mjafari27 ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 با سلام و خسته نباشید خدمت همه توسعه دهندگان پرستامی خواستم به عنوان یک مشتری محصولات شما خدمتتون عرض کنم که قیمت هایی که برای ماژول ها در نظر می گیرید فوق العاده بالا هستند. من نمیخواهم زحمات دوستان را نادیده بگیرم ولی به نظر بنده باید به صورتی قیمت گذاری شود که تقریبا تمامی فروشگاهها حتی اگر نیاز کمی هم به ان ماژول داشته باشند بخاطر قیمت پایین و مناسب ماژول ان را خریداری کنند و در فروشگاه خودشون استفاده کنند. و سود شما در فروش بالای محصولات جبران بشود و حتی بیشتر از حالتی بشود که قیمت ماژول بالا گفته بشود.این موضوع فقط در مورد ماژول صدق می کند و نه در مورد قالب چون قالب اگر قیمت پایین داشته باشد و همه گیر بشود لوس می شود و مشتری هم راضی نیست قالب فروشگاهش را همه فروشگاههای دیگه داشته باشند.ولی چه اشکالی دارد مثلا ماژول جستجوی پیشرفته را تمام فروشگاهها خریداری بکنند و داشته باشندمن به شخصه اگر قیمت ماژولها مناسب تر بود تمامی انها را خریداری میکردم و توی سایتم از انها استفاده میکردم نه اینکه مثل الان به دو سه تا ضروری اکتفا کنم باز هم تشکر میکنم از تمامی عزیزانی که وقت با ارزشوون را برای توسعه پرستا و ماژول های کاربردی ان صرف میکنند واکنش ها : imenabco و comodoco 2 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
سات کالا Satkala.com ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 با سلام من هم با فرمایش شما موافقم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mousanajafi ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 سلام دوست گرامی این خواسته شما منطقی نیست 1. هزینه ماژول های ارائه شده نسب به قیمت بین المللی یک سوم هست به عنوان نمونه شما کمترین ماژول توی ادد آن خود سایت پرستا شاپ مراجعه کنید 50 دلار میباشد به مبلغ ایران برابر با 140 یا 150 هزار تومان خواهد شد 2. میانگین هزینه طراحی فروشگاه در ایران بین 2.5 الی 3.5 میلیون تومان میباشد و در مقابل این هزینه ها به چشم نمیاد شما با زیر 1 میلیون تومان تمام ماژول های بازارچه رو بتونید بخرید 3. شاید از این حرفم بعضی ها ناراحت بشن اما پشتیبانی فروشگاه های ایرانی معمولاً 2 برابر فروشگاه های خارجی زمان صرف خودش میکنه و متاسفانه دلیل پایین بودن سطح اطلاعاتی وب مستر های فروشگاه دار هستش امیدوارم که از حرفام سوء برداشت نشه و ناراحت نشید موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mjafari27 ارسال شده در تیر 26، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 50 دلار نسبت به حقوق چند هزار دلاریشون واقعا ناچیز استمن دیگران را نمیدونم ولی خودم با دست خالی کار را شروع کردمو هزینه تبلیغات و نیرویی که محصولات جدید را به همراه خودم اضافه میکند زیاد است من نظرم این بود که به جای اینکه یک ماژولی 100 هزار تومنی را 5 نفر بخرند میشه این ماژول را 20 نفر بخرند با قیمت مناسب تر که در اینصورت معامله برد برد میشه هم به نفع مشتری و هم به نفع توسعه دهنده ماژول به هر حال این یک نظر شخصی بود به عنوان یک مشتری بازهم تشکر میکنم از تمام بچه های توسعه دهنده نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
سات کالا Satkala.com ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 به نظر بنده هم نباید ما خودمون رو با خارجی ها مقایسه کنیم. اونا با توجه با شرایط میزان درآمد و جا افتادگی خرید و فروش اینترنتی و اقتصاد پویا و قوی شون 50 دلار قیمت شکلاتون هست ولی واسه ما ایرانیا که از ویندوز قفل شکسته استفاده میکنم خیلی زیاده . البته سوء تفاهم نشه اینم نظر شخصیه به قول دوستمون نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 سلامخب ما اگه میخواستیم با خارجی ها مقایسه کنیم که میذاشتیم همون 50 دلار. پس با توجه به شرایط، قیمتها معمولا در حد یک سوم تعیین شده اند. مساله دیگه هم تعداد فروش هست . ماژولهای خارجی تعداد بالایی فروش دارند و با توجه به این تعداد بالا قیمتشون حداقل 50 دلار هست و در واقع قیمت ماژولها خیلی بیشتر از این مبالغ است و به خاطر تعداد فروش بالا، قیمت پایین اومده. فروش ما قابل مقایسه با تعداد فروش خارجی نیست ولی سعی کردیم تا حد امکان قیمتها رو پایین نگه داریم.ضمنا برداشت شما در مورد تعداد فروش کاملا اشتباهه . ماژولی رو میشه با قیمت 100 تومن به 10 نفر فروخت و با قیمت 10 تومن به 500 نفر. از نظر شما هر مورد دوم خیلی بهتره ولی از نظر ما مورد اول مناسبه چرا که در حالت دوم باید پاسخگوی مشکلات و سوالات 500 نفر باشیم و در حالت اول تنها به 10 نفر باید پشتیبانی بدهیم . مساله مهم برای ما زمان هست نه صرفا میزان فروش. پس قیمتها رو ما تا حدی میتونیم کم کنیم که توجیه اقتصادی و زمانی رو همزمان داشته باشه و تعادل حفظ بشه تا از برنامه های کاریمون عقب نمونیم. موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
سات کالا Satkala.com ارسال شده در تیر 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 26، 2015 آقا رامتین من از فرمایشات شما اینجوری برداشت کردم که با کاهش قیمت میشه تعداد مشتری ها رو مثل خارجی ها بالا برد ولی به دلیل کمبود امکانات پشتیبانی نمیخواین مشتری ها افزایش پیدا کنه درسنه ؟لازمه توسعه پرستا افزایش کاربر و مشتری و بالا بردن سطح خدمات هست و محدود نگه داشتن تعداد مشتری به این مسئله آسیب میرسونه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 ابتدا از انتقاد سازنده شما تشکر میکنمهمینکه زحمت میکشید و پیشنهادات و انتقاداتتون رو مطرح میکنید لطف بسیار بزرگی انجام میدهید فکر میکنم اشتباه برداشت کردید دوست خوبم. ببینید منظور این نیست که ما قیمت رو بالا نگه میداریم تا فروش کم باشه در نتیجه پشتیبانی کمتری ارائه کنیم،بلکه جمله رامتین عزیز به این معناست که ما با توجه به شرایط ایران قیمت ماژول ها رو یک سوم قرار دادیم پس قیمت منصفانه است (گرچه این موضوع قیمت رو در تیم مطرح میکنم تا در موردش صحبت کنیم) ولی فروش ما با همین یک سوم قیمت باز هم قابل قیاس با فروش ماژول های خارجی نیست ولی باز هم ما موظف به پشتیبانی هستیم ولی حالا فکر کنید ما قیمت ها رو باز نصف کنیم به طور مثال اون موقع نه تنها سود نمیکنیم بلکه فقط فروش بالا میره و میزان پشتیبانی که باید ارائه بشه هزینه و زمان گذاشته شده رو جبران نمیکنه امیدوارم مفهوم مد نظر رو رسونده باشم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
سات کالا Satkala.com ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 ابتدا از انتقاد سازنده شما تشکر میکنمهمینکه زحمت میکشید و پیشنهادات و انتقاداتتون رو مطرح میکنید لطف بسیار بزرگی انجام میدهید فکر میکنم اشتباه برداشت کردید دوست خوبم. ببینید منظور این نیست که ما قیمت رو بالا نگه میداریم تا فروش کم باشه در نتیجه پشتیبانی کمتری ارائه کنیم،بلکه جمله رامتین عزیز به این معناست که ما با توجه به شرایط ایران قیمت ماژول ها رو یک سوم قرار دادیم پس قیمت منصفانه است (گرچه این موضوع قیمت رو در تیم مطرح میکنم تا در موردش صحبت کنیم) ولی فروش ما با همین یک سوم قیمت باز هم قابل قیاس با فروش ماژول های خارجی نیست ولی باز هم ما موظف به پشتیبانی هستیم ولی حالا فکر کنید ما قیمت ها رو باز نصف کنیم به طور مثال اون موقع نه تنها سود نمیکنیم بلکه فقط فروش بالا میره و میزان پشتیبانی که باید ارائه بشه هزینه و زمان گذاشته شده رو جبران نمیکنه امیدوارم مفهوم مد نظر رو رسونده باشمبا سلام خدمت دوست عزیز از اینکه به پیشنهادات اعضاء و کاربران توجه دارید تشکر می کنم . البته باید این موضوع رو هم در نظر گرفت که ذر ایران اکثر فروشگاه هایی که به سمت فروشگاه سازهای رایگان میان، تازه تاسیس هستند که بنیه مالی و سرمایه کافی ندارند.با آرروی موفقیت نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mousanajafi ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 سلام مجدد اول باید عرض کنم که بازم بدون تحقیق صحبت کردین به چند دلیل مهم ویندوزی که به صورت کرک شده دارین استفاده میکنید 450 دلار قیمتشه آفیس که معمولاً همه ما استفاده میکنیم 350 دلار قیمت داره فوتوشاپ که اکثر وب مستر ها نصب میکنن و استفاده میکنن 900 دلار قیمت داره (قیمتی 2 برابر سیستم عامل) سر انگشتی حساب کنیم اگه بخوایم تمام نرم افزار ها رو به صورت اورجینال استفاده کنیم 2000 الی 3000 دلار حداقل خرج برمیداره برامون اونم سالانه حتی اینترنت دانلود منیجر که اکثر کابرهای ایرانی نصب میکنن قیمت 30 دلاری داره آیا کسی که خارج کشور داره ماژول میخره 50 دلار، ویندوز میخره 10 هزار تومن؟ فوتوشاپ و آفیس 10 هزار تومن میخره؟ اینترنت دانلود منیجر رو رایگان دانلود میکنه؟ یا برای هر نرم افزار باید دست به جیب بشه و هزینش رو بده؟ پس کسی که اونجا حقوق چند هزار دلاری میگیره (البته کل درآمد سالش) کلی هزینه های دیگه هم داره پس نباید حقوق چند هزار دلاریشون رو به رخ کشید، طوری صحبت میکنید انگار کسی بره اونجا چند صد میلیون تومن حقوق میگیره و تو ناز و نعمت فقط چند ده هزار تومن خرج میکنه بعدش هم با کلی ثروت که برای ورثه هاش گذاشته از زندگی وداع میکنه، نه دوست عزیز یه مهندس php بسته به جایی که میره سالانه بین 90 الی 110 هزار دلار حقوق میگیره، هزینه هاشون رو حساب کتاب کنید میبینین خیلی تفاوت فاحشی نداره که بخوایم مطرح کنیم (طبق تحقیقات خودم تو سال 93) شما که میگید خودمون رو با اونا مقایسه نکنیم، اول باید از خود فروشگاه دارها شروع کرد، بارها و بارها خدمات ما با همین سایت های خارجی مثل تم فارست و تمپلت مانستر و ... مقایسه کردن و انتظار پشتیبانی در حد اونا رو دارن، حتی قالب و ماژول ایرانی خریداری نمیشه و به بهانه به صرفه بودن و امکانات بیشتر قالب ها و ماژول های خارجی خریداری میشه توسعه دهنده ها باید برای رقابت و ارائه خدمات بیشتر نسبت به محصولات خارجی وارد جنگ بشن و پدرخودشون رو برای رقابت با کالای خارجی در بیارن اما نباید هزینه ها رو با اونا مقایسه کنیم و یه ماژول رو بدیم 10 هزار تومن شما بگو کجای این حرف منطقیه من خودم کل ماژول ها رو رایگان میکنم شما همونطور که خودتون رو موظف میکنید هزینه وارد کنندگان محصول و تبلیغات رو بپردازید بدون کسر کردن هزینه باید این کار رو هم در تهیه و گسترش فروشگاه انجام بدین هیچ وقت ندیدم کسی انتقادی کنه که فلان شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغات یا فلان کمپین تبلیغات گرونه و باید ارزون کنن چون فروشگاه دارها میخوان فعالیت کنن، اما بحث سر گسترش و برنامه نویسی میشه سر 10 هزار تومن تخفیف جنگی به پا میشه حتی یه ماژول جدید که سفارش داده میشه از روی نسخه خارجی و با تمام امکانات اون درخواست میشه، بدون کسری از امکانات یعنی هیچ وقت توقع پایین نمیاد و باید قیمت پایین بیاد و این فشار رو کی تقبل کنه طبق معمول توسعه دهنده اما با این حال گفتیم قیمت ماژول های ارائه شده یک سوم قیمت نهایی اونا هست حتی خودم برنامه ای دارم که در آینده امکانات و خدمات بیشتر نسبت به ماژول ها، قالب ها و خدمات خارجی ارائه کنیم که اصلاً قابل قیاس نباشه اما به این معنی نیست که با همون هزینه این کار رو انجام بدیم و حق انتخاب رو به مشتری میدیم موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
B.A.H.M.A.N ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 با تشکر از همگی دوستان و کاربران مسئله قیمت قالب ها و ماژول ها مسئله پیچیده ای هست و کمی اشتباه در تعیین قیمت باعث میشه یا اون قالب و ماژول فروش نره یا اگرم فروش بره سودی برای فروشنده و طراح و برنامه نویس اون باقی نمونه در عمل . یک مثال ساده میزنم : یه ماژول پرستاشاپ در تم فارست 20 دلار قیمتشه . میانگین حقوق یک خریدار تو خارج از ایران 1000 دلار هست ، که میشه یک پنجاهم حقوق .حالا میانگین حقوق در ایران رو یک تومن بگیریم ( که یه کارگر ساده روزی 30 تومن میگیره و اگه 15 روز در ماه رو کار کنه و 15 روز رو بخوابه میشه 1.5 میلیون تومن ) باید قیمت همان ماژول با همان امکانات دقیقا 20 هزار تومان باشه . اما یه مسئله ای اینجا مطرح هست : همون ماژول در تم فارست حداقل 500 تا فروش میره تو یه سال که میشه 10000 دلار ( چون از همه جای دنیا خریدار داره )ماژول ایرانی فوقش بترکونه 50 تا نمیفروشه ( میشه یک میلیون تومن ) حالا اون 10 هزار دلار میشه 10 برابر پایه حقوق یک خارجیو یک میلیون تومن میشه یک برابر پایه حقوق یک ایرانی حالا فرض میکنیم این 20 هزار تومن رو ما اومدیم کردیم 10 هزار تومن . در بهترین حالت خریدارانش سه برابر میشه ( که نمیشه هیچ وقت ) ، یعنی جمع فروش در یک سال میشه 1.5 میلیون تومن فروشنده اون ماژول 50 درصد بیشتر پول گیرش میاد ، اما 300 درصد باید بیشتر پشتیبانی بده . در حالتی میصرفه این قیمت که فروش حداقل 1000 تا بشه که چیزی محال و غیر قابل دسترسی در ایران هست . بنابراین قبل از اینکه بگین چیزی گرونه یا ارزونه باید این جور چیزا رو جد نظر داشته باشین ، ماژولی هست تو بازارچه که 15 هزار تومانه ، یعنی مفته تقریبا ، تعداد فروشش تو یه سال از 10 تا بیشتر نرفته ، یعنی کشش نداره . . اینجا فروش محدوده حتی اگه قیمت ارزون باشه . یک مسئه هم هست که فروشگاه اینترنتی رو نمیشه با دست خالی شروع کرد، این که میگین با دست خالی شروع کردم غیر ممکنه . مسلما برای خرید جنسش پول کنار گذاشتین ، برای هاستش پول کنار گذاشتین ، دامنه ، تبلیغات و بازاریابیش و ... خوب مسلما برای ماژول و قالبش هم باید پول کنار بذارین ضعیف ترین بخش از این چرخه ، فروشنده ماژول هست که همه چشم دوختن به چند ده هزار تومنی که از اینکار گیرش میاد ، چون زورشون به هاست نمیرسه ، به مجری تبلیغات نمیرسه و .... با همه این موارد ، چشم ، سعی میکنیم تا اونجا که بتونیم و به کیفیت و پشتیبانی صدمه نزنه ، قیمت ها رو پایین نگه داریم و خدمات و پشتیبانی بهتری بدیم تا مسئله قیمت زیاد به چشم مشتریان گرامی نیاد . با تشکر از شما که وقت گذاشتین و خوندین نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mjafari27 ارسال شده در تیر 27، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 منم ممنونم از شما مدیرهای عزیز که با صبر و حوصله توضیح میدهید اقای نجفی حالا چرا ناراحت میشید من که منظوری نداشتم فقط یک پیشنهاد دوستانه بود خداییش من به بحث پشتیبانی اصلا فکر نکرده بودم صحبت شما کاملا درستهباز هم ممنون از زحماتتون انشالله همیشه موفق باشید و ما هم کمتر بابت پشتیبانی اذیتتون کنیم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mousanajafi ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 سلام نه دوست گرامی من تند تند نوشتم ناراحت نیستم، معنی نداره من بخوام ناراحت بشم باید اینجا توضیحات رو ارائه کنیم ما توضیح ندیم کی توضیح بده؟ ممنونم از شما که صریح و بدون رودربایستی حرفتون رو میزنید و من خودم شخصاً از آدم هایی که بی پرده و رودربایستی حرفشون رو میزنن خوشم میاد موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
سات کالا Satkala.com ارسال شده در تیر 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در تیر 27، 2015 با تشکر دوستان عزیز ، آقا مهرشاد، آقا بهمن و آقای نجفی هدف فقط دردو دل و پیشنهاد هست والا زحمات عزیزان چیزی نیت که با پول یا چیز دیگه بشه جبران کرد.اردتمند شما نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مرداد 7، 2015 گزارش Share ارسال شده در مرداد 7، 2015 به نظر بنده هم نباید ما خودمون رو با خارجی ها مقایسه کنیم. اونا با توجه با شرایط میزان درآمد و جا افتادگی خرید و فروش اینترنتی و اقتصاد پویا و قوی شون 50 دلار قیمت شکلاتون هست ولی واسه ما ایرانیا که از ویندوز قفل شکسته استفاده میکنم خیلی زیاده . البته سوء تفاهم نشه اینم نظر شخصیه به قول دوستمونوقتی ماست 7 از ویندوز 7 گران تر هست، مقایسه مفهومی ندارهدر کل هیچ نقطه مشترکی بین ما و خارج وجود نداره جز اینکه داریم از سایت استفاده می کنیم، این قدر گیر و دار می دن بیاین نماد بگیرین، رفتیم گرفتیم، شب اخبار 2030 و 22 لطفش رو شامل حال فضای مجازی کرد و از کلاهبردای های نت پرده برداشت! تا یه هفته مشتری ها انگ دزد و کلاهبردار می زدن، نمی دونم پس چرا نماد گرفتیم؟ شاید برای مالیات بوده، به هر حال چرخ اقتصاد رو مالیات می چرخونهحالا صحبت جدی اینکه: تجارت الکترونیک، یکی از بزرگترین شاخه های تجارت بین المللی هست، و یکی از بزرگان حقوق تجارت ایران ، دکتر ربیعا اسکینی ، معتقدند که: دنیای تجارت، دنیای شتاب و سرعت است، شخصی می گوید خریدم و دیگری می گوید فروختم، معامله تمام شد، هر کشوری که مبانی و ساختار تجارتش با موانع و کندی بیشتری رو به رو باشد، از اقتصاد ضعیف و شکننده تری برخودار است.پس باید ادمین فروش داشته باشه تا بتونه سرمایه گذاری کنه، این امر هم به اراده شخص ادمین به تنهایی میسر نیست! نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .