nasimparsi ارسال شده در بهمن 24، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 24، 2016 امروز به یک مشکل تاززه بر خوردم که بد ندیدم در اینجا مطرح کنم تا اگر کس دیگری با این مشکل برخورد داشت بدونه چگونه باید رفتار کنه به نظر می رسه در چنین مواقعی باید خود مشتری پس از شکیبایی کردن به مدت 72 ساعت اگر پول به حسابش برگشت داده نشد به بانک مراجعه کنه و ماجرا رو پیگیری کنه هرچند ما نیز می تونید بررسی کنیم که در اون روز و ساعت مشخص آیا چنین پولی با همان میزان مشخص به حسابمون واریز شده یا نه. -------------------------------------------------- یک مشتری با بنده تماس گرفت که سه روز پیش یک سفارش داشته و هنوز کالا به دستش نرسیده. از ایشون نام و نام خانوادگی رو خواستم، ولی اطلاعاتشون در تارنما ( سایت) درج نشده بود. ایشون فقط یک شماره پیگیری مربوط به درگاه بانک ملت داشتند. این پرسش رو با دیگر دوستان مطرح کردم و راه حل ها رو به این صورت ارائه کردند. در زیر گفتگوهای انجام شده رو بازگویی می کنم: باید به بانکی که کارتش به اون متعلق بوده بره و پیگیری کنهگاهی هم پیش میاد که پرداخت موفقیت آمیز نیست حتی می بینید به حساب شما بعد 72 ساعت برگشت داده شد!در نتیجه اول حساب خودتون و هم چک کنید اگر چیزی به حساب شما نیومده بود بهشون بگید که برن بانک مربوطه و پیگیر بشن در پاسخ: یعنی باید مشتری این موضوع رو پیگیری کنه در صورتی که در اون ساعت خاص پولی به حساب ما واریز نشده باشهما فقط باید بررسی کنیم که در اون ساعت و روز خاص پولی به حساب اومده یا خیرالبته این رو هم بگم که نامی از ایشون در وبسایت ثبت نشده به عنوان خریدار واریزا که تو اون ساعت انجام نمیشه. معمولا صبح بعدش انجام میشهشما فقط میتونید ببینید اون مبلغ واریز شده یا نه خیر اگر ناموفق بوده که به حساب شما نیومده مسلما . خود مشتری باید پیگیر بشه ولی من موردی و دیدم جایی کارت کشیدن پیغام ناموفق داده بعد 72 ساعت رفتن پیگیر شدن دیدن ریختن به حساب فروشنده دوباره !برای همین می گم الان چک کنید چیزی به حساب شما نیومده باشه اگه درگاه ملت هست که توی پرتال پذیرندگان مشخصه با کد پیگیری . البته راحت ترین و سریع ترین راه پیگیری تماس تلفنی با به پرداخت هست تلفنی که زنگ بزنی حتی شماره پیگیری هم ازت نمیخواد . فقط تاریخ و مبلغ رو میپرسه و میگه وضعیت تراکنش چطور بوده . خودش كه زنگ بزنه ٢٧٣١٢٧٣١ شماره كارت بگه بهش ميگه به حساب شما واريز شده يا نهخودتونم از پرتال ميتونيد ببينيد با ريز تراكنش كه موفق بوده يا نهخودتونم زنگ بزنيد به ٢٧٣١٢٠٤٩ پشتيباني پذيرنده بگيد بهتون كمك ميكنن واکنش ها : amirrzd 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در بهمن 26، 2016 گزارش Share ارسال شده در بهمن 26، 2016 چون در 90 درصد موارد وقتی سفارش ثبت نمیشه مبلغ برگشت میخوره، توصیه میکنم به مشتری پیشنهاد کنید مبلغ رو دوباره پرداخت کنه و بهش تضمین بدید اگر مبلغ به حساب شما بیاد به حتما بهشون برگشت میزنید. در این مواقع میتونید احترام خودتون رو به مشتری ثابت نشون بدید. کافیه بگید با این که در 90 درصد مواقع مشکل از سمت بانک هست اما اگر مبلغ به حساب ما بیاد به خاطر مشکلی که برای شما پیش اومده 5 درصد تخفیف برای خرید بعدی (یا همین خرید) به شما میدیم. واکنش ها : nasimparsi 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ebisat ارسال شده در اردیبهشت 5، 2019 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 5، 2019 سلام دوستان من جدیدا با همین مشکل مواجه شدم نمیدونم دقیقا از کجا باید پیگیری کنم که مشکل برطرف شه من به تازگی سبد خرید ناتمام مشتری ها رو می بینم بعد، اونها تماس می گیرن از طریق درگاه ملت پرداخت رو انجام دادیم از حسابمون هم کسر شده، اسکرین شات هم برام میفرستن اما بعد توی پیشخوان می بینم که سفارش کامل نشده، من هم بهشون می گم که پرداخت انجام نشده. در نهایت پول از طریق بانک ملت به حسابشون برگشت داده میشه.... اما چرا وقتی خودم تست خرید انجام میدم هیچ مشکلی نیست و فقط برای مشتریان هست؟ قبلا این مشکل وجود نداشت من هم چیزی رو دستکاری نکردم نمیدونم ایراد از ماژول سبد خرید هست، مشکل ماژول بانکی (یکپارچه پرداخت) یا مشکل دروازه پرداخت ملت؟؟ توی پرتال پذیرندگان ملت هم فقط میشه لیست تراکنش های موفق رو دید، برای دیدن تراکنش های ناموفق پیام زیر میاد: خطای سرور!متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی به درخواست شما وجود ندارد. ممنون میشم راهنمایی کنید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
nasimparsi ارسال شده در اردیبهشت 22، 2019 مالک گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 22، 2019 سلام دوستان من جدیدا با همین مشکل مواجه شدم نمیدونم دقیقا از کجا باید پیگیری کنم که مشکل برطرف شه من به تازگی سبد خرید ناتمام مشتری ها رو می بینم بعد، اونها تماس می گیرن از طریق درگاه ملت پرداخت رو انجام دادیم از حسابمون هم کسر شده، اسکرین شات هم برام میفرستن اما بعد توی پیشخوان می بینم که سفارش کامل نشده، من هم بهشون می گم که پرداخت انجام نشده. در نهایت پول از طریق بانک ملت به حسابشون برگشت داده میشه.... اما چرا وقتی خودم تست خرید انجام میدم هیچ مشکلی نیست و فقط برای مشتریان هست؟ قبلا این مشکل وجود نداشت من هم چیزی رو دستکاری نکردم نمیدونم ایراد از ماژول سبد خرید هست، مشکل ماژول بانکی (یکپارچه پرداخت) یا مشکل دروازه پرداخت ملت؟؟ توی پرتال پذیرندگان ملت هم فقط میشه لیست تراکنش های موفق رو دید، برای دیدن تراکنش های ناموفق پیام زیر میاد: خطای سرور!متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی به درخواست شما وجود ندارد. ممنون میشم راهنمایی کنید این مشکل از درگاه خود بانک می تونه باشه اگر فقط موقتی هست و هر از گاهی پیش میاد اگر دائم هست ماژول پرداخت رو اگر می تونید تغییر بدین. فکر کنم توی بازارچه ای پرستا ماژول پرداخت بانکی وجود داشته باشه واکنش ها : ebisat 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .