رفتن به مطلب

بالاخره آخرین نسخه پرستا اینه ؟


پست های پیشنهاد شده

سلام من نسخه 1.6.0.14 رو دانلود کردم آخرین نسخه  در حال حاضر این هستش دیگه درسته ؟

حجم 21 مگ 

آدم قاطی میکنه چند جا نسخه 1.6 گذاشتن بعد اصلاحیه گذاشتن بعد ویرایش اول گذاشتن 

بالاخره من این نسخه رو دانلود کردم 

 

 

این لینک پایینی که با فونت بزرگ آبی علامت زدم رو دانلود کردم 

این نسخه رو دانلود کردم درست هستش دیگه ؟

که دانوش جان گذاشته بود 

 

به نام خدا

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه 1.6 فروشگاه ساز پرستاشاپ آماده شد. خوشحالیم که با ایجاد تحولات گسترده در بومی سازی اسکریپت های متن باز اکنون میتوانیم سریع ترین بومی سازی را ارایه کنیم و خرسندیم که امروز میتوانیم ادعا کنیم پشتیبان واقعی کاربران پرستاشاپ هستیم.
در این نسخه سعی شده بهترین ترجمه، بهترین راست چین سازی و بهترین بومی سازی ارایه شود. هرچند هیچگاه ادعا نکردیم بدون نقص هستیم و کاری کاملا بدون نقص ارایه می کنیم. با ابن حال اگر پرستاشاپ را با اسکریپت های متن بازی که سال هاست بومی می شوند (حتی جوملا یا وردپرس که استفاده گسترده ای دارند) مقایسه کنید، کیفیت بومی سازی کاملا مشهود است.

تفاوت نسخه اصلی و نسخه پارسی

پرستاشاپ پارسی برای اولین بار با تیم اصلی پرستاشاپ (Prestashop.com) همراه شده تا بومی سازی را در مبدا پیاده سازی کند و تا حد ممکن بومی سازی را سرعت بخشد. در زیر با توضیح تفاوت هایی که توسط تیم پرستاشاپ پارسی ایجاد شده ذکر می شود که کدام تغییرات در نسخه اصلی گنجانده شده و یا خواهد شد:

1. راست چین سازی و فارسی سازی نصب پرستاشاپ: مراحل نصب پرستاشاپ کاملا فارسی و راست چین شده. زبان فارسی به عنوان یکی از زبان های رسمی به بسته نصب اصلی هم افزوده شده و راست چین سازی نصب به طور پیش فرض در مبدا انجام شده و توسط پرستاشاپ تایید شده.

2. محصولات نمونه فارسی: محصولات نمونه و داده هایی که به صورت پیش فرض همراه پرستاشاپ نصب می شوند ترجمه شده تا کار طراحان قالب و یا توسعه دهندگان ماژول کمی آسان تر باشد و در محیطی پارسی ماژول ها و قالب ها را آزمایش کنند. همچنین فروشگاه داران عزیز می توانند بعد از نصب محیطی کاملا فارسی را ببینند و امکانات را بررسی کنند. این تغییرات هم تایید شده و از این پس توسط سایت اصلی همراه بسته منتشر می شود.

3. پارسی سازی و راست چین سازی بخش مدیریت: پارسی و راست چین سازی بخش مدیریت بسیار دقیق و با حساسیت انجام شده. به دلیل این که پرستاشاپ سعی کرده تا حد امکان از استایل های inline خودداری کند، راست چین سازی هم قدری ساده تر شده. علاوه بر تایید شدن راست چین سازی ها توسط پرستاشاپ، راست چین ساز خودکار با jQuery که توسط بنده طراحی و پیاده شده و نمونه ای ندارد توسط آن ها تایید شده و در نسخه 1.6.0.6 به بعد به پرستاشاپ افزوده شده است. هرچند به دلیل استفاده از sass راست چین سازی نسخه اصلی موجود در prestashop.com کامل نیست. بنابراین کامل ترین راست چین سازی فقط در این سایت و از طرف پرستاشاپ پارسی برای ایرانیان اعمال می شود.

4. پارسی و راست چین سازی بخش فروشگاه: پارسی سازی بخش کاربری هم تا حد امکان دقیق و با ظرافت انجام شده. قالب کاملا ریسپانسیو است و راست چین سازی هم در دستگاه های مختلف آزمایش شده و مشکلی ندارد. ترجمه هم تا حد امکان دقیق و کامل است. در آینده این تغییرات در نسخه اصلی (Prestashop.com) افزوده خواهد شد ولی اکنون فقط در نسخه پارسی وجود دارد.

5. تقویم جلالی (هجری شمسی): در بیشتر بخش ها تقویم جلالی جایگزین تقویم شمسی شده. در بخش کاربری و هنگام ثبت نام تاریخ تولد شمسی است ولی به طور دقیق به میلادی تبدیل شده و در دیتابیس ذخیره می شود. تمام تاریخ های سفارشات، ثبت نام مشتریان، تاریخچه سفارشات و ... به شمسی نمایش داده می شوند. حتی ماژول هایی که در آینده نصب می کنید اگر به طور استاندارد نوشته شده باشند به صورت شمسی نمایش داده خواهند شد.
در نسخه 1.6 برای اولین بار تمامی datepicker ها (ورودی های تاریخ که به صورت تقویم نمایش داده می شوند) به شمسی است و می تونید به هر دو صورت میلادی و شمسی تاریخ را وارد کنید. هم در بخش فیلتر جداول مثل سفارش ها و هم ایجاد بن تخفیف یا قیمت ویژه و هم در بخش آمار امکان وارد کردن تقویم شمسی و یا انتخاب به صورت تقویمی ممکن است.

6. ترجمه: همانطور که در جریان بودید سیستم ترجمه پرستاشاپ با تلاش تیم پارسی به طور کامل تغییر کرده و به سیستم دیگری منتقل شد. از طرفی دست سودجویان در ترجمه بسته شد و امکان مشارکت عمومی در ترجمه فراهم شد. خوشحالیم که زبان پارسی اولین زبانی بود که ترجمه آن کامل شد و در کنار زبان های اصلی قرار گرفت.

7. ترجمه ایمیل: با توجه به این که در نسخه جدید بسته زبان هنگام نصب از سایت اصلی دریافت می شود در حال حاضر مولدهای ایمیل پرستاشاپ توسط بنده اصلاح و در اختیار پرستاشاپ قرار گرفته است. بنابراین تمامی ایمیل های پرستاشاپ برای تمامی زبان های راست چین اکنون راست چین شده اند.

نکات مهم:

  • توجه داشته باشید که سیستم تشخیص فایل های راست چین در پرستاشاپ 1.6 تغییر کرده و دوستانی که قالب هایی برای نسخه 1.5 را از طریق بازارچه خریده اند، چنانچه قالب با نسخه 1.6 هماهنگ باشد، باید منتظر دریافت فایل اصلاحیه از طراح قالب باشند.
  • توجه کنید که در بخش انتخاب تاریخ از طریق تقویم شمسی ممکن است تاریخ را به صورت ماه های شمسی و سال میلادی (2014)‌ ببینید. در این صورت سال را به صورت دستی تایپ کنید تا تقویم اصلاح شود. علت این مشکل تبدیل شدن تاریخ پس از ذخیره است و باعث می شود تاریخ های انتخاب شده بعد از بازخوانی صفحه میلادی شوند.
  • برای تغییر فونت بخش های مهم قالب می توانید فایل fa.css را باز کرده و از 4 فونت نسخ، کوفی، هوما و یکان استفاده کنید. در آینده فونت های اصلاح شده و استاندارد بیشتری برای استفاده افزوده خواهد شد.

یک تقاضا و یک هشدار:

تمام تلاش ما بهترین بومی سازی و سریع تر شدن زمان بومی سازی است. آنقدر به صداقت و تلاش خود ایمان داریم که بدون نگرانی بسیاری از تغییرات را به تیم اصلی پرستاشاپ منتقل کنیم و هیچ تقاضایی از آن ها نداشته باشیم. بنابر این از شما عزیزان تقاضا داریم نام پرستاشاپ پارسی و آدرس اینترنتی ما در بخش مدیریت فروشگاه هایی که برای خود و دیگران راه اندازی میکنید، حفظ کنید. این کار تنها راه حمایت شما از ماست.
ضمن خواهش از شما یک هشدار هم به افراد سودجویی که مبادرت به انتشار پرستاشاپ پارسی به نام خود می کنند و یا پرستاشاپ را به دیگران می فروشند می دهیم. با توجه به ثبت همه تغییرات در گیت هاب و تایید پرستاشاپ بر همکاری با تیم ما و با توجه به قانون جرایم رایانه ای هرگونه سو استفاده از پرستاشاپ پارسی قابل پیگیری قانونی است و پرستاشاپ پارسی بدون شک با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.
همچنین هرگونه پشتیبانی خدمات خریداری شده و یا رایگان تنها به نسخه منتشر شده در این سایت تعلق میگیرد و در صورت استفاده از نسخه کپی شده و تغییر نام داده شده تمام تعهدات این سایت به شما باطل خواهد شد.


بنابراین انتشار پرستاشاپ پارسی در هر سایتی فقط با ذکر نام و آدرس اینترنتی این سایت مجاز است.

آخرین تغییرات


19 اسفند 93


  • انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی و بومی

12 اسفند 93


  • انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.13 پارسی و بومی
  • اصلاح مشکل عدم ارسال ایمیل در برخی بخش ها
  • اصلاح مشکل راست چین نبودن ایمیل در یاهومیل و برخی سرویس دهنده ها
  • اصلاح مشکل اعداد در PDF پارسی
  • چند تغییر جزیی دیگر

1 آذر 93


  • راست چین سازی ایمیل های پرستاشاپ و اعمال در سایت اصلی پرستاشاپ

15 شهریور 93


  • انتشار ویرایش دوم به همراه اصلاحیه پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی
  • اصلاح مشکل عدم نمایش درست تصاویر کوچک در صفحه محصولات
  • اصلاح مشکل محو شدن وضعیت سفارشات در صفحه سفارشات بخش مدیریت
  • اصلاح مشکل چپ چین بودن ویرایشگر متن و نداشتن امکان چپ به راست و راست به چپ
  • اصلاح مشکل چپ چین بودن فرم های ثبت حامل جدید در بخش مدیریت
  • اصلاح مشکل فونت و راست چین سازی تم های غیر از پیش فرض بخش مدیریت
  • اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح عنوان دکمه های عملیاتی بخش مدیریت
  • اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح دکمه های کشویی (پایین افتادنی) بخش مدیریت
  • اصلاح آدرس فونت ها و نامناسب بودن برخی فونت های بخش کاربری
  • اصلاح چسبیدگی اسلایدشو و بنرها در بخش کاربری
  • و مشکلات ریز دیگر

7 اردیبهشت 93


  • انتشار پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی و بومی
  • ترجمه 100 درصدی پرستاشاپ 1.6.0.6
  • استفاده از دو فونت استاندارد و مورد تایید گوگل در قالب
  • استفاده از دو فونت فارسی و ایرانی استاندارد برای قالب
  • فراهم سازی راهی برای تغییر سریع فونت در فایل css

1 اردیبهشت 93


  • اصلاح نسخه 1.6.0.5
  • اصلاح مشکل ثبت فرم های اضافه و ویرایش در بخش مدیریت
  • اصلاح ترجمه های زبان فارسی


دانلود فروشگاه ساز رایگان و متن باز صد در صد فارسی پرستاشاپ نسخه 1.6:

[-download-]دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.14 - ویرایش اول- (توصیه شده) - 21 مگابایت
[/-download-]

[-download-]دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.6 - ویرایش دوم- 20 مگابایت
دانلود اصلاحیه ویرایش اول (فقط کاربران ویرایش اول نسخه 1.6.0.6 باید دانلود کنند)
[/-download-]

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

 

[-download-]دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.6 - ویرایش دوم- 20 مگابایت

 

این که داخل شده نسخه 1.6.0.6

 

دانلود اصلاحیه ویرایش اول (فقط کاربران ویرایش اول نسخه 1.6.0.6 باید دانلود کنند)

 

این هم یک اصلاحیه هست که بازم برای نسخه 1.6.0.6 هست

 

[-download-]دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.14 - ویرایش اول- (توصیه شده) - 21 مگابایت

 

این هم کلاً 1 لینک هست برای دانلود آخرین نسخه فارسی که 1.6.0.14 باشه

 

امید وارم مشکل حل شده باشه

 

کلاً یه نسخه 1.6.0.14 هست که از همون لینک آبی میتونید دانلود کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...