رفتن به مطلب

seftah.com

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در پیغام Account Suspended   
    مربوط به هاسته
  2. Like
    seftah.com به admin امتیاز داد در پیغام Account Suspended   
    معمولا وقتی منابع سرور مثل فضای هاست، رم، سی پی یو و ... به اتمام میرسه یا روی برخی از سرورها که پایبند به کپی رایت هستند وقتی کپی رایت نقض بشه این پیغام ها نمایش داده میشن
  3. Like
    seftah.com به digikadeh امتیاز داد در چگونگی قرار دادن فاوآیکون   
    لطفا کمی جستوجو کنید (باعث میشه خیلی چیز ها کشف کنید و لذت ببرید )
    از تنظیمات >> قالب ها >> icons
    فرمت تصویر باید ico. باشه
    موفق باشید
  4. Like
    seftah.com به asasoal امتیاز داد در سلام لطفا صادقانه راهنمایی کنید   
    سلام
    از میان فروشگاه سازهای حال حاضر پرستاشاپ از چند جهت بهتر است. (یک مورد بومی سازی بهتر توسط بروبچه های همین سایت)برای نظر سنجی بجای تومیتو بهتر بود از مجنتو استفاده کنید. چون حداقل مجنتو رقیب بهتر و نزدیک تری برای پرستا است. در مورد اپن کارت هم بعد از پرستا و مجنتو پیشنهاد می شود.
    در مجموع این که از چه اسکریپتی استفاده کنید یک بخش کوچکی از تجارت الکترونیکی شما است و موارد دیگری هستند که در درجه اول مهم و اولویت دارند.
  5. Like
    seftah.com به mousanajafi امتیاز داد در سلام لطفا صادقانه راهنمایی کنید   
    سلام

    1. چند زبانه بودن
    2. انواع ارز

    این دو مورد برای شما که اول کار هستید اصلاً مهم نیست و دنبال این 2 مورد نباشید چون خودتون رو محدود میکنید

    حتی فروشگاه های بزرگ هم سایت چند زبانه و ارزهای مختلف رو پشتیبانی نمیکنن پس بهتره کلاً از این 2 گزینه فاصله بگیرید
  6. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در سلام لطفا صادقانه راهنمایی کنید   
    صادقانه یا غیر صادقانه فرقی نمیکنه زیاد .
     
    اینکه شما با انتخاب یک فروشگاه یا عدم انتخاب یکی شکست خواهید خورد یک حرفی هست که یک در میلیون هم نمیتونه درست باشه . اگه بخواین شکست بخورین هر کدوم رو که انتخاب کنید شکست خواهید خورد و فرقی نداره ، پس این مورد رو کلا از ذهنتون خط بزنید که تفاوت اسکریپت میتونه باعث موفقیت یا شکست بشه . تفاوت اسکریپت زمانی باعث موفقیت یا شکست یا تاثیر روی کسب و کار شما میشه که به بلوغ و رشد حدودی تو کسب و کار برسین . برای مثال دیجی کالا رو فرض کنید . اگه الان دیجی کالا بخواد بیاد و از اوپن کارت و پرستاشاپ استفاده کنه مسلما شکست سختی میخوره چون پرستاشاپ و اوپن کارت در حدی نیستن که نیازهای دیجی کالا رو بتونن برآورده کنن و کم میارن . برای شما فعلا هیچ فرقی نمیکنه از کدوم فروشگاه ساز استفاده کنید چون همه فروشگاه سازها امکانات مورد نیاز شما رو دارن .
     
    برای اینکه راحت تر انتخاب کنید توماتو رو خط بزنید از انتخاب هاتون و بین اوپن کارت و پرستا براساس موارد زیر انتخابتون رو انجام بدین :
     
    1 - اگه این اولین تجربه شماست و قبلا تجربه مدیریت یک سایت فروشگاهی رو نداشتین === اوپن کارت
    2 - اگه تجربه دارین قبلا == پرستاشاپ
    3 - اگه آدم راحت طلبی هستین یا دنبال سادگی هستین تا امکانات و از پیچیدگی خوشتون نمیاد == اوپن کارت
    4 - اگه پشتکار زیادی دارین و دنبال امکانات بیشتر هستین و از پیچیدگی ها زود خسته نمیشین == پرستاشاپ
    5 - و در نهایت قبل از انتخاب هر دو رو روی لوکال هاست تست کرده و کمی باهاشون کار کنید و ببینید با کدوم راحت تر هستین ، چون کمی هم سلیقه ای هست .
     
    و یک مسئله مهم اونم اینکه مسلما شما شکست خواهید خورد . از این حرف من ناراحت نشید چون بهتره که همین الان ناراحت بشین تا اینکه بعد از چند ماه وقت تلف کردن شکست خورده و ناراحت بشین . همین اول کار قراره که رایگان براتون یک فروشگاه ساز رو نصب کنن . مدیر یک فروشگاه اگه بلد نباشه فروشگاهشو خودش نصب کنه یا در صدد یاد گرفتنش نباشه محکوم به شکسته . چون فقط نصب نیست و مشکلات اصلی بعد از نصب و مدیریت فروشگاه پیش میاد و هیچ کسی هم رایگان کمکتون نخواهد کرد و اگه خودتون تا حدودی بلد نباشین مجبورین برای هر چیزی پول خرج کنید تا دیگری براتون انجام بده و هر چی درمیارین میره برای این چیزا و عملا سودی براتون نمیمونه . پس خودتون یاد بگیرین و خودتون نصب کنید .
  7. Like
    seftah.com به mousanajafi امتیاز داد در ورود دوباره به مدیریت سایت بعد هر 10، 15 دقیقه   
    سلام
     
    از قسمت مدیریت -> تنظیمات گزینه عمر کوکی قسمت مدیریت رو روی 86400 تنظیم کنید
     
    در این صورت هر 24 ساعت 1 بار نیاز به ورود به مدیریت خواهید کرد
     
    این عدد به ثانیه بوده یعنی 480 رو تقسیم بر 60 کنیم میشه 8 دقیقه
     
    موفق باشید
  8. Like
    seftah.com به asasoal امتیاز داد در تصویر بند انگشتی   
    به زبان ساده تصویر بند انگشتی (Thumbnail) از نظر اندازه کوچکتر از تصویر اصلی و بزرگتر از آیکن (Icon) می باشد.
    اصطلاح بند انگشتی از نظر لغوی و حتی سایز از همان بند انگشت و پشت ناخن گرفته شده است. و نقش مشابهی مانند فهرست متنی را برای تصاویر دارا هستند.
    در قالب پیش فرض پرستا نمونه هایی را قرار داده است. مثلا اگر بر روی شاخه زنانه  Women  ماوس را نگه دارید. این تصاویر بند انگشتی ظاهر می شوند. البته این تصاویر پیش فرض به خاطر داشتن متن و وضوح متن ها کمی بزرگتر گرفته شده اند، شما می توانید از تصاویر کوچکتر هم استفاده کنید.
     
    http://s3.picofile.com/file/8214214326/%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C.jpg
  9. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در 4 نکته برای افزایش سرعت پرستاشاپ   
    موضوع : 4 نکته مهم در افزایش سرعت پرستاشاپ
    نویسنده : برایان شاو
    ترجمه : b.a.h.m.a.n ( ترجمه خلاصه با زبان ساده + مخلفاتی که اضافه کرده ام )
     
     
    فکر میکنید پرستاشاپ شما از اونی که باید باشه خیلی کند تره ؟! ایا مشتریان شما از زمان لود بیش از اندازه سایت شما گلایه مند هستند ؟
     
    در جهان تجارت الکترونیک سرعت فروشگاه مسئله بسیار مهمی است که به صورت مستقیم روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد . فروشگاه های سریع
    مشتریان شما را شگفت زده میکنند و با ایجاد راحتی و صرفه جویی در زمان ، کسب و کار شما را رونق میبخشد ، از طرف دیگر فروشگاه های کند و پر حجم ، علاوه بر اینکه هزینه و زمان مشتری را هدر میدهند ، باعث ایجاد حس تنفر ، بی حوصلگی و در نهایت باعث ترک سایت شما توسط مشتریان خواهد شد . مشتری میگوید چرا از یک فروشگاه که زمان لود هر صفحه 10 ثانیه طول بکشد خرید کنم ؟! میرم و از فروشگاهی که 3 ثانیه لودش طول میکشه خرید میکنم !!
     
    به این موضوع خوب فکر کنید ، وقتی مشتری از سایت شما خارج میشه ، شما نمیتونید بفروشین ، این فرایند بسیار ساده ای هستش و نیاز به درک خاصی نداره . اما شماباید چیکار کنید تا بتونید جلوی خروج مشتری رو از سایتتون بگیرین ؟ خوب من در اینجا 4 روش مهم و اساسی رو مطرح میکنم :
     
     
    1 - هاست خوب ، هاستی خوب است که خوب ببوید نه آنکه هاست فروش یا فروم ها یا اشخاص مختلف ببویانند !!!
     
    مسئله هاست بسیار بسیار بسیار مهم و مسئله بزرگ و بسیار خطرناکیست! شما باید خودتون رو آماده کنید تا برای هاست خوب پول پرداخت کنید ، باید دستتون بره تو جیبتون و بیرون بیاد ( اونم پر نه خالی ) اینترنت ما پر هست از صد ها شرکتی که هاست های مختلف با رنگ های جورواجور و اسم های مختلف و طعم های توت فرنگی و وانیلی و آناناس و ... ارائه میدن .
    اما باید بدونید اکثر این هاست ها برای شروع یک کسب و کار آنلاین مخصوصا فروشگاه ، اصلا مناسب نیستند .
    شما تصور کنید که هاستتون به مانند یک موتر هستش ، هر چه موتور قویتر باشه ، سایتتون سریعتر میشه . مثلا صفر تا صد پیکان خدابیامرز خودمون چنده ؟ شاید 13 ثانیه یا بیشتر ، حالا صفر تا صد لامبورگینی چنده ؟ شاید سه ثانیه یا حتی کمتر !!
    یک مثال ساده میزنم که همه کاربرا متوجه بشن : در گشت و گذاری که تو این سایت های هاستینگ دارم میبینم که مثلا زده هاست لینوکس 200 مگابایتی اشتراکی سالانه 15 هزار تومان !! الان خیلی از کاربران پرستاشاپ از این نوع هاست دارن استفاده میکنن ، حالا بیایید از دید دیگری این موضوع رو بررسی کنیم :
     
    هاست لینوکس یکساله 200 مگابایتی = 15 هزار تومان یعنی در هر ماه 1250 تومن !! 1250 تومن پول تو جیبی یک پسر بچه 7 ساله در یک روز هستش ! طرفای ما اینجوری هستش ، تهران رو نمیگم که بچه ها ی دو سه ساله هزینه چیپسی که هر روز میخورن شاید 5 هزار تومان هم بیشتر باشه حالا خودتون قضاوت کنید ، این شرکتی که هر ماه از شما 1250 تومن میگیره و بهتون هاست میده ، چطور پس سود میکنه ؟
    خیلی ساده به جای اینکه در هر سرور 50 تا سایت رو قرار بده و از هر کدوم 4000 تومان در ماه بگیره ، برای سود بیشتر و تبلیغات و جذب مشتری میاد رو هر سرور 300 تا سایت میذاره و از هر کدوم 1250 تومن ماهانه میگیره . و نتیجش این میشه سرعت و کیفیت سایت شما که رو این سرور هست 600 درصد افت کنه . نتیجه نهایی این میشه که بعد دو سه ماه کاسه کوزتون رو جمع میکنید و فروشگاه رو میبندید.
     
    پس اگه میخواین یک کسب و کار اصولی و واقعی راه اندازی کنید ، طوری که ازش نون گیرتون بیاد و درآمد داشته باشین به فکر هاست مناسب و خوب باشین . والا اگه میخواین دو سه تا محصول بذارین و بعد چند ماه فروشگاه رو جمع کنید همین هاست های 1000 تومنی در ماه هم زیاده واستون .
     
     
    2 - ماژول های اضافی و به درد نخور و اونایی که استفاده نمیکنید غیرفعال کنید ( کاری که 99 درصد کاربرا نمیکنن )
     
    وقتی پرستاشاپ رو نصب میکنید بیش از 310 امکان و قابلیت در اختیار شما قرار میگیره ، اما همه این 310 قابلیت مال همه شما نیست !! وخیلی هاشون به درد فروشگاه شما نمیخوره وبلا استفاده هستند .
    پیشنهاد میشه ( اکیدا ) بعد از نصب پرستاشاپ به سراغ بخش ماژول ها برین و به ماژول های بلااستفاده که موقع نصب پرستاشاپ اتوماتیک فعال میشن رو به خط کنید و یکی یکی همشونو حذف کنید ( حف نصب )
    به زبان ساده تر به ماژول های بلااستفاده بگین که هر چه زودتر با پای خودشون از پرستاشاپ شما برن بیرون وگرنه خونشون گردن خودشونه
    یه مثال ساده میزنم خوب متوجه بشین :
    وقتی برای اولین بار ویندوز نصب میکنید و هیچ نرم افزاری روش نصب نیست ، ویندوز خیلی سریع بالا میاد و زود آماده به کار میشه ، اما وقتی فتوشاپ و کورل و برنامه های مختلف روش نصب میکنید موقع باز کردن ویندوز وقتی میخواد وارد دسکتاپ بشه زمان بیشتری میبره ، بعضی وقتا اگه startup ویندوز رو مدیریت نکنید بدجوری حال آدمو میگیره و علف زیر پا سبز میشه .
    پرستاشاپ هم همینطوریه و هر ماژولی وقتی نصب میشه زمان لود رو افزایش میده ، حدودا 25 تا ماژول رو خیلی راحت میتونید حذف کنید که به دردنمیخورن ، هر ماژول جدیدی هم که نصب میکنید اول فکر کنید ارزشش رو داره با نصبش سایت رو سنگین کنید یا نه .
     
    3 - تمامی ماژول های آمار پرستاشاپ رو غیرفعال کنید !! به هیچ کدوم رحم نکنید
     
    پرستاشاپ فروشگاه ساز بزرگیه و قسمت آمار داخلی دقیقی هم داره ، اما این قسمت برای هاست های اشتراکی واقعا کشنده و دردسر سازه ، پیشنهاد میشه تمامی ماژو های بخش آمار رو غیرفعال کنید . حالا شاید بپرسین چطوری آمار فروشگاه رو داشته باشم ؟!
    خوب اینم راهکار خوبی داره که بهتون میگم : از گوگل آنالیتکز + Jirafe استفاده کنید . jirafe ماژول رایگانی هست که میتونید ازش استفاده کنید و بدون فشار به سرور و پایین آوردن سرعت سایتتون آمار دقیقی از فروشگاهتون داشته باشین . این موضوع خیلی رو سرعت سایتتون تاثیر داره .
    4 - سایت خودتون رو بهینه کنید ، بهینه کنید ، بهینه کنید
     
    پرستاشاپ گزینه هایی برای بهینه سازی در مدیریت داره ، اما اونا کافی نیستند ، شما باید سعی کنید قالبتون رو در کمترین حجم و بیشترین سرعت بهینه نمایید ، برای تست سرعت و کیفیت قالب و سایتتون هم میتونید از page speed گوگل استفاده کنید یا از سایت gtmetrix.com که سایتتون رو چک میکنن و پینشهاداتی برای بهبود ارائه میدن . البته اکثر این پیشنهادات رو خودتون نمیتونید انجام بدین چون نیاز به تغییرات اساسی در قالب خواهد داشت . که پیشنهاد میشه بدین یک طراح خوب واستون چک کنه و سایتتون رو بهینه کنه .
     
    دوستان این مطلب کار اقای برایان شاو از انجمن پرستاشاپ بود که با کمی تغییر و اضافه کردن تجربیات خودم خدمتتون تقدیم کردم و اگه غلط املایی وجود داشت بسیار عذر میخوام و اگه از شوخی های بی مزه ای هم که برای گرم کردن و روح بخشیدن به مطلب استفاده کردم خوشتون نیومد بازم شرمنده
  10. Like
    seftah.com به admin امتیاز داد در [authorizeaim] خطایی در فایل Config پیدا شد: Unsupported version '1.3'   
    ماژول authorizeaim رو غیر فعال کنید برای ایران کاربردی نداره
  11. Like
    seftah.com به mousanajafi امتیاز داد در سوال در مورد همخوانی یا عدم همخوانی پرستاشاپبا نیاز های من   
    سلام
     
    برای شروع هاست پنل نقره ای شرکت نت افراز رو استفاده کنید netafraz.com
     
    بر خلاف تصور شما وقتی شما نسخه دمو پرستاشاپ رو نصب میکنید امکانات مهم بخش کاربری رو تا حدود 90% مشاهده میکنید با اینکه 10 تا محصول بیشتر اضافه نکرده اما حالت های مختلفی که برای یک محصول اتفاق میوفته و یا دسته بندی و صفحه اصلی کاملا مشخص هست
     
    همچنین 2 محصول رو به مقایسه اضافه کنید و به صفحه مقایسه برید براتون ملموس تر میشه
     
    توصیه میکن نسخته دمو رو دانلود کنید و روی لوکال هاست یا یک پوشه روی هاست اصلیتون نصب کنید و همه قسمت ها رو به دقت بررسی کنید
     
    موفق باشید
  12. Like
    seftah.com به almarket.ir امتیاز داد در سوال در مورد همخوانی یا عدم همخوانی پرستاشاپبا نیاز های من   
    برای یادگیری ماژول نویسی تنها منبع فعلا سایت اصلی پرستاشاپ هستش
  13. Like
    seftah.com به admin امتیاز داد در ناپدید شدن لوگوی تولید کنندگان   
    از ماژول ها - موقعیت ها - نشاندن یک ماژول
    ماژول مورد نظر رو در هوکی که قبلا بوده بذارید
  14. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در مشکل آمار الکی در مدیریت   
    اگه فروشگاهتون تازه تاسیسه ، از همون پیشخوان ، سمت چپ پایین ، یه دکمه هست آمار پیشفرض و دمو رو خاموش میکنه .
  15. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزشگاه سئوی پرستاشاپ   
    [align=center]

    درس سوم : نحوه بالا بردن سرعت سایت برای سئوی بهتر + ساختار و اینترفیس قالب
     

    خوب میریم سراغ درس بعدی . فقط یک نکته رو بگم ، اونم اینکه دوستانی که این مطلب رو دنبال میکنن یه لایکی ، تشکری چیزی بزنید تا من بفهمم کسی علاقه مند هست بحث رو ادامه بدم ، فقط مدیران تشکر میزنن ، اونا که خودشون استاد هستند و نیازی به این مطالب ندارن
     
    برای شروع طراحی یک قالب خوب فروشگاهی براساس پرستاشاپ مطابق با اصول سئو باید از کجا شروع کنیم ؟
    باید بگم باید از هفت خان رستم که نه ، ولی از یکی دو تا خانش باید عبور کنید حتما ، اصولا طراحی یک قالب برای فروشگاه و یا سایتی که محصولی عرضه میکنه به این راحتی ها هم که فکرشو میکنید نیست ، یک خطای کوچک در ساختار یک قالب فروشگاه مساوی خواهد بود با میلیون ها تومان ضرر در دراز مدت که شاید این خطا هیچ موقع توسط شما کشف نشه ، پس بهترین کار اینه که کار رو به کاردان بپسپرین و در ازای چند هزار تومن کمتر ، طراحی های غیراستاندارد رو انتخاب نکنید ، صد تومن بیشتر ابتدا خرج کنید تا صد ها تومن در دراز مدت از دست ندین .
    یه نکته هم برای افرادی میگم که میخوان به سمت طراحی قالب فروشگاهی خصوصا پرستاشاپ حرکت کنند ، دوستان و همکاران عزیز ، تجربه و دانش روز ، خصوصا اصول روانشناختی ، بسیار حائر اهمیته . شما باید همیشه بروز باشید و هر روز به اطلاعات خود اضافه کنید ، قبل از اینکه شروع به کد زدن و طراحی در فتوشاپ کنید ، در گوگل جستجو کنید و مقالات و کتاب هایی در زمینه اصول طراحی ، روانشناسی رنگ ، انواع ساختارها و چهارچوب های سایت ها و مخصوصا اصول سئو و افزایش فروش رو مطالعه کنید . بدون دانش اولیه وارد اینکار بشین بعدا نمیتونید در خودتون تغییر ایجاد کنید و همینطور درجا خواهید زد .
     
     
    استاندارد pagelayout گوگل رو همیشه به یاد داشته باشید
    این مسئله رو دوباره توضیح میدم چون خیلی مهمه ، مخصوصا برای سایت های فروشگاهی ، سعی کنید قالبی که انتخاب میکنید یا خودتون طراحی میکنید یا میدین دیگران طراحی کنن ، همیشه با کمترین مقدار اسکرول به مطلب اصلی دست پیدا کنه مشتری . این یکی از کلیدهای اساسی تو نگه داشتن مشتری در سایت به شمار میره
     
    کدنویسی خلاصه و استاندارد را رعایت کنید .
    همیشه سعی کنید کد نویسی در قالب شما تمیز ، خلاصه و استاندارد انجام بشه . این مسئله در استایل نویسی نیز صدق میکنه .
     
    نمونه کد استایل معمولی :


    margin-left:10px;
    margin-right:15px;
    margin-top:12px;
    margin-bottom:20px;

    اینم خلاصه این کد


    margin:12px 15px 20px 10px
     
    البته باید بگم به لطف پرستاشاپ و سیستم minify و combine آن ، هر چند کد های شما اصولی هم نباشند ، پرستاشاپ براتون خودکار درستشون میکنه ( منظورم در استایل بود فقط ) اما بهتره خود کد ها استاندارد باشن و این بار رو روی دوش پرستاشاپ نندازین ، گناه داره
     
     
    فایل های css رو در هدر سایت و فایل های js رو در فوتر حدالمقدور لود کنید .
    این مورد خیلی اساسی و حیاتیه ، وقتی فایل های css در هدر قرار داشته باشند ، خیلی زود ساختار و سمایل و چهارچوب سایت در مرورگر ظاهر میشه و این یعنی لود زودتر سایت . فایل های js بنا به طبیعتشون بسیار در لود سایت تاثیر منفی میذارن ، برای همین در ابتدای سایت قرار داشته باشند تا زمانی که اون فایل لود نشده باشه ، بر روی مرورگر مشتری نیز چیزی دیده نخواهد شد .بنابراین باید در انتهای سایت قرار بگیرند تا از تاثیر منفی آنها کاسته شود .
    البته این مئله به همین سادگی ها هم نیست و برخی فایل های js حتما باید قبل از بدنه اصلی سایت لود شوند .
     
    فایل های css و js رو فشرده و ترکیب کنیم
    این مسئله خیلی مهمه ، البته باید بهتون بگم ، اینو توضیح نمیدم ، چون باز به لطف پرستاشاپ ، شما نیازی نیست کاری بکنید ، همه اینکار رو پرستاشاپ براتون انجام میده .
     
    عکسای سایت ( قالب ) رو با متد css-sprite ادغام کنیم
    مورد مهمی هست و من گذرا توضیح میدم ، هر مرورگری به صورت همزان 6 درخواست میتونه ارسال کنه ، اگر تعداد ایتم هایی که در سایت شما وجود دارند ( مثلا تصاویر ) 60 عدد باشه ، یعنی مرورگر در 10 تلاش جداگانه این 60 تا رو لود میکنه ، فرض کنید 6 تا کارگر هستند که همزمان میرن پشت کامیون و هر کدوم یدونه سنگ برمیداره میراه میندازه داخل فرغون . یعنی 10 بار باید برن و بیان تا این سنگ ها تموم بشه . پس اگه ما این 60 سنگ رو به هم وصل کنیم یکی از کارگرا میره و برمیداره میاره . البته ممکنه کمی به زحمت بیفته چون وزن سنگ ( حجم عکس ) بیشتر شده ، اما به هر حال سرعت خیلی میره بالاتر . پیشنهاد میکنم در گوگل جستجو کنید در باره این متد ارزشمند .
     
    لینک شسکته ، عکس و یا محتوای مفقود شده ممنوع !
    در قالب شما نباید هیچ لینکی شکسته و مفقود باشد ، این یکی از دلایل افت سرعت لود سایت هاست ، چه بسا یکی دو تصویری که در قالب آدرس دهی شده اند اما وجود ندارند یا لینکشان اشتباه است باعث کندی 2 تا 5 ثایه ای لود کامل سایت شوند . پس چک کنید و چک کنید
     
    حتما در سایتتون و قالبی که دارین استفاده میکنید از دو نوع منوی مختلف استفاده کنید
    منوی عمودی و منوی افقی ، شاید بگین این به سئو چه ربطی داره ، ولی باید بدونید سئو در قالب یک فروشگاه و یک سایت ، با سئویی که ما میشناسیم فرق داره وجود دو نوع منو این امکان رو به مشتری میده راحت تر و بهتر تو سایت ما گردش کنه و این یعنی بیشتر تو سایت میمونه و بیشتر بمونه گوگل عاشق ما میشه . نباید حتی مشتری یک لحظه اضافی برای پیدا کردن لینک یک دسته بندی تو فروشگاهتون تلف کنه .
    تصاویر کمتر در بدنه قالب + فشرده سازی تا سطح آخر
    سعی کنید تصاویری که تو بدنه قالبتون استفاده شده تا حد امکان کم باشه ، با وجود css3 دیگه خیلی راحت میشه برخی عکسا رو با استایل نویسی ایجاد کرد تو قالب و نیازی نیست عکس بذارین . همچنین میتونید با ابزارهایی مثل PNGgountlet و فتوشاپ عکسا رو تا حد امکان فشرده و کم حجم کنید . یادتون نره ، یک کیلوبایت هم یک کیلوبایته و خیلی اهمیت داره .
     
     
    از breadcrumb تو قالبتون حتما استفاده کنید
    می پرسین این دیگه چیه ؟ اکثر قالب ها اینو دارن ، حتی قابل دیفالت . با اینکه خیلی ساده و بی ارزش جلوه میده اما در سئو نقش داره و همچنین در راهنمایی مشتری و اینکه بدونه کجای سایت قرار داره . پس قالبی نخرین که اینو نداشته باشه
     
    فوتر سایت مکانی ارزشمند برای سئو !!
    فوتر رو خیلی ها جدی نمیگیرن ، فوتر یک سایت میتونه گنجینه ای باشه از لینک های مهم یک سایت . قالبی که فوتری مناسب و پر از لینک به صفحات مهم سایتتون داشته باشه واقعا ارزشمنده . سعی کنید لینک هاتون رو تو فوتر بچینید ، از چیدن لینک های غیرضروری پرهیز کنید .
     
    جدول را فراموش کنید !
    استفاده از table با اینکه منقرض شده اما باز هم سایت هایی و طراحانی دارن استفاده میکنن ، حتی برخی فروشگاه های معروف که نمیخوام اسم ببرم و اول اسمش دیجی داره
    البته بعضی جاها نیازه که از جدول استفاده بشه ، در این صورت ، دیگه چاره ای نمیمونه و اشکالی هم نداره .
     
     
    از css و js نویسی inline ( یعنی داخل فایل های tpl ) خودداری کنید .
    هر چقدر قالب سایت شما سبکتر باشد برای سئو سایت بهتر است. استفاده از دستورات css در داخل صفحه و به صورت Inline یکی از معمولترین و بزرگترین مشکلاتی است که طراحان قالب برای سئو سایت ایجاد میکنند. البته گوگل اعلام کرده است که این مشکلات را تا حدودی در نظر نمی گیرد و آنها را برطرف میکند اما در هر صورت بهتر است از چنین کدهایی در داخل سایت استفاده نشود، بخصوص که بر روی سرعت لود شدن صفحه نیز تاثیر منفی می گذارند.
     
    استفاده نادرست از جاوا اسکریپت نیز می تواند لطمه شدیدی به سایت شما وارد کند، به عنوان مثال قراردادن لینکهای سایت در منوهای آبشاری جاوا اسکریپت باعث میشود که گوگل و سایر موتورهای جستجو نتوانند صفحات سایت شما را ایندکس و شناسایی کنند.
     
    استفاده از دستورات css و جاوا اسکریپت در فایل خارجی علاوه بر اینکه سرعت لود صفحات سایت را افزایش می دهد از نظر سئو نیز مفید است.
     
     
    استفاده از تگ های با اهمیت در بهینه سازی سایت
    برخی از مشخصات سئو داخلی سایت استفاده از تگ های پر اهمیت در سئو در داخل محتوای سایت و قالب آن است. به عنوان مثال H1 مشخص کننده عنوان صفحه است و هر صفحه تنها باید یک عنوان داشته باشد لذا یک تگ H1 در هر صفحه باید باشد. استفاده از تگ های H2 و… نیز می تواند برای عناوین سطح دوم به بعد مفید باشد. خیلی از کاربران فکر میکنند که اگه تو یک صفحه ده بیست تا تگ h1 باشه سئوی بهتری خواهند داشت ، برای همین من خیلی میشنوم که مشتری ها میگن چرا تگ h1 نداریم و چرا h2 نیست و ... هر چیزی در جای خودش باید استفاده بشه و به اندازه . زیاده روی نه تنها خوب نیست بلکه بد هم میتونه باشه
     
     
    [align=right]خوب حالا شما دو راه حل پیش رو دارید :
     


    اول اینکه خودتون طراحی بلدین و اینکارها رو انجام میدین ، اگر اینطور هستید با شما کاری نداریم ، خوش اومدید


    دوم شما از کدنویسی و طراحی چیز کمی میدانید ، خوب در ای نصورت نیاز دارید که یک فرد مجرب و مناسب را برای طراحی قالب یا بهینه سازی آن استخدام نمایید . من به شما کارهایی که یک سئوکار قلب باید انجام بده و مشخصاتی که بای دداشته باشه رو خلاصه توضیح میدم :
     

    [justify]یک سئو کار در ابتدا باید ، وسعت سایت ( تعداد محصولات و صفحات و اهداف و ..) را بداند و باید راه حل هایی را برای مسائل زیر پیدا کند :
     
    [/justify]
    از breadcrumbs در جای مناسب استفاده کند لینک های درون فوتر را خوب چیدمان کند Navigation ها و منوها را به خوبی چیدمان کند از منوهای کنار سایت به خوبی استفاده کند از تگ ها در جاهای مناسب استفاده کنید کدهای اضافی را پاکسازی کندلینک های شکسته را پیدا و رفع کند
    استایل نویسی استاندارد را رعایت کند روانشناس باشد و اصول رنگها را به خوبی تشخیص دهد از حجم و تعداد تصاویر و فایل های js در سایت بکاهد و در نهایت الکی به بهانه سئو از شما پول های آنچنانی نگیرد در نهایت میرسیم به بخش آزمون
    حالا که تونستید به این مرحله برسین وقت امتحان پس دادنه ، وارد سایت gtmetrix بشین و سایتتون رو تست کنید . ببینید نمره A+ تو گوگل رو میگیرین یا نه . اگه گرفتین خوشا به حالتان ، اگر نگرفتین ناراحت نشوید ، پیام بدین راهنمایی میکنیم و این افتخاری برای ماست که سایت پرستاشاپی شما مثل جت حرکت کنه .
     
    درس بعدی رو که مهم ترین بحث سئو در یک فروشگاه ساز هست از دست ندید ( وارد سازی اصولی دیتا در فروشگاه )
     
    خیلی ها انتظار داشتن چیزای دیگری در مورد سئو در قالب بشنون ، متاسفم ، سئو مفهموش در قالب یعنی همینا [/align][/align]
  16. Like
    seftah.com به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزشگاه سئوی پرستاشاپ   
    درس دوم : سئوی قالب در پرستاشاپ و فروشگاه ساز ها

    مسلما وقتی شما به استفاده از پرستاشاپ روی آورده اید و اسکریپت را روی هاستتون نصب کرده اید ، برای فروشگاه نوپا و تازه تاسیس شده خود ، دنبال یک لباس نو و شیک خواهید گشت ، البته ممکنه عارف یا صوفی باشین و همین لباس پیشفرض رو ترجیح بدین که مسئله ای جداست
     
    در هر حال وقتی بحث سئو این همه جنجال و استرس ایجاد کرده ، خیلی طبیعیه که تمامی موارد یک سایت از بالا تا پایینش مورد تهاجم متد های عجیب و غریب سئو قرار بگیره . مسلما خود اسکریپت و حتی قالبش در سئوی یک سایت نقش داره ، هر چند نقشی بسیار کوچک ، اما چون همیشه ایجاد توهم و خیالات در هر موضوعی باعث میشه افرادی به سودهای کلانی دست پیدا کنند ، در بسیاری از موارد مبحث سئوی قالب و اسکریپت نیز مورد تهاجم این گونه تخیلات و توهمات قرار گرفته . بنده در این پست ، سعی میکنم تا اونجا که اطلاعاتم اجازه میده مبحث سئو در قالب و اسکریپت رو بازتر کنم و به نکات ریز و مثال های متنوع اشاره خواهم کرد ، امید است این اطلاعات نه تنها باعث کمک به دوستانی که در این وادی قدم گذاشته اند بشه ، بلکه تیری هر چند کوچک نیز باشه که به سوی برخی سودجویان این عرصه نشانه بره .
     
     
    آیا سئوی قالب یک تخیل است یا یک واقعیت ؟!
    خیلی ها دوست دارن که بشنوند سئو در قالب یک توهم و یک رویاست ، خیلی ها هم دوست دارن که بشنون سئوی قالب واقعا همه چیزه !! اما متاسفام که هر دو گروه رو ناامید میکنم ، نه سئوی قالب توهمه و نه اینکه سئوی قالب همه چیز یک قالبه
    اصولا مفهموم سئو در قالب رو کمتر کسی درک میکنه ، هر کدام از ما یک بینش و درک جداگانه و متفاوت از عبارت سئوی قالب در ذهنمون داریم که به دور از واقعیت و دانشه . سئو در قالب با سئوی یک متن زمین تا آسمون فرق داره و از مفهوم سئو بالاتر میره و مرزهای سئو رو پشت سر میذاره . پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که سئو در قالب وجود داره و میتونه کم باشه یا زیاد ، اما نوع این سئو با سئوهایی که شنیدیم یکی نیست . پس با یک موجود دیگری سر و کار داریم که نیازه تا حدودی اونو شناسایی کنیم .
     
     
    پس سئو در قالب چیه و چطوری میشه بهش رسید ؟
     
    بذارید جواب این سوال رو با چند تا مثال و تو چند بخش بدم :
     
    ولید بودن کد های قالب چه تاثیری داره ؟
    خیلی از شما شنیدین که ولید بودن کد های قالب میتونه سایتتون رو در برابر گوگل ارزشمند نشون بده ، ایا این امر نسبیه یا مطلق ؟ آیا اگر این واقعیت داره میزان تاثیر گذاریش تا چه حد میتونه باشه ؟ بذارید با یک مثال خدمتتون عرض کنم . شما یک قالب طراحی کردین که از کد های html بهره میبره و فرضا خطایی مثل این وجود داره تو کد شما :
     



     
    یعنی یک اسپیس یا همون فاصله جامونده و دو کلمه به هم چسبیدن ، خوب حتما خواهید گفت وای این خطا پدر سایت ما رو درمیاره و کدها ولید نمیشن و بدبخت شدیم رفت پی کارش با مراجعه به سایت w3.org و اسکن کردن سایتتون ، این خطا روبه شما نشون خواهد داد . سایتی به بزرگی و معروفی w3 از شما خطا گرفته ، پس کارتون تمومه دیگه . اما کمی صبر کنید ، اینطوری هم نیست ، باید بگم فکر میکنید گوگل نمیتونه با اون عظمت یک کلاس رو از یک دایو تشخیص بده ؟ بله درست حدس زدید گوگل میتونه اینا رو تشخیص بده ، درسته که بهتره این خطاها نباشه تو کدنویسی ، اما گوگل اونقدر سخاومتمند و پرقدرته که در رتبه بندی و خزیدن تو سایتتون اکثرا این موارد رو نادیده میگیره ، وگرنه خیلی از سایت هایی که الان در صدر جدول گوگل هستند باید درشون تا حالا تخته میشد . پس زیادی نگران خطاهای این چنینی و در حد تعداد انگشتان دست نباشین . البته خطاهای کد نویسی در کدهای مثل php استثنا هستند و برخی خطاها میتونه کل سایت رو مختل کنه و گوگل از اینا نمیگذره
     
     
    و اما چیزایی که اسمشونو میشه گذاشت سئو در قالب :
     
     


    1 - گوگل وارد میشود ، اول از همه در طراحی قالب که اصول سئو در آن رعایت شده باشد باید به الگوریتم page layout گوگل وفادار باشیم ، بالاخره ما از گوگل میخوایم بازدید بگیریم و چه بخوایم و چه نخوایم باید عقاید اونو به رسمیت بشناسیم ، چون توپ و میدان دست گوگله
     
    الکوریتم page layout گوگل به کلام ساده میگه که ، اگه صفحه سایت رو از بالاترین نقطه شروع به پیمایش کنیم باید هر چه سریعتر به مطلب اصلی برسیم ، یعنی بازدید کننده هر چه زودتر و با اسکرول کمتر به اصل مطلب برسه . خوب مطمئنا خواهید گفت سایت های ایرانی این مورد رو اصلا رعایت نمیکنن و رتبه خوبی هم دارن . مخصوصا سایت های دانلود و یا سرگرمی که دو ساعت باید اسکرول کرد تا از تبلیغات رد شد و به مطلب اصلی رسید . آدم بعضی وقتا گم میشه تو این سایتها بین تبلیغات مختلف . خب پس چطوری این سایت ها بازدید خوبی از گوگل دارن ؟!
    در جواب باید بگم که از کجا میدونید بازدید خوبی دارن ؟! از کجا میدونید چه بسا اگر این متد رو رعایت میکردن درصدی بر تعداد بازدیدکنندگان سایتشون اضافه میشد ، مثل این میمونه که یک سیگاری که 60 سالش باشه و بمیره بگن که سیگار ضرر نداره چون این 60 سال عمر کرد و چیزیش هم نشد !! غافل از اینکه شاید اگه نمیکشید 90 سال عمر میکرد
     


    2 - کد نویسی استاندارد و بروز قالب : امروزه زود به زود زبان های برنامه نویسی وب پیشرفت میکنن و این پیشرفت بر سرعت و کارایی سایت ها نیز تاثیر میذاره ، صد درصد سایتی که از html5 استفاده میکنه درصدی از سایتی که از نسخه 4 استفاده میکنه نزد گوگل معتبرتره ، اما اینجا یک مسئله مطرحه میشه ایا یک سایت که با html4 کدنویسی شده از یک سایت که با html5 کد نویسی شده همیشه عقب میمونه ؟ باید بگم نه لزوما ، سایت هایی هستند که کدنویسی قدیمی تری دارن و جلوترن ، این موضوع رو مطرح کردم چون خیلی ها گول این اعداد رو میخورن و هزینه های غیرمعقول صرف میکنن . البته بازم توصیه میشه کد نویسی بروز باشه اما لزوما کد نویسی بروز دلیل برتری نمیتونه باشه ، در واقع استاندارد نوشتن اهمیت بیشتری داره تا اینکه بروز نوشتن . پس اگه یه کسی گفت فلان میلیون بده قالب فروشگاهتو کدنویسیشو بروز کنم اگه پول داری بده ، اما اگه میبینی اولویت های دیگری هستند لزومی نداره پولت رو در این راه خرج کنی
     


    3 - سرعت قالب : سرعت در بحث سئو امروزه به یک پارامتر مهم تبدیل شده ، گوگل خودش عرض میکنه که سرعت به عنوان یکی از پارامترهای اصلی در رتبه بندی سایت ها مورد نظر ماست . علاوه بر گوگل نتایج آماری نشون میده که سرعت یک سایت فروشگاهی تاثیری شگرف بر میزان خرید میذاره . طبق آماری که میدن ، خیلی از کاربران به دلیل عدم داشتن وقت کافی ، داشتن مشغله کاری و بی حوصله بودن ، وقتی میبینن سایت دیرتر از حد معمول باز میشه سایت رو بسته و به یک سایت دیگر مراجعه میکنند . متاسفانه امروزه هیچ کس وقت کافی و اضافی نداره برای اینکه دستاشو زیر چونش بذاره تا سایت و فروشگاه شما لود بشه . پس اگه نمیخواین نصف بیشتر مشتری هاتون رو از دست بدین سرعت رو جدی بگیرین . باور کنید اینو من نمیگم اینو صد ها کارشناس و متخصص و گوگل و یاهو و .... دارن داد میزنن و ما نمیشنویم و یا به سخره میگیریم و راحت از کنارش رد میشیم
     
    اما در این میان بازم تناقض پیش میاد ، سایت هایی هستند که بسیار حجیم هستند ولی باز رتبه مناسبی دارن ، جدا از مسئله اینکه اگه کم حجم تر بودن رتبه بهتری داشتن ، یک مسئله دیگه هم مطرح میشه اینجا . اونم تناسب هست . بله تناسب بین سرعت لود و حجم سایت . سایت هایی که حجیم تر هستند و نسبت به حجمشن زودتر لود میشن چه بسا در رتبه بندی امتیاز بیشتری از گوگل دریافت میکنن ، چون کار خیلی سختیه سایت حجیم باشه ولی نسبت به حجمش زود لود بشه . پس این مشخص شد .
     
     


    مسئله بعدی سرعت ظاهر شدن سایته ، یعنی چی ؟ یعنی اینکه سایت از زمانی که دکمه اینتر رو میزنید تا زمانی که اولین ایتم یا نوشته یا عکس سایتتون تو مرورگر برای بازدید کننده ظاهر میشه . باید بگم خیلی به این موضوع اهمیت بدین ، خیلی مهم و حیاتیه ، از سرعت کلی سایت هم مهم تره . برای اینکه وقتی یک سایت یه باکس یا یک بخشش زود ظاهر بشه ، بازدید کننده و مشتری رو چند ثانیه به خودش جلب میکنه و گذر زمان رو احساس نمیکنه ، اینجوری وقت داره سایتتون تا کامل لود بشه
     
     
     
    دوستان چون نمیخوام پست طولانی و قاتی پاتی بشه بقیه این مبحث رو میذارم واسه جلسه بعد ، انشالله تو پست آتی توضیحات کافی و حرفه ای میدم تا شما بتونید قالبی با سرعت خوب داشته باشید که تو سئو تاثیر فراوانی داره و همچنین ساختار قالب باید به چه شکل باشه تا از نظر گوگل استاندارد جلوه کنه . بعد از سومین درس ، به مبحث تنظیمات اولیه پرستاشاپ برای سئوی بهتر + وارد کردن اصولی محصولات پرداخته خواهد شد .
     
     
     
     
     
    درس سوم : نحوه بالا بردن سرعت سایت برای سئوی بهتر + ساختار و اینترفیس قالب ( زمان فردا شب )
  17. Like
    seftah.com به saman_e_rsa امتیاز داد در چگونگی تولید محتوا برای سایت های تجارت الکترونیکی   
    بازاریابی از طریق محتوا، مبحث بسیار مهمی است و همواره به صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی توصیه شده است محتوای مناسبی در روند خرید سایت خود قرار دهند.  بازاریابی از طریق محتوا، مبحث بسیار مهمی است و همواره به صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی توصیه شده است محتوای مناسبی در روند خرید سایت خود قرار دهند.

    دو رویکرد برای تولید محتوای موثر وجود دارد که به واسطه آن می توانید از شبکه های اجتماعی، کسب و کار و فعالیت های تبلیغاتی خود پشتیبانی کنید:

    1- فرآیند تولید محتوا را توسط کارمندان خود انجام دهید.

    با نویسندگان حرفه ای یا سازمان ها قرارداد ببندید و تولید محتوا را برون سپاری کنید.

    هر دو روش دارای امکانات مثبت و منفی هستند. ممکن است کارمندی نداشته باشید که بتواند پست ها و محتوای جالب توجهی تولید کند اما مطمئنا کارمندان شما تخصص هایی دارند که ممکن است فردی در خارج از شرکت شما دارای این توانایی ها نباشد. در صورت امکان، توصیه می شود این فعالیت در داخل مجموعه شما و توسط کارمندان تان انجام شود. با این روش مطالب خوبی تولید می شود، به علاوه در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
     
    http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/2/7/517335_821.jpg
    این مقاله به شرح روش هایی برای تولید محتوای جذاب- ترجیحا درون سازمانی- می پردازد.

    •    انواع محتوا

    در ذیل فهرستی از انواع محتوای یک سایت تجارت الکترونیکی شرح داده شده است. ممکن است گزینه های دیگری نیز موجود باشد اما می توان گفت لیست زیر نقطه شروع خوبی به شمار می آید.

    - محتوای محصولات: تصاویر، ویدیوها، مشخصات، توضیحات فنی، امکانات و گزینه های مرتبط با یک محصول

    - محتوای تبلیغاتی:  فروش ویژه محصول، حمل رایگان، محصول جدید و آیتم های فصلی

    - محتوای صفحه نخست: محتوای جالب توجه در صفحه نخست سایت خود قرار دهید. لازم است محتوای این صفحه هرازچندگاهی، به روز رسانی شود. می توانید بر روی محصولات و آیتم های فصلی تمرکزکنید. به این نکته توجه کنید که تصاویر در این صفحه تاثیر بیشتری نسبت به متن خواهدداشت.

    - محتوای تجاری: توضیحات طبقه بندی ها و صفحات فرودی مربوط به پیام های بازرگانی و تبلیغاتی

    - بلاگ: پست های مربوط به محصولات، مشتریان، کارمندان، سازمان و موفقیت های کسب شده می تواند در این بخش قرار گیرد. دقت کنید که طول هر مطلب می بایست بین 200 تا 500 کلمه باشد.

    - خبرنامه: خبرنامه ها می توانند به پست های موجود در بلاگ لینک شوند. این خبرنامه ها باید کوتاه و مرتبط باشند، در عین حال می توانید از تصاویر و ویدیوها برای زیباترشدن آنها استفاده کنید.

    - توییتر: می توانید از توییتر برای مواردی از قبیل خدمات مشتریان، تبلیغات و همچنین معرفی محصول جدید استفاده کنید. می توانید تقریبا از 140 کاراکتر برای درج توضیحات استفاده کنید. به علاوه امکان درج تصاویر را نیز خواهیدداشت. در صورت امکان در گفت وگوها شرکت کنید و از هشتگ ها (hashtags) برای دسته بندی شدن توییت ها استفاده کنید.

    - پینترست: صفحه ای در پینترست ایجادکنید و به معرفی محصولات و طرز کار آنها بپردازید.

    - فیس بوک: در ارتباط با محصولات پست هایی درج کنید و تصاویری نیز به آن اضافه کنید. در گفت و گوها با دنبال کننده ها مشارکت کنید. زمانی که توضیحات زیادی برای درج کردن ندارید 140 کاراکتر به نظر مناسب می آید اما در صورت لزوم می توانید مطالب طولانی تری نیز اضافه کنید.

    - تامبلر: این گزینه جایگزینی برای بلاگ به حساب می آید. می توانید از تصاویر در این پلتفرم استفاده کنید چرا که تامبلر نیز مانند پینترست حالت بصری دارد.

    - تبلیغات: تبلیغات متنی PPC (Pay Per Click)، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات بصری همگی نوعی از محتوای یک سایت محسوب می شوند. پیام تبلیغاتی ثابتی داشته باشید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.
     
    http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/2/7/517336_851.jpg•    از کجا شروع کنیم

    نکته اول، توجه به چگونگی استفاده از انواع مختلف محتوا است. باید به محصولات هنگامی که در چرخه خرید هستند، توجه ویژه ای شود. اگر شما در تلاش برای تحقق خرید از طریق انگیزه ای تبلیغاتی هستید، ممکن است مشتریان بالقوه را فراموش کنید. در حالی که لازم است برای به فعالیت واداشتن این مشتریان، در انها انگیزه ایجاد شود.

    اگر مشتریان عضو خبرنامه های تبلیغاتی هستند، به ارایه پیشنهادات تبلیغاتی بپردازید که در عین اختصار بر پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها تمرکز دارند.

    اگر چشم اندازی مرتبط با فعالیت در شکبه های فیس بوک یا توییتر دارید، ممکن است تلاش شما به فروش منجر نشود. محتوای تولیدشده در این شبکه های اجتماعی می بایست خلاقانه و مفید باشد. به ارایه توضیحات مختصر اکتفا کنید و تصاویر را نیز در پست ها درج کنید. سعی کنید افراد را در جهت اشتراک گذاری مطالب خود، تشویق  کنید و از این طریق احتمال دستیابی به هدف خود را افزایش دهید.

    خبرنامه ها می توانند به روش های گوناگونی استفاده شوند. بدین منظور می بایست ایمیل های خود را دسته بندی کنید. این دسته بندی می تواند شامل عناوین متعددی از جملع معرفی محصول جدید، تبلیغات، تجربیات مشتریان در رابطه با محصولات و اخبار سازمانی باشد. پس از آن شما قادر خواهیدبود مطالب خود را مورد توجه قرار دهید.

    از وبلاگ برای شرح تجربیات استفاده کنید. به علاوه می توانید صدا و تخصص خود را به اشتراک بگذارید. این کار به ارتباط قوی تر با مشتریان می انجامد.

    هنگامی که ایده ای در ذهن دارید، به قریحه خود اجازه بارورشدن دهید. معمولا شما اطلاعات زیادی در ارتباط با محصولات و سازمان خود دارید و قاعدتا اطلاعات شما نسبت به مشتریان تان بیشتر است. همچنین می توانید دلیل انتخاب محصول یا برند خاصی را بیان کنید و توضیحات کاملی راجع به ویژگی های مثبت و امکانات آن ارایه دهید.

    در ارتباط با مواردی که حس خوبی نسبت به آن دارید، تلاش به نوشتن کنید.
  18. Like
    seftah.com به admin امتیاز داد در به هم چسبیدن نوشته ها   
    1. از پشتیبان قالبتون راهنمایی بگیرید
    2. ماژول paymentlogos یا لوگوهای پرداخت رو ویرایش کنید
  19. Like
    seftah.com به moghimi امتیاز داد در روشن و خاموش کردن دیباگ پرستاشاپ   
    با سلامآقا دانوش سرچ کردم واضح و کامل نبود، گفتم شاید بد نباشه در همون مشکلات متداول یه تاپیک مستقل هم با این عنوان باشه
×
×
  • اضافه کردن...