باشه که ارتباطی به کشور ما نداره . باز .
  17. Like
    mehranjo از StratusKala یک واکنش گرفت در آموزش قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس در صفحه تماس با ما   
    سلام دوستای عزیز پرستاشاپی . شاید این آموزش را قبلا توی انجمن هم خودم و هم بقیه گذاشته باشن ولی خب امروز یکم وقت آزاد داشتم بد ندونستم یه تاپیک تقریبا جامع برای این کار بزنم . چون گاهی میدیدم هنوز هم دوستان مشکل دارن در رابطه با این موضوع .
     
    اینو بگم که من این آموزش رو طبق قالب پیشفرض پرستا 1.6.0.14 میزارم ولی خب چون داده خاصی احتیاج نیست و اکثر قالب ها هم بر پایه بوت استرپ هستند پس معمولا اکثر قالبا فرقی نداره .
     
     
    خب اول به مسیر زیر در هاستتون برید :
    themes >> yourtheme >>contact-form.tpl
     
    که your theme همون پوشه قالبتون هست .
    حالا باید فایل contact-form.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
     
    در اون فایل کد زیر رو پیدا کنید .

    {include file="$tpl_dir./errors.tpl"}
     
     
     
    خب حالا دقیقا بعد از اون باید این کد را اضافه کنید .
     


     
    خب الان به صفحه تماس با ما که برید تغییرات اعمال شده ولی خب برای نمایش بهتر فرم تماس با ما بعتره دوتا گزینه دیگه را هم تغییر بدین .
     
    کد
    col-xs-12 col-sm-9
     
    را پیدا کنید و اونو به

    col-xs-12 col-sm-8
     
    تبدیل کنید
    و بعد از اون

    col-xs-12 col-sm-3
     
     
    را پیدا کنیو اونو به

    col-xs-12 col-sm-4
     
    تبدیل کنید .
     
     
    خب حالا برای تغییر اطلاعات و ترجمه به اطلاعات تماس خودتون فقط کافیه در مدیریت پرستا به منو
     
    بومی سازی >> ترجمه ها
    برید و با انتخاب گزینه های :
    نوع ترجمه : ترجمه بخش کاربری
    نام قالب : (نام قالبتون )
    زبان : پارسی
     
    و زدن دکمه :اصلاح" به صفحه ترجمه ها برید حالا دکمه های ctrl+f را بزنید و عبارت های مورد نظرتونو پیدا و بجاشون اطلاعات خودتون رو بنویسید .
     
    امیدوارم که مشکلی پیش نیاد و به راحتی کار انجام شده باشه . فایل نهایی پیشفرض 1.6.0.14 را هم پیوست کردم.
    در آخر شما باید چنین چیزی داشته باشید .
     

    contact-form.zip
    {l s='name shop contact form'} {l s='addres contact form'} {l s=' mob phon num contact form'} {l s='phon num contact form'} {l s='sms num contact form'} {l s='email contact form'} {l s='about us'} {l s='text about us'}
  18. Like
    mehranjo از سات کالا Satkala.com یک واکنش گرفت در آموزش قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس در صفحه تماس با ما   
    سلام دوستای عزیز پرستاشاپی . شاید این آموزش را قبلا توی انجمن هم خودم و هم بقیه گذاشته باشن ولی خب امروز یکم وقت آزاد داشتم بد ندونستم یه تاپیک تقریبا جامع برای این کار بزنم . چون گاهی میدیدم هنوز هم دوستان مشکل دارن در رابطه با این موضوع .
     
    اینو بگم که من این آموزش رو طبق قالب پیشفرض پرستا 1.6.0.14 میزارم ولی خب چون داده خاصی احتیاج نیست و اکثر قالب ها هم بر پایه بوت استرپ هستند پس معمولا اکثر قالبا فرقی نداره .
     
     
    خب اول به مسیر زیر در هاستتون برید :
    themes >> yourtheme >>contact-form.tpl
     
    که your theme همون پوشه قالبتون هست .
    حالا باید فایل contact-form.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
     
    در اون فایل کد زیر رو پیدا کنید .

    {include file="$tpl_dir./errors.tpl"}
     
     
     
    خب حالا دقیقا بعد از اون باید این کد را اضافه کنید .
     


     
    خب الان به صفحه تماس با ما که برید تغییرات اعمال شده ولی خب برای نمایش بهتر فرم تماس با ما بعتره دوتا گزینه دیگه را هم تغییر بدین .
     
    کد
    col-xs-12 col-sm-9
     
    را پیدا کنید و اونو به

    col-xs-12 col-sm-8
     
    تبدیل کنید
    و بعد از اون

    col-xs-12 col-sm-3
     
     
    را پیدا کنیو اونو به

    col-xs-12 col-sm-4
     
    تبدیل کنید .
     
     
    خب حالا برای تغییر اطلاعات و ترجمه به اطلاعات تماس خودتون فقط کافیه در مدیریت پرستا به منو
     
    بومی سازی >> ترجمه ها
    برید و با انتخاب گزینه های :
    نوع ترجمه : ترجمه بخش کاربری
    نام قالب : (نام قالبتون )
    زبان : پارسی
     
    و زدن دکمه :اصلاح" به صفحه ترجمه ها برید حالا دکمه های ctrl+f را بزنید و عبارت های مورد نظرتونو پیدا و بجاشون اطلاعات خودتون رو بنویسید .
     
    امیدوارم که مشکلی پیش نیاد و به راحتی کار انجام شده باشه . فایل نهایی پیشفرض 1.6.0.14 را هم پیوست کردم.
    در آخر شما باید چنین چیزی داشته باشید .
     

    contact-form.zip
    {l s='name shop contact form'} {l s='addres contact form'} {l s=' mob phon num contact form'} {l s='phon num contact form'} {l s='sms num contact form'} {l s='email contact form'} {l s='about us'} {l s='text about us'}
  19. Like
    mehranjo از hesamdl یک واکنش گرفت در قیمت ها ی محصولات ناموجود نمایش داده نشه   
    سلام
    گزینه ای که خودکار این کار را انجام بده سراغ ندارم و فکر کنم تنها راه این باشه که به صفحه ویرایش اون کالا بری و ودر برگه اول اطلاعات به صورت دستی تیک " نمایش قیمت " را برداری .
  20. Like
    mehranjo از sepehr یک واکنش گرفت در اسکریپت پشتیبانی آنلاین LIVE helper chat   
    اسکریپت پشتیبانی آنلاین ، ایجاد پرسش و پاسخ و پرسش های متداول ، ایجاد جعبه چت ، ایجاد نظرسنجی کاملا فارسی live helper chat

    ************

    یه سلام خیلی زیبا به تموم فروشگاه دارهای عزیز پرستاشاپی
     
    امروز میخوام اسکریپتی را معرفی کنم به دوستای خوبم که البته احتمالا خیلی هاتون باهاش آشنا هستید ولی به نظرم اومد که معرفیش به دوستان نو رسیده بد نباشه .
    احتمالا تا حالا شده که قصد داشته باشید سیستمی در فروشگاهتون باشه که بتونید به صورت آنلاین با مشتریهاتون صحبت کنید و به عبارتی یک سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایتتون داشته باشید . و مطمین باشید چنین سیستمی در اعتماد سازی فروشگاهتون تاثیر زیادی داره .
    راه های زیادی برای این کار وجود داره از جمله لایوزیلا و زوپیم که آموزش هاشون را توی انجمن میتونید پیدا کنید . و همینطور hubtalk که ماژول رایگان مخصوص پرستشاپ داره و کلا میشه گفت مخصوص پرستا هست چون از داخل پنل اون میتونید علاوه بر چت با مشتریهاتون ، در صورتی که مشتریها به حساب کاربری خودشون در سایت شما وارد شده باشند شما میتونید نام اونها و لیست سبد خریدشون را مشاهده کنید و در کل رفتار مشتری را توی سایتتون تحلیل کنید .
     
    ولی گزینه ای که من میخوام به شما معرفی کنم بر خلاف زوپیم و hubtalk که شما باید در سایت هاشون حساب کاربری ایجاد کنید و برای ورد به پنل هم باید به همون حساب وارد بشید ، هیچ احتاجی به وابستگی به سایت دیگه ای نداره . چون یک اسکریپت محزا هست که شما بر روی هاست خودتون نصبش میکنید و مدیریت همه چیزش با خودتون هست و کاملا هم تمام بخش هاش رایگان هستند . بخشی از امکاناتش را در اینجا براتون میزارم :


    کاملا فارسی و راست چین شده سیستم مدیریت قوی دارای نرم افزار تحت ویندوز دارای افزونه مرورگر کروم قابلیت گفتگو از طریق مرورگر ، و نرم افزار با کاربران قابلیت مشاهده جزئیات کاربر قابلیت دعوت کاربر به گفتگو استفاده از ایجکس در سیستم انواع کد های مختلف جهت قرار دادن در وب سایت( ویجت های پایین صفحه و کناری که در دمو هم میتونید مشاهده کنید )
    قابلیت گفتگو در پنجره جدید قابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربر قابلیت اتصال به Gtalk قابلیت اتصال به XMPP قابلیت تعریف چندین اپراتور قابلیت تعریف بی نهایت بخش پشتیبانی قابلیت تعریف فیلد های دلخواه سیستم نصب کننده اتوماتیک قابلیت پیوست کردن فایل تنظیمات قوی بخش کاربری قابلیت ارسال شکلک در محیط گفتگو سازگاری با موبایل و تبلت به عبارتی ریسپانسیو
    و امکانات فراوان دیگر که البته با یه مدت کار کردن باهاش متوجه امکانات فراوان تر هم خواهید شد . ویژگی اسکریپ بودنش هم اینه که با نصبش روی هاست خوتون دیگه وابسته به سایت تولیدکننده نیستید و در صورت در دسترس نبودن اون سایت شما همچنان میتونید به پشتیبانیتون ادامه بدید .
    خب حالا یه آموزش کوچیک میخوام بدم برای استفاده از این سیستم روی پرستاشاپ:
     
    1. اول به این سایت برید و اسکریپت را دانلود کنید . https://github.com/remdex/livehelperchat/archive/master.zip
     
    2.پوشه در روت ایجاد کنید به نام به طور مثال chat و اون فایل زیپ را در اون آپلود و اکسترکت کنید .البته به نظر من اول اون فایل را در رایانه خودتون اکسترکت مکنید و فقط تمامی فایل و پوشه های داخل پوشه lhc_web را دوباره زیپ کنید و به هاست منتقل کنید تا مسیر مدیریت بعدا طولانی نشه و پوشه در پوشه نشه .خب فرض را بر این میزاریم پیشنهاد منو عمل کردید و میریم مرpحله بعد .
    تذکر : به هیچ عنوان فایل ها را مستقیم در روت اکسترکت نکنییییید.
    3. الان برای نصب شما احتیاج به ایجاد یک دیتابیس جدید دارید که اموزش ساخت دیتابیس هم تا دلتون بخواد توی نت هست که البته صد درصد بلدید .
     
    4.حالا توی مرورگرتون به آدرس yoursite.com/chat برید که البته اسم دامنه خودتون را باید بزنید واگر فایل ها را در پوشه ای غیر از chat ریختین نام اون پوشه را باید وارد کنید و صد البته اگر داخل پوشه زاشف پوشه های دیگه ای هست و همون فایلی که دانلود کردید را مستقیم آپلود واکسترکت کردید باید نام بقیه پوشه ها را هم به آدرس اضافه کنید .
    5. خب الان اگر همه چیز درست پیش رفته باشه به صفحه نصب که خارجکی هست وارد میشید .و متاسفانه اینجاش فارسی نیست و باید یکم به هنر زبان خارجی خود مراجعه کنید . البته زیاد فشار نیارید اگر خظایی نباشه شما فقط باید next بزنید .
     
    6. در مرحله بعد شما باید اطلاعات دیتابیس و نام کاربری و رمز عبور کاربر دیتابیس را وارد کنید . که امیدوارم تو این مرحله گیر نکنید .
     
    7. توی مرجله بعدی یک نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پنل مدیریت اسکریپتتون انتخاب کنید سایر اطلاعات هم که مشخص هست .و پایان
     
    8. حالا با رفتن به ادرس مدیریت که احتمالا این http://yoursite.com/chat/index.php/site_admin/user/login هست میتونید به پنل مدیریت وارد بشید
     
    9. تا اینجا همه چیز انگلیسی بود ولی برای فارسی شدن این کارها را باید بکنید . اول از اون نوار بالا صفحه اون علامت چکش و آچار فرانسه که ضربدری روی هم هستند پیدا کنید و روش کلیک کنید .و از تب system گزینه Languages configuration را انتخاب کنید .خب حالا گزینه fa-FA را انتخاب کنید و save بزنید . تبریک میگم حالا زبان مدیریت زبون آدم حسابیا یعنی پارسی شد .
    خب حالا به تب " تنظیمات عمومی زبان برید و اونجام Fa-fa را انخاب کنید تا همه چیز فارسی بشه .
     
    10. خب حالا من فقط یه چیز دیگه میگم و بقیه امکاناتش که کمم نیست خودتون برید بگردین پیدا کنیذ از جمله نظر سنجی ، فرم سوالات متداول و پرسش و پاسخ ، جعبه چت و ..
     
     
     
    من نحوه گذاشتن کد ابزار پشتیبانی آنلاین را در پرستا میگم و تموم .
     
    اول : به همون بخش تنظیمات یا همون چکش و آچارفرانسه که اون بالاست برید
     
    دوم : به تب " کد داخلی " برید .
     
    سوم : از بخش " کد داخلی پشتیبانی آنلاین " گزینه " کد داخلی ویجت " را انتخاب کنید .
     
    چهارم : تنظیمات ویجت را طبق سلیقه خودتون انجام بدید . و کدی که اون پایین بهتون میده را کپی کنید .
     
    پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
    ششم : حالا در این فایل به آخر صفحه برید و گزینه
  21. Like
    mehranjo از سات کالا Satkala.com یک واکنش گرفت در برنامه اندروید مدیریت پرستاشاپ   
    برنامه رایگان اندرویدی مدیریت پرستاشاپ با ترجمه فارسی


    سلامی دوباره به شما پرستاشاپی های گل
     
     
    امروز میخوام براتون یه برنامه یا اپلیکیشن اندرویدی را به همراه ماژولش معرفی کنم که فکر کنم به درد خیلی از شما دوستان پرستاشاپی خودم میخوره .
     
    این برنامه شامل یک برنامه اندروید با پسوند apk می باشد که بر روی دستگاه اندروید شما نصب میشه و یک ماژول که باید از مدیریت پرستاشاپ اونو نصب کنید و میتونید برخی کارهای مدیریتی وبسایت خود را در دستگاه اندورویدی خیلی راحت و سریع انجام بدین .
     
    خب اول از همه میرم سراغ خلاصه ای از امکانات برنامه و ماژول :
     
    1. امکان مشاهده تمامی سفارشات با تمام جزییات (جزییات کالاها ، جزئیات آدرس ارسال ، جزئیات پرداخت و وضعیت سفارش) در بازه های زمانی مختلف
     
    2 . امکان مشاهده لیست تمامی مشتریان ثبت نام کرده در بازه های زمانی مختلف با جزییات کامل
     
    3. امکان مشاهده لیست تمامی کالاهای سفارش داده شده به همراه توضیحات و تصویر محصول
     
    4. امکان تغییر وضعیت سفارش ها
     
    5.امکان ثبت یا ویرایش کد رهگیری بسیار آسان مرسولات از طریق بارکدخوان برنامه و یا ثبت دستی
     
    7. امکان مدیریت چندین فروشگاه
     
    8. هشدار دادن هنگام ثبت نام مشتری جدید ، ثبت سفارش جدید و تغییر وضعیت سفارش
     
    9. دیگه چیزی یادم نمیاد به جز مفتی بودنش که از همه مهمتره
     
    10. راستی ترجمه شده به زبان فارسی توسط اینجانب @mehranjo ( که البته چون این کار را خودم انجام دادم اگر جاییش اشتباه بود یا ترجمه خنده دار و ناشیانه بود به بزرگی خودتون ببخشید دیگه البته گفته باشم اسب پیش کشی را که دندوناشو نمیشمرند در ضمن راستچین هم نیست چون فعلا بلد نیستم بعدا اگه یادگرفتم راستچینشم میکنم براتون )
     
    خب حالا بریم سراغ آموزش نصب
     
    اول از همه ماژولMMobile Assistant Connectorرا دانلود کنیدو اون را از طریق مدیریت پرستاشاپ بخش ماژول ها نصبش کنید که البته انگلیسی هست و چون چیز خاصی نداشت ترجمش نکردم و احتیاجی هم به ترجمه نداره .
    بعد از نصب ماژول به پیکربندیش برید و اونجا در قسمت login یک نام کاربری دلخواه و در قسمت پسوورد یک رمز عبور دلخواه تعیین کنید و دکمه ذخیره را بزنید که یک یک بارکد qrcod هم بهتون میده که بعدا میفهمید کاربردش چیه .
     
    خب حالا اپلیکیشن ضمیمه شده را دانلود کنید و اون را روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب کنید .
    پس از نصب برنامه با باز شدن برنامه با صفحه زیر روبرو میشید که در این قسمت باید اطلاعات لازم راوارد کنید که در فیلد url شما باید آدرس وبسایت خود تون و در قسمت نام کاربری و رمز عبور ، نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله قبل تنظیم کردید را وارد کنید و یا اگر حالشو ندارید دستی همه این اطلاعات را وارد کنید فقط کافیه اون علامت بارکدی که بالا سمت راست هست را بزنید و دوربین گوشی را جلوی بارکدی که ماژول توی مرحله قبل بهتون داد نگه دارید تا همه اطلاعات خودشون تنظیم بشند . خب حالا با زدن دکمه تست اگر همه چیز درست باشه تایید میشید و باید دکمه ذخیره را بزنید . خب حالا شما به راحتی میتونید از داخل برنامه یک سری کارهای مدیریت سایتتون را انجام بدین .
     




    نکته : اگر میخواهید که برنامه فارسی باشه از قسمت تنظیمات برنامه زبان را تغییر ندین .2. با بروزرسانی برنامه احتمالا ترجمه فارسی میپره وباید بهم بگید تا ترجمه ها را روی ورژن جدید منتقل کنم . 3. برای افزودش فروشگاه جدید دکمه منو یا اپشن گوشیتون را بزنید و گزینه اتصال جدید را انتخاب کنید .4. دیگه هیچی
     
    امیدوارم به کارتون بیاد و مشکلی نداشته باشه . من خودم فقط روی گوشی کلکسی گرند2 و با پرستاشاپ 1.6 تستش کردم . شما هم بیزحمت اگه تستش کردین روی کوشی های دیگه و ورژن های دیگه پرستا و مشکلی نداشت بگید تا دوستان بدونند .
    در ضمن اگر ترجمه ها مشکلی داشت بگین تا ویرایش کنم .
     
    خلاصه که همیشه لبخند بزنید و بیاید با هم دیگه شاد و پاک زندگی کنیم . در ضمن اگه جایی به اشتراک گذاشتینش اسم منم به عنوان منبع زیرش بنویسید خوشحال میشم . کوووووووه کندم آخه با این ترجمه کردن ناقص و خوشکلم . شب یلدا که شما داشتین انار و هندونه میل میکردین من داشتم ترجمه از خودم در میکردم آره دادااااااااا. تازه هیچیم پول ازتون نگرفتم . حالا بازم بگید اصفانیا خسیسند البته اگه پولم بدید که خیلی عالی میشه ولی نمیدین که
     
    امیدوارم بعد از این همه فک زدن کار بده براتون و همه چیز درست باشه
     
    از طریق ایمیلم هم که در منوی تنظیمات برنامه بخش " درباره برنامه " موجوده میتونید باهام در تماس باشید.
    mobassistantconnector.zip
    android PrestaShop.MobileAssistant fa.zip
  22. Like
    mehranjo از love me یک واکنش گرفت در اسکریپت پشتیبانی آنلاین LIVE helper chat   
    اسکریپت پشتیبانی آنلاین ، ایجاد پرسش و پاسخ و پرسش های متداول ، ایجاد جعبه چت ، ایجاد نظرسنجی کاملا فارسی live helper chat

    ************

    یه سلام خیلی زیبا به تموم فروشگاه دارهای عزیز پرستاشاپی
     
    امروز میخوام اسکریپتی را معرفی کنم به دوستای خوبم که البته احتمالا خیلی هاتون باهاش آشنا هستید ولی به نظرم اومد که معرفیش به دوستان نو رسیده بد نباشه .
    احتمالا تا حالا شده که قصد داشته باشید سیستمی در فروشگاهتون باشه که بتونید به صورت آنلاین با مشتریهاتون صحبت کنید و به عبارتی یک سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایتتون داشته باشید . و مطمین باشید چنین سیستمی در اعتماد سازی فروشگاهتون تاثیر زیادی داره .
    راه های زیادی برای این کار وجود داره از جمله لایوزیلا و زوپیم که آموزش هاشون را توی انجمن میتونید پیدا کنید . و همینطور hubtalk که ماژول رایگان مخصوص پرستشاپ داره و کلا میشه گفت مخصوص پرستا هست چون از داخل پنل اون میتونید علاوه بر چت با مشتریهاتون ، در صورتی که مشتریها به حساب کاربری خودشون در سایت شما وارد شده باشند شما میتونید نام اونها و لیست سبد خریدشون را مشاهده کنید و در کل رفتار مشتری را توی سایتتون تحلیل کنید .
     
    ولی گزینه ای که من میخوام به شما معرفی کنم بر خلاف زوپیم و hubtalk که شما باید در سایت هاشون حساب کاربری ایجاد کنید و برای ورد به پنل هم باید به همون حساب وارد بشید ، هیچ احتاجی به وابستگی به سایت دیگه ای نداره . چون یک اسکریپت محزا هست که شما بر روی هاست خودتون نصبش میکنید و مدیریت همه چیزش با خودتون هست و کاملا هم تمام بخش هاش رایگان هستند . بخشی از امکاناتش را در اینجا براتون میزارم :


    کاملا فارسی و راست چین شده سیستم مدیریت قوی دارای نرم افزار تحت ویندوز دارای افزونه مرورگر کروم قابلیت گفتگو از طریق مرورگر ، و نرم افزار با کاربران قابلیت مشاهده جزئیات کاربر قابلیت دعوت کاربر به گفتگو استفاده از ایجکس در سیستم انواع کد های مختلف جهت قرار دادن در وب سایت( ویجت های پایین صفحه و کناری که در دمو هم میتونید مشاهده کنید )
    قابلیت گفتگو در پنجره جدید قابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربر قابلیت اتصال به Gtalk قابلیت اتصال به XMPP قابلیت تعریف چندین اپراتور قابلیت تعریف بی نهایت بخش پشتیبانی قابلیت تعریف فیلد های دلخواه سیستم نصب کننده اتوماتیک قابلیت پیوست کردن فایل تنظیمات قوی بخش کاربری قابلیت ارسال شکلک در محیط گفتگو سازگاری با موبایل و تبلت به عبارتی ریسپانسیو
    و امکانات فراوان دیگر که البته با یه مدت کار کردن باهاش متوجه امکانات فراوان تر هم خواهید شد . ویژگی اسکریپ بودنش هم اینه که با نصبش روی هاست خوتون دیگه وابسته به سایت تولیدکننده نیستید و در صورت در دسترس نبودن اون سایت شما همچنان میتونید به پشتیبانیتون ادامه بدید .
    خب حالا یه آموزش کوچیک میخوام بدم برای استفاده از این سیستم روی پرستاشاپ:
     
    1. اول به این سایت برید و اسکریپت را دانلود کنید . https://github.com/remdex/livehelperchat/archive/master.zip
     
    2.پوشه در روت ایجاد کنید به نام به طور مثال chat و اون فایل زیپ را در اون آپلود و اکسترکت کنید .البته به نظر من اول اون فایل را در رایانه خودتون اکسترکت مکنید و فقط تمامی فایل و پوشه های داخل پوشه lhc_web را دوباره زیپ کنید و به هاست منتقل کنید تا مسیر مدیریت بعدا طولانی نشه و پوشه در پوشه نشه .خب فرض را بر این میزاریم پیشنهاد منو عمل کردید و میریم مرpحله بعد .
    تذکر : به هیچ عنوان فایل ها را مستقیم در روت اکسترکت نکنییییید.
    3. الان برای نصب شما احتیاج به ایجاد یک دیتابیس جدید دارید که اموزش ساخت دیتابیس هم تا دلتون بخواد توی نت هست که البته صد درصد بلدید .
     
    4.حالا توی مرورگرتون به آدرس yoursite.com/chat برید که البته اسم دامنه خودتون را باید بزنید واگر فایل ها را در پوشه ای غیر از chat ریختین نام اون پوشه را باید وارد کنید و صد البته اگر داخل پوشه زاشف پوشه های دیگه ای هست و همون فایلی که دانلود کردید را مستقیم آپلود واکسترکت کردید باید نام بقیه پوشه ها را هم به آدرس اضافه کنید .
    5. خب الان اگر همه چیز درست پیش رفته باشه به صفحه نصب که خارجکی هست وارد میشید .و متاسفانه اینجاش فارسی نیست و باید یکم به هنر زبان خارجی خود مراجعه کنید . البته زیاد فشار نیارید اگر خظایی نباشه شما فقط باید next بزنید .
     
    6. در مرحله بعد شما باید اطلاعات دیتابیس و نام کاربری و رمز عبور کاربر دیتابیس را وارد کنید . که امیدوارم تو این مرحله گیر نکنید .
     
    7. توی مرجله بعدی یک نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پنل مدیریت اسکریپتتون انتخاب کنید سایر اطلاعات هم که مشخص هست .و پایان
     
    8. حالا با رفتن به ادرس مدیریت که احتمالا این http://yoursite.com/chat/index.php/site_admin/user/login هست میتونید به پنل مدیریت وارد بشید
     
    9. تا اینجا همه چیز انگلیسی بود ولی برای فارسی شدن این کارها را باید بکنید . اول از اون نوار بالا صفحه اون علامت چکش و آچار فرانسه که ضربدری روی هم هستند پیدا کنید و روش کلیک کنید .و از تب system گزینه Languages configuration را انتخاب کنید .خب حالا گزینه fa-FA را انتخاب کنید و save بزنید . تبریک میگم حالا زبان مدیریت زبون آدم حسابیا یعنی پارسی شد .
    خب حالا به تب " تنظیمات عمومی زبان برید و اونجام Fa-fa را انخاب کنید تا همه چیز فارسی بشه .
     
    10. خب حالا من فقط یه چیز دیگه میگم و بقیه امکاناتش که کمم نیست خودتون برید بگردین پیدا کنیذ از جمله نظر سنجی ، فرم سوالات متداول و پرسش و پاسخ ، جعبه چت و ..
     
     
     
    من نحوه گذاشتن کد ابزار پشتیبانی آنلاین را در پرستا میگم و تموم .
     
    اول : به همون بخش تنظیمات یا همون چکش و آچارفرانسه که اون بالاست برید
     
    دوم : به تب " کد داخلی " برید .
     
    سوم : از بخش " کد داخلی پشتیبانی آنلاین " گزینه " کد داخلی ویجت " را انتخاب کنید .
     
    چهارم : تنظیمات ویجت را طبق سلیقه خودتون انجام بدید . و کدی که اون پایین بهتون میده را کپی کنید .
     
    پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
    ششم : حالا در این فایل به آخر صفحه برید و گزینه
  23. Like
    mehranjo از shikotak یک واکنش گرفت در آموزش عوض کردن فونت سایت   
    سلام دوست عزیز . من نمیدونم تا چه حد آشنا هستید به تغییرات تو css ولی
    خلاصه میگم اگر متوجه نشدین بگید تا اگه تونستم خودم یا سایر دوستان
    راهنمایی کنند .
    برای اضافه کردن فونت شما باید این مراحل را در پرستا 1.6 قالب پیشفرض بری که البته توی سایر قالب هام اکثر مراحل یکی هست .
     
     
    1 . اول شما باید نسخه ویرایش شده و مخصوص وب فونتی را که احتیاج دارید از نت دانلود کنید با سه پسوند ttf , woff و eot
     
    2.
    حالا باید این فونت ها را داخل یک پوشه به طور مثال font داخل پوشه قالبت
    آپلود کنی . در واقع برای هر فونت 3 فایل با سه پسوند آپلود میکنی.
     
    3.
    حالا میرسیم به اضافه کردن و آدرس دهی فونت ها به قالب برای اینکار میتونی از
    تکنیک @font-face استفاده کنی .که برای این کار به پوشه قالب سایتت میری و
    سپس به پوشه css . در اونجا باید کد زیر را داخل یکی از فایل های css که
    توی تمام صفحات لود میشه قرار بدی که دوستان پرستاشاپ فارسی این کار را در
    فایل fa.css انجام دادند و تعدادی فونت فارسی هم در ویرایش دومشون به قالب
    اضافه کردند .
     

    @font-face { font-family: 'fontname'; src: url('../font/fontnamefolder/fontname.eot'); src: url('../font/fontnamefolder/fontname.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('../font/fontnamefolder/fontname.ttf') format('truetype'), url('../font/fontnamefolder/fontname.woff') format('woff'); font-style: normal; font-weight: normal;
    که
    در اینجا به جای fontname که در سطر دوم هست نام فونت را قرار میدین و این
    نام همان نامی هست که شما در هرکجای سایت مایل هستید فونت را تفییر دهید
    در جلوی font-family : باید تایپ کنید .
    و به جای fontname folder نام
    پوشه ای که داخل پوشه font داخل قالبتان برای فونت مورد نظر ایجاد نموده
    اید را وارد نمایید که البته اگر فونت ها را بدون پوشه بندی داخل پوشه font
    آپلود کرده اید به این قسمت احتیاجی ندارید و باید حذفش کنید .
    به طور مثال برای فونت Bhoma دوستان پرستا شاپ فارسیی این کد را قرار دادند .

    @font-face { font-family: 'bhoma'; src: url('../font/bhoma/BHoma.eot'); src: url('../font/bhoma/BHoma.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('../font/bhoma/BHoma.ttf') format('truetype'), url('../font/bhoma/BHoma.woff') format('woff'); font-style: normal; font-weight: normal;
    , و سه فایل با سه پسوند مختلف از فونت Bhoma را در این مسیر در داخل پوشه قالب پیشفرض ریختند . font>>bhoma
     
    4
    . خب حالا فقط کافیه هرجایی که میخواید فونت را تفییر بدین روبروی
    font-family : در فایل css نام همون فونت را دقیقا مطابق نامی که در بالا
    نوشتید تایپ کنید .
    و یا برای تغییر کل فونت ها به فونت مورد نظرتون
    شما میتونید در پایان همین فایل fa.css به جای سه فونت Droid Naskh و bhoma
    , Droid Kufi نام فونت های خودتون را روبروی font-family : جایگزین کنید .
     
    منم یک سری فونت از نت براتون تهیه کردم که باید داخل پوشه font
    قالبتون اکسترکت کنید که داخل همون فایل زیپ یک فایل css هم وجود داره که
    در واقع فقظ کافیه کد هر فونت را داخل فایل fa.css قرار بدین که میشه همون
    مرحله 3.
    امیدوارم متجه بشید و کمکی تونسته باشم بکنم و اگر گویا نبود و مشکل داشت شرمنده همه ی دوستان هستم .
     
    font-web.zip
  24. Like
    mehranjo از دانوش یک واکنش گرفت در آموزش تنظیم ترکیبات در پرستاشاپ   
    شما توی پرستا شاپ خیلی راحت میتونید این کار را انجام بدین و احتیاجی به تعریف کالای جدید برای هر سایز نیست . من یه توضیح میدم امیدوارم که کمکت بکنه .
     
    تعریف مشخصه ها
    شما قبل از تعریف کالاها از منو کاتالوک به بخش "مشخصه ها" برو . حالا از بالای صفحه گزینه افزودن ویژگی جدید را انتخاب کن .
    در صفحه باز شده 3 کادر الزامی هست .
    در فیلد اول نام مشخصه را بنویس . دقت داشته باش که این نام فقط برای خودت در مدیریت قابل مشاهده هست و در بخش کاربری سایت به مشتری نمایش داده نمیشه . به طور مثال میتونی بنویسی " سایز شلوارهای جین ترک"
    خب حالا در فیلد دوم یعنی نام عمومی نانی را بنویس که میخوای به کابرنمایش بده به طور مثال در مورد سایز لباس فقط کلمه " سایز " را بنویس و دیگه نمیخواد بنویسی سایز شلوار جین چون مشتری خودش تو صفحه محصول مورد نظرش هست و میدونه داره سایز چیو انتخاب میکنه ولی تو فیلد اول برای خودت نام کامل را بنویس تلگا هنگام استفاده ویژگی های محصولات مختلفت راحت تر قابل تشخیص باشند

    خب حالا میریم سراغ فیلد دیگه ای به نام " نوع ویژگی" ...
    توی این قسمت انتخاب میکنی که ویژگیت از چه نوعی باشه مثلا برای سایز میتونی فهرست پایین رونده را انتخاب کنی یا برای رنگ گزینه رنگ یا طرح را انتخاب کنی . که با یکم کار کردن متوجه میشی به مرور کدوم گزینه برای چه ویژگیی مناسب تر هست.
    خب تا اینجا فقط کافیه دکمه ذخیره را بزنی .
    مرحله بعدی افزودن مقادیر برای این ویژگی هست . برای این کار بالای همون صفحه مشخصه ها شما اینبار باید گزینه افزودن مقادیر را انتخاب کنی .
    با انتخاب این گزینه در فیلد اول ویژگیی را که تعریف کردی انتخاب کن و در فیلد دوم مدار مورد نظرت را و گزینه ذخیره و یا ذخیره و افزودن مقدار دیگر را انخاب کن . به طور مثال برای سایز اول بزن s و دکمه " ذخیره و افزودن مقدار دیگر" را بزن . و اینبار بزن M و به همین منوال مرحله مرحله سایزهای دیگه را تعریف و ذخیره کن .
    خب حالا نوبت میرسه به تعریف کالا.
     
    افزودن ترکیب به محصولات
    وقتی کالای جدید را داری تعریف میکنی در صفحه تعریف کالا برگه ای وجود داره به نام " ترکیبات" در این قسمت 2 حالت میتونی ترکیب تعریف کنی یکی به طرت تکی با انتخاب گزینه افزودن ترکیب جدید در پایین صفحه و یا گروهی با انتخاب گزینه تولید کننده ترکیبات در اون قسمت آبی رنگ بالای همون برگه . که اگر چند سایز را میخوای ایجاد کنی تولید کننده ترکیبات خیلی بهتر و راحت تر و سریع تر هست .
    خب حالا که تا اینجا را شرح دادم بزار تولید کننده ترکیباتم توضیح بدم تا گیج نشی توش یه موقع . البته چون گفتی تازه کاری اینطوری توضیح میدم اگر تو ضیحاتم زیادی و خسته کنندس به بزرگی خودت ببخش.

    وقتی گزینه تولید کننده ترکیبات را بزنی وارد یه صفحه جدید میشی . در کنار این صفحه شما لیستی از ویژگی هایی که توی مرحله اول ایجاد کردی را با مقادیرشون میبینی . در اینجا شما اگر میخوای چند سایز را برای کالات تعریف کنی باید کلیک ctrl را روی صفحه کلیدت نگه داری و با موس روی به طور مثال سه سایز s M و xl کلیک کنی تا انتخاب بشند و حالا دستت را بردار و دکمه "افزودن " را پایین همون کادر بزن و میبینی که مقادیر به همراه چندتا فیلد روبروشون وسط صفحه اضافه میشند .
    حالا شما ممکنه هر سایز از شلوار جین را یه قیمت متفاوت بفروشی که در اینجا باید در فیلد تاثیر روی قیمت اختلاف قیمت اون سایز را با قیمت پایه ای که توی صفحه تعریف کالات در برگه قیمتها وارد کردی را اینجا وارد کنی و در قسمت تاثیر روی وزن اختلاف وزنی که هر سایزت داده باسایز دیگه و اگه اختلاف ندارند که صفر رها کن و برو مرحله بعد .
    به طور مثال شما قیمت شلوار را در صفحه معرفی محصول وارد کردی 6000 و وزنش را 500 گرم . که این قیمت و وزن برای سایز S هست . ولی قیمت سایز L هست 7000 تومان و وزنش 550 گرم . شما برای اینکار باید روبروی سایز s همه فیلد ها را صفر وارد کنی چون فرض کردیم که این سایز کمترین وزن و قیمت را داره و پیشفرضت هست . و لی روبروی سایز L در قسمت تاثیر روی قیمت باید وارد کنی 1000 که معنیش میشه 1000 تومان قیمت بیشتر میشه از قیمت پایه و در قسمت وزن هم میزنی 50 که میشه وزنش 50 گرم بیشتر از پیشفرض هست . و بقیه سایزها را هم همینطور نسبت به قیمت و وزن پایه تعریف میکنی.
    خب حالا اون پایین نوشته تعداد پیشفرض که اگه تعداد همه سایزها یکی هست میتونی تعدا مورد نظرتو وارد کنی و دکمه ساختن این ترکیبات را بزنی و اگه تعدادها متفاوت هست توی اون کادر چیزی نمیخواد وارد کنی و بعد از ذخیره به برگه مقادیر در تعریف کالا که بری میبینی که میتونی برای هر ترکیت تعدادش را وارد کنی .
    خلاصه که امیدوارم از این پست طولانی بتونی سر در بیاری و بهت کمکی بکنه
    و بسیار شرمنده اگه بد توضیح دادم و یا غلط تایپیی داشتم. اکه جایی گیر کردی بازم همینجا بپرس تا من یا دوستان راهنماییت کنیم . چون بخش ترکیبات ویژگی های دیگه ای هم به طور مثال ساخت همزمان رنگ و سایز و غیره را هم داره که با کمی تمرین باهاشون آشنا میشی . مثلا میتونی ترکیبی ایجاد کنی به این صورت . شلوار جین صورتی سایز Xl .
    موفق باشی دوست عزیز
    ببخشید حالا که پستا فرستادم خودم وحشت کردم یه خلاصه مینویسم که اگه گیج شدی بهش مراجعه کنی .
    1 . رفتن به قسمت مشخصه ها از منو کاتالوگ
    2 افزودن ویژگی مورد نظر در بخش مشخصه ها
    3 . افزودن مقادیر برای ویژگی مورد نظر در همان صفحه.
    4. رفتن به صفحه تعریف کالا و برگه ترکیبات
    5 . ایجاد ترکیبات و ذخیره
    6 . رفتن به برگه مقادیر و تعریف موجودی هر ترکیب
  25. Like
    mehranjo از دانوش یک واکنش گرفت در آموزش تنظیم ترکیبات در پرستاشاپ   
    سلام.
    فکر کنم دلیلش این باشه که شما ویژگی ها را در این مسیر وارد کردین .
    گاتالوگ》 ویژگی ها
    شما برای اینکه بتونید در بخش ایجاد ترکیبات ویژگی مورد نظرتون را مشاهده کنید باید اونو در این مسیر تعریف کنید و مقدار براش تعریف کنید
    کاتالوگ 》 مشخصه ها
     
    امیدوارم مشکلتون حل بشه.
×
×
  • اضافه کردن...