رفتن به مطلب

saeedt2

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

saeedt2's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. هدف از هک سرور يا هاست عمدتا ديفيس کردن سايتها است و خيلي بعيد است که بخاطر هک شدن کل فضاي هاست رو بخان پاک کنن. بنظر من مشکل از خود هاست هست و متاسفانه اگر بکاپ نگرفته باشيد کاري نمي توانيد انجام دهيد.
  2. مراحل به طور خلاصه عبارتند از: 1) ثبت نام 2) ارزیابی درخواست 3) احراز آدرس محل فعالیت و شماره تماس کسب و کار اینترنتی 4) خود آزمایی الزامات نماد اعتماد الکترونیکی 5) بررسی مدارک فیزیکی 6) بررسی نصب کد مجوز 7) اعطای نماد فرایند فروش در وب سایت کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی مورد ارزیابی قرار می گیرد. در بسیاری از وب سایت ها، سفارش گذاری منوط به عضویت در سایت و ایجاد یک کاربری فعال است. به منظور تسریع در ارزیابی فرایند فروش، از متقاضیان نماد اعتماد درخواست شده است نسبت به ارائه یک نام کاربری و گذرواژه تستی فعال اقدام نمایند. •کسب و کارهای اینترنتی می توانند پس از اخذ نماد اعتماد این نام کاربری و گذرواژه را غیر فعال نمایند. •در صورتی که انجام خرید در وب سایت شما نیازمند نام کاربری و گذر واژه نیست، می توانید در فرم ثبت نام، در قسمت مربوطه، خط تیره درج نمایید. ضمنا بانکها معمولا براي اعطاي درگاه حساسيت زيادي به خرج داده و زياد ايراد مي گيرند مگر اينکه آشنا داشته باشيد.
  3. با اين برنامه باز کنيد ببينيد باز هم مشکل دارهuniCSVed.zip
  4. ليست کد خطاها در درگاه جهان به شکل زير است (فکر کنم ساير درگاه ها هم همين باشه) : کد خطاها : -32 تراکنش انجام شده اما مبلغ مطابقت ندارد -31 تراکنش انجام نشده است -30 چنین تراکنشی موجود نیست -29 آدرس کال بک خالی است -27 آی پی شما مسدود است -26 درگاه غیر فعال شده است -24 مبلغ نادرست است -23 مبلغ زیاد است -22 مبلغ خیلی کم است -حداقل مبلغ ارسالی به درگاه 100 ت می باشد. -21 آی پی برای این درگاه نامعتبر است -20 api نادرست است -6 خطای اتصال به بانک -9 خطای سیستمی
  5. saeedt2

    مشکل در درگاه جهان پي (حل شد)

    ارور شماره 24 در اين درگاه به چه معني هست؟ و چگونه برطرف مي شود، ضمنا از ماژولي که در خود سايت جهان پي گذاشته شده استفاده شده است. جهت اطلاع ساير دوستان اين ارور مربوط به عدم هماهنگي مقادير ارسالي و دريافتي از بانک است و با تنظيمات به شکل زير (البته با آزمون و خطاي متعدد) اين مشکل برطرف شد (ولي اينکه مشکل دقيقا از کجا بود معلوم نشد) 1- ارز پيش فرض فروشگاه تومان 2- نرخ تبديل ريال 10 و تومان 1 3- در قسمت ماژول-->پرداخت فقط تيک گزينه تومان زده شد نکته: اگر مقداري مهارت در کدنويسي داريد مي توانيد در متد های verification و requestpayment در فايلهاي jahanpay.php و jp.php مقدار متغير $amount را تغيير دهيد (مثلا amount/10) موفق باشيد.
  6. سلام. حق با شماست، البته من چون روي فروشگاه محصولات مجازي کار مي کردم نيازي به اين گزينه نداشتم، ولي خوب اين سوال برام پيش اومد و مطرحش کردم، بنابراين مي توان گفت اين موضوع يک نقطه ضعف در طراحي پرستاشاپ بوده که به نفع کاربرانش شده، اگر وقت کردم خودم هم تست مي کنم. ممنون از پاسخ شما
  7. با سلام بنظر مياد تنظيم از طريق ايجاد چهار منطقه (شهري، درون استاني، برون استاني، و غير همجوار) با مشکل کشور رو به رو ميشه، چون که کشور ايران را مي توان فقط به يک منطقه اختصاص داد،درواقع يعني اين امکان وجود داره که مثلا کشور ايران در ناحيه آسيا باشد، و استان زيرمجموعه آن يعني خراسان رضوي در ناحيه مثلا برون استاني باشد؟ و اين روش عمليه؟ قاعدتا بايد براي ساير مناطق با پيغام "حاملي براي اين آدرس وجود ندارد" روبه رو شويم. ظاهرا فقط تنظيم بر اساس وزن رو ميشه اعمال کرد،آيا راهي براي تنظيم هزينه ارسال بر اساس مسافت پيدا نشده؟
×
×
  • اضافه کردن...