رفتن به مطلب

آموزش ویدئویی نصب پرستاشاپ در لوکال هاست


پست های پیشنهاد شده

post-366-1437301956609_thumb.jpg

 

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار می خواهید پرستاشاپ را امتحان نمایید ، شاید هنوز هاست خریداری نکرده اید و می خواهید ابتدا ببینید پرستاشاپ چه امکاناتی دارد و چند روزی با آن کار کنید و سپس اقدام به خرید هاست و نصب پرستاشاپ بر روی هاست نمایید .

حالا کسی که هاست نداشته باشه چطوری میتونه طعم استفاده از پرستاشاپ را بچشه ؟ چطوری میتونه چند روزی به صورت تست باهاش کار کنه ؟

دو راه وجود داره :

1 - میتونید از یک دوست خواهش کنید که دسترسی به شما بده و شما وارد مدیریت پرستاشاپ اون بشین و چند روزی کار کنید :) البته چنین دوستی اگه پیدا کردین محکم بچسبین بهش که خیلی کم پیدا میشن چنین آدمایی .

 

2 - خیلی خوب میشه که بتونید داخل ویندوز هاست رو شبیه سازی کنید :) بله امکانش هست . نرم افزراهای زیادی برای اینکار وجود ندارن ، اما سه چهار تا هستند که اینکارو براتون انجام میدن .

 

 

در این آموزش ویدئویی ، به صورت کاملا مفصل و بسیار گویا ، آموزش نصب و تست پرستاشاپ را در روی ویندوز خود ( با استفاده از بهترین نرم افزار موجود ) خواهید آموخت . برای این ویدئو وقت زیادی صرف شده پس اگه دیدینش ، باید قول بدین ازش لذت می برین :)

 

عزیزی میگه : بهترین آموزش اونه که از سه روش انتقال مفاهیم توش استفاده شده باشه . صوت ، لحن و تصویر . این آموزش تصویر رو بهتون میرسونه ، اما صوت نداره ، وقتی صوت نداره ، پس لحن هم نداره :) در آموزش های حرفه ای تر در آینده سعی خواهیم کرد تا صدا را هم اضافه کنیم تا فرایند یادگیری و درک مفاهیم توسط کاربران ، بهتر صورت بگیره .

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year later...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...