رفتن به مطلب

نظر سنجی در مورد پشتیبانی تیم فنی پرستا شاپ


پست های پیشنهاد شده

سلام

من با حدود 30-40 مجموعه شبیه پرستا شاپ در حوزه های مختلف دارم کار میکنم ، اما واقعا از پشتیبانی این پرستا شاپ کلافه ام . گفتم یک نفره نرم به قاضی . از همه دوستان خواهش میکنم در مورد پشتیبانی تیم پرستا شاپ اعلام نظر کنند . یعنی یکی رو انتخاب کنند /.

 

 

عالی - خوب - بد - خیلی بد

 

 

( امیدوارم نظر بدین بلکه روال پشتیبانی درست بشه )

 

 

با تشکر

تازه وارد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر نظر سنجی هست که از گزینه نظر سنجی استفاده کنین بهتره

30 40 مجموعه رو می شه چند تا مورد معرفی بفرمایین تا بشه با پرستا مقایسه کنیم و خوب و بد بدیم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم واقعا از نظر پشتیبانی کلافم و مشکل دارم و نمیدونم دیگه باید چی کار کنم واقعا چند نفرر و بذارید برای پشتیبانی و هی نگید سرمون شلوغه به خدا کار شما همینه که اینطوری سرتون شلوغ باشه کار ماها هم که سایت داریم یه طور دیگست که دیگه اصولانمیتونیم مراقب خراب شدن سایت و اینطور چیزا باشیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستانی که تاپیک میزنن ذکر کنن از کدوم پشتیبانی ناراضی هستن .نمیشه که هر کی رسید به انجمن در اولین پستش یه تاپیک بزنه که از پشتیبانی ناراضی هستیم !

 

از کدوم پشتیبانی ؟!

محصولی خریداری کردین ؟

اگه خریداری کردین چه محصولی ؟

تاپیکی زدین و به سوالتون پاسخ داده نشده ؟

از طرف کسی اومدین و یا ...............

 

 

لطفا با توضیحات دقیق با سند و مدرک و با مشخصات کامل بیاین و تاپیک بزنید .

 

استارتر عزیز لطفا پست اولتون رو ویرایش و توضیحات کافی قرار دهید ، در غیر این صورت تاپیک پاک خواهد شد . هر فردی هم که شرکت میکنه با توضیحات کامل شرکت کنه .

 

کاربر عزیز maya22 . اگه محصولی خریدین یا پولی دادین و اون محصول کار نمیکنه یا خرابه یا نیاز به پشتیبانی دارین ولی پشتیبانی جوابگو نیست حق با شماست ، اما اگر منظورتون پشتیبانی عمومی رایگان در داخل انجمن هست ، خوب مسلما نمیتونید با خدمات رایگان دستتون رو تو جیبتون بذارین و همه کار براتون انجام بشه . پشتیبانی رایگان محدودیت دارد و بحث فوریت توش مطرح نیست :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم واقعا از نظر پشتیبانی کلافم و مشکل دارم و نمیدونم دیگه باید چی کار کنم واقعا چند نفرر و بذارید برای پشتیبانی و هی نگید سرمون شلوغه به خدا کار شما همینه که اینطوری سرتون شلوغ باشه کار ماها هم که سایت داریم یه طور دیگست که دیگه اصولانمیتونیم مراقب خراب شدن سایت و اینطور چیزا باشیم

مهندس حق با آقا بهمن هستش. من هم اگر به سوالی سعی می کنم جواب بدم یا حتی دیگران به خاطر رضای خداست مگر نه ما هم می تونیم جواب ندیم چون شما در مقابل سوالی که می پرسید پولی پرداخت نکردید و خیلی از شرکت هایی که محصولات رایگان عرضه می کنند مشکل پشتیبانی دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستانی که تاپیک میزنن ذکر کنن از کدوم پشتیبانی ناراضی هستن .نمیشه که هر کی رسید به انجمن در اولین پستش یه تاپیک بزنه که از پشتیبانی ناراضی هستیم !

 

از کدوم پشتیبانی ؟!

محصولی خریداری کردین ؟

اگه خریداری کردین چه محصولی ؟

تاپیکی زدین و به سوالتون پاسخ داده نشده ؟

از طرف کسی اومدین و یا ...............

 

 

لطفا با توضیحات دقیق با سند و مدرک و با مشخصات کامل بیاین و تاپیک بزنید .

 

استارتر عزیز لطفا پست اولتون رو ویرایش و توضیحات کافی قرار دهید ، در غیر این صورت تاپیک پاک خواهد شد . هر فردی هم که شرکت میکنه با توضیحات کامل شرکت کنه .

 

کاربر عزیز maya22 . اگه محصولی خریدین یا پولی دادین و اون محصول کار نمیکنه یا خرابه یا نیاز به پشتیبانی دارین ولی پشتیبانی جوابگو نیست حق با شماست ، اما اگر منظورتون پشتیبانی عمومی رایگان در داخل انجمن هست ، خوب مسلما نمیتونید با خدمات رایگان دستتون رو تو جیبتون بذارین و همه کار براتون انجام بشه . پشتیبانی رایگان محدودیت دارد و بحث فوریت توش مطرح نیست :)

مهندس تشریف بیارید به این ادرس

http://mayadream28.ir/

بنده کل محصولات رو خریداری کردم برای سایتم اما خدا شاهده هر روز یه جاش میلنگه یعنی دقیق سه روز بعد از نصب کار منم یکی دوسال نیست بالای چند ساله که دارم این کار رو میکنم و با پرستا هم شروع کردم مثلا ماژول سرچش یکی در میون کار میکنه توی گوگل که خدا بده برکت یه دونه از محصولاتمون بالا نمیاد خودم هیچی سر در نمیارم از قسمتی که بخوام ماژول داشبورد رو نصب کنم یک سال و نیمه که میگم اقا کی این کار رو میکنه بگه اگه قرار پشتیبان بخرم میخرم یا اینکه عکس برای بک راندم نمیاد وفقط میتونم رنگ بذارم براش در صورتی که خود روز نصب میشد عکس بکراند رو عوض کرد خدایی نکرده نمیگم که کم کاری دارید نه اما برای امثال من که سواد اینطور چیزا رو نداریم که مطمئنا هم نباید داشته باشیم که اگه داشتیم خودمون طراحی میکردیم دیگه چه نیازی بود دست به دامن پرستا بشیم باید کسی باشه که بتونیم هروقت به مشکل خوردیم بهش مراجعه کنیم اونم برای همچین قالبهای اختصاصی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهندس تشریف بیارید به این ادرس

 

http://mayadream28.ir/

 

بنده کل محصولات رو خریداری کردم برای سایتم اما خدا شاهده هر روز یه جاش میلنگه یعنی دقیق سه روز بعد از نصب کار منم یکی دوسال نیست بالای چند ساله که دارم این کار رو میکنم و با پرستا هم شروع کردم مثلا ماژول سرچش یکی در میون کار میکنه توی گوگل که خدا بده برکت یه دونه از محصولاتمون بالا نمیاد خودم هیچی سر در نمیارم از قسمتی که بخوام ماژول داشبورد رو نصب کنم یک سال و نیمه که میگم اقا کی این کار رو میکنه بگه اگه قرار پشتیبان بخرم میخرم یا اینکه عکس برای بک راندم نمیاد وفقط میتونم رنگ بذارم براش در صورتی که خود روز نصب میشد عکس بکراند رو عوض کرد خدایی نکرده نمیگم که کم کاری دارید نه اما برای امثال من که سواد اینطور چیزا رو نداریم که مطمئنا هم نباید داشته باشیم که اگه داشتیم خودمون طراحی میکردیم دیگه چه نیازی بود دست به دامن پرستا بشیم باید کسی باشه که بتونیم هروقت به مشکل خوردیم بهش مراجعه کنیم اونم برای همچین قالبهای اختصاصی

درود بر شما

این قالب یکی از قالب های لئو تم هست فکر کنم ( زیر سایتتون اسم لئو تم وجود داره ) این قالب رو از کجا تهیه کردین ؟ از بازارچه خریداری کردین یا خودتون خریدین ؟

لطفا توجه داشته باشین پشتیبانی تعریف خاص خودشو داره ، اگر محصول خریداری شده از ما باشه ما موظف به رفع مشکلات اون هستیم ، اما ظاهر نشدن شما در موتور جستجو بی ارتباط به مبحث پشتیبانی هست .اون میره رو مبحث سئو . پس مسائل رو با هم مخلوط نکنید .

مورد دیگه ای که اشاره کردین ، کار نکردن ماژول جستجو هست ، این ماژول جستجو رو باز از کجا تهیه کردین ؟ اگه از سایت ما باشه ما موظف به برطرف کردن مشکلاتش هستیم ، اما اگه از سایت دیگری خریداری کردین ، باید به همان سایت مراجعه کنید ، چون نویسنده هر ماژول مسئول پشتیبانی اون هست و کس دیگری نمیتونه تو ماژول یک طراح دیگه دست ببره .

 

بخش تیکت انجمن آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات کاربران می باشد . میتوانید برای مشکلاتتون تیکت بزنید ، اگه مشکلاتی در محصولاتی که از ما خریداری کردین وجود داره ذکر کنید در تیکت تا حل کنیم و اگر مشکلاتی در محصولاتی که از سایر سایت ها تهیه کردین دارین اگه امکانش باشه با هزینه براتون بررسی و رفع میشه و اگه امکانش نباشه باید به تولیدکننده اون محصول مراجعه کنید .

اگه سفارش یا درخواست دیگری نیز داشته باشین از بخش تیکت میتوانید مطرح کنید ، بخش تیکت جدیدا راه اندازی شده : ipresta.ir/support/

تشکر از شما

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهندس تشریف بیارید به این ادرس

 

http://mayadream28.ir/

 

بنده کل محصولات رو خریداری کردم برای سایتم اما خدا شاهده هر روز یه جاش میلنگه یعنی دقیق سه روز بعد از نصب کار منم یکی دوسال نیست بالای چند ساله که دارم این کار رو میکنم و با پرستا هم شروع کردم مثلا ماژول سرچش یکی در میون کار میکنه توی گوگل که خدا بده برکت یه دونه از محصولاتمون بالا نمیاد خودم هیچی سر در نمیارم از قسمتی که بخوام ماژول داشبورد رو نصب کنم یک سال و نیمه که میگم اقا کی این کار رو میکنه بگه اگه قرار پشتیبان بخرم میخرم یا اینکه عکس برای بک راندم نمیاد وفقط میتونم رنگ بذارم براش در صورتی که خود روز نصب میشد عکس بکراند رو عوض کرد خدایی نکرده نمیگم که کم کاری دارید نه اما برای امثال من که سواد اینطور چیزا رو نداریم که مطمئنا هم نباید داشته باشیم که اگه داشتیم خودمون طراحی میکردیم دیگه چه نیازی بود دست به دامن پرستا بشیم باید کسی باشه که بتونیم هروقت به مشکل خوردیم بهش مراجعه کنیم اونم برای همچین قالبهای اختصاصی

درود بر شما

این قالب یکی از قالب های لئو تم هست فکر کنم ( زیر سایتتون اسم لئو تم وجود داره ) این قالب رو از کجا تهیه کردین ؟ از بازارچه خریداری کردین یا خودتون خریدین ؟

لطفا توجه داشته باشین پشتیبانی تعریف خاص خودشو داره ، اگر محصول خریداری شده از ما باشه ما موظف به رفع مشکلات اون هستیم ، اما ظاهر نشدن شما در موتور جستجو بی ارتباط به مبحث پشتیبانی هست .اون میره رو مبحث سئو . پس مسائل رو با هم مخلوط نکنید .

مورد دیگه ای که اشاره کردین ، کار نکردن ماژول جستجو هست ، این ماژول جستجو رو باز از کجا تهیه کردین ؟ اگه از سایت ما باشه ما موظف به برطرف کردن مشکلاتش هستیم ، اما اگه از سایت دیگری خریداری کردین ، باید به همان سایت مراجعه کنید ، چون نویسنده هر ماژول مسئول پشتیبانی اون هست و کس دیگری نمیتونه تو ماژول یک طراح دیگه دست ببره .

 

بخش تیکت انجمن آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات کاربران می باشد . میتوانید برای مشکلاتتون تیکت بزنید ، اگه مشکلاتی در محصولاتی که از ما خریداری کردین وجود داره ذکر کنید در تیکت تا حل کنیم و اگر مشکلاتی در محصولاتی که از سایر سایت ها تهیه کردین دارین اگه امکانش باشه با هزینه براتون بررسی و رفع میشه و اگه امکانش نباشه باید به تولیدکننده اون محصول مراجعه کنید .

اگه سفارش یا درخواست دیگری نیز داشته باشین از بخش تیکت میتوانید مطرح کنید ، بخش تیکت جدیدا راه اندازی شده : ipresta.ir/support/

تشکر از شما

 

بله قالبم لئوتم هست و از شما خریداری کردم و هرانچیز که درسایت قرار داره از قالب گرفته تا ماژولها تماما از شما خریداری کردم ماژولی دارم به نام تنظیمات امار گوگل که متاسفانه تنظیماتشو بلد نیستم سئوهام هم موردی نداره از نظر برچسب زدن بله این قسمت ساپورت هم امروز بهم معرفی شد که اونم مشکلات خاص خودشو داره الان یکی از همکاران شما در حال پیگیری موضوعه چون خود این قسمت ساپورت هم یوزر و پس ورد رو قبول نمیکنه به هر حال تاپیک درباره پشتیبانی بود که لازم دونستم که منم بنویسم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر نظر سنجی هست که از گزینه نظر سنجی استفاده کنین بهتره

30 40 مجموعه رو می شه چند تا مورد معرفی بفرمایین تا بشه با پرستا مقایسه کنیم و خوب و بد بدیم؟

سلام

منظورم از 30-40 مجموعه ، به این معنی بود که خدمات تحت وب میگیرم و باهاشون تعامل ایمیل و تیکتی و پرداختی دارم بدون اینکه هم دیگرو ببینیم . و فقط کیفیت خدمات هست که ما رو نگه داشته و این فضای بدون معرفی رو برامون تبدیل به بازار کسب و کار کرده .

 

با این همه لینک بنچ مارک پرستا شاپ و چند سیستم دیگه رو میزارم اگر مایل بودید اطلاعات خوبی میده .

www.comentum.com/comentum-ecommerce/ecommerce-platform-comparison-benchmarks.html

 

 

 

باتشکر


دوستانی که تاپیک میزنن ذکر کنن از کدوم پشتیبانی ناراضی هستن .نمیشه که هر کی رسید به انجمن در اولین پستش یه تاپیک بزنه که از پشتیبانی ناراضی هستیم !

 

از کدوم پشتیبانی ؟!

محصولی خریداری کردین ؟

اگه خریداری کردین چه محصولی ؟

تاپیکی زدین و به سوالتون پاسخ داده نشده ؟

از طرف کسی اومدین و یا ...............

 

 

لطفا با توضیحات دقیق با سند و مدرک و با مشخصات کامل بیاین و تاپیک بزنید .

 

استارتر عزیز لطفا پست اولتون رو ویرایش و توضیحات کافی قرار دهید ، در غیر این صورت تاپیک پاک خواهد شد . هر فردی هم که شرکت میکنه با توضیحات کامل شرکت کنه .

 

کاربر عزیز maya22 . اگه محصولی خریدین یا پولی دادین و اون محصول کار نمیکنه یا خرابه یا نیاز به پشتیبانی دارین ولی پشتیبانی جوابگو نیست حق با شماست ، اما اگر منظورتون پشتیبانی عمومی رایگان در داخل انجمن هست ، خوب مسلما نمیتونید با خدمات رایگان دستتون رو تو جیبتون بذارین و همه کار براتون انجام بشه . پشتیبانی رایگان محدودیت دارد و بحث فوریت توش مطرح نیست :)

 

سلام آقا بهمن مدیر . فرموده بودین ::: لطفا با توضیحات دقیق با سند و مدرک و با مشخصات کامل بیاین و تاپیک بزنید . استارتر عزیز لطفا پست اولتون رو ویرایش و توضیحات کافی قرار دهید ، در غیر این صورت تاپیک پاک خواهد شد . هر فردی هم که شرکت میکنه با توضیحات کامل شرکت کنه . :: ( اینها رو فقط به این دلیل نوشتم که فرموده بودین)

 

 

 

اول : تشکر میکنم از اینکه فرصت میدی که کاربرا حرفاشونو بزنن . این خیلی مهم تر از اینه که چی دارن بهم میگن. ممنونم از فرصت شنیدن حرف های دیگران ( البته اگر یهو بسته نشه )

 

دوم : یهویی اومدم و نظر خواستم که قضاوت نکرده باشم . بیدون دلیل عیب رو خدمات نذاشته باشم . اول سئوال کردم که افکار عمومی هم در قضاوتم دخیل باشن .

 

 

سوم :

 

فرموده بودین کامل بنگارید که چی رو جا خریدین و چجوری و ...... پس اجازه بدین عرض کنم :

 

1- این متن در حالی نوشته میشه که حدود 40 ساعت از خرید من و پرداخت 220.000 تومان میگذره و در این مدت فقط 2 بار با اختلاف 24 ساعت یک خط جواب داده شده . و البته برای روشن شدن موضوع عرض کنم . مشکل من نه برنامه نویسیه نه قالب نه کد خراب یا ................. بنده فقط جایی که لایسنس قالب خریداری شده رو باید قرار بدم پیدا نکردم . همین .

 

 

2- توقع جواب دادن به هر تیکت ، توقع زیادی نیست . پس امید وارم ناراحت نشید . خصوصا اینکه وقتی تو ی گوگل اسم شما سرچ میشه عدم جواب گویی و پای بندی به زمان و بد قولی در ارائه ی سرویس از طرف چند کاربر دیگه مورد انتقاد قرارگرفته و مطرح شده . برای اطلاع لینک کلیک کنید .

 

3- فرموده بودید مشکلات رو تیکت کنید تا بررسی بشه . از دوستانی که این متن رو میخونن خواهشم میکنم موضوع رو قضاوت کنند :

 

 

تیکت اول بنده : 12/02/94 09:02

جواب شما : 12/02/94 11:02

 

 

 

 

تیکت دوم بنده : 12/02/94 20:02

جواب شما : 13/02/94 16:02

 

 

تیکت سوم بنده : 13/02/94 18:02

و الان ساعت 13/02/94 21 هست و هنوز بی جواب

 

 

نکته :

1- تو تیکت دوم فرموده بودید : با سلام / لطفا در ارسال تیکت و سوال حداقل اسم محصولی که خریداری کرده اید را ذکر کنید .تا بتونیم راهنماییتون کنیم .در کل برای وارد کردن لایسنس باید به پیکربندی ماژول تنظیمات قالب بروید .

تو تیکت معمولا لینک میدن نه همون متن نامفهوم داخل پی دی اف که کا رگشا نبوده .

 

 

2- دوست گرامی ، جناب رستم پور : مشخصات پایین هر تیکت عبارت است از : آدرس مدیریت سایت / یوزرنیم مدیریت / پسورد مدیریت / یوزرنیم هاست / پسورد هاست و ....

بنده تمام فیلد ها رو تکمیل کرده و برای شما ارسال کردم که جواب فوق را پس از گذشت چند ساعت مرقوم فرمودین .

 

 

3- داشتن این شماره تلفن ها ی بی فایده که به هزاران بهانه بی جواب هست در سایت فقط توهین به مشتری و عدم مسئولیت متولیات سایت در جوابگویی هست . لذا توصیه میکنم حداقل شماره ها رو بردارید . ما هم فرض میکنیم اصلا تلفنی در کار نیست .

 

 

4- من واقعا با دادن 220.000 تومان به سایتی که هیچ ارتباط حداقلی نداره ( تلفن، ایمیل و... ) توقع درج یک لایسنس اونم برا یک فروشگاه که کسب و کار عده ای هست توقع زیادیه ؟

 

 

 

 

این ها رو نوشتن که همه ببینن و من قضاوت یکطرفه نکنم . چیزی هم از خدمات شما کم نمیشه ، نگران نباشید. ( البته اگر بخواهید پست رو پاک کنید عرض میکنم )

 

 

من بعنوان یک خریدار واقعا از لحظه ای که خرید کردم تا الان از سرویس دهی ناراضی و دچار خسارت شدم . واقعا دچار خسارت شدم . ادامه ی این همکاری برای شما شاید همه نباشه . اما شاید هزاران نفر مثل یکبار بیان فکر منن 220.000 تومان ضرر کردن و برن . اما برای شما این مدل کسب و کار زیبنده نیست .

 

 

( همه حرفاهم همینها بود . چو.ن عادت ندارم پشت کسی حرف بزنم همه حرفم رو زدم که همه حرف رو بشنوم . گفتن و شنیدن حق همه هست .

 

 

دوستان هم به هر بند و خط ایرادی وارد میدونن بیان کنند . مطمئن باشید اگر اشتباه یا توقع زیادی داشتم ، تو همین صفحه عذر خواهی خواهم کرد .

 

 

( ضمنا این حرفها رو وقتی زدم که کارم انجام نشده و خلاصه دستم نه به تلفنی بنده نه به ایمیل .. برای ورود به این انجمن هم حدود 4 بار درخواست گذر واژه دادم و هر باز هم 40 دقیقه طول کشید تا برام ایمیل زد. باقیش بماند. )

 

در آخر : من حاظرم بهم ی پنل بدین به همه کسایی که تیکت میزنن جواب بدم و بگم حداقل .... مدت طول میکشه تا جواب شما ارسال بشه . البته زمان واقعی .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز آقای / خانم حامدی

من نه ذینفع در قالبی هستم که خریدین نه هیچ نفع و ضرری از این انجمن نصیبم می شه، مثل شما یک کاربر معمولی ام

در رابطه با یک خط که نوشتین اسم آقا بهمن رو سرچ کنین بد قولی و... گفتن ، اول به تاریخ اون پست نگاه کنین، ضمن اینکه به کاربران همون انجمن هم مراجعه کنین، من یکی از کاربران همون انجمن بودم که با تنگ نظری های به شدت بالایی که در راهبران بود و هست از رفتن به اون انجمن صرف نظر کلی کردم، خیلی از کاربرای دیگه هم همین کار رو کردن، راهبری که هر رو از بر تشخیص نمی ده و صرفا بر مبنای اینکه همه رقیب او هستن دسترسی کاربران رو مسدود کنه یا تصمیمات لحظه ای و جهت دار می گیره، فاتحه اون انجمن خونده است، مخصوصا زمانی که هیچ سطح دانش و اطلاعاتی نداره و خود رو علامه دهر بدونه، در علم فسلفه به این قبیل افراد جاهل مرکب می گن، مثل معروفش هم آن کس که نداند که نداند .... هست، در کل بیشتر از اهمیت دادن به مطالب ارائه شده به نگارنده مطلب توجه کنین، ببینین چه کسی، مطلب گذاشته تا اینکه چه مطلبی، گذاشته شده

در پایان هم امیدوارم مشکلتون هر چه سریع تر حل بشه، هم شما که خریدار محصول بودین حق و حقوقی دارین و هم فروشنده ، بهترین راه هم صحبت کردن هست

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3- فرموده بودید مشکلات رو تیکت کنید تا بررسی بشه . از دوستانی که این متن رو میخونن خواهشم میکنم موضوع رو قضاوت کنند :

 

تیکت اول بنده : 12/02/94 09:02

جواب شما : 12/02/94 11:02

 

تیکت دوم بنده : 12/02/94 20:02

جواب شما : 13/02/94 16:02

 

تیکت سوم بنده : 13/02/94 18:02

و الان ساعت 13/02/94 21 هست و هنوز بی جواب

 

 

1- تو تیکت دوم فرموده بودید : با سلام / لطفا در ارسال تیکت و سوال حداقل اسم محصولی که خریداری کرده اید را ذکر کنید .تا بتونیم راهنماییتون کنیم .در کل برای وارد کردن لایسنس باید به پیکربندی ماژول تنظیمات قالب بروید .

 

تو تیکت معمولا لینک میدن نه همون متن نامفهوم داخل پی دی اف که کا رگشا نبوده .

 

 

تمامی حرف های شما درست و روی چشم ، پس به حرفای بنده گوش کنید :

 

کلیه تیکت های شما کمتر از 24 ساعت پاسخ داده شده اند . اگر خلاف این هست بفرمایید چون خودتون تاریخ گذاشتین . وقتی محصولی خریداری میکنید ، ابتدا باید شرایط خدمات و پشتیبانی اون محصول رو بخونید و بپذیرید و بعد اون محصول رو خریداری کنید . ما به صراحت در بخش قوانین و نحوه خدمات دهی در بازارچه ذکر کرده ایم که تضمین پاسخگویی ما به تیکت ها حداکثر 24 ساعت می باشد . این یعنی اینکه یک تیکتی که شما ارسال میکنید ، ممکنه یکساعته جواب داده بشه ، ممکنه 12 ساعته جواب داده بشه و یا 24 ساعت . به عبارت ساده تر تیکت های مشتریان بالای 24 ساعت بدون پاسخ نمیمونن .

 

به نظر شما وقتی شما در بازارچه موقع خرید و ثبت نام تیک " من با قوانین و مقررات موافقم " را زده اید ، به این معنی نیست که با نحوه پشتیبانی و قوانین خدمات دهی ما موافق بوده اید ؟ موقع خرید شما بخش قوانین و تمام بند های آن را پذیرفته اید ، پس نمیتوانید بعد از خرید بگین که نه شما باید چند دقیقه بعد از هر تیکت پاسخ منو بدین . اگه ذکر نکرده بودیم حق با شما بود ، اما ما کامل توضیح داده ایم ، و اینم لینک قوانین و نوع پشتیبانی :

http://bazaar.ipresta.ir/content/3-terms

 

بند 9 قانون پشتیبانی قالب ها رو اینجا براتون میذارم :

پشتیبانی به جز روزهای تعطیل رسمی و مناسبت ها و اعیاد ارائه می گردد ، به

عبارت دیگر ارائه پشتیبانی در روزهای تعطیل رسمی امکان پذیر نمی باشد .

همچنین پاسخ به تیکت ها و رسیدگی به مشکلات طی 6 تا 24 ساعت انجام میگرد .

 

حتی ذکر شده که در تعطیلات رسمی بخش تیکت و پشتیبانی غیرفعال می باشد .آیا جمعه و شنبه تعطیل رسمی نبود ؟ اما با این حال بنده در ایام تعطیل هم به بخش تیکت سر میزنم با اینکه وظیفه ای در این مورد ندارم و در روز تعطیل نیز به تیکت شما پاسخ دادم .

 

حالا میمونه یه مسئله ، وارد کردن لایسنس روشما تیکت زدین و بنده راهنمایی کردم ( اسم محصولی که خریده بودین رو ذکر نکرده بودین اما فرایند وارد کردن لایسنس تقریبا یکسانه ) . اگه کاربر دقت نکنه ، هر چقدر هم راهنمایی کنی بازم نمیتونه انجام بده ، فرایند وارد کردن لایسنس 15 ثانیه طول میکشد :

 

1 - به بخش ماژول ها برین

2 - در کادر جستجوی صفحه بنوسید تنظیمات قالب

3 - ماژول روبراتون پیدا میکنه و میرین داخلش و توش یه کادری هست که کد لایسنس رو توش وارد میکنید

تمام ، لینکی نداره که من به شما بدم :)

 

لطفا کمی دقت کنید ، چون همین پست ها و تاپیک های شما که علیه بنده یا هر فرد دیگری میزنید ( چه درست یا چه نادرست ) باعث میشه بنده وقتم رو برای پاسخ به این موضوعات صرف کنم و افرادی مثل شما در بخش تیکت باید منتظر باشن تا من اینجا از خودم دفاع کنم و بعد که تموم شد برم به بخش تیکت تا بتونم پاسخ دوستانی مثل شما رو بدم . در حقیقت بنده به جای تایپ یک صفحه در اینجا و دفاع از خودم و یا انجمن ،میتونستم پاسخ 5 نفر رو در بخش تیکت بدم :)

 

در هر صورت ما تمام تلاشمون رو میکنیم که سریعتر به تیکت ها پاسخ بدیم ، ولی کل توانایی فعلی ما همینقدر هست و اینو در بخش نحوه خدمات دهی در بازارچه نیز ذکر کرده ایم و چیزینیست که قبل از خرید از شما مخفی کرده باشیم . شرایط رو نوشتیم و توضیح دادیم .

 

از شما و همکاری شما و صبر شما و خوبی شما تشکر میکنم .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا خسته نباشید .پشتیبانی عالی بوده تا الان من مشکلی نداشتم. الکترو مارکت 1.6 ، جستجو هوشمند،اپدیت قیمت و... با اکسل رو دارم و راضیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از دوستانی که نظر دادن

حرف همه دوستان متین هست و کوچک ترین وظیفه ما نسبت به کاربرانمان شنیدن نظر و انتقاد این عزیزان هست.

ما انتقاد شما را میپذیریم اما به قول شما یک طرفه قاضی نروید، پاسخ های ما را هم شنیده و اگر جایی اشتباه از شماست آن را بپذیرید.. ما کاستی های خود را میشناسیم و قبول میکنیم. امیدوارم همه شجاعت پذیرش اشتباهات و کاستی های خودشان را داشته باشند تا بتونیم محیطی با اعتماد و البته حرفه ای تر بسازیم.

 

برخی اظهار نظرهای دوستان کاملا به جا و منطقی است و برخی خارج از خدمات تضمین شده و توافق شده که دوستان پاسخ دادند. یک نکته مهم می ماند که ذکر میکنم

سلام

منظورم از 30-40 مجموعه ، به این معنی بود که خدمات تحت وب میگیرم و باهاشون تعامل ایمیل و تیکتی و پرداختی دارم بدون اینکه هم دیگرو ببینیم . و فقط کیفیت خدمات هست که ما رو نگه داشته و این فضای بدون معرفی رو برامون تبدیل به بازار کسب و کار کرده .

 

با این همه لینک بنچ مارک پرستا شاپ و چند سیستم دیگه رو میزارم اگر مایل بودید اطلاعات خوبی میده .

http://www.comentum.com/comentum-ecommer...marks.html

ای کاش دقت بیشتری میداشتین

این آماری که دادین مربوط به سال 2012 است و آمار سال 2012 سه سال بعد یعنی 2015 چه ارزشی میتونه داشته باشه؟ جواب مشخصه کاملا بی ارزش و فاقد اعتبار هست.

سری به این آمار بزنید که آمار استفاده هفتگی از سیستم های فروشگاهی هست: https://wappalyzer.com/categories/ecommerce

و یا این آمار که نمایش میده 4 درصد استفاده کنندگان پرستاشاپ ایرانی هستند و این در کنار 4 درصد ایتالیایی که زبان رسمی حمایت شده پرستاشاپ است فقط ناشی از تلاش این انجمن است و بس : https://wappalyzer.com/applications/prestashop

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز، کاربر گرامی آقای hamedi

 

شما که لینک یک تاپیک تو انجمن شاپ کیپر رو فرستادین بهتره این لینک هم در همون انجمن مشاهده کنید (استارت تاپیکی که لینک دادین با یه طراح دیگه)

 

اینجا دنبال لینک دادن و لینک گرفتن تاپیک نیستیم، اما این نکته رو از من داشته باشید که راه اندازی یه فروشگاه در 24 یا 48 ساعت امکان پذیر نیست و باید مدت زمان بیشتری رو صرف کنید

 

از همه دوستان هم میخوام اگر قصد مهاجرت دارن بدونن که مهاجرت کردن رو یه سیستم جدید حداقل 20 روز زمان نیاز داره اونم به صورت مفید

 

 

لینکی که دادم صرفاً جهت اطلاع بود البته از نظر من انجمن شاپ کیپر هم مدیران خوبی داره ولی به دلیل سرکار داشتن با کاربرهای بیشتر قوانین سفت و سخت تری داره

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز، کاربر گرامی آقای hamedi

 

شما که لینک یک تاپیک تو انجمن شاپ کیپر رو فرستادین بهتره این لینک هم در همون انجمن مشاهده کنید (استارت تاپیکی که لینک دادین با یه طراح دیگه)

 

اینجا دنبال لینک دادن و لینک گرفتن تاپیک نیستیم، اما این نکته رو از من داشته باشید که راه اندازی یه فروشگاه در 24 یا 48 ساعت امکان پذیر نیست و باید مدت زمان بیشتری رو صرف کنید

 

از همه دوستان هم میخوام اگر قصد مهاجرت دارن بدونن که مهاجرت کردن رو یه سیستم جدید حداقل 20 روز زمان نیاز داره اونم به صورت مفید

 

 

لینکی که دادم صرفاً جهت اطلاع بود البته از نظر من انجمن شاپ کیپر هم مدیران خوبی داره ولی به دلیل سرکار داشتن با کاربرهای بیشتر قوانین سفت و سخت تری داره

 

موفق باشید

 

 

 

سلام رفقا ( همگی )

 

 

بنده قصد رو هوا بردن زحمات دوستان خصوصا بهمن خان رو نداشتم و ندارم ، ................ /

 

دیدم این بهمن خان رستم پور جنبه انتقاد داره ، بقیه هم دل پر دردی دارن ، ی محفلی برا بیان حرفهای شاید نگفته باز کردیم . همه هم حرفاشونو زدن . همین . ( از ایشون هم بابت تحملشون ممنونم )

 

نه مقایسه ای صورت گرفته و نه مهاجرتی و نه .......

 

بنده ی چند تا انتقاد نسبت به زمان و مدل اجرای تعهدات داشتم که خیلی صریح بیان کردم . این جریانات که تو لینک شما دیدم نه در شأن این سایته نه در شأن مشتریان این سایت . لذا خیلی تو عمق این موضوعات و این جور حرفا نرید و نریم .

 

من همه حرفم این بود که : حیفه پرستا باشه ، شما عزیزان هم سرویس بدین ، زحمت هم میکشید و ...... سر زمان برای کارهای دم دستی و موضوعات پیش پا افتاده کدورت به وجود بیاد . همین .

 

ضمنا من کارم رو از 1993 با BBS شروع کردم و میدونم تو برخی مجموعه ها چه اتفاقاتی می افته و .... / بگذریم .

 

دوستان خوبی تو این مجموعه هستن . ما رو هم قبول کنن . ماهم خدمات رو میخریم بلکه جبران قسمتی از زحمات باشه . پس شما میشید کاسب و حبیب الله . ماهم مشتری .

 

 

از اقا بهمن هم بابات اینکه مارو قابل دونستن و برامون جوابیه نوشتن ممنونیم . انشالله ی روزی ما پرستا بلد بشیم جبران کنیم زحمات دوستان رو ( انشالله )

 

ارادتمندیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...