رفتن به مطلب

واریز نشدن پول به حساب و ثبت نشدن سفارش در پیشخوان


پست های پیشنهاد شده

امروز به یک مشکل تاززه بر خوردم که بد ندیدم در اینجا مطرح کنم تا اگر کس دیگری با این مشکل برخورد داشت بدونه چگونه باید رفتار کنه

 

به نظر می رسه در چنین مواقعی باید خود مشتری پس از شکیبایی کردن به مدت 72 ساعت اگر پول به حسابش برگشت داده نشد به بانک مراجعه کنه و ماجرا رو پیگیری کنه هرچند ما نیز می تونید بررسی کنیم که در اون روز و ساعت مشخص آیا چنین پولی با همان میزان مشخص به حسابمون واریز شده یا نه.

--------------------------------------------------

 

یک مشتری با بنده تماس گرفت که سه روز پیش یک سفارش داشته و هنوز کالا به دستش نرسیده. از ایشون نام و نام خانوادگی رو خواستم، ولی اطلاعاتشون در تارنما ( سایت) درج نشده بود. ایشون فقط یک شماره پیگیری مربوط به درگاه بانک ملت داشتند. این پرسش رو با دیگر دوستان مطرح کردم و راه حل ها رو به این صورت ارائه کردند. در زیر گفتگوهای انجام شده رو بازگویی می کنم:

 

باید به بانکی که کارتش به اون متعلق بوده بره و پیگیری کنه
گاهی هم پیش میاد که پرداخت موفقیت آمیز نیست حتی می بینید به حساب شما بعد 72 ساعت برگشت داده شد!

در نتیجه اول حساب خودتون و هم چک کنید اگر چیزی به حساب شما نیومده بود بهشون بگید که برن بانک مربوطه و پیگیر بشن

 

در پاسخ:

 

یعنی باید مشتری این موضوع رو پیگیری کنه در صورتی که در اون ساعت خاص پولی به حساب ما واریز نشده باشه
ما فقط باید بررسی کنیم که در اون ساعت و روز خاص پولی به حساب اومده یا خیر
البته این رو هم بگم که نامی از ایشون در وبسایت ثبت نشده به عنوان خریدار

 

 

واریزا که تو اون ساعت انجام نمیشه. معمولا صبح بعدش انجام میشه
شما فقط می‌تونید ببینید اون مبلغ واریز شده یا نه

 

خیر اگر ناموفق بوده که به حساب شما نیومده مسلما . خود مشتری باید پیگیر بشه ولی من موردی و دیدم جایی کارت کشیدن پیغام ناموفق داده بعد 72 ساعت رفتن پیگیر شدن دیدن ریختن به حساب فروشنده دوباره !
برای همین می گم الان چک کنید چیزی به حساب شما نیومده باشه

 

 

اگه درگاه ملت هست که توی پرتال پذیرندگان مشخصه با کد پیگیری  . البته راحت ترین و سریع ترین راه پیگیری تماس تلفنی با به پرداخت هست  تلفنی که زنگ بزنی حتی شماره پیگیری هم ازت نمیخواد . فقط تاریخ و مبلغ رو میپرسه و میگه وضعیت تراکنش چطور بوده .

خودش كه زنگ بزنه ٢٧٣١٢٧٣١ شماره كارت بگه بهش ميگه به حساب شما واريز شده يا نه
خودتونم از پرتال ميتونيد ببينيد با ريز تراكنش كه موفق بوده يا نه
خودتونم زنگ بزنيد به ٢٧٣١٢٠٤٩ پشتيباني پذيرنده بگيد بهتون كمك ميكنن

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چون در 90 درصد موارد وقتی سفارش ثبت نمیشه مبلغ برگشت میخوره، توصیه میکنم به مشتری پیشنهاد کنید مبلغ رو دوباره پرداخت کنه و بهش تضمین بدید اگر مبلغ به حساب شما بیاد به حتما بهشون برگشت میزنید.

در این مواقع میتونید احترام خودتون رو به مشتری ثابت نشون بدید. کافیه بگید با این که در 90 درصد مواقع مشکل از سمت بانک هست اما اگر مبلغ به حساب ما بیاد به خاطر مشکلی که برای شما پیش اومده 5 درصد تخفیف برای خرید بعدی (یا همین خرید) به شما میدیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 years later...

سلام دوستان

من جدیدا با همین مشکل مواجه شدم نمیدونم دقیقا از کجا باید پیگیری کنم که مشکل برطرف شه

من به تازگی سبد خرید ناتمام مشتری ها رو می بینم بعد، اونها تماس می گیرن از طریق درگاه ملت پرداخت رو انجام دادیم از حسابمون هم کسر شده، اسکرین شات هم برام میفرستن

اما بعد توی پیشخوان می بینم که سفارش کامل نشده، من هم بهشون می گم که پرداخت انجام نشده.

در نهایت پول از طریق بانک ملت به حسابشون برگشت داده میشه.... اما چرا وقتی خودم تست خرید انجام میدم هیچ مشکلی نیست و فقط برای مشتریان هست؟

 

قبلا این مشکل وجود نداشت من هم چیزی رو دستکاری نکردم

نمیدونم ایراد از ماژول سبد خرید هست،  مشکل ماژول بانکی (یکپارچه پرداخت) یا مشکل دروازه پرداخت ملت؟؟

 

توی پرتال پذیرندگان ملت هم فقط میشه لیست تراکنش های موفق رو دید، برای دیدن تراکنش های ناموفق پیام زیر میاد:

خطای سرور!

متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی به درخواست شما وجود ندارد.

 

ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 weeks later...

سلام دوستان

من جدیدا با همین مشکل مواجه شدم نمیدونم دقیقا از کجا باید پیگیری کنم که مشکل برطرف شه

من به تازگی سبد خرید ناتمام مشتری ها رو می بینم بعد، اونها تماس می گیرن از طریق درگاه ملت پرداخت رو انجام دادیم از حسابمون هم کسر شده، اسکرین شات هم برام میفرستن

اما بعد توی پیشخوان می بینم که سفارش کامل نشده، من هم بهشون می گم که پرداخت انجام نشده.

در نهایت پول از طریق بانک ملت به حسابشون برگشت داده میشه.... اما چرا وقتی خودم تست خرید انجام میدم هیچ مشکلی نیست و فقط برای مشتریان هست؟

 

قبلا این مشکل وجود نداشت من هم چیزی رو دستکاری نکردم

نمیدونم ایراد از ماژول سبد خرید هست،  مشکل ماژول بانکی (یکپارچه پرداخت) یا مشکل دروازه پرداخت ملت؟؟

 

توی پرتال پذیرندگان ملت هم فقط میشه لیست تراکنش های موفق رو دید، برای دیدن تراکنش های ناموفق پیام زیر میاد:

خطای سرور!

متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی به درخواست شما وجود ندارد.

 

ممنون میشم راهنمایی کنید

 

این مشکل از درگاه خود بانک می تونه باشه اگر فقط موقتی هست و هر از گاهی پیش میاد

 

اگر دائم هست ماژول پرداخت رو اگر می تونید تغییر بدین. فکر کنم توی بازارچه ای پرستا ماژول پرداخت بانکی وجود داشته باشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...